FRP GRAVLEGGES

aklm
17.12.2018 kl 20:48 1115

Med KRF på laget avgår partiet med døden. Hareide står for bisettelsen.MSM og de fleste politikere har prøvd å gravlegge partiet med ondskapsfulle utsagn osv. Ingen har lykkes. KRF og Venstre fant oppskriften. De skjønner hvordan man blir et "promilleparti", man dreper FRP med egen politikk. Siv har blitt så glad i sorte biler med sjåfør at hun har mistet gangsynet. Bare bilen er blankpolert er alt bra. Trine kan jo også muntre henne opp med en pirrende åkerhistorie hvis galupptallene blir for ille.
Slettet bruker
17.12.2018 kl 21:30 1098

Akplm farvel til frp. Du har tatt farvel og varslet død lenge

Går du til Akp m/ promille?
aklm
17.12.2018 kl 22:25 1085

Man får emigrere til et av de forgjettede landene for å vende tilbake som migrant. Da har man ingen plikter lenger, men et hav av rettigheter. Det er helt utrolig at man kan diskriminere egen befolkning uten noen protester. Skulle ønske at noen av politikerne hadde en IQ lik kroppsvekten.
Redigert 17.12.2018 kl 22:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.12.2018 kl 00:28 1037

"Skulle ønske at noen av politikerne hadde en IQ lik kroppsvekten."

Det burde slå heldig ut for Erna, Siv og Grandis.
børst
19.12.2018 kl 04:06 1026

Taburetthoren Siv Jensen har gruset Frp totalt. For mitt vedkommende er det helt uaktuelt å stemme Frp så lenge Siv Jensen sitter i partiledelsen.
Sotah
19.12.2018 kl 07:47 1003

Og enkelte av oss har lenge forstått at partiet er en øyentjener som kun er opptatt av å glede folk i nuet. Partiet tjener kun seg selv og har ingen andre planer enn å få fiska nok stemmer til å sitte godt i godstolene. Hyggelig at det demrer for fler.
SCK
19.12.2018 kl 11:55 977

Det skal godt gjøres å være enig i alt ens eget parti foretar seg. Jeg for min del er ikke så sikker på at Siv Jensen er det største trekkplasteret for tiden om man sjeler til persongalleriet, for mange er kanskje CTG,Solvik Olsen eller Wara for den saks skyld bedre trekkplaster.

Partiet har i den senere tid vært lite besluttsomt etter min mening, noen saker i det siste har medført undring, trolig blir det enda verre med KrF samt V ved sin side.

Om det er så mye bedre i AP tror jeg ikke, eller hva skal man si om en partileder som rakker ned på Per Sandberg for å medbringe jobbtlf til utlandet når man har gjort akkurat det samme selv.
Er slike folk mer å stole på?

En får gjøre som Haakon Lie engang sa; man for holde seg for nesen når man avgir stemmeseddel.
Han hadde kanskje grunner for uttalelsen.....
Cortex
19.12.2018 kl 11:59 974

Hvilke partier erstatter Frp om dere ikke vil stemme på dem?
Frister noen av de andre partiene?
Å sitte hjemme er for dumt og passivt.
Å møte opp og faktisk stemme blankt har en mye sterke signaleffekt
enn å sitte hjemme.
ArneB 5.0
22.12.2018 kl 00:08 920

Når blir det gravøl for Frp? Tenker man regionsvise markeringer? Regner med godt oppmøte fra de som står for arbeidslinja på HO. Jeg er selvsagt selvskreven.
Slettet bruker
22.12.2018 kl 00:24 914

Får håpe det ikke kræsjer med trampeklappmøte i AP da.
vicktor
22.12.2018 kl 03:04 894

Dersom man ser på Stortinget sammensetning, så burde det ikke være vanskelig å forstå at det er ingen enkel jobb for Erna og Siv å holde Støre unna rattet.
Det skal veldig lite til før AP, SV,SP og Rødt ved hjelp av Krf gir oss høyere skatter og avgifter + langt flere innvandrere.
Erna og Siv er dyktige som klare å få dette til. Å holde AP unna er den aller viktigste jobben, fordi de vil rasere landet med sin politikk.
Jeg for min del mener vi burde fått med SP inn i regjeringen. De burde ikke vært vanskelig å få til, dersom Høyre kunne legge sentraliseringspolitikken i skuffen.
Svært mange i landet er motstandere av denne sentraliseringen. FrP kunne også dempet sin iver etter å fjerne overføringene til landbruket, heller det enn å sende milliarder ut av landet, som ingen vet hvor blir av.
Risk-reward1
22.12.2018 kl 09:05 881

Mange har i mange år spådd Frp sin død, og de har bommet alle sammen :)
Som det blir påpekt i tråden, å finne et parti man er enig i alt med er en umulighet om man er et selvstendig tenkende menneske. Det er dog slått meg mange ganger hva og hvor mye som aksepteres i rosenes leir av dobbeltmoral, snuoperasjoner, fusk, løgner og svindel. Og så langt har jeg bare snakket om Støre :D
Dette er også grunnen til at jeg kaller dem SAUER.
De følger blindt sin leder, men det er mer riktig å si "leder" om Støre, fordi han mer enn noen annen partileder preges av holdningen;
- Vis meg hvor folket går så jeg kan gå foran å lede dem dit de vil

Men sauene hører trolig bare en fin stemme og flotte ord, og skjønner ikke hvorfor Støre kalles Tåkefyrsten.

Politikk handler om kompromisser, og det er mye som jeg gjerne skulle sett annerledes i kjølevannet av de blå så langt.
Bompenger er en av mange saker mindretallsregjering har blitt nedstemt på, og manglende innfrielse av slike saker kan ikke bebreides regjeringen, om man har antydning til forståelse og moral i kroppen.
Marrakesh-konvensjonen skulle aldri vært signert. Det er en tragedie for Vest-Europa. Øst har stort sett avvist den, USA og Oceania det samme. Afrika, Sør-Amerika og Asia det samme eller vist at de driter i hele konvensjonen og knapt tatt stilling til den. BRIC-landene bryr seg nøkken, med unntak av Brasil som har sagt NEI til å signere.

Sosialisten Vedum sperrer nok dessverre, men helt enig med skribenten over at en SP, H, Frp regjering hadde vært å foretrekke, og burde absolutt vært realistisk å få til!

Trådstarter hevder Krf og V har funnet "oppskriften". Ikke enig. Partier +/- sperregrensen har ikke funnet noen oppskrift overhodet.

RR
Redigert 22.12.2018 kl 09:05 Du må logge inn for å svare
ArneB 5.0
25.12.2018 kl 12:24 837

Bommet? Vi snakker om et parti som har gått tilbake ved alle valg i nyere tid.
Slettet bruker
25.12.2018 kl 12:46 832

En ny verdensorden har inntatt scenen, men vi fortsetter som om partisan divisjonen fremdeles var en reell problemstilling:

"Det er ikke spørsmål om politisk tilhørighet lenger, dvs som enten sosialist eller borgerlig…Nei, nå er vi enten utopiske globalister eller realistiske nasjonalister. Tenk og velg nå side mellom sistnevnte to kategorier, takk." - Dan Odfjell, Samfunnsdebattant.
Redigert 25.12.2018 kl 12:47 Du må logge inn for å svare
Fredrik Frikk
25.12.2018 kl 13:14 825

FrP er ett av tre (snart fire partier) i regjering, og partiet har 13 - 15% oppslutning - det vil si at 83 - 85% av befolkningen vil ha en annen poltikk enn FrP. Dersom partiet går ut av regjering, vil Solberg-regjeringen fortsette, men altså uten FrP. (FrP kan ikke som Krf presse regjeringen gjennom å true med å stemme for ei Støre-regjering.)

Kort sagt: Hvor stor innflytelse kan FrP egentlig forvente? Lite, veldig lite.

AlfredZweistein
26.12.2018 kl 02:17 793

Men hva med Willoch? Han veier neppe over 70 kg, mens hans IQ nok ligger over de nevnte damers.
AlfredZweistein
26.12.2018 kl 02:20 788

Du tar som vanlig feil, herr Sotrør! Det er nok heller slik at Siv Jensen har kjørt partiet i grøfta.
Risk-reward1
26.12.2018 kl 09:32 765

NEI ArneBegresning, Frp har IKKE "gått tilbake ved alle valg i nyere tid."

Jeg trodde vi snakket om Frp, men du snakker tydeligvis om AP. :DD
Eller sagt på annen måte, slikt surr blir gulpet opp av begrensninger som på autopilot svelger og serverer de indoktrinerte historiene.
Forøvrig er kommentaren din også helt uten relevans til hva du velger svare på! Dessverre for deg så tror jeg ikke du evner å forstå det engang.
Trist hvordan du og mange av dine kammmerater velger å ha lua foran øyene i stedet for å forsøke å se litt mer..........
Indoktrinering fra barnsalder gir dessverre mange store begrensinger gjennom hele livet

RR
ArneB 5.0
27.12.2018 kl 23:46 720

Partiet har gått kraftig tilbake de to siste valgene, både sentralt og lokalt. Høsten 2019 vil de igjen få seg en nesestyver grunnnet hundretalls løftebrudd og Krekar i Frp-logoen.
Risk-reward1
28.12.2018 kl 00:50 709

Så de 2 siste er "alle valg i nyere tid"? :D

Alle partier går opp og ned over en tidsperiode, ArneBegrensning!
Frp har gått fra 1,9% i 77. De hadde en historisk topp på 22,9% i 2009. Siden oppgangen frem mot 1997 har de ligget stabilt mellom 14,6 og 16,3

Ser man bort fra tidene dårligste resultat for AP, har de ganske jevnt gått ned siden 1993

RR
Slettet bruker
22.01.2019 kl 17:56 634

Jøssus,
harrygod for en skremsel.