kjør Fregatten "Helge" selv og se hvor god DU er..

Slettet bruker
18.12.2018 kl 00:39 1617

JEPP,da er det bare til å legge til min manøver i CV`n min,så kan jeg søke som fregatt-Kaptein,-Lett!
Hammers
18.12.2018 kl 00:44 1615

De som KJØRTE hadde utdanning på nettopp dette!
DET har ikke vi andre! Mao, RÅTT PARTI - men uansett et tankekors at heller ikke DE klarte oppgaven!

Hilsen Hammers
PSI- Investor
18.12.2018 kl 08:58 1461

og nok en gang, om de var sånn i tvil om situasjonen, hvorfor slo de ikke engang ned farten? Hvis man ikke tør endre retning fordi man er redd for å treffe noe? Det er bare så dumt
naivinvest
18.12.2018 kl 10:52 1386

Alt ved denne saken er skremmende. De som førte fregatten visste ikke hvor de var, hadde rett og slett ikke peiling. Trodde de var nærme land, når de egentlig var midtfjords. Når de så får advarsler og beskjed om å endre kurs ringer det ingen bjeller. Selv etter gjentatte advarsler fortsetter de med samme kurs i samme fart! Er det mulig å bli mer arrogante? Hva skjedde egentlig på broen? Sov de, hadde de sex, var de på fylla, jaktet de ubåt???? Personlig tror jeg ikke vi får hele svaret.

Nå jobber forsvar og departement med full styrke for å tåkelegge enda mer og flytte fokus over på det som kan være konstruksjonsfeil. Det er bare å håpe at VG fortsetter å bite seg fast og holde fokus på den virkelige skandalen her, nemlig hva foregikk på broen den natta?