BDRILL - Jeg kikket tilfeldigvis på denne........?!

Etter tilfeldigvis å ha sett på chartet til BDRILL nå "SEN kveld" skjønner jeg at det nå skal bli GODT å lukke øynene!
Det samme bør OGSÅ Midelfart og Trøim gjøre!

Etter at først 32 ble brutt i oktober - kom det i slutten av november OGSÅ et et brudd under ATL på 27.
Kursen har deretter fortsatt til dagens 23.

Selskapet som har gamblet på at markedet skal snu OPP, som har gamblet på "stål" (?), som har mange rigger - men FÅ kontrakter (?).
Børsene har STUPT rundt om - og oljeprisen har nå falt til nivåer som også får BILISTENE til å smile igjen når de passerer fyllestasjonene.
Snakk om å få hele ideen rett i fleisen!

HVIS markedene i tiden framover for ALVOR skulle falle videre - ja, så er vel dette noe av det verre man kan befinne seg i?
Trolig LANGT BEDRE å befinne seg i bil - på vei til nærmeste fyllestasjon!

Hilsen Hammers
Redigert 18.12.2018 kl 01:29 Du må logge inn for å svare

Ren gambling denne aksjen. Selv om den er mulig å kjøpe på 22-tallet så holder jeg meg foreløpig unna. Kanskje Spetalen vet hva han snakker om.
Norwege
18.12.2018 kl 06:17 1687

Dette har du nok desverre rett i. Jeg har driti meg ut flere ganger i denne selv, så sent som igår. Forsvinner nok ut igjen idag og så er det bare å ta Juleferie. Noe jeg egentlig hadde tenkt til før mandagen ?

Denne har jo vært litt fristende pga innsidekjøp, og har nok et potensiale for den litt tålmodige.
Men hyggeligere å kjøpe billigere om man får det
Redigert 18.12.2018 kl 06:25 Du må logge inn for å svare
Hammers
29.12.2018 kl 02:03 1362

Jeg skrev hovedinnlegget da kursen lå på 23.
Deretter ble det 19,80.......før et kunstig åndedrett har fått den opp til 21,40. Trolig "kurspleie" på tampen av året!

Hilsen Hammers......som smilte godt da han passerte en fyllestasjon i dag......måtte snu........og fikk full tank for litt over 12 kr pr liter!
29.12.2018 kl 11:02 630

Innlegget er slettet
really
29.12.2018 kl 13:28 1113

Trøim ødela Sdrl men hoppet av før markedet forstod det. Så en viss forståelse for timing har han. Om det ikke var JF som forstod hva som foregikk og kastet han ut. Til Trøims forsvar kan sies at Sdrl tjente vanvittig mye penger før kollapsen.

Ideen bak BDRILL er bra den, og første del ble utført da det var mulig. For investorer er det sannsynligvis billig nå, men en må regne med å vente et år eller tre på gevinsten.

har sagt over i et år at dritten er overpriset deluxe mtp på fundamentale

at denne ikke faller mer er en stor gåte, men trøim & co. har jobbet hardt for å holde luftslottet oppe og pressen/analytikere kjøpt og betalt
29.12.2018 kl 13:47 508

Innlegget er slettet
hstray
29.12.2018 kl 18:53 992

Har Bdrill noen rigger i jobb, og en driftsorganisasjon for å drifte drilling operasjoner? Er alle i opplag, eller ligger de hos verft i påvente av kontrakter?
29.12.2018 kl 19:25 373

Innlegget er slettet