Svar fra H2v Product!
Bonjour, quand pensez-vous annoncer un éventuel contrat avec la société norvégienne Nel asa?
Svar:ASAP!
Svar:ASAP!
Redigert 21.01.2021 kl 00:20
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Framtia,
Så enig så enig.
Dette er typisk mønster for Nel.
De rister av seg småsparere som taper penger på å selge. Tror bunnen nærmer seg nå før denne gang og kontrakt vil sette fyr igjen. Det føles som den bare faller og faller, men legg merke til at den har ikke falt tilbake med mer enn drøye 6% siste måned, ikke kjekt, men ingen katastrofe heller. Den vil slå nådeløst tilbake som den alltid gjør. Tror den ender i blått til slutt idag.
Så enig så enig.
Dette er typisk mønster for Nel.
De rister av seg småsparere som taper penger på å selge. Tror bunnen nærmer seg nå før denne gang og kontrakt vil sette fyr igjen. Det føles som den bare faller og faller, men legg merke til at den har ikke falt tilbake med mer enn drøye 6% siste måned, ikke kjekt, men ingen katastrofe heller. Den vil slå nådeløst tilbake som den alltid gjør. Tror den ender i blått til slutt idag.
Framtia
10.01.2018 kl 11:38
7643
Virker som større poster går på stadig lavere kurs! Tyder vel på at noen stjeler fra de nervøse...
Er nok dessverre slik det fungerer dette her.
Vi trenger en større kontraktssignering nå og optimistisk og tålmodig som jeg er, tror jeg at den er like om hjørnet.
Aksjen var oppe i over 3,70 før innsidesalget kom, etter det har vi fått 3 kontrakter på i overkant av 60 mill. Vi faller tilbake på lavt volum samt at innsidesalget naturlig nok satte sitt negative preg på den videre utviklingen.
Men dette endrer seg meget kjapt ved en ny og større kontrakt.
Vi trenger en større kontraktssignering nå og optimistisk og tålmodig som jeg er, tror jeg at den er like om hjørnet.
Aksjen var oppe i over 3,70 før innsidesalget kom, etter det har vi fått 3 kontrakter på i overkant av 60 mill. Vi faller tilbake på lavt volum samt at innsidesalget naturlig nok satte sitt negative preg på den videre utviklingen.
Men dette endrer seg meget kjapt ved en ny og større kontrakt.
goodoil
10.01.2018 kl 12:20
7592
Detter er en helt teknisk ned gang den skal teste støtten på 2,96-2,98 men kommer neppe ned på det. alltid noen som selger når det blir tøft. when the going gets tough the tough keeps buying. hehe
kreinh
10.01.2018 kl 12:22
7530
Storinvestorene burde benytte anledningen til å kjøpe på dette nivået...
Alltså, vi får inte glömma att se NEL i det stora sammanhanget. Jag påminner om Tobbe Roséns analys av NEL från den 5:e december, där han bl.a. säger att så länge vi inte faller lägre ner än att "tidigare lågpunkter punkteras", så är det "en riktigt spännande resa att vänta i den här aktien."
Tidigare lågpunkt är då vid ca 2,8 från runt 24:e november. Jag är själv all-in i NEL, och kommer att sitta helt lugn i aktien. Om 2,8 punkteras kommer jag dock att bli orolig..
Här är länken till videoanalysen: https://youtu.be/mTvcAJJW72o?t=2348 (Ca 39,07 in i videon).
Tidigare lågpunkt är då vid ca 2,8 från runt 24:e november. Jag är själv all-in i NEL, och kommer att sitta helt lugn i aktien. Om 2,8 punkteras kommer jag dock att bli orolig..
Här är länken till videoanalysen: https://youtu.be/mTvcAJJW72o?t=2348 (Ca 39,07 in i videon).
Redigert 10.01.2018 kl 12:25
Du må logge inn for å svare
Spådde tidligere idag at bunnen var nådd og den ville ende i blått og jaggu slo tipset til idag.
Beklagelig med de som stadig vekk lar seg lure og selge. I hele dag har det lagt kjøper skjult som har dratt nytt av å kjøpe disse billige aksjene og til slutt klarte de å dra den noen øre i pluss.
Beklagelig med de som stadig vekk lar seg lure og selge. I hele dag har det lagt kjøper skjult som har dratt nytt av å kjøpe disse billige aksjene og til slutt klarte de å dra den noen øre i pluss.
Framtia
10.01.2018 kl 16:46
7354
Bra gjettet eller beregnet...! La bort hele aksjemarkedet etter lunsj og gløttet først innom nettopp:-) Bra det fantes så pass fornuft at det snudde opp på slutten...
Ift. TA snudde den perfekt og nå forventer jeg oppgang i dagene som kommer.
Gyrt
10.01.2018 kl 19:52
6994
Jepp! Barr robotix hele veien ned. Kommer vel en saftig avklaring ganske snart her lukter jeg...
Mere å hente på oljeboomen etter nyttår også. Når denne har stabilisert seg får vi nytt fokus på grønt/H2.... slappp av! De tålmodige skal arve jorden.
Mere å hente på oljeboomen etter nyttår også. Når denne har stabilisert seg får vi nytt fokus på grønt/H2.... slappp av! De tålmodige skal arve jorden.
EnklestErBest
11.01.2018 kl 18:29
6527
Ingen bør ha noe å frykte på lang sikt i en aksje hvor et solid selskap som NEL fronter en stadig sterkere teknologi innen en sektor det satses stadig mer på, og dette ser vi hver time hele døgnet nå.
Jeg tør å påstå at den som ikke rører aksjen på 3 år vil få mangfold i avkastning her.
Anbefaler alle som har tid og anledning til å følge gruppa `Hydrogen Investors` på FB.
Tipper at innen Q1 er historie har NEL-aksjen passert ATH på 5,2.
Lykke til
Jeg tør å påstå at den som ikke rører aksjen på 3 år vil få mangfold i avkastning her.
Anbefaler alle som har tid og anledning til å følge gruppa `Hydrogen Investors` på FB.
Tipper at innen Q1 er historie har NEL-aksjen passert ATH på 5,2.
Lykke til
cover
11.01.2018 kl 19:17
6456
Superoptimisten EEB. He he...Svært hyggelig og fremfor alt nyttig at du ytrer deg her på HO. Håper du fortsetter med det.
kelle
12.01.2018 kl 10:15
5826
Innlegget er slettet
TK. i dag:
UNO- X vil bygge ny moderne energistasjon med hydrogen i Kristiansund i løpet av 2018
Satser på å bli den første moderne stasjonen i distriktet med hydrogen og ladestasjon for elektriske biler..
UNO- X vil bygge ny moderne energistasjon med hydrogen i Kristiansund i løpet av 2018
Satser på å bli den første moderne stasjonen i distriktet med hydrogen og ladestasjon for elektriske biler..
-
«
- 1
- 2 »