ThanQ - kun Q relaterte innlegg!

Slettet bruker
Q 20.12.2018 kl 09:31 3547

2627 Q !!mG7VJxZNCI ID: 0365ff No.4381184
Dec 19 2018 18:14:15 (EST)
Q !!mG7VJxZNCI ID: 0365ff No.4381127
Dec 19 2018 18:11:25 (EST)
https://www.nbcnews.com/tech/internet/flynn-hearing-leaves-far-right-s-conspiracy-theorists-wanting-n949626
The clock is ticking.
When will the 1st alarm ring?
If the Senate was the primary target (majority control)….
53-47 active when?
EO (designated_target(s)) active when?
Ongoing investigations…..
"There are a lot of sealed indictments" - SC
"It's all going to come out, U1, Dossier, CF, etc…." - SH
"I have pretty good sources…" - SH
There is a reason why SH, SC, and JS are on stage.
Q
>>4381127
Why does the FAKE NEWS media continually attack a (as they say) so-called 'only a conspiracy' 'nothing to see here' 'lonely guy behind a keyboard' movement?
The largest media co's in the world giving so much attention….
WASH POST leading the attack?
Logical thinking always wins.
Q

Executive Order (EO) om bruk av militære tribunaler er gjeldende fra 01.01.2019.
Fra samme dato trer senatet med flertall for POTUS sammen.
Den som venter på noe godt...
Redigert 20.12.2018 kl 09:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.12.2018 kl 09:36 1244

2628 Q !!mG7VJxZNCI ID: 0365ff No.4381317
Dec 19 2018 18:19:27 (EST)
https://www.youtube.com/watch?v=G2qIXXafxCQ
This is not another 4-year election….
Listen very carefully.
Power returned to the people.
Long term solutions.
Panic.
Q

Og fra POTUS (((+))) denne meldingen:

2629 Q !!mG7VJxZNCI ID: 0365ff No.4381420
Dec 19 2018 18:23:03 (EST)
[D] Day, Patriots.
We will have our Country back!
Q+
Slettet bruker
20.12.2018 kl 09:50 1236

You Are Free TV 19. des. 2018 - We, the People vs. Genocidal Elite - 37 min:

Having lost her friend to cancer today, she talks to us about these topics (in the comprehensive understanding of a very wise and informed person):
General Flynn face the deep state judiciary and millions of Americans face Big Chem created cancers, and the general degrading of our God-given humanity.
Slettet bruker
20.12.2018 kl 10:37 1231

Real news - hver dag:

X22Report 19. des. 2018 - The [DS] Army Has Been Defeated, Anons Knew, It’s All About To Change - 24 min:

https://www.youtube.com/watch?v=6LXL0RnqIo8
Slettet bruker
20.12.2018 kl 12:23 1252

War Drummer Official 18. des. 2018 - The greatest crime against humanity: total earth domination - 58 must see minutes:

https://www.youtube.com/watch?v=R6xkT1GoLvw
Slettet bruker
20.12.2018 kl 18:24 1233

Det er bratt fall på børsene i USA etter at den amerikanske sentralbanken trosset Donald Trump og hevet renta onsdag.
Skuffelse over rentesignalene fra USA bidro til å sende Tokyo-børsen ned mer 2,8 prosent torsdag. Også Norge falt kraftig denne uken rundt renteuroen.
Deep State vil rasere alt før de selv tas ut. Bare å sitte stille i båten - Trump bytter ut FED og neste ledd - så får vi en sunn økonomi med fundamental basis!
Slettet bruker
20.12.2018 kl 18:41 1227

"Det er bratt fall på børsene i USA etter at den amerikanske sentralbanken trosset Donald Trump og hevet renta onsdag. "

Donald Trump er ikke sentralbanksjef og han har ingen kunnskap eller rett til å styre sentralbanksjefen, men det er han som har lagt grunnlaget for renteoppgangen med å pøse på med mer penger i en allerede sterk økonomi for så å innføre tariffer på alt mellom himmel og jord, som selvsagt bidrar til økt inflasjon.

"Trump bytter ut FED"

Med hva?

Forøvrig så har antielitefolkene som deg sutret over sentralbanken i alle år men som regel er det motsatt, de blir kritisert om de har for løs pengepolitikk og trykker penger.
Redigert 20.12.2018 kl 18:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.12.2018 kl 19:12 1222

PELL DEG UT AV TRÅDEN, DIN JABBESPAMMER!

Trump forteller ikke sine strategier, men hva han vil oppnå! Lag din egen tråd hvis du vil spekulere, ellers må jeg få deg kastet ut av HO Jabbe#2 - hvor mange tall vil du ha bak nicket ditt, drittsekk!

Hvis ikke jeg får deg utestengt fra HO, så slutter jeg å poste her selv - og det er jeg som skaper klikk for HO - ikke du! Du ødelegger forumet med din innholdsløse og tåpelige kverulering. Jeg tør vedde på at svært få her setter pris på dine stråmannsinnlegg og spamming! :-(
Redigert 20.12.2018 kl 19:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.12.2018 kl 19:42 1210

Det er vanskelig å forstå reglene dine. Her spekulerer du vilt i at Trump skal bytte ut fed, litt sånn end the fed-mas som var vanlig å lese om på nettet for en del år siden. Morsomt men langt i fra noe som har med q å gjøre. Men om noen spør, så blir du overdramatisk og truer med utekastelse eller slutte selv. Har du pms eller noe? Er vel bare å svare hva du tror Trump kommer til å bytte ut sentralbanken med? Er det en politisk styrt sentralbank, eller er det liberalistenes våte drøm om gullstandard?
Slettet bruker
20.12.2018 kl 19:48 1206

Hvis du hadde fulgt med på hva som postes her, så hadde du visst at det ikke er mine spekulasjoner, men Trumps valgløfte (som han innfrir ett etter ett) og som Q bekrefter er i planen. Jeg orker simpelthen ikke gjenta alt for dere spammere! Les Q sjæl og se sjæl tolkningene - det er ikke for dere spammere jeg legger ut slik info, og nå slutter dere å spamme ned tråden!
Slettet bruker
20.12.2018 kl 19:50 1204

Hva har Trump sagt han skal gjøre med sentralbanken, og som q har «bekreftet»?
Slettet bruker
20.12.2018 kl 20:06 1199

Fy f@en! Nå er det nok! Jeg slutter å informere.

Også du forstår vel at dette verken kan sies eksplisitt eller bekreftes i klartekst uten å gjøre ukontrollert skade. Du er en idiot som beveger deg inn her uten noen forståelse for prosesser som dette. Du og jabbe ødelegger forumet, så ødeleggelse er noe du burde forstå deg på, men du vet ikke hva du driver med sjæl en gang, og du har ingen forståelse av dypstatens makt og korrupsjon. FARVEL!
Slettet bruker
20.12.2018 kl 20:09 1197

Dramatisk du.

Ok, så leken er å lese mellom linjene. Skjønner. Hva er det Trump har hintet om han skal gjøre med sentralbanken og som q har «bekreftet»?
Slettet bruker
20.12.2018 kl 20:11 1196

https://www.youtube.com/watch?v=G2qIXXafxCQ

Næmmen!?! Hørte vi ikke noe om "financial system" her???

Næææ, sikkert noe annet enn FED - det første korrupte kuppet Deep State gjorde mot det amerikanske folk i 1913 - da de privatiserte FED mens kongressen hadde juleferie og bare noen få utvalgte møtte for å sanksjonere denne hasteloven. Coincidence?
Redigert 20.12.2018 kl 20:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.12.2018 kl 21:14 1180

For idioter som ikke klarer å følge med på egen hånd og som ikke forstår når de blir forklart de enkleste sammenhenger:

X22Report 19. des. 2018 - Right On Schedule, Fed Takedown Proceeding As Planned - 20 min:

https://www.youtube.com/watch?v=7xIF5gUZtnw
Slettet bruker
20.12.2018 kl 21:47 1174

Det er ikke bare FED som faller når Deep State tas ned:

2635 Q !!mG7VJxZNCI ID: 47ea0a No.4393450
Dec 20 2018 13:33:09 (EST)
https://www.foxnews.com/politics/democratic-operatives-created-fake-russian-bots-in-alabama-race-designed-to-link-kremlin-to-republican-roy-moore
The [D] party will cease to exist once it's all exposed.
FAKE NEWS can no longer control [dampen] public awareness of the TRUTH.
DARK TO LIGHT.
Q

Til slutt vil det samme skje i Europa. Vi har sett i dag at de gule vestene vil ha folkestyre, og Vestens mennesker kommer aldri igjen til å gi fra seg makten til noen få utvalgte. Vi vil slutte å være så naive at vi ser gjennom fingrene på "litt korrupsjon" i statsadministrasjonen. Fordi korrupsjon dreper, tusener på tusener av liv er gått tapt i dypstatens kriger, tusenvis er drept for sin rettferdige inngripen, og tusener på tusener er døde i menneskehandel og satanistiske ritualer som elitene unner seg. Hvem lå i graven på Arlington som Trump nettopp besøkte? Hvordan kvitter eliten seg med ofrene sine? Coincidence?
Slettet bruker
21.12.2018 kl 11:00 1130

Det er nye Q-poster i dag, som jeg ikke rapporterer på grunn av spamming av tråden - look it up by yourself, y'all.

I give you this, however:

https://www.youtube.com/watch?v=9h7-DsyTJw8
Slettet bruker
21.12.2018 kl 14:56 1102

Med stødig kurs og skritt for skritt gjennomfører Trump sin MAGA plan:

Donald J. Trump Verifisert konto @realDonaldTrump
for 1 time siden
No matter what happens today in the Senate, Republican House Members should be very proud of themselves. They flew back to Washington from all parts of the World in order to vote for Border Security and the Wall. Not one Democrat voted yes, and we won big. I am very proud of you!

Trump skifter som kjent metodisk ut sitt personell når de har nådd de mål de var ansatt for å nå:

Donald J. Trump Verifisert konto @realDonaldTrump
15 timer siden
General Jim Mattis will be retiring, with distinction, at the end of February, after having served my Administration as Secretary of Defense for the past two years. During Jim’s tenure, tremendous progress has been made, especially with respect to the purchase of new fighting....
....equipment. General Mattis was a great help to me in getting allies and other countries to pay their share of military obligations. A new Secretary of Defense will be named shortly. I greatly thank Jim for his service!

Mens MSM (MockingbirdShitMedia) sprer sitt sedvanlige Deep State oppgulp ut i verden:

"Når den stødige forsvarsministeren Jim Mattis tar sin hatt og går, stiller flere spørsmålet hvem som nå skal stagge president Donald Trump.
Både republikanere og demokrater uttrykker sterk bekymring etter at USAs forsvarsminister Jim Mattis (68) torsdag kunngjorde at han går av.
– Dette er skremmende, skriver Mark Warner, demokrat og nestleder i Senatets etterretningskomité, på Twitter.
– Forsvarsminister Mattis har vært en stabilitetens øy midt i Trump-regjeringens kaos, fortsetter han."
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/verden/analytiker-hvem-skal-tøyle-trump/ar-BBRg3Ad?ocid=spartanntp

Unnskyld, men hva er det som skal stagges hos Trump? NK-avspenningsavtalen, militæret ut av Syria og nedspenning i Afghanistan???
Og hvilket kaos er det man sikter til Trumps målrettede arbeid??? Ingen president har noensinne levert så mye på så kort tid - kanskje noen opplever det kaotisk at det skjer noe hver dag? Eller er det kaotisk for Deep State at de dag for dag fratas sine korrupte inntektskilder? Eller er verdensfred en opprørende og kaotisk tanke for de som har tjent seg rike på krig og uro, og så for seg verdensherredømme for egne interesser? Dessuten tar vel Mattis strengt tatt IKKE sin hatt og går - her er det feil bruk av et velkjent norsk uttrykk - Mattis går i full forståelse og vennlighet! Veldig avslørende MSM her! Coincidence? Panic in DC!
Redigert 21.12.2018 kl 15:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:11 1094

2637 Q !!mG7VJxZNCI ID: 28b403 No.4400956
Dec 20 2018 21:02:56 (EST)
Rogers departure. Intel.
Sessions departure. Law.
Kelly departure. Warfare/MIL
Mattis departure. Warfare/MIL
Notice a pattern?
Q

Mønsteret her er at folk godtatt av begge politiske partier har holdt viktige posisjoner mens etterforskning og rigging har foregått i bakgrunnen. Alt er rigget, klar for action, nå settes de inn som skal stå i stormen!
Redigert 21.12.2018 kl 15:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:18 1091

Mattis kriget for Deep State i Irak - en krig basert på løgn! Vi må ikke glemme det når Trump nå vil ha inn en ny forsvarsminister!
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:21 1259

Vi må heller ikke glemme at Trump gav Obama skylden for IS etter at han trakk store styrker ut av Irak.
Vi får håpe ikke altfor mange kurdere må bøte med livet og at Iran og Russland tar over jobben med å bekjempe IS.

"Alt er rigget, klar for action, nå settes de inn som skal stå i stormen"

Mattis stoppet Trump når han ba forsvaret ta livet av Assad og det sies også at han snakket Trump utav å bombe Nord Korea.
Det er ting jeg ikke liker med Mattis, at han tilsynelatende er på Trumps side mot MBS og troppeflyttingen mot Mexico grensa før valget som ikke var noe annet enn et valgstunt, men hvem skal stoppe Trump om han våkner opp en morgen og har lyst til å bombe et annet land eller ta livet av en statsleder`?
Redigert 21.12.2018 kl 15:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:27 1259

Ta den debatten et annet sted, Jabbespammer! IS er bygget opp på Deep State finanser, og IS fikk overta alt Obama/Hillary krigsmateriell som ble etterlatt i Libya for at IS skulle ta det til Syria. Det er en avsporing av tråden å ta den debatten her!
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:34 1254

"Ta den debatten et annet sted, Jabbespammer"

Du har et stort problem med ytringsfriheten. Kan du ikke bare sperre den latterlige topicen din om du ikke vil ha diskusjon.
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:34 1254

NTB opplyser i dag at Pave Frans sier at ingen i den katolske kirke vil slippe unna straff dersom de blir funnet skyldige i overgrep, og at ingen anklager skal dysses ned. https://resett.no/2018/12/21/paven-kirken-skal-ikke-dysse-ned-overgrepsanklager/

Jaha - når skal det gå opp for folk at alle de tusener på tusener av overgrep i den katolske eliten ikke er tilfeldigheter, men en tusenårig systematisk rituell elitistisk handling som hører Jesuittenes satanisme til? The more you know! Sheep no more! EVIL!
Redigert 21.12.2018 kl 15:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:36 1251

Presidential historian Michael Beschloss: "We have never ever seen a Secretary of Defense say, 'I am seriously concerned about the president's ideas, and his national security policy, so much so that I cannot be a part of this anymore.'"
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:41 1245

En gang m¨være den første. Fox and Friends, Donalds yndlings show, og jeg sier det samme.

Brian Kilmeade just called out Trump to Sarah Sanders on Syria:

"Sarah, he's giving Russia a big win. Vladimir Putin praised him. He's also doing exactly what he criticized President Obama for doing. He said President Obama was the founder of ISIS. He just refounded ISIS."https://twitter.com/kylegriffin1/status/1076115452932304896
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:41 1245

Du mangler referanse og link, Jabbespammer!

Som du vet så er historikeren Michael Beschloss opptatt av "Presidents of War" - verdensfredens Trump er derfor neppe MB's spesialfelt!
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:45 1244

Fra Twitter innslaget du viser til, så glemte du kanskje å lytte til Sarah Sanders som svarer på vegne av Trump - hun er ikke enig - og det er ikke jeg heller! Pell deg vekk nå spammer'n!
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:49 1240

"Trump er derfor neppe MB's spesialfelt"

Trump er mer MBS spesialfelt. Om du er så opptatt av at USA skal slutte kriger, hva med Trumps støtte til Saudi i Yemen?

Enough is enough. End the war in Yemen.

The path to ending the war is clear. First, the United States and other countries must cease arms exports to Saudi Arabia and the UAE. The Security Council should pass a resolution demanding an immediate end to the war and compelling the Saudis and Emiratis to withdraw from Yemen. The United Nations must sponsor a political process that begins by obligating all parties to the conflict to disarm their militias.


Saudi Arabia, the UAE and the Houthis must be told with one voice: Enough is enough.

https://www.washingtonpost.com/news/democracy-post/wp/2018/11/21/enough-is-enough-end-the-war-in-yemen/?utm_term=.8720d86f155e
Redigert 21.12.2018 kl 15:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2018 kl 15:50 1240

"Fra Twitter innslaget du viser til, så glemte du kanskje å lytte til Sarah Sanders som svarer på vegne av Trump"

Hadde Sarah sanders sagt noe fornuftig som var sant så hadde det vært verdt en egen topic. Babysteps.
Slettet bruker
21.12.2018 kl 16:17 1232

Det er en grunn til at jeg ikke vil ha disse debattene dine på Q-trådene, Jabbe, og det er at for å følge Q må du takle tusen tanker i hodet på én gang, og det er uhyre vanskelig om det også skal debatteres og synses samtidig. Kan du ikke opprette egne tråden for innspillene dine, så skal jeg heller debattere deg der hvis jeg har tid/lyst. Nå har jeg gitt deg en grei avtale, som jeg forventer at du respekterer!

Back on track. Hvorfor tar Q igjen opp tråden med Alice in Wonderland (Saudi Arabia child traficking):

2636 Q !!mG7VJxZNCI ID: 47ea0a No.4393668
Dec 20 2018 13:41:41 (EST)
ALICE & MAD HATTER.
Q

Alice = Hillary Clinton; Mad Hatter = Marty Torrey. NXIVM - What MSM isn't Reporting. The Cult out of Clifton Park NY has a million connections that the mainstream media are ignoring. Paven ute gjennom MSM om overgrep mot barn (rapportert høyere opp i tråden - beklager uvedkommende innlegg imellom) i dag. Coincidence?
Redigert 21.12.2018 kl 16:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2018 kl 16:23 1227

Her signerte forøvrig den dugelige krigeren Mattis sin avskjedssøknad - Q informerer om hva som ødela forrige forsøk på uttrekking:

2638 Q !!mG7VJxZNCI ID: 28b403 No.4401036
Dec 20 2018 21:05:49 (EST)
Chemical attack in Syria?
Public 'pull out' of troops in Syria….
History will not repeat itself this time.
Q
Slettet bruker
21.12.2018 kl 16:28 1224


Jeg velger å svare deg her når du skriver det jeg mener er meningsløst tull.
Etter at kompisen din har gitt seg er nok du den eneste som tror på dette tullet, derfor kan du like gjerne stenge topicen om du ikke er interessert i debatt.
Slettet bruker
21.12.2018 kl 16:45 1219

Q-verulant relatert:
jabbas er garantert arafatisk ekspertkverulant når Karlsen flytter brikkene også, vet best trekk for trekk men ligger flere trekk etter.
jabbas, kom deg tilbake til mine lynsjakk nedslag tråder som er avsporet og ligger nede fra start der du hører hjemmest.
Slettet bruker
21.12.2018 kl 16:48 1219

Foreløbig siste Donald tweet

"I’ve done more damage to ISIS than all recent presidents....not even close!"

ISIS ble opprettet i 2013. Kan noen hjelpe meg med navnene til alle presidentene etter 2013?
Slettet bruker
21.12.2018 kl 16:52 1215

Da sier vi farvel til Q-verulant jabbas her med sine revisoriske Brønnøysundske beviskrav og ønsker deg velkommen til bunns hos meg på en tilrettelagt tråd.
Slettet bruker
21.12.2018 kl 17:00 1215

Du husker ikke navnene du heller nei?
Slettet bruker
21.12.2018 kl 17:04 1226

"Strek i sanden" oversatt til jabbas ørkentegnespråk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Slettet bruker
21.12.2018 kl 17:12 1225

Nå kommer Havfruen til å kalle deg en spammer, om hun skal være konsekvent, noe hun muligens ikke er. Vi får se.
Slettet bruker
21.12.2018 kl 19:22 1210

Pell deg vekk, Jabbe!

Back on track med nødvendig repetisjon for dypere tolkning:

2637 Q !!mG7VJxZNCI ID: 28b403 No.4400956
Dec 20 2018 21:02:56 (EST)
Rogers departure. Intel.
Sessions departure. Law.
Kelly departure. Warfare/MIL
Mattis departure. Warfare/MIL
Notice a pattern?
Q

HERE'S THE PATTERN FOR YOU:
Did you know Sessions is a military captain?
Well, he is! Common demoninator and pattern: ALL FOUR ARE MILITARY!

THEY CAN ALL BE JUDGES ON MILITARY TRIBUNALS AND WILL BE ACTIVIVATED AS SUCH!

Mens Anders Magnus babler i vei for NRK løgnmedia - it is all set for January 1st 2019.
Slettet bruker
21.12.2018 kl 19:34 1204

Disse har alle spilt rollen så godt at de har fått libtardsa i politikk og media til å rykke ut og ta dem grundig i forsvar MOT Trump.
Dermed skal det bli vanskelig å snu fullstendig og påstå at de er Trumps menn når de skal dømme DS. Oh, the irony! ;-D ;-D ;-D

Admiral Rogers, Captain Sessions, General Kelly and General Mattis. Dessuten General Flynn. Det er f@en ta meg disse som har engasjert Trump til å vinne POTUS embetet for dem og til å stå i stormen sammen med dem for å ta ned den korrupte staten som har utviklet seg og som under Obama og Hillary hadde en 16 års plan for å fullføre total global takeover - Hermed effektivt avbrutt på halvveien!

TRUST THE PLAN!

Følger du med Erna? Eller står du fortsatt på globalismen?
Redigert 21.12.2018 kl 19:41 Du må logge inn for å svare