AXA rekylen kommer - under bokførte verdier
Nå er altså AXA kursen omsatt under de bokførte verdiene i selskapet, og fremtiden er lys.
Dette ser jo John Fredriksen også, så det er ikke rart man i dag kan vente børsmelding om nye kjøp fra den kanten.
Skal du ha billige aksjer, i AXA - bør du slå til nå!
Hermanrud spår opptur i romjula, da må du løpe etter axa kursen, oppover!
SS
Dette ser jo John Fredriksen også, så det er ikke rart man i dag kan vente børsmelding om nye kjøp fra den kanten.
Skal du ha billige aksjer, i AXA - bør du slå til nå!
Hermanrud spår opptur i romjula, da må du løpe etter axa kursen, oppover!
SS
Redigert 20.01.2021 kl 10:38
Du må logge inn for å svare
Det skulle vøri 4 år i romjuln,og axa hadde steget dagen lang
Klarer AXA å stå imot nok en dårlig dag i usa... blir en traurig dag.. men nå er vel verden snart lei av at alt skal styres fra usa, Ble advart mot å sette opp renten men gjorde det allikevel.. ref. Quest Meens Business onsdag kveld..Husker ikke navnet på vedkommende.. men i klar tale sa han at en renteøkning var det verste som kunne skje. Det var helt unødvendig . Resultat ser vi nå..
Hvemhvet
«Ble advart om å sette opp renten men gjorde det likevel»
Hvem advarte, Trump?
Om du har litt innsikt i politikk, demokrati osv. så ble FED satt i en umulig situasjon ax superidioten Trump. Det var kun en vei ut.
«Ble advart om å sette opp renten men gjorde det likevel»
Hvem advarte, Trump?
Om du har litt innsikt i politikk, demokrati osv. så ble FED satt i en umulig situasjon ax superidioten Trump. Det var kun en vei ut.
Finansavisen i dag:
Intervju med Ragnes. Axa har passert 5 milliarder i porteføljekjøp dette året. Porteføljekjøp i 2019 kan bli bortimot i samme størrelsesorden. Ref Ragnes vil det bli en kraftig oppsving i selskapets kontantstrøm i 2019. Dermed vil selskapet bli mindre avhengig av å låne penger til neste års vekst.
Intervju med Ragnes. Axa har passert 5 milliarder i porteføljekjøp dette året. Porteføljekjøp i 2019 kan bli bortimot i samme størrelsesorden. Ref Ragnes vil det bli en kraftig oppsving i selskapets kontantstrøm i 2019. Dermed vil selskapet bli mindre avhengig av å låne penger til neste års vekst.
Flott innlegg i FA idag, ser meget bra ut for de neste årene
Redigert 21.12.2018 kl 08:55
Ja, håper det ikke blir billigere.
Men her vet en aldri, noe ufattelig volum storeulv får, må før eller siden bli tomt.
Grunn portefølje er innkjøpt, fyller litt mer om den ikke stiger utover 2019.
Men her vet en aldri, noe ufattelig volum storeulv får, må før eller siden bli tomt.
Grunn portefølje er innkjøpt, fyller litt mer om den ikke stiger utover 2019.
Varsom
21.12.2018 kl 09:33
2881
Jeg lurer egentlig på hvem storeulv kjøper fra? Altså, shorterne presser ned prisen, noen står og samler opp store volum på en konto og storeulv kjøper opp...?
Man kan lure på hvorfor Shorterne gidder det her. Prisen har de store problemer med å holde nede, for JF ødelegger mye for dem i så måte.
Etter alt som er meldt i AXA, så burde shorterne være fornøyd med å dekke seg inn på latterlige 19 kroner.
SS
Etter alt som er meldt i AXA, så burde shorterne være fornøyd med å dekke seg inn på latterlige 19 kroner.
SS
Varsom
21.12.2018 kl 10:02
2791
Ja, det er merkelig, virker nesten avtalt hele greia! Kursen vil vell holdes nede til Fredriksen er fornøyd, så tenker jeg den popper i været!
Jeg fulgte med i traderen da det store kjøpet fra JF kom, og hvordan han klarte å finne 2 mill i ordreboka på 18,7 18.8 forstår jeg egentlig ikke. Greit at det er mye iceberg orders der ute, men brått 2 mill aksjer, den så jeg ikke ligge der overhode.
Uansett så er det 2 mill mindre aksjer fra private hender, og det er bra. AXA og børser i korreksjonsmodus er no good når mesteparten av småjentene som nå skvetter i trusa aldri har opplevd 2008 (på børs) eller skikkelige korreksjoner. Da blir det mye irrasjonelle handligner. Disse aksjene er nå luket bort, og det blir færre og færre av disse på private hender. Godt er det.
SS
Uansett så er det 2 mill mindre aksjer fra private hender, og det er bra. AXA og børser i korreksjonsmodus er no good når mesteparten av småjentene som nå skvetter i trusa aldri har opplevd 2008 (på børs) eller skikkelige korreksjoner. Da blir det mye irrasjonelle handligner. Disse aksjene er nå luket bort, og det blir færre og færre av disse på private hender. Godt er det.
SS
Ellers har dere vel lest om SS i VG i går.......
SS
SS
Så du er altså den skipssjefen som VG intervjuet i går?
Varsom
21.12.2018 kl 11:37
2604
Axa er heldig som har Fredriksen, men det er et avtalt spill på gang her som holder kursen nede enn så lenge..
Varsom
21.12.2018 kl 11:39
2596
Slettet brukerskrev Ellers har dere vel lest om SS i VG i går....... SS
Eneste jeg har lest, er om skipssjefen på Helge Ingstad og det er vell ikke deg?
Hvem vet - kanskje, kanskje ikke!
SS
SS
Her må en puste både på inn og ut pust, finne hvilepulsen og nyte julen??? Vi forsøker kjøpe ytterligere litt Axa idag , helst på 18 tallet. Dette er strategien som vil gi gevinst, akkurat som før??
McD:
Gevinst blir det om du kjøper på 18, 19 eller 20 - eller 25 kr for den saks skyld.
Poenget er at man må sitte i samme båt som John F når budet eventuelt kommer. Finansavisen har gjennom flere år via sine informanter påpekt at AXACTOR er en HET oppkjøpskandidat. Det er ikke noe man bare tror å håper på, det er en realitet. Og da var kursen 30 kr når det ble lansert.
Nå er kursen svært mye billigere, og selskapet er omsatt på OSE for under bokførte verdier - sammenlignet med Seadrill - UNDER STÅLPRISENE PÅ RIGG.
Nå er det vel slik at AXA har muskler til å kjøpe andre og, så hvem vet - mye spennende i sikte fremmover.
Den tålmodige får meget pen gevinst her. Det er bare å sette seg i armkroken til FeiteJohn, og la han styre skuta videre. Han har en plan, og den blir svært hyggelig å være med på videre. Han leker ikke butikk, og han er nokså sulten på AXA.
Han er aktiv i AXA, Nothern Drilling. Lite "kjøp" i GOGL, SDRL, XXL og Frontline, så det er tydlig hva FeiteJohn har trua på fremmover.
SS
Gevinst blir det om du kjøper på 18, 19 eller 20 - eller 25 kr for den saks skyld.
Poenget er at man må sitte i samme båt som John F når budet eventuelt kommer. Finansavisen har gjennom flere år via sine informanter påpekt at AXACTOR er en HET oppkjøpskandidat. Det er ikke noe man bare tror å håper på, det er en realitet. Og da var kursen 30 kr når det ble lansert.
Nå er kursen svært mye billigere, og selskapet er omsatt på OSE for under bokførte verdier - sammenlignet med Seadrill - UNDER STÅLPRISENE PÅ RIGG.
Nå er det vel slik at AXA har muskler til å kjøpe andre og, så hvem vet - mye spennende i sikte fremmover.
Den tålmodige får meget pen gevinst her. Det er bare å sette seg i armkroken til FeiteJohn, og la han styre skuta videre. Han har en plan, og den blir svært hyggelig å være med på videre. Han leker ikke butikk, og han er nokså sulten på AXA.
Han er aktiv i AXA, Nothern Drilling. Lite "kjøp" i GOGL, SDRL, XXL og Frontline, så det er tydlig hva FeiteJohn har trua på fremmover.
SS
Redigert 21.12.2018 kl 11:54
AXA ga et enormt salgssignal ved brudd på 20kr. En stor rektangelformasjon med target nærmere 10 blank står for tur dersom ikke kursen sporenstreks kommer seg over 20kr igjen. Med børser som faller daglig så skal nok dette bli vanskelig, selv om Fredriksen kjøper det han kan. Jeg tipper han kjøper, låner ut short, kjøper osv. osv. helt til selgerne begynner å miste volumet. Resultatet er jo som dere ser at kursen kontinuerlig faller. Rart eller?? Så kliner han til med et bud på høyeste kurs handlet de siste 6 måneder, før han tar shiten av børs og selger det litt frem i tid med fin gevinst ;-) Tror dere skal være fornøyd om budet ligger over 20kr. Vil folk selge? Ja ganske sikker på det når kursen er det halve ;-)
Man trenger neppe å være "tolmodig" eller her.
Aksjekursene pleier speile fremtidige verdier - det er vel forlengst gjordt ifølge seneste børsmeldte kontrakter.
Følg med.
Huff, huff.
Aksjekursene pleier speile fremtidige verdier - det er vel forlengst gjordt ifølge seneste børsmeldte kontrakter.
Følg med.
Huff, huff.
AXA, B2 og andre falleferdige aksjer.
Meg bekjent har ikke aksjene AXA og B2 betalt noen form for utbytte. De eier en del lån som de skal prøve å få inn. Ellers så leaser de noen PC er og en del skrivebord eller PC bord som det heter.
I prinsippet er de ikke verdt noen ting. Vi får bare ønske å tro at noen er villige til å drive opp prisen på begge, kun på tro.
Fundamentalt kan begge falle til rundt en krone.
Meg bekjent har ikke aksjene AXA og B2 betalt noen form for utbytte. De eier en del lån som de skal prøve å få inn. Ellers så leaser de noen PC er og en del skrivebord eller PC bord som det heter.
I prinsippet er de ikke verdt noen ting. Vi får bare ønske å tro at noen er villige til å drive opp prisen på begge, kun på tro.
Fundamentalt kan begge falle til rundt en krone.
Norske Bulls sier KJØP - STAY LONG om AXA:
Signal Update
Our system’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 11.12.2018, 9 days ago, when the stock price was 20,0180. Since then AXA.OL has fallen by -4,50%.
https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=AXA.OL
Signal Update
Our system’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 11.12.2018, 9 days ago, when the stock price was 20,0180. Since then AXA.OL has fallen by -4,50%.
https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=AXA.OL
Hjelpe meg, nok en bedreviter i Axa, trodde disse lå og slikket sårene sine og ikke hadde tilgang til et tastatur??
Du drømmen,
fortsett å kjøpe du så skal vi nok bli gode venner du og jeg ;-)
fortsett å kjøpe du så skal vi nok bli gode venner du og jeg ;-)
Slettet brukerskrev Hvem vet - kanskje, kanskje ikke! SS
SS,
du gir ovenfor en klar antydning om at du er skipssjefen på KNM Helge Ingstad, sitat:
Skipssjefen
I dag kl 10:05 331
SS
Men merk: Du kan ikke på et offentlig forum la det henge i luften på denne måten at du er skipssjefen på KNM Helge Ingstad, slik du flere andre ganger også har illudert her på forumet.
Hvis det likevel er korrekt, så er det greit bortsett fra at det er litt uvanlig at en skipssjef i marinen utfolder seg slik som du her på HO. Jeg antar da selvsagt også at det ikke er arbeidstiden som brukes til dette.
Hvis det derimot IKKE er korrekt at du er denne skipssjefen vil det derimot falle inn under lovens regler, til stor belastning for den som allerede har stått fram med fullt navn i VG.
Ber om at du snarest tar ansvar og avklarer saken før ekstern jus evt. kommer inn i bildet.
du gir ovenfor en klar antydning om at du er skipssjefen på KNM Helge Ingstad, sitat:
Skipssjefen
I dag kl 10:05 331
SS
Men merk: Du kan ikke på et offentlig forum la det henge i luften på denne måten at du er skipssjefen på KNM Helge Ingstad, slik du flere andre ganger også har illudert her på forumet.
Hvis det likevel er korrekt, så er det greit bortsett fra at det er litt uvanlig at en skipssjef i marinen utfolder seg slik som du her på HO. Jeg antar da selvsagt også at det ikke er arbeidstiden som brukes til dette.
Hvis det derimot IKKE er korrekt at du er denne skipssjefen vil det derimot falle inn under lovens regler, til stor belastning for den som allerede har stått fram med fullt navn i VG.
Ber om at du snarest tar ansvar og avklarer saken før ekstern jus evt. kommer inn i bildet.
Redigert 21.12.2018 kl 12:50
Varsom
21.12.2018 kl 12:44
2410
Jeg tror du får gjøre litt bedre research for du kommer med slike utspill! Blir rett og slett for dumt...
Korsar:
Du får be advokaten på hjemmet sende over innsynskrav til FOHK.
Samtidig må jeg også minne Korsar om at arbeidstid er relative begreper, og at også SS`er har friordninger. Du vet, når man er på toppen så er det ingen som stiller spørsmål om man skriver innlegg på HO i arbeidstid eller fritid :-)
Nå har du noe å jobbe med i jula :-)
SS
Du får be advokaten på hjemmet sende over innsynskrav til FOHK.
Samtidig må jeg også minne Korsar om at arbeidstid er relative begreper, og at også SS`er har friordninger. Du vet, når man er på toppen så er det ingen som stiller spørsmål om man skriver innlegg på HO i arbeidstid eller fritid :-)
Nå har du noe å jobbe med i jula :-)
SS
SS,
forstår du fremdeles ikke alvoret ved å gi seg ut for å være den navngitte skipssjefen på KNM Helge Ingstad, som nylig stod fram med fullt navn i VG?
Hvis dette ikke er korrekt, må du snarest ta ansvar og rydde opp i den situasjonen du hermed har skapt.
forstår du fremdeles ikke alvoret ved å gi seg ut for å være den navngitte skipssjefen på KNM Helge Ingstad, som nylig stod fram med fullt navn i VG?
Hvis dette ikke er korrekt, må du snarest ta ansvar og rydde opp i den situasjonen du hermed har skapt.
Jeg tror ALLE her inne Korsar vet svaret, men ikke du. Du må ha det inn med t-skje.
Tygg litt på den, du. Middagen er vel allerede servert på hjemmet, så nå er det middagsluren som venter, kanskje du da kan evaluere deg frem til rett svar.
Om ikke, kan sikkert andre her inne bistå med svaret på julenøtten.
SS
Tygg litt på den, du. Middagen er vel allerede servert på hjemmet, så nå er det middagsluren som venter, kanskje du da kan evaluere deg frem til rett svar.
Om ikke, kan sikkert andre her inne bistå med svaret på julenøtten.
SS
Drømmern,
håper du handler mer? Gleder meg til mange flotte samtaler etterhvert som kursen ramler videre ;-)
håper du handler mer? Gleder meg til mange flotte samtaler etterhvert som kursen ramler videre ;-)
markie
21.12.2018 kl 14:34
2200
Her har du mildt sagt dummet deg ut. Prøv og stave deg igjennom B2H sine q rapporter. Med selskapets inntekter på rundt halv milliard i året er det ingenting og gjøre narr av.
Utbytte fikk vi i mai vill jeg huske.
Utbytte fikk vi i mai vill jeg huske.
Redigert 21.12.2018 kl 14:35
Hehe. Str8up, super hausser av Nordic Mining, er komt inn på feil virksomhet.
Siste dagen med axa under 20 kr?
Mandag åpner den på 20,50 om ikke us eller olja fucker før 22 i kveld.
Close 21
Close 21