Targovax TG og veien videre

frs2904
TRVX 20.12.2018 kl 14:46 2710

Kan man tenke seg at de venter på resultatene fra TG02, slik ar man kanskje kan samkjøre veien videre for TG 01 og 02
Redigert 20.01.2021 kl 15:32 Du må logge inn for å svare
quattro
20.12.2018 kl 15:07 2674

Nei, her skal det porsjoneres ut i de doser som trengs
med gyllene briller i en 'glomy' periode ;)
først avtale på TG-01 og videre løp med samarbeidspartner hvor deltager tar tilnærmet 100% av kostnadene
deretter info på TG-02 colorectal
så knall resultater på Oncos Melanom med CPI (hvor jeg håper sensasjonen kommer med CR i en fase hvor selskapet kun skal rapportere ORR og immune data respons)
deretter kommer info fra samarbeidspartnere på Oncos, Sotio og Ludwig/AZ+++ og TG-02 CPI, som får selskapet til å fremstå som et garantert oppkjøpskandidat og med en påfølgende emi
….. og enda står vi der med sommeren foran døren ………..;)
Whatsthat
20.12.2018 kl 15:14 2658

Tipper de venter med oppstart av TG01 +CPI (POC) før TG02 + CPI beviser at det fungerer...
SomSa
20.12.2018 kl 15:49 2591


Problemet med TG-platformen er følgende:

1- Vi skulle få full data fra TG02 + CPI i løpet av 1H 2019
2- I følge 3Q presentasjonen har de ennå ikke begynt med rekruttering av pasienter for CPI delen
3- Vi skal få data kun fra TG02 (mono terapi) i 1H 2019
4- I 2Q 2019 (tror jeg) begynte deg prekliniske stunden TG + CPI
5- Data fra pre kliniske studien skulle komme 1H 2019
6- Nå skal komme første delen av prekliniske dataene 1H 2019
7- Etter min lille oppfatning vil de ikke starte TG02 + CPI studien før de har full pre kliniske data
8- Etter min lille oppfatning vil de heller ikke starte TG01 + CPI studien før de har full pre kliniske data
9- Men de kan starte TG01 + kjemoterapi studien når sponsorene er på plass
10- Det trenges godkjenning, papirarbeid, åpning av behandlingssenteret, etc og jeg tviler på at TG01 + kjemoterapi studien starter før 2020

TG studien er kjørt i grøfta men fantastiske mono data fra TG02 kan hjelpe aksjekursen. Jeg håper på fantastiske data fra Oncos-102 + CPI for behandling av eggstokkreft og endetarmkreft/tarmkreft innen 2019 og oppkjøp av Oncos-plattforen. Astrazeneca som sponsor ca. 10% av disse studiene har ikke sitt eget oncolytic virus, de har en lisensavtale..... Jeg antar at de vil betale 70-150 kroner per aksje basert på tidligere oppkjøp. Vi kan bare håpe på bedre tider i 2019 og de neste 365 dagene.

quattro
20.12.2018 kl 16:28 2541

SomSa,
ja det kan være 'problemer' med TG når du ser på TG-02 roadmap med CPI - ok, og det skyldes vel i hovedsak den ''feilaktige'' SoC med FFN som vi har drøftet mange ganger - der ble vel alle TG studiene 'stoppet' med det utfall at timeline nå er 6 mnd forsinket - høyst forklarlig anledning spør du meg
men hva tror du om utsagnene til Ø.Soug om at han er rimelig sikker på samarbeidsavtale på TG-01 - du har ikke noen tro på Ø.Soug det vet jeg - tror du han driver med røverstreker nok en gang ??
Redigert 20.12.2018 kl 16:31 Du må logge inn for å svare
kaunis
20.12.2018 kl 17:10 2474

SomSa har du solgt deg ut av Tgv? Synes bare du er blitt noe skuffet over tempoet til TRVX , men her mener jeg du har vært den mest lojale tilhengeren tidligere.Det er de største tilhengerne som kan gi god info og tillit til andre som ikke besitter den store oversikten.Håper du vil følge selskapet videre og fortsette med dine gode innlegg
SomSa
20.12.2018 kl 17:34 2433


quattro

TG01 studien skulle stoppes midlertidig men TG02 studien skulle fortsette....... Soug hadde sagt at pasientgrunnlaget for TG02 var mye større enn TG01 og mer verdifull.......etter på har skjedd noe som de ikke har kommunisert med markedet.
I 2017 antok jeg at TG01 + kjemoterapi studien skulle sponses og hovedsponsoren blir Memorial Sloan Kettering. Men jeg tviler på at studien og pasient rekrutteringen starter før 2020. Innen 1H 2019 skal komme sponsorene på plass og deretter blir mye papirarbeid for å godkjenne studien i ulike land, ...... Jeg håper på at de ikke starter en verdiløs mini studie med 30-40 pasienter i hver armen men det blir 150-300 pasienter og vi får solide data, og TG01 kommer på markedet etter fase 2 eller innen 2024. Nå finnes noe som hetes betinget godkjenning/markedsføring eller liknende...... mens de fortsetter fase 3 kan de behandle pasienter med TG01. I dette tilfellet må de ha gode data fra mange pasienter....
- Første armen blir kun kjemoterapi
- Andre armen blir TG01 + kjemoterapi
- og senere vil komme CPI armen. Targovax har sagt at de skal dekke kostnadene til denne studien selv. Ved 3Q presentasjonen sa Magnus at big pharma var ikke interessert i TG01 + CPI studien før selskapet presentere prekliniske data. Dette var grunnen til at de startet den prekliniske studien (hør på spørsmål/svar delen)........................

SomSa
20.12.2018 kl 17:40 2417

kaunis

Jeg har ikke solgt mine langsiktige aksjer men er møkka lei av Soug og alle utsettelsene, forsinkelsene og uklarhetene..... og på toppen av all elendigheten skal alle ansatte få bonus og opsjoner for 2018..... Det er lov til å bli forbanna mens man eier aksjer i et selskap. Jeg forstår ikke hvordan BGBIO klarer å rekruttere pasienter og levere data etter tidsplanen mens Targovax med Healthcap på ryggen og anerkjente forskeren Magnus med mang kontakter klarer ikke å rekruttere 12 pasienter.


Redigert 20.12.2018 kl 17:41 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
20.12.2018 kl 19:43 2291

Bare for å oppklare noen av punktene:

1. Ø.Soug og trvx vil melde en konkret avtale innen de neste 6mnd for TG01. Protokoller blir mest sannsynlig definert nå...

2. Doseringsregime... somsa, de kan ikke bare pøse på med masse pasienter i sine studier og gjette hvordan de skal behandles. Skulle de bare kjørt på med mange pasienter i melonoma og 3xOncos? Nei.. bare se på cohort1 vs cohort2 i TG01 studien her var cohort2 indikerer vesentlig mye bedre data, på enda sykere pasienter. Tg+CPI vet man ingenting om. Bgbio baserer seg på en rød pille. Sikkert lettere å rekrutere de få pasientene de har i sine studier

3. Somsa, kan du ikke sende en mail til IR vedrørende forsinkelser/prioriteringer på de andre tg studiene? Del gjerne svarer her på HO.

4. Aller sist. TRVX = ONCOS + Mesothelioma... Alt annet som skjer ( melonoma, oncos next gen, 2 stk partner studier) er bonus som vil gi myyye mer data/sikkerhet og sannsynligvis gjøre pengeinnhenting/salg eller avtaler mot 2020 vesentlig mye lettere.

aborum
21.12.2018 kl 21:00 1996

Jeg tillader mig at følge op:

1. Korrekt, hvis det kliniske miljø reelt henvender sig for at sponsorere studier, da vil selskabet melde dette til markedet når underskrevet aftale foreligger. Jeg mener tilliden til Øystein Soug er tilpas stor til at man bør stole på, at selskabet arbejder på at kapitalisere på TG-01 samt parkeringen af FFN.
2. Korrekt, man må afsøge forskellige doseregimer, før man træder på speederen. Alt andet er useriøst og hvad angår fremdrift på TG + CPI, da er vi allerede blevet informeret om at Magnus Jaderberg (samt infomeret på CMD) at TG-01 forventes at øge OS i alle former for kombinationsbehandlinger (herunder CPI, selvsagt).
3. Jeg har allerede taget kontakt til IR vedr. dette og deler svaret, når det foreligger.
4. Selskabet er finansieret for nærværende og vigtige data forventes i H1, 2019 på begge platforme. Jeg har store forventninger til ONCOS next gen.
Redigert 21.12.2018 kl 21:02 Du må logge inn for å svare
Single Malt
23.12.2018 kl 12:16 1701

hvordan står det til med kassabeholdningen i TRVX nå?