NANO: stakkarsKORSAR er ute i hardt vær her - kom og hjelp han!
Forumaktiviteten sett over en uke på HO har aldri/på 2,5år ikke vært lavere enn nå. Det skyldes også overgang til TI etter mental tretthet på HO. (Det er også usedvanlig stille på TI Nano-tråder nå også, trolig også 2,5års der også).
Den mentale og emosjonelle støyen var ekstrem på HO-trådene etter at den voldsomme høst2016 oppgangen tiltrakk seg både ergrelse på vei opp og skadefryd på vei ned i 2017 og 2018.
Så mange HOere flyktet fra fristaten og over grensen hvor de startet ny tilværelse i det unge demokratiet TekInvestor. Denne migrasjonen økte, noen opprettet nye profilnavn og kunne startet på nytt med blanke ark med soft baissing eller haussing disiplinert av folkestyrets mulighet for "banning" og dermed sanksjoneringer av ledelsen med utestengelse i x eller y år for de værste.
Imidlertid; diffusjonen av animal spirit fra HO til TI har tæret på den jomfruelige nye mark. Og med hovedtyngden av NANO-skribenter etterhvert på TI, så har kulturmelka der blitt omlag slik den var her. Men noe bedre/værre kan man si den er der. Ja se - du kan velge selv, alt etter om du er inne eller ute av NANO. Jeg selv ble bannet og utestengt flere ganger påTI før jeg til slutt ble utestengt på livstid. Værre enn å bli sendt til Australia. For jeg hadde solgt og oppgav mine grunner til det. I tillegg skrev jeg to veldig korte innlegg rett etter hverandre og de burde ha vært slått sammen. Det var ikke måte på hva man kunne bli bannet for, selv fordi Costa solgte. Det er selvsagt sterk kursnedgang og mentalt og emosjonelt stress som er hovedårsaken. Så la oss tilgi hverandre, vi er fortsatt bare mennesker - mer enn investorer. Hva er den ultimate nytten du har av penger? Bli et bedre menneske. Tenk på det.
Den mentale og emosjonelle støyen var ekstrem på HO-trådene etter at den voldsomme høst2016 oppgangen tiltrakk seg både ergrelse på vei opp og skadefryd på vei ned i 2017 og 2018.
Så mange HOere flyktet fra fristaten og over grensen hvor de startet ny tilværelse i det unge demokratiet TekInvestor. Denne migrasjonen økte, noen opprettet nye profilnavn og kunne startet på nytt med blanke ark med soft baissing eller haussing disiplinert av folkestyrets mulighet for "banning" og dermed sanksjoneringer av ledelsen med utestengelse i x eller y år for de værste.
Imidlertid; diffusjonen av animal spirit fra HO til TI har tæret på den jomfruelige nye mark. Og med hovedtyngden av NANO-skribenter etterhvert på TI, så har kulturmelka der blitt omlag slik den var her. Men noe bedre/værre kan man si den er der. Ja se - du kan velge selv, alt etter om du er inne eller ute av NANO. Jeg selv ble bannet og utestengt flere ganger påTI før jeg til slutt ble utestengt på livstid. Værre enn å bli sendt til Australia. For jeg hadde solgt og oppgav mine grunner til det. I tillegg skrev jeg to veldig korte innlegg rett etter hverandre og de burde ha vært slått sammen. Det var ikke måte på hva man kunne bli bannet for, selv fordi Costa solgte. Det er selvsagt sterk kursnedgang og mentalt og emosjonelt stress som er hovedårsaken. Så la oss tilgi hverandre, vi er fortsatt bare mennesker - mer enn investorer. Hva er den ultimate nytten du har av penger? Bli et bedre menneske. Tenk på det.
Redigert 21.01.2021 kl 05:45
Du må logge inn for å svare
mofi1
28.03.2019 kl 13:47
8117
Ok! Da er det 100% riktig for deg, men det kan jo hende noen andre tror 100% på det motsatte, hva er da rett(prosentvis)?
Redigert 20.01.2021 kl 21:48
frontal
28.03.2019 kl 12:24
8180
Konklusjon er enkel. 40 tallet er ikke bunn i denne aksjen. Det er iallefall 100% riktig.
Kongen
27.03.2019 kl 22:17
8338
Hoffa666: han tar jo ikke feil? Hvis du tror det ikke er mulig for nano å se 30 tallet igjen så er du naiv. Men kursen nå om dagen er styrt av helt andre ting en markedskrefter. Det er lavt volum og det blir lagt feller i den en og den andre retningen. Nano kursen er løpsk frem til sterke avklaringer den ene eller andre veien. Eller ballen kan bare begynne å rulle plutselig, men ikke på dette volumet. Handel er ikke eksisterende i nano om dagen.
frontal
27.03.2019 kl 21:37
8380
Short synlig igjen. Jeg sitter med følelsen at det er utrolig lite som skal til før vi er på 37 tallet. En liten negativ melding eller en misforståelse f.eks.
Det er nå ekstra mange som skjuler seg bak nominee-konti på topp50.
--
BOFA, bank of america tror jeg er noe jiggling mellom MLI og Jefferies.
JPM PLC tipper jeg er Marshall Wace.
Og så kan vi ha Perpetual et sted eller to.
--
BOFA, bank of america tror jeg er noe jiggling mellom MLI og Jefferies.
JPM PLC tipper jeg er Marshall Wace.
Og så kan vi ha Perpetual et sted eller to.
Kagge
26.03.2019 kl 20:07
8706
At det nå er 0 i shortregistrtet (av de over 0,5 %) får jeg ikke til å stemme med handelen 25.3
er det bare solgt deler, men da til under 0,5 % som blir vist som 0 ??
er det bare solgt deler, men da til under 0,5 % som blir vist som 0 ??
Litt av ei hengekøye (og NANO-strikkene ryker ikke). Den gikk ned til gulvet i går i den/det stigende trendkanalen/REKTANGELET fra 31. januar og formerte en omtrentlig BULL DESCENT BLOCK (omtrentlig siden den ikke er helt formelt riktig med overlapp i siste foregående candles skygge) og ble avgitt med dagens grønne candle over gårsdagens sluttkurs.
Vi fikk også avgitt i ettermiddag et KJØPSSIGNAL 2dOHS. Så denne hengekøya kan bli en katapult.
--
All synlig short forsvant i går, trolig dekket inn over flere dager og jukset med innrapporteringen.
Vi fikk også avgitt i ettermiddag et KJØPSSIGNAL 2dOHS. Så denne hengekøya kan bli en katapult.
--
All synlig short forsvant i går, trolig dekket inn over flere dager og jukset med innrapporteringen.
dr. Stockman
25.03.2019 kl 10:09
5733
Enhver klokke viser riktig tid et par ganger i døgnet. Man trenger "snille børser" for at en aksje skal stige ufortrødent uten påfyll av nyheter, og som vi vet er NANO også et yndet objekt for shortere. At shortede aksjer har vist kraftig nedgang i det siste (med mindre den er skjult på små kontoer) forteller bare at shorterne sitter med mye ammunisjon klar til bruk. Jeg har vært forberedt på nedgang, men moderat og kortvarig. Har for øvrig alt for mange aksjer til at jeg kunne solgt og hentet dem tilbake uten å påvirke markedet i ugunstig retning for meg både når jeg skulle kjøpe og selge. Kunne jeg solgt alt med et tastetrykk og kjøpt alt tilbake like enkelt så kunne det jo vært fristende å time markedet litt. Men slik er det jo ikke, og derfor er hele porteføljen langsiktig, og får modne som den beste vin.
Lotepus
25.03.2019 kl 09:59
5748
Du må begynne å høre på Lotepus som sitter med fasiten DR.S ;-)
Oregon: Det samme tenker jeg. Og det bør gjøre det enda klarerer hvilke nvei blodpumpa pumper i denne sykelen. I tillegg tror jeg mange er overrasket over OSEBXs nedgang i dag, mens USA vAR SÅPASS OPP I GÅR. mEN dET ER NOK MIDLERTIDIG, og da grunnet at 10års renten i Tyskalnd har gått en del ned. Dette reflekterer jo den syke pasienten DAX og EU, som medfører kapitalflukt til DOW.. Så tror vi får oppgang mot slutten av dagen ihht. at USindekser går bedre enn europeiske og spesielt OSE som går ned ekstra pga fredagsoljenedgang. OSE tar støtte i 3mn stigende trendgulb og 10dsnittet like under.
En kjøpsanledning i NANO nå., med en god sjangse for å slutte dagen med BULL DOJI - på støtte.
En kjøpsanledning i NANO nå., med en god sjangse for å slutte dagen med BULL DOJI - på støtte.
Oregon
22.03.2019 kl 11:32
5926
Tror TRVX og det som skjer der påvirker kortsiktig kursen for biotekaksjer i dag på OSE. I går da alle skulle inn i TRVX og solgte andre biotekaksjer (inkl. NANO) og i dag sliter flere med sikkerhet etter at TRVX varslet emisjon og kursen er ned nærmere 35 %. Noen rir på flere biotekaksjer på OSE og dermed påvirker disse hverandre ved spesielle begivenheter når volumene i tillegg er litt begrenset i enkelte biotekaksjer.
frontal: Intet bear harami å se. Ikke en gang en spekulativ bear harami. Til det trengs et langt grønt candle. "Last pattern", som er et bear harami, må avgis innen 3 dager og nå er det 7 dager siden.
Det passet NANO å ta en hvil i hengekøya for å få ut melkesyra i dag RSI. Det ble litt dypere i RSI pga. olje-og indeksfall, men nå ligger vi på solid støtte på 2 og 50dsnitt, pink trendkanal i siste link over, samt sentrallinje fra nov2016.
Det passet NANO å ta en hvil i hengekøya for å få ut melkesyra i dag RSI. Det ble litt dypere i RSI pga. olje-og indeksfall, men nå ligger vi på solid støtte på 2 og 50dsnitt, pink trendkanal i siste link over, samt sentrallinje fra nov2016.
Forum forum
22.03.2019 kl 09:54
6010
Det som er kjent av milepæler pr dags dato er jo listet opp i siste slide på alle presentasjoner. Det er bare å bare å vente å se for andre saker.
Jeg fyller opp jevnt og trutt, og er jo vinneren når kursen går ned slik sett. Jeg er ikke taperen før prosjektet Nano ikke leverer! Oppsiden er enorm, nedsiden også,dog begrenset da selskapet har markedets beste løsning for 3L med en kombinasjonen QoL med medisinsk virkning.
Til slutt seirer fornuften!
Jeg fyller opp jevnt og trutt, og er jo vinneren når kursen går ned slik sett. Jeg er ikke taperen før prosjektet Nano ikke leverer! Oppsiden er enorm, nedsiden også,dog begrenset da selskapet har markedets beste løsning for 3L med en kombinasjonen QoL med medisinsk virkning.
Til slutt seirer fornuften!
Fjellgutten
22.03.2019 kl 09:47
6022
dr. Stockman skrev Neida, det holder lenge med vanlig fjellklatringsutstyr.
Du har selvfølgelig min sympati ifht fjotten Frontal med like, men kan ikke dy meg i dette ordskiftet ; Skikkelig fjellsikringsutstyr trenger vi Nano fan dog.
Alt fra bolter til hjelm. Og ikke minst tålmodighet, et lite skritt av gangen.
Apropos presentasjonene som blir holdt i ulike sammenhenger. Jeg tenker de fort kan få større investorer interessert jo nærmere vi kommer forventet info rundt forskningen. Presentasjonen som ble lagt ut her var etter min oppfatning veldig bra. Noen av dere har full koll på det meste rundt selskapet. Hva med å legge ut en milepælsplan av viktige begivenheter gjennom året. Kunne vært greit å ha.
Alt fra bolter til hjelm. Og ikke minst tålmodighet, et lite skritt av gangen.
Apropos presentasjonene som blir holdt i ulike sammenhenger. Jeg tenker de fort kan få større investorer interessert jo nærmere vi kommer forventet info rundt forskningen. Presentasjonen som ble lagt ut her var etter min oppfatning veldig bra. Noen av dere har full koll på det meste rundt selskapet. Hva med å legge ut en milepælsplan av viktige begivenheter gjennom året. Kunne vært greit å ha.
dr. Stockman
22.03.2019 kl 09:24
6042
Neida, det holder lenge med vanlig fjellklatringsutstyr.
frontal
22.03.2019 kl 08:25
6101
Det er på sånne forventningsfulle dager at NANO går motsatt vei. Det vet alle. Dykkerkurs snart her og.
dr. Stockman
22.03.2019 kl 00:02
6237
"Pumpet den over 45 for så å sende den nedover igjen"
Så da befinner altså 46,24 seg nedenfor 45?
I det korte bildet befinner NANO seg i en pent stigende trend, og en bra avslutning i USA i dag sørger nok for at NANO fortsetter den pene trenden i morgen.
Så da befinner altså 46,24 seg nedenfor 45?
I det korte bildet befinner NANO seg i en pent stigende trend, og en bra avslutning i USA i dag sørger nok for at NANO fortsetter den pene trenden i morgen.
Lotepus
21.03.2019 kl 20:25
6339
Alt som normalt , tradere ble lei . Pumpet den over 45 for så å sende den nedover igjen . Eneste som tjener på nano i 2å19 er de som trader
frontal
21.03.2019 kl 18:41
6404
Det blir motsatt. Rød candlestick og bear harami. 46 broken deal.
Sterk dag i USA i dag.
Ligger an til grønt candlestick og BULL HARAMI for NANO i morgen.
Ligger an til grønt candlestick og BULL HARAMI for NANO i morgen.
Hepp
21.03.2019 kl 14:03
6549
"You don't need a weatherman to tell witch way the wind blows"
Dylan
Dylan
Kappa3278
21.03.2019 kl 13:56
6550
Tror de fleste har fått med seg hvilken vei det går... trenger ingen tekniske analyser for å se det.
Kursen er dessverre 46,18. Brillebehov her også?
Hugoil, du har min store medfølelse:
- Så mye strev og så lite rett (jfr. siste bom for 2 dg siden)
- Så mye strev og så lite rett (jfr. siste bom for 2 dg siden)
Den 12. og 13. hadde vi ei hylle kursen lå på og hvor det var mulig å beite før kursen dro høyere.
Nå er kursen nede i en liten køye som henger i det fallende 50dsnittet (som vil falle videre siden det fortsatt innehodler ca 10d før emisjonen, hvilket gjør 50dsnittet mindre relevant) og det stigende 10dsnittet og derunder stigende 20dsnittet. Disse to vil pushe oppover samt forventningene til de to forestående presentasjonene.
Nå er kursen nede i en liten køye som henger i det fallende 50dsnittet (som vil falle videre siden det fortsatt innehodler ca 10d før emisjonen, hvilket gjør 50dsnittet mindre relevant) og det stigende 10dsnittet og derunder stigende 20dsnittet. Disse to vil pushe oppover samt forventningene til de to forestående presentasjonene.
Redigert 21.03.2019 kl 09:39
For morgendagen har vi en spek4agers kjøpssignal dOHS med halslinje ca 48,7 og kursmål ca 50,50.
Descenten i timesachartet etterfølges av en formert BULL HOMING PIGEON.
Har en formert 3-timers BULL DESCENT BLOCK i timeschartet.
diffish
521
INSIDER
7t
Sitat Lisa:
“Yes, because we’re – as I mentioned, it’s the first time this combination is going to be tested. So you – it’s like an – there are some 3 plus 3 steps built in early on. So enroll 3 patients, if there is a dose-limiting toxicity, you enroll another 3 patients, then there is a safety review. So we’re not sure whether it’s going to be 3 patients and 3 patients or 12 patients, so there’s a little bit of flexibility built in there as well. Yes.”
--
Poenget her er at etter "its like an" så skulle hun til å si upside-down pyramide - hvor de vil legge de fleste stenene av de 25 pasientene på toppen for å få høyere N for anbefalt dose for kombinasjonen av disse to, da allerede godkjente medisinene. Så tankestrekene hennes viser at det trolig er en åpning for ikke å måtte kjøre 3*3 kohorter som ved utvikling av medisin uten godkjenning, men både gå raskere fram med lavere N når hver av medisinene har godkjenning.
521
INSIDER
7t
Sitat Lisa:
“Yes, because we’re – as I mentioned, it’s the first time this combination is going to be tested. So you – it’s like an – there are some 3 plus 3 steps built in early on. So enroll 3 patients, if there is a dose-limiting toxicity, you enroll another 3 patients, then there is a safety review. So we’re not sure whether it’s going to be 3 patients and 3 patients or 12 patients, so there’s a little bit of flexibility built in there as well. Yes.”
--
Poenget her er at etter "its like an" så skulle hun til å si upside-down pyramide - hvor de vil legge de fleste stenene av de 25 pasientene på toppen for å få høyere N for anbefalt dose for kombinasjonen av disse to, da allerede godkjente medisinene. Så tankestrekene hennes viser at det trolig er en åpning for ikke å måtte kjøre 3*3 kohorter som ved utvikling av medisin uten godkjenning, men både gå raskere fram med lavere N når hver av medisinene har godkjenning.
Redigert 17.03.2019 kl 19:46
Our conferences are designed to connect the dots and provide original perspective and depth of insight that are rare at most investor conferences. The goal of each conference is to provide institutional investors with high-level access to senior management and industry experts, showcase dynamic emerging companies, and investigate critical trends that are driving our economy. For more information, please contact StifelCorporateEvents@stifel.com.
Stikkordet i dag er akkumulering. OFF Handelstypene viser det også, spesielt periodiske auksjoner og hidden trades som er å regne som handler i spreaden. Også ALGO handlene er mest bullish og framstår bear kun når algoene tar kursen ned under periodesnitt for å holde det tekniske bildet kompakt og i dag kanskje mest for å melke ut aksjer.
a a aa akkumulering
a a aa akkumulering
Har en avgitt BULL HARAMI i timeschartet.
dr. Stockman
15.03.2019 kl 10:04
7242
Registrerer at jeg synes å ha fått rett i at oppgangen ville begynne så snart vi hadde lagt emisjonen fullstendig bak oss. Økte som kjent med 50% i overkant av 40 hvilket enda en gang viser at det lønner seg å kjøpe ned mot en definert bunnformasjon. Viser også at de som ser helt bort fra tekniske aspekter går glipp av verdifulle muligheter.
Hva betyr det Hugoil?
Føler meg plutselig ikke så dum lenger for at jeg deltok i rep-emi :) Ser bra ut nå...
Gikk 11K i periodisk auksjon (OFF) nå nettopp på 47,23.
Har en avgitt BULL ENGULFING i timeschartet og 40K inndekkede shortaksjer i går.
NANO: avgitt KJØPSSIGNAL 3ukersREKTANGEL > KURSMÅL 50
Kursen sluttet i går over 3ukersREKTANGEL (se linjechart med sluttkurser) og formasjonen ble dermed avgitt som KJØPSSIGNAL.
Kursen gikk da opp til 50dagerssnitet og følger dette også i dag.
Formasjonen(e) indikerer brudd over 50dagerssnittet. Bevegelsen kan da bli kraftig pga. brudd gjennom snittmotstanden og gap-fylling over.
Kursen sluttet i går over 3ukersREKTANGEL (se linjechart med sluttkurser) og formasjonen ble dermed avgitt som KJØPSSIGNAL.
Kursen gikk da opp til 50dagerssnitet og følger dette også i dag.
Formasjonen(e) indikerer brudd over 50dagerssnittet. Bevegelsen kan da bli kraftig pga. brudd gjennom snittmotstanden og gap-fylling over.
Redigert 13.03.2019 kl 11:20
Fra Sidelinjen
13.03.2019 kl 10:39
7706
Det Bravo åpenbart har skjønt er at i USA kan man klare dette alene, i Europa er det mer fragmentert, og partnere med allerede etablerte nettverk og markedstilgang bringer verdi til bordet. Jeg tror selskapet vil diversifisere seg med å lisensiere ut Europa og ta USA alene.
Det som også gir selvtillit når Bravo & Co allerede nå diskuterer fremtidige scenario med aktuelle kandidater for samarbeid er at de har akkurat fylt opp kassen, og viser at aksjonærene er klare til å backe dette videre blir ikke avtalen god nok også for NANO's aksjonærer. Alle vet at farma kan ha det tøft med å reise kapital, NANO sliter ikke med det. Algeta var på motsatt hold; de klarte så vidt å sette en emisjon og var en easy target for Bayer tilbake i 2009. Nå var det ingen tapere i den dansen, men tror nok at NANO er i posisjon til å kunne sitte lengre rolig i båten enn det Algeta var på den tiden og at nettopp dette gir bedre multipler for NANO enn Algeta, med forbehold om fremtidige gode data.
Jeg er overbevist om at de som kunne kommet på innsiden av styrerommet i NANO når fremtidig strategi diskuteres hadde pantsatt alt de eide og gått long kjente de til det som rører seg innen kort fremtid. Dette er veldig sannsynlig en mulighet til å betale 10 øre for noe som kommer til å bli verdt 1 krone.
Det som også gir selvtillit når Bravo & Co allerede nå diskuterer fremtidige scenario med aktuelle kandidater for samarbeid er at de har akkurat fylt opp kassen, og viser at aksjonærene er klare til å backe dette videre blir ikke avtalen god nok også for NANO's aksjonærer. Alle vet at farma kan ha det tøft med å reise kapital, NANO sliter ikke med det. Algeta var på motsatt hold; de klarte så vidt å sette en emisjon og var en easy target for Bayer tilbake i 2009. Nå var det ingen tapere i den dansen, men tror nok at NANO er i posisjon til å kunne sitte lengre rolig i båten enn det Algeta var på den tiden og at nettopp dette gir bedre multipler for NANO enn Algeta, med forbehold om fremtidige gode data.
Jeg er overbevist om at de som kunne kommet på innsiden av styrerommet i NANO når fremtidig strategi diskuteres hadde pantsatt alt de eide og gått long kjente de til det som rører seg innen kort fremtid. Dette er veldig sannsynlig en mulighet til å betale 10 øre for noe som kommer til å bli verdt 1 krone.
Redigert 13.03.2019 kl 10:56
Interessante utvekslinger på TI småprat og den siste nedenfor er finurlig foreliggende:)
Savepig
4830
INSIDER / MODERATOR
+40,7%(-0,75%)
1
20m
Med fare for å slå inn åpne dører: Det snakkes til stadighet om “partneravtale” som noe positivt. Hvilket tidsaspekt har man? Fravær av partneravtale er absolutt fordel så fremt man har cash nok til å kjøre løpet. Slik jeg ser det, er nettopp fraværet av en partneravtale hos NANO noe av det mest positive med hele selskapet. Det er også dette Bravo sier, så det er bare å glede seg for hver dag som går uten at det meldes om at de har pantsatt sølvtøyet.
Det er liksom ingenting svart hvitt her, er en mengde bevegelige deler.
Hva om NANO fikk inn 1 milliard up front og 3 milliarder til på milestone events for å selge lisens på Betalutin i hele Europa.
4 milliarder kan virke som å selge seg ganske billig right?
Da hadde de plutselig hatt penger til å bemanne opp og reaktivere absolutt hele pipelinen sin.
Hva ville et NANO med 9 aktive kliniske studer på 3 produktkandidater i 5 indikasjoner være verd?
:ok_hand:2Erna and chiliokonomi reacted with :ok_hand:
2
Jcp
320
INSIDER
1
20m
lik jeg ser det, er nettopp fraværet av en partneravtale hos NANO noe av det mest positive med hele selskapet.
Det kommer jo an på hvor sikker du er på at selskapet skal lykkes.
En partneravtale med en vesentlig upfront payment er en bekreftelse på at andre store profesjonelle aktører har tro på produktet gitt alt som er kjent per dags dato, og kan for en del gjøre at antatt risiko blir betydelig mindre.
Det kan også gi selskapet nye muligheter.
Fornybar
3323
INSIDER
12m
Mangel på partneravtale er dog ikke en bekreftelse på at big pharma har lite tro på produktet.
ath100
325
Savepig
8m
Tror nok vi må ta inn over oss, at hvis man hadde potensiale for å kjøre 9 kliniske studier i 5 indikasjoner, og dette hadde vært realistisk, så hadde man pushet dette gjennom å hente penger/partner etc. for å få det i gang. Tviler sterkt på at selskap, styre, eiere, rolig ville gå forbi om dette “lå på gata” uten å plukke det opp. Så - nano har per nå 1 produktkandidat i 3 kliniske studier og 2 (3) indikasjoner, og med mindre man tror styre og ledelse forsømmer sine plikter, er det dette de optimaliserer løpet for å maksimere verdien ut fra. Og jeg stoler faktisk på Bravo som sier at this is it, og at verdien i selskapet ligger i at vi eier produktet 100% selv. (Inntil videre).
kanon
247
INSIDER
-31,1%(-0,22%)
4m
Det er også et tidsperspektiv i dette. Om vi nå skulle begynne å forholde oss til en tidslinje med humalutin 2024 etc, så ville jeg sett meg om etter andre muligheter.
Jeg har håp om realisering i 20/21, og jeg mener måten de kjører på nå maksimerer det scenarioet.
zappa66
164
INSIDER
3m
Tror nok vi må ta inn over oss, at hvis man hadde potensiale for å kjøre 9 kliniske studier i 5 indikasjoner, og dette hadde vært realistisk, så hadde man pushet dette gjennom å hente penger/partner etc. for å få det i gang.
Leser du selv hva du skriver her?
Savepig
4830
INSIDER / MODERATOR
+40,7%(-0,75%)
1
20m
Med fare for å slå inn åpne dører: Det snakkes til stadighet om “partneravtale” som noe positivt. Hvilket tidsaspekt har man? Fravær av partneravtale er absolutt fordel så fremt man har cash nok til å kjøre løpet. Slik jeg ser det, er nettopp fraværet av en partneravtale hos NANO noe av det mest positive med hele selskapet. Det er også dette Bravo sier, så det er bare å glede seg for hver dag som går uten at det meldes om at de har pantsatt sølvtøyet.
Det er liksom ingenting svart hvitt her, er en mengde bevegelige deler.
Hva om NANO fikk inn 1 milliard up front og 3 milliarder til på milestone events for å selge lisens på Betalutin i hele Europa.
4 milliarder kan virke som å selge seg ganske billig right?
Da hadde de plutselig hatt penger til å bemanne opp og reaktivere absolutt hele pipelinen sin.
Hva ville et NANO med 9 aktive kliniske studer på 3 produktkandidater i 5 indikasjoner være verd?
:ok_hand:2Erna and chiliokonomi reacted with :ok_hand:
2
Jcp
320
INSIDER
1
20m
lik jeg ser det, er nettopp fraværet av en partneravtale hos NANO noe av det mest positive med hele selskapet.
Det kommer jo an på hvor sikker du er på at selskapet skal lykkes.
En partneravtale med en vesentlig upfront payment er en bekreftelse på at andre store profesjonelle aktører har tro på produktet gitt alt som er kjent per dags dato, og kan for en del gjøre at antatt risiko blir betydelig mindre.
Det kan også gi selskapet nye muligheter.
Fornybar
3323
INSIDER
12m
Mangel på partneravtale er dog ikke en bekreftelse på at big pharma har lite tro på produktet.
ath100
325
Savepig
8m
Tror nok vi må ta inn over oss, at hvis man hadde potensiale for å kjøre 9 kliniske studier i 5 indikasjoner, og dette hadde vært realistisk, så hadde man pushet dette gjennom å hente penger/partner etc. for å få det i gang. Tviler sterkt på at selskap, styre, eiere, rolig ville gå forbi om dette “lå på gata” uten å plukke det opp. Så - nano har per nå 1 produktkandidat i 3 kliniske studier og 2 (3) indikasjoner, og med mindre man tror styre og ledelse forsømmer sine plikter, er det dette de optimaliserer løpet for å maksimere verdien ut fra. Og jeg stoler faktisk på Bravo som sier at this is it, og at verdien i selskapet ligger i at vi eier produktet 100% selv. (Inntil videre).
kanon
247
INSIDER
-31,1%(-0,22%)
4m
Det er også et tidsperspektiv i dette. Om vi nå skulle begynne å forholde oss til en tidslinje med humalutin 2024 etc, så ville jeg sett meg om etter andre muligheter.
Jeg har håp om realisering i 20/21, og jeg mener måten de kjører på nå maksimerer det scenarioet.
zappa66
164
INSIDER
3m
Tror nok vi må ta inn over oss, at hvis man hadde potensiale for å kjøre 9 kliniske studier i 5 indikasjoner, og dette hadde vært realistisk, så hadde man pushet dette gjennom å hente penger/partner etc. for å få det i gang.
Leser du selv hva du skriver her?
Ligger inne med en avgitt BULLHARAMI i timeschartet og en langt framskreden intradagOHS.
--
Syntes dette var bra fevnet, men alle varianter kan finnes:
rosk82
31
2t
Problemet er når volum ikkje er i samsvar med pris. Hvis man har samme prisutvikling 2 dager på rad, men dag nr 2 har 3x volum, så er det tegn på salg inn i oppgang, og utløser i etterkant en reaksjon til nedsiden, er og et tegn på for mye volum ute blant kortsiktige. Når disse over tid blir absorbert av langsiktige investorer kan man begynne å se varige og robuste oppturer.
--
Syntes dette var bra fevnet, men alle varianter kan finnes:
rosk82
31
2t
Problemet er når volum ikkje er i samsvar med pris. Hvis man har samme prisutvikling 2 dager på rad, men dag nr 2 har 3x volum, så er det tegn på salg inn i oppgang, og utløser i etterkant en reaksjon til nedsiden, er og et tegn på for mye volum ute blant kortsiktige. Når disse over tid blir absorbert av langsiktige investorer kan man begynne å se varige og robuste oppturer.
Det er avgitt en 4mndOHS i 15dagersRSI. Dette er en langdrager som vil virke fram mot halvårsrapporten i slutten av august.
Det første vi merker av den er at dagRSI etablerer seg positiv, dvs. over RSI nå. Dderetter at MACD etablerer seg positiv i neste uke.
s s sss ssssyy, ikke syl, men sykel
Det første vi merker av den er at dagRSI etablerer seg positiv, dvs. over RSI nå. Dderetter at MACD etablerer seg positiv i neste uke.
s s sss ssssyy, ikke syl, men sykel
Redigert 12.03.2019 kl 10:22
...god morn.
Jeg selger ikke denne oppgangen. Dette er bare litt mer enn tangering av forrige intradagtopp.
Kursen har nå nådd over en sentrallinje fra nov2016, samt fallende topplinje fra intradagtoppen 7.april. Her omtrent vil kursen ligge til den får en sluttnotering over 50dagerssnittet. Det er fine timer og kanskje et par dager med akkumulering i dette leiet.
Jeg selger ikke denne oppgangen. Dette er bare litt mer enn tangering av forrige intradagtopp.
Kursen har nå nådd over en sentrallinje fra nov2016, samt fallende topplinje fra intradagtoppen 7.april. Her omtrent vil kursen ligge til den får en sluttnotering over 50dagerssnittet. Det er fine timer og kanskje et par dager med akkumulering i dette leiet.
Panis
11.03.2019 kl 23:49
8246
Så ut som det var litt bevegelse idag, så kanskje du er inne på noe Hugoil...
NANO: AVGITTdagBULLMATCHINGLOW + AVGITT8dagersKILE > KURSMÅL 49
Da ble det avgitt KJØPSSIGNAL candlestick BULL MATCHIN LOW og KJØPSSIGNAL 8dagersKILE i dag.
KURSMÅL 49. Disse to vil lede kursen opp til å kunne avgi kjøpssignal 3ukersREKTANGEL - noe som vil styrke KURSMÅLET.
Da ble det avgitt KJØPSSIGNAL candlestick BULL MATCHIN LOW og KJØPSSIGNAL 8dagersKILE i dag.
KURSMÅL 49. Disse to vil lede kursen opp til å kunne avgi kjøpssignal 3ukersREKTANGEL - noe som vil styrke KURSMÅLET.
Redigert 11.03.2019 kl 21:17
dr. Stockman
11.03.2019 kl 10:08
8556
JP Morgan har kjøpt 300k aksjer. Kanskje stopper det ikke der.
God morn god morn!
På tide å stå opp nå.
STRATEGIC PRE-ROADSHOW TARGETING
We help identify new investors who, based on their profile, may be appropriate shareholders of your company. Cowen’s superior market intelligence capabilities includes feedback from our trading desk; analysis of market trends, sector activity, investor style, liquidity and volatility; and institutional ownership.
Var det i USA vi tror at NANO ihvertfall ikke vil selge rettighetene til Betalutin?
På tide å stå opp nå.
STRATEGIC PRE-ROADSHOW TARGETING
We help identify new investors who, based on their profile, may be appropriate shareholders of your company. Cowen’s superior market intelligence capabilities includes feedback from our trading desk; analysis of market trends, sector activity, investor style, liquidity and volatility; and institutional ownership.
Var det i USA vi tror at NANO ihvertfall ikke vil selge rettighetene til Betalutin?