Marokko mødrene hånes på sosiale medier av IS sympatisører?

kokkohill
22.12.2018 kl 11:48 1346

Det ryktes at en av mødrene er blitt funnet på sosiale medier og fått tilsendt bilde med drapet av datteren av IS sympatisører. Og disse håner moren....

Er dette sannhet så må disse ydyrene stoppes, denne ismen de forfekter er verre en Nazistene i sin tid.
aklm
22.12.2018 kl 12:08 1340

Islamistene har rett til å si og gjøre hva de vil. Det har våre politikere bestemt. Man må ikke kritisere islam, da er man rasist, nazist og må anmeldes for forakt for folkegrupper. Bare synd det er overvekt av evneveike tullinger som styrer. Sylvi fikk prøve hvordan dette fungerer. Sanners beklagese var noe av det mest nedverdigende og flaue jeg noen gang har sett. Det blir jævelig vanskelig å knytte disse morderne til Breivik, men de samme politikerne burde kunne knytte disse mordene til islam. Det krever ikke mer enn IQ på 40, men selv det blir et problem for disse tullingene.
Redigert 22.12.2018 kl 12:12 Du må logge inn for å svare
kokkohill
22.12.2018 kl 12:14 1335

Av alle ,så hadde den Italienske Stortinget 1 minut stillhet for å hedre disse jentene igår . Hva hadde candis damen på det Stortinget vårt ? Hun sugget rundt å delte ut penger som intet var skjedd.....
Slettet bruker
22.12.2018 kl 12:17 1331

Stor respekt til Italia for dette.
aklm
22.12.2018 kl 13:05 1312

Venstresiden prater hele tiden om tankegods som ødelegger. HRS mister støtte, mens vi gjennom skatteseddelen må finansiere islams overtagelse av det norske samfunnet. Når venstresiden holder kjeft vet vi med sikkerhet at islam er på banen.
Nuka
22.12.2018 kl 13:19 1305

Islams overtakelse av samfunnet ? Hva er det egentlige du babbeler om ?
Sotah
22.12.2018 kl 13:41 1296

Ingen er ivrigere til å dyrke bildene og videoene enn høyreraddisser. Så hesteskoteorien bekreftes for fullt disse dagene. De likner islamister i ett og alt, disse "fedrelandspatriotene". Samme ulla, som tidligere sagt.
aklm
22.12.2018 kl 13:44 1291

Jeg husker NRK var i Rinkeby. De ble møtt av en berme som fortalte dem at dette er vårt område. De måtte trekke seg tilbake. Siden har det vel blitt over 50 slike områder hos våre naboer. Hvordan er det mulig uten politikernes hjelp? Svenske tilstander er bltt et begrep, det er ikke babling.
Slettet bruker
22.12.2018 kl 13:47 1287

Vi er som islamister i ett og alt, sier en APsotaLAT som virkelig har blitt engasjert og går til angrep. På islamister, det er oss.
Risk-reward1
22.12.2018 kl 14:01 1277

Hva med tenke litt på de pårørende i førjulsstria?
Ikke bare på bestialsk vis mistet sin datter, men altså etter sigende også fått tilsendt bilder av drapet/liket og blir hånet og trakassert.

Folk som dreper, i alt annet en selvforsvar eller for landet, er møkk. Mørke bedritne sjeler som får det vondt når det korte livet her er over.
At pårørende i tillegg blir trakassert viser de samme bedritne sjelene også der.
Mine tanker går til disse foreldrene, og alle andre som har mistet noen av sine gjennom året. Ønsker dem en fredfull Jul, alt til tross

RR
Risk-reward1
22.12.2018 kl 14:03 1272

Forøvrig finnes det ikke høyreraddiser. Raddis er en venstreradikal, og det er der, blant dine egne, du finner parallellene til islamistene

RR
Slettet bruker
22.12.2018 kl 14:12 1262

Merkelig hvordan Sotah reagerer negativt på disse "skrytebildene" fra islamkulturen - når han for bare tre år siden mesket seg gråtende med et arrangert bilde av et nydelig dandert lite dødt barn i vannkanten - det bildet som ble offentliggjort for å bløtgjøre europeiske hjerter for globalistenes massemigrasjon av "flyktninger" gjennom pengeinndrivende menneskehandels- og mottaks-systemer. Ikke like lett å åpne øyne og hjerte for den brutale sannheten at alle disse tre (og tusener andre) faktisk er ofre for de grusomste ideologiene verden noensinne har sett, kombinasjonen av islamisme og globalisme!
SCK
22.12.2018 kl 14:16 1255

"Ingen er ivrigere til å dyrke bildene og videoene enn høyreraddisser."

---

Og ingen er ivrigere enn Sota til å hausse opp sine egne oppfatninger. Han overgår alle.

Bilder fra hendelsen deles over hele verden, av alle, i alle lag. Og fordømmes. Med rette.

Husker jeg ikke helt feil så var det svært mange på venstresiden som dro veksler mot høyresiden på 22/7 hendelsen.
Hvor var Sota da? Like fordømmende og moraliserende mot venstreraddissene? Som liknet islamister i ett og alt?
Samme ulla, Sota, og de han fordømmer.

Redigert 22.12.2018 kl 14:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2018 kl 14:17 1255

Ja det var da voldsomt til engasjement, sånn helt plutselig. Det har da ellers alltid vært en veldig avslappet «se det an litt» og «la rettssystemet jobbe i fred» eller «jeg tar meg en cowboy strekk på sofaen» holdning ved tidligere terrorhandlinger, voldtekter, og drap. Hva skyldes dette plutselige engasjementet?

Risk-reward1
22.12.2018 kl 14:36 1246

Du glemte sosialisme i kombinasjonen din ;)
Kombinasjonen av de 3 er, har alltid vært, og kommer til å forbli katastrofe, ufred, enorme problemer og kraftige tilbakeskritt.

RR
Slettet bruker
22.12.2018 kl 15:20 1228

Turoperøtøren Hvitserk frister med "jentetur i Atlasfjellene", det kommer vel inn under extremsport nå?

https://www.hvitserk.no/turer/egne/jentetur-i-atlasfjellene/?tab=forside
Slettet bruker
22.12.2018 kl 15:29 1224


Det norske folk burde vel egentlig gi denne turen til Stortingets hardtarbeidende damer, som en påskjønnelse:

Vil du være med på jentetur med Hvitserk? Vi skal på en magisk fjelltur i Atlasfjellene, med bestigning av nord-Afrikas høyeste fjell, Jebel Toubkal. Turen dit er et eventyr! Strandliv i Essaouira og shopping i Marrakech blir det også.
Det er ikke vanskelig å gi tilbakemelding på turen i Atlasfjellene. Terningkast 6 på alle områder! Ikke juster noe som helst! De lokale guidene var helt fantastiske. Tror flere av oss smeltet fullstendig av deres væremåte. Smilende, varme, omsorgsfulle, bestemte og kunnskapsrike. Super kokk, masse god mat - deilig med havregrøt til frokost!!! Anbefaler Hvitserk, Atlasfjellene og Marianne som turleder på det varmeste!

— Deltaker på tur til Atlasfjellene mai 2018
Turen i Marokko og Atlasfjellene er en av Hvitserks mest populære, og vi har arrangert den i flere år. Vi elsker de fargerike fjellene, den vakre naturen og eksotiske kulturen - og vil at så mange som mulig skal få oppleve dem! Vi vet at jenter trives godt på aktive turer sammen, og vår erfaring er at jentene digger Marokko. Nå vil vi friste deg til å bli med på noe mer enn shoppingtur til Marrakech. Nemlig fjelltur i Høye Atlas med bestigning av selveste Jebel Toubkal på 4167 moh. Og - vi kan love at det blir litt tid til shopping også. På turen har vi lagt vekt på det lille ekstra som vi vet jenter setter pris på, og vi har håndplukket bostedene.


Jeg tipper de vil sette pris på «det lille ekstra».
Slettet bruker
22.12.2018 kl 15:36 1217

Berikelse er inkludert.
Sotah
22.12.2018 kl 16:04 1206

Skal vi se...dere vil spre videoen til flest mulig, men dere vil ikke beskyldes for å ville spre videoen til flest mulig. Har jeg skjønt det da?
Slettet bruker
22.12.2018 kl 16:49 1186

Sotah bruker tragedien for alt den er verdt til sin egen internkrangel, fyrer opp og retter storskyts med APLATmoral pekefinger millimeterpoliti. Hadde jeg hatt moralpekefingern din skulle du fått.
Det er sjeldent du ser sotah i slik utavsofaen øvelse, skikkelig opprørt over noesomhelst. Men dette altså.. is-kald sotah LAT AP fyrer seg opp. Har du sett...
Sotah
22.12.2018 kl 16:56 1181

Jeg klarer ikke å glede meg over sånne ugjerninger, jeg er litt rar sånn. Men nå er det jul for alle penga her. Dere får gjøre som dere vil. Jeg samler mine nærmeste og hygger meg med dem. God jul til de som trenger det.
Slettet bruker
22.12.2018 kl 17:11 1176

All In Sotah, da ikke-lat. Du fikk tatt frem storetromme med harde ord og LATAPmoralpeke fingern og fikk tatt noen skikkelig. En engasjert APLAT uke.
Sotah
Men nå er det jul for alle penga her.
Slettet bruker
22.12.2018 kl 18:07 1156

Det er gått litt over sytten år siden angrepet på World Trade Center i New York. Kort tid etter skrev Oriana Fallaci den første boken, med tittelen «Sinnet og stoltheten», i sin anti-islamske trilogi. Forholdsvis tidlig i verket gjør forfatterinnen følgende bemerkninger:

Kuede som dere er av frykten for å gå motstrøms, altså å bli tatt for å være rasister (forøvrig et upassende ord siden det ikke handler om en rase, men en religion), forstår dere ikke eller vil dere ikke forstå at det pågår et omvendt korstog.

Vante som dere er med dobbeltspill, og blinde som dere er av nærsynthet, forstår dere ikke at det pågår en religionskrig. En krig som de andre kaller jihad. Hellig krig. En krig som kanskje ikke tar sikte på å erobre våre territorier, men som helt sikkert tar sikte på å erobre våre sjeler. Å få vår frihet og sivilisasjon til å opphøre. Å tilintetgjøre vår måte å leve og dø på, vår måte å be eller la være å be på, vår måte å spise og drikke og kle oss og more oss og informere oss på. Dere forstår ikke eller dere vil ikke forstå at hvis vi ikke gjør motstand, hvis vi ikke forsvarer oss, hvis vi ikke kjemper, så vil de vinne sin jihad.

Og den vil ødelegge den verden vi på godt og ondt har bygget, forandret, forbedret og gjort mer intelligent og litt mindre trangsynt, eller ikke trangsynt i det hele tatt. Og med det ødelegges vår kultur, vår kunst, vår vitenskap, vår moral, våre verdier, våre gleder.

https://www.document.no/2018/12/22/krigen-vi-ikke-vil-se/

Tjue år etter at Osama bin Laden offentliggjorde sin krigserklæring mot Vesten, strever den fælt med å forstå hva som har pågått siden.
Slettet bruker
22.12.2018 kl 18:59 1134

Har du endelig gitt opp 911 konspirasjonen? Flott
Risk-reward1
22.12.2018 kl 19:46 1117

De evner ikke innse at det er en krig, for deres ledere har ikke sagt det. Dessuten er den ikke en tradisjonell krig, og da klarer de ikke på egenhånd å forstå det heller.
Det hjelper ikke hvor mange islamister som sier, "Vi er i hellig krig med Vesten". De vil ikke forstå, for EVNEN er ikke tilstede.

Er alle muslimer islamister?
Nei.
Men om situasjonen fremtvinger at muslimer MÅ ta parti, da blir de også islamister. Kanskje ikke i handling, men garantert i holdninger og støtte til Jihad.

RR
Redigert 22.12.2018 kl 19:47 Du må logge inn for å svare
SCK
22.12.2018 kl 20:02 1113

Hva er det du sier - er det noen her inne som gleder seg over drapene på disse to jentene? Slik gjerningsmennene åpenbart gjør.?

Det må har rablet.

Disse videoene er et faktum. Så vidt jeg vet er det ingen her inne som sprer disse bildene/videoene. Eller som mener dette skal spres til flest mulig.
Hva islamister gjør bør vises mener jeg. Dermed er det ikke sagt at det er riktig å ta opptak av henrettelsene og sende dette slik disse gjerningsmennene gjør, langt derifra, det er det ingen som mener.
Men bildene èr der.

Videoene fører åpenbart til ytterligere belastning for de pårørende. Men turistene som kom til åstedet fortale hva de så. Hele verden visste hva som hadde skjedd umiddelbart. Merbelastningen var der allerede fra første stund hos de pårørende.

Jeg mener udåd ikke skal skjules for publikum. Generelt. Det som må være det aller viktigste er at man får frem motivet til gjerningsmennene, hvorfor dette gjøres.

Men alt til sin tid.


Sotah
22.12.2018 kl 20:18 1101

Sensurert
Redigert 22.12.2018 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2018 kl 21:37 1089

Sotah har i dag demonstrert klart og tydelig at han tilhører feil side. Derfor har han nå fått PRIORITY tagg på seg. Han skal sendes i første pulje.
Sotah
22.12.2018 kl 23:15 1060

Næmmen helledussen, skal du sende folk i puljer du da, e-mob.
Sotah
23.12.2018 kl 13:12 980

LItt snålt at innspillet fra e-fyren får stå, men sånt er kanskje innafor i den kristne høytiden. Hesteskoteorien blir bare bedre og bedre.
Slettet bruker
23.12.2018 kl 13:30 972

Enig.

Når det gjelder hesteskoteorien så er det kanskje ikke så rart at ytterpunktene finner felles holdepunkter når det tydeligvis har rablet fullstendig for såkalte sentrum. Det er for eksempel mye mer sannhet å finne på bloggen til kommunisten Steigan enn det er i main stream media. Men likhetene mellom IS og liberalistiske høyrefolk er nok ganske så få...
Redigert 23.12.2018 kl 13:32 Du må logge inn for å svare