ERNA: IKKE SE VIDEOEN!!

aklm
23.12.2018 kl 16:51 4981

Virkeligheten kan være jævlig. Videoen passer ikke med den virkeligheten som eliten kommuniserer, derfor bør man ikke se den. Bør ikke eliten spørre seg om hvor man inspireres til slike handlinger? Elitesnylterne bør stille seg et spørsmål: finnes det steder i Norge hvor slike handlinger fremmes som et legitimt angrep på vantro. Det er ikke umulig at statens midler er med på å fremme slike synspunkter. De som måtte mene noe annet blir ihvertfall forsøkt kneblet. HRS har kunnskap om dette.
Slettet bruker
25.12.2018 kl 20:11 2637

"Først velger du å ta tak i ETT ord i mitt innlegg på tråden, mens resten av det jeg skrev er uten kommentar eller noe annet av deg."

Det er korrekt. Jeg vil vite hvorfor du spekulerer i hva jeg heter. Hva annet du skriver etterpå er jeg overhodet ikke interessert i før dette er avklart. Kan du si hvorfor du gjør dette så vi kan gå videre? Jeg gjentar at du bør kastes på hode og ræva ut om du spekulerer i personers identitet. Dette skal være et anonymt forum og det er lite jeg forakter mer enn folk som ikke respekterer dette. Så langt har du ikke vært i nærheten av å gi et tilfredsstillende svar.
Slettet bruker
25.12.2018 kl 20:20 2634

Jeg lar spekulering fare, VET bedre enn jBekteAbba fra torsk lever
Du er en ekteB-runeTe yesirArafeTeTe ja ta-ta abbas da2 aktivist med ektefølt attack mot islamkritisk generelt.
polemiker
25.12.2018 kl 20:59 2608

"Rapport-innslaget handler altså om spredningen av drapsfilmen og den nye loven. Vi får vite at den som bryter loven kan bli dømt til fengsel i opptil fire år."

Gjennomsnittstraffen for å begå en overfallsvoldtekt i Sverige er vel ca 2.5 - 3 år. Mange skjeggbarn har sluppet unna med noen måneders ungdomsvärd. Om disse muslimene påstod at de var under 18 år ble det for kort tid siden ikke engang foretatt en alderstest eller vurdering av alder.

Ufattelig at ikke svenskene tar på seg en gul vest og tar til gatene for å protestere mot den galskapen som er i ferd med å bre om seg i Sverige. Disse drapene kunne like godt ha skjedd i Sverige, og det er vel bare et tidsspørsmål før det skjer. Om jeg skal tippe har allerede skjedd, men det får neppe folk vite noe om. Hadde det ikke vært for noen bilder og alternative media hadde vi neppe fått vite at den unge jenta ble delt i to av den muslimske terroristen i Stockholm.

I Marokko er det dødsstraff, så der blir nok dette problemet løst på en effektiv og permanent måte.
Slettet bruker
25.12.2018 kl 21:27 2585

Hei folkens:))


Og...dream on pol og folkens, her er det mye spill for galleriet for å berolige omverdenen med galgen som symbol - det vil aldri skje at Marrokko gjør tauet klart for sine egne "muslimgutter" i strid men Quaranen for å ha utført disse gjerningene, det var tross alt vantro ..... - read our lips....ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
aklm
26.12.2018 kl 09:22 2473

Kanadisk imam: Større synd å gratulere kristne med julen enn drap. Nå begynner jeg å skjønne hvorfor ytringsfriheten skal knebles, og media skal læres opp til å ha de rette holdningene til innvandring. Dette må jo være hatefulle ytringer som rammes av straffeloven. Marrakech avtalen gjelder tydeligvis ikke når man har den rette troen. Danske sang om blond jente. Da er man rasist. Vi er ført bak lyset, kneblet og sviktet. Denne videoen bør vel heller ikke deles Erna. Den viser med all tydelighet hvordan vi blir fratatt retten til egne meninger og et liv i frihet. Paris opptøyene kan vise seg å være en forsmak på hva som venter elitesnylterne.
Slettet bruker
26.12.2018 kl 12:14 2440

Siden RR ikke viser snev av anger over å spekulere i min ID så anmeldte jeg han. Jeg gav han flere sjanser som han ikke tok.
Slettet bruker
26.12.2018 kl 14:52 2411

Uff...begynner dere med dette angiveriet igjen nå...er det ikke stille nok på forumet fra før?
Slettet bruker
26.12.2018 kl 15:09 2405

Så antall brukere er viktigere enn innhold? Det er ikke første gang denne fysakken har hevdet at han kjenner ID til brukere og aktivt bruker dette som hersketeknikk.
Slettet bruker
26.12.2018 kl 15:38 1812

Louisa Vesterager Jespersen og Maren Uelands skjebner har vekket en gammel følelse til live: Blod er tykkere enn vann.

Det er en farlig følelse i det nye Norge hvor vi lærer at det er et nytt fellesskap. Men fellesskap er ikke noe man kan proklamere. Det må anerkjennes av medlemmene. Faktum er at mange nordmenn ikke anerkjenner nye innbyggere som nordmenn. Det er ikke så rart. De oppfører seg ikke som nordmenn. De har andre verdier. (Noen gjør et poeng av det og retter anklager mot nordmenn for å være seg selv.) Dermed trekker vi et skille mellom dem og oss. Siden vi er et tolerant folk viser vi det ikke. Men vi er klar over forskjellene. Det må vi være for å kunne navigere i dette samfunnet.

Maren Ueland og Louisa Vesterager Jespersens død er farlig for myndighetene. «Folket» er blitt en motspiller.
De to jentenes død rammer oss på en måte som går utenom og under det vante språket. Det kunne vært vår datter/søster. De er våre.
Ingen makt i verden kan forandre på det.

Det er en identifikasjon myndighetene frykter. Derfor måtte Erna Solberg rykke ut og si at det var å løpe IS sitt ærend å spre videoen. Jeg er ikke tilhenger av hverken spredning eller å se slike bestialiteter. Men morderne har laget den. Det er et faktum. Når mediene ikke vil referere hva den viser er det de som deltar i en dekkoperasjon for å sløre sannheten. De vil selvsagt beskytte islam og muslimene. Men skal sannheten sløres for den sosiale freds skyld, eller av hensyn til muslimenes følelser? Vi er mer opptatt av muslimenes følelser enn våre egne. Det er sannheten.

Igjen ser vi: Myndighetene er villig til å ofre ytringsfriheten for å beskytte islam og muslimer. Det er ikke vi som har funnet på dette. Det er Storting og Regjering. For å dekke over sitt eget svik har de funnet på begrepet høyrepopulisme. For det er et svik. Folk er oppgitt, fortvilet, forvirret og vet hverken ut eller inn: Det som skjer er så stort at de ikke har vanskeligheter med å fatte det.

Erna Solberg sendte en representant til Marrakesh bare en uke før drapene for å tilslutte seg en avtale som garanterer at det går en stadig strøm av migranter fra sør til nord. Erna, Støre, Hareide, Grande, Lysbakken, Moxness – de vet alle at folk ikke vil ha alle de fremmede. De har sett nok. Men politikerne kjører på. Dermed tvinger de vanlige mennesker til å ta avstand fra fremmede. Det er dårlig gjort. Det er usselt. Vanlige mennesker har ikke noe ønske om å si fra at andre mennesker ikke har noen rett til å være her. Det er ubehagelig. Men de føler seg tvunget. Ellers vil ikke lenger Norge være nordmenns land, men et ingenmannsland.

Jentenes skjebne setter alt dette i relieff: Vi ser deres smil og optimisme. De ble revet brutalt bort. De trodde på den nye fortellingen om at en fremmed er en venn du aldri har møtt. Det ble en kostbar feiltagelse. Men samme «feiltagelse» begår norske barn hver eneste dag: De tror på det de er blitt flasket opp med. De gjør seg smertefulle erfaringer. Men de har ikke noe sted å gå. Erna vil ikke høre om det. Ikke prestene. Ikke mediene. Ikke ekspertene. Hjemmene er overlatt til seg selv.

Et fellesskap er noe som tar århundreder å bygge opp. Det er ikke medgang som skaper fellesskap, det er motgang. Enten det er slit, en kamp mot store odds, som naturkreftene. Eller det er katastrofer som krig. Begge går inn i historien og former et folk. Medgang gjør ikke det. Det gjør myk og veik. Nå står vi igjen overfor en kamp, og vår egen elite gjør alt for at vi ikke skal forstå hva som står på spill. Vi må velge oss en ny.

https://www.document.no/2018/12/26/blod-er-tykkere-enn-vann-4/
Slettet bruker
26.12.2018 kl 16:05 1803

Jeg liker hverken outing eller sladring. Jeg tenker at det kommer an på om han gjettet riktig, men mulig jeg må filosofere litt mer over saken.
Sotah
26.12.2018 kl 16:15 1796

Det har begynt å slippe til mer eller mindre utilslørte trusler også. Sånt var det mye av på gamleforumet, og nå også her. E-mobben leder an i den nye tid og skal sende folk ut i puljer. Litt dårlig kombo med outing og en fyr som åpenbart er i ubalanse.
Slettet bruker
26.12.2018 kl 16:40 1787

Ja det har vært noen gærninger her tidligere, så outing er ikke bra.
Slettet bruker
26.12.2018 kl 16:56 1781

Havfruen!

Jeg er veldig spent på om Erna og politiet til neste år hyller halshuggernes ID-feiring.

Bare jul og nyttår er over tror jeg det blir et helvetes haraball i Norge.
Redigert 26.12.2018 kl 16:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.12.2018 kl 16:59 1778

Burde ikke Abid Raja og Hadia Tajik ha unnskyldt på vegne av muslimene? Det er stille fra den kanten. Er det slik at den som tier den samtykker?
Sotah
26.12.2018 kl 17:05 1772

Jeg tror begge har alibi, change.
Slettet bruker
26.12.2018 kl 17:27 1768

Selvfølgelig har de alibi. Spørsmålet er hvor de har hodet sitt.
Sotah
26.12.2018 kl 17:30 1766

Verden må gå videre etter terroranslag også, Change. Ellers lar vi terroren vinne. Og det er ikke lurt.
Slettet bruker
26.12.2018 kl 17:35 1765

Sota den går videre og du slapper AP.
Dette beviser som du har hevdet at ikke alle er terrorister.
https://elpais.com/elpais/2018/12/14/inenglish/1544793896_497364.html
bloodthirsty
“the Swedes”
– North African in origin, but from Malmö in Sweden, hence their nickname of los suecos, or “the Swedes”

Redigert 26.12.2018 kl 17:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.12.2018 kl 19:28 1740

Og hvis vi endrer vår godtroende naivitet og slutter å dra på jentetur til muslimske land (Marokko er regnet for å være det tryggeste), hvordan lar vi da terroren vinne?

Hvis Erna og UD advarer naive nordmenn, hvordan lar vi da terroren vinne?

Hvis elitepolitikerne sier eksplisitt at terror er uakseptabelt, hvordan lar vi da terroren vinne?

Mulig jeg er V-E-L-D-I-G dum, Sotah, men dette må du nesten forklare meg!

Where angels fear to tread...
Slettet bruker
26.12.2018 kl 19:35 1736

Sota AP overlevde enda et islam angrep terror. Klart han tåler det med den totale AP AP islamslappheten.

eneste nødvendig fra apnrk nyhetstjenesten
VIKTIG repeterende Melding fra AP nyhetsbyrå:
**Sotah AP slapper av og har det bra etter enda mer islamterror angrep og koser videre trampeklapp**


*ap-levra har talt*

Redigert 26.12.2018 kl 19:37 Du må logge inn for å svare
Sotah
26.12.2018 kl 19:39 1734

De som ikke har fått med seg hva som skjedde nå er så komatøse at de ikke reiser noe sted uansett. Og da må verden og vi videre. Men de som vil skal få holde på for min del, jeg runder av og takker for meg på tråden.
Slettet bruker
26.12.2018 kl 19:54 1727

Sotah haster videre slik globalismen krever av ham! Om kursen er helt feil, spiller ingen rolle - videre, videre - om så lukt til helvete!

God tur!
polemiker
26.12.2018 kl 20:59 1708

Disse bestialske drapene med "religiøs" fundamenterte halshugginger skal glemmes fortest mulig. Er vel ikke lengere mulig å finne noe spor av dette i gamlemedia. I Sverige var det førstesidestoff i 7-8 måneder da en hvit kvinne betalte for et drap. Her i Norge har det vært brukbart med mediadekning av Jemtland saken. Det er nok et visst mønster å spore her, om man ikke er ideologisk blind.

Disse drapene har MSM og politikerne besluttet at ikke har noe med islam å gjøre. Disse vel organiserte og planlagte drapene skal være utført av noen psykisk ustabile personer. De har samtlige hatt en grusom barndom, og de lider sikkert også av trangboddhet grunnet manglende bistandsmidler. Det er dessverre vår skyld. Norge må gi mer bistand og støtte, ikke minst til koran skoler. "Utdannelse" er jo nøkkelen til suksess?

Nå er jo norske broiler politikere som i beste fall har studert statsvitenskap av noen gamle AKP/ML professorer ikke så opptatt av historie. Erfaringer fra arbeidsliv eller den virkelige verden er mer eller mindre fraværende. Mange later til å være mest opptatt av sin egen karriere og økonomiske fremtid. Det er vel nok av såkalt sosialister som har mistet litt av gangsynet i møte med byråkrati og "kapitalismen". Solheim, Jagland, Brundtland og Stoltenberg er vel bare noen få eksempler.

At slike folk er villig til å "gå over lik" for å oppnå sine mål, er dessverre ikke helt utopisk. Det vet at resultatet av deres politikk og holdninger vil medføre at hundretalls av jenter får sine liv ødelagt pga. voldtekter, mobbing, ran, drap osv., med tilhørende 10 ganger så mange som blir berørt av det.

Det har aldri, og vil heller ikke forekomme at import av muslimer vil være "bærekraftig" for noen samfunn. De som har noen solskinnshistorier å vise til som motbeviser det, vil jeg gjerne høre. Muslimske samfunn kan eksistere på et vis, men det utelukkende pga. at omtrent 30-40% lever på eksistensminimum og hvor mange fungerer som slaver for øvrig befolkning. I siviliserte land hvor det er et sosialt sikkerhetsnett, vil muslimer som gruppe uten unntak være en utgiftspost. Det er en del av deres religion.

Det er vel bare 70 år siden muslimene erobret et gigantisk landområde, Pakistan. Engelskmennene skjønte at den eneste muligheten var å gi dem et eget land og kjeppjage flest mulig dit. Dette var naturligvis ikke nok, og muslimene er nå på fremmarsj i India også. Nylig ble det avdekket en terrorgruppe som ville berike det indiske samfunnet.

For et par år siden så var det noen berikere på et tradisjonsrikt hotell hvor noen nordmenn var gjester. Dette er et "shithole" country som Norge har støttet. Landet som skjulte en av verdens mest ettersøkte muslimske terrorist har Norge hatt et "godt" samarbeid med og en hijab kledd norsk minister drev valgkamp i de mest innavlede regionene som har sendt folk til Norge. Dette har vært så vellykket at et par av avkommet derfra har klatret helt til topps i et par politiske partier her i landet. Dette lover nok godt.



Slettet bruker
26.12.2018 kl 22:40 1689

Hvor mange bestialske drap i verden skal vi lese om før vi forstår at kulturen som forårsaker disse drapene stammer fra koranen? Men den er jo
hellig. Det står der, alt sammen, det er bare å sette seg ned å lese hvis en finner et eksemplar som er oversatt. Tror noen at politikerne i vesten har
giddet å sette seg inn i koranen? Å nei da, den feier de under teppet. Når den Kanadiske imamen står fram og sier at det er større synd å gratulere
kristne med julen, enn halshogging, blir det bare feid under teppet av vestens politikere, som er redd for å miste plassen sin i FN.
Er det ikke på tide å kalle en spade for en spade?
Slettet bruker
27.12.2018 kl 02:50 1669

Hvis noen her inne vet din identitet jabba, skal de kastes ut? Hvis de kun tilkjennegir at de vet dette uten å avsløre din identitet, skal de kastes ut??
Slettet bruker
27.12.2018 kl 13:21 1639

"Ingen legger videoen som viser de to jentene bli halshugget i Atlasfjellene i Marokko ut på din Facebookvegg for å løpe islamistenes ærend, Erna Solberg. De gjør det for å vise deg hva du har forpliktet deg til å beskytte landets borgere mot,- en forpliktelse som du, din regjering og hele det samlede norske Storting ikke lever opp til."

https://resett.no/2018/12/27/facebookveggen-din-speiler-en-okende-maktesloshet-i-befolkningen-erna/
-sannheten-
27.12.2018 kl 14:26 1630

Problemet er bare at jeg tror ikke en millimeter på den story'n her. Det lukter so same procedure så det holder.
Redigert 01.01.2019 kl 07:39 Du må logge inn for å svare
ekofisken
29.12.2018 kl 10:47 1584

Hittil er 19 islamister fra denne morderiske gruppen arrestert.MSM og naive liberalister i Skandinavia,som snakker om ensomme ulver burde snart våkne.
Se denne,som virkelig er opplysende: https://www.youtube.com/watch?v=g3pNbTIP-VI
Slettet bruker
29.12.2018 kl 10:52 1579

Den eneste som har påstått at IS er utradert i det siste er Donald Trump.
aklm
29.12.2018 kl 16:58 1557

Håper ytringsfrihetforbundet blir en suksess. Er drittlei ynkelige elitesnyltere som skal formidle det de mener er sannheten. Har selv vært i land der det er en rett mening hvis man vil unngå politi/eliten. Det er ikke sjarmerende. I Danmark sitter en tegner som må ha politibeskyttelse døgnet rundt. Han angrer ingen ting.Erna burde besøke ham. Hun liker jo å bli avbildet i moskeer. Her har hun mulighet til å bli avbildet med en som har fått ødelagt sitt liv pga. unnfallende politikere. Hun tør sikkert ikke, selv om hun har beskyttelse. Hvorfor tør hun ikke? Jo, han er beviset fra en tid da man ikke måtte underlegge seg en religion som predikerer at vantro skal bekjempes og fjernes. Vi sitter igjen med en flokk ynkelige spyttsleikende gummirygger som skal oppdra oss til å bli like ynkelige Derfor får man snart ingen til å illustrere bøker om islam eller tegne profeten.
Slettet bruker
01.01.2019 kl 00:43 1504

Det er mange sannheter, kommer bare an på hvor man står og ser. Jeg har bodd i mange land og opplevd den galskapen vi skriver om her, men har også bodd i land der man ikke kan protestere mot myndighetene, men til gjengjeld har dette vært det flotteste landet jeg har bodd i. Man kunne gå over alt i full trygghet, man hadde en personlig frihet vi i vesten bare kan drømme om, og folket er fantastisk gjestfri.

Ingen ravet full rundt, alkohol ble solgt alle steder, men friheten er så stor at man kan gjøre nær sagt hva man vil bare man ikke er kriminell eller opponerer mot regjeringen, da forsvinner lysten til å drikke seg dritings før man tør gjøre noe.