ERNA: IKKE SE VIDEOEN!!

aklm
23.12.2018 kl 16:51 4965

Virkeligheten kan være jævlig. Videoen passer ikke med den virkeligheten som eliten kommuniserer, derfor bør man ikke se den. Bør ikke eliten spørre seg om hvor man inspireres til slike handlinger? Elitesnylterne bør stille seg et spørsmål: finnes det steder i Norge hvor slike handlinger fremmes som et legitimt angrep på vantro. Det er ikke umulig at statens midler er med på å fremme slike synspunkter. De som måtte mene noe annet blir ihvertfall forsøkt kneblet. HRS har kunnskap om dette.
Slettet bruker
23.12.2018 kl 17:00 3266

Det er et godt råd å ikke se dritt,det må da også du skjønne.
Slettet bruker
23.12.2018 kl 19:19 3230

Er det virkelig galt for den norske jentas venner å se hvordan hun døde? Jeg synes det er respektfullt å ta del i hennes redsel og sorg.
Vi vestlige mennesker kan ikke lenger gå rundt og tro at vi skal spare oss selv for dagens grufulle realiteter, for det kan gjelde hvem som helst av oss eller våre nære før vi vet ordet av det.

Jeg opplever det som et slag mot alt vi har kjært når Erna sier slikt. Hva har en statsminister med hva folk velger å informere seg om og vise deltagelse i? Valgte ikke statskanalen selv å vise bildene av lille Alon i vannkanten? Da tjente det en agenda! Jeg så bildene av vesle Ebba (11) som ble delt i to i Stockholmterroren - hun var alene og på vei til sin mamma da hun ble rammet og frarøvet livet på så grusomt vis - jeg tror ikke det er for mye forlangt at vi som er blitt spart så langt, gråter noen tårer og sender våre tanker til Ebba.

Hva som er Ernas agenda med å forby slikt, kan vi bare avvise blankt. Hun har ingenting med folkets reaksjoner - og hun har ingenting med å stemple Marens venner på den måten hun gjorde. Helt forkastelig. Erna har blitt en av de dummeste statsministre landet noen gang har hatt. Maktsyk globalist! Skal vi snu oss vekk når noen dør? Unggutten ÅkerGrande forgrep seg på viser at Erna ikke bryr seg om folks skjebner!
Redigert 23.12.2018 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2018 kl 19:49 3215

Da Erna var på nyhetene i kveld.... var det tårer eller forkjølelse?
Slettet bruker
23.12.2018 kl 20:00 3207

Havfruen, det har i høyeste grad også med verdighet å gjøre. Og det i tillegg til det forferdelige som ingen hverken bør se eller videresende. Slikt gir også en legitimering.
Dette er forkastelig fra ende til annen, og du tar altså til orde for å kringkaste total ydmykelse, redsel og drap?
Redigert 23.12.2018 kl 20:01 Du må logge inn for å svare
balder72
23.12.2018 kl 20:01 3204

Jeg spyr av liberalismens og globalismens sykdom som rir samfunnet som en mare. Man kryper for en av verdens verste religion. En mer virkelighetsfjern statsminister skal man lete lenge etter.
Slettet bruker
23.12.2018 kl 20:04 3201

… Det er smertelig når illusjoner om en global verden uten nasjonale grenser og uforenlige kulturer brister så hardt!
Slettet bruker
23.12.2018 kl 20:06 3200

Nei, hankatt! Deling av videoen gir ingen legitimering - tvert imot - KUN avskrekking! Og det er avskrekkingen Globalist-Erna frykter!
Redigert 23.12.2018 kl 20:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2018 kl 20:12 3191

I såfall er også det enda en grunn til ikke å se?

Jeg mener fortsatt slikt kan gi svært uheldig legitimering, hvor man i værste fall kan få ønske om å overgå hverandre. (I ‘visse’ miljøer)
Redigert 23.12.2018 kl 20:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2018 kl 20:12 3190

Grenseløst naive jenter

Det er lille julaften. Har akkurat vært og trent og tankene kommer hele tiden tilbake til det bestialske drapet i Marokko. To skandinaviske jenter får hodene kappet av.

Jeg spør meg selv hvordan kan sånt skje. Hvorfor all denne ondskapen?Hvorfor alt dette hatet? Hvordan kunne dette skje.

Og hvor var jentene? Hva fikk disse til å campe alene i et muslimsk land i Afrika? Hvorfor lyttet de ikke til rådet om å ikke reise alene?

Jeg har så mange spørsmål, og det gjør meg trist at dette i det hele tatt kunne skje. Hvor naiv kan man være? Hvor lite innsikt har man i andre kulturers forhold når man gjør dette. Hva kan man om religion? Det er et tragisk drap. Det er også en tragisk naiv handling. Hvorfor tok de ikke bedre vare på seg selv? To flotte skandinaviske jenter som ble slaktet.

Marokko er et religiøst land med over 90% muslimer. Man drar ikke på telttur alene dit. Man overnatter ikke uten følge. Man beskytter seg mot farer. Farer som store forskjeller i levestandard og store religiøse forskjeller. Da er man utsatt som turist og som kvinne. Her er man i et land hvor kvinner vanligvis dekker seg til. Kvinner er usynlige og beskyttes ofte av mannen.

Er det ikke da et hån mot et annet lands kultur med kvinner på camping tur alene? Forstår man ikke hvor forskjellig man er og måter man lever på?

Forstår man ikke hvor utsatt man er for ran og drap? Jeg har så mange spørsmål og forstår ikke hvordan to oppegående jenter kan dra alene på camping tur til et muslimsk land. Dette er bare tragisk og trist. Jeg håper at andre som tenker samme tanker våkner opp av denne historien og tar bedre vare på seg selv.

https://resett.no/2018/12/23/grenselost-naive-jenter/

Blåveisen
23.12.2018 kl 20:26 3174

Det er uverdig å spre denne videoen,men det er viktig at det tydelig kommer frem at jentene ble halshugget
og at dette MÅ vekke andre vestlige jenter slik at de forstår hvor lite verdt de er i muslimers verden.
Det burde runge noen bjeller når vi jo vet at norske jenter tiltales og omtales som vantro horer!

Dette må spres,men i respekt for jentene er det ikke riktig å la halshuggingen av dem bli underholdning!
Blåveisen
23.12.2018 kl 20:27 3172

Det er uverdig å spre denne videoen,men det er viktig at det tydelig kommer frem at jentene ble halshugget
og at dette MÅ vekke andre vestlige jenter slik at de forstår hvor lite verdt de er i muslimers verden.
Det burde runge noen bjeller når vi jo vet at norske jenter tiltales og omtales som vantro horer!

Dette må spres,men i respekt for jentene er det ikke riktig å la halshuggingen av dem bli underholdning!
aklm
23.12.2018 kl 20:34 3165

Derfor mener mange videoen ikke skal vises. Dette passer ikke inn i globalistenes verdensbilde. Det totalt meningsløse er at norske skattepenger sannsynligvis finner veien til personer som hyller slike hendelser og sprer dette budskapet. De som er kritiske mister støtte. Ser ut til at Erna har fått fornektelsesserum som juledrink. De som er i tvil om hjernevirksomheten til de som styrer bør se Sanners ynkelige beklagelse av hva Listhaug hadde sagt når de sparket henne. Det eneste som mangler er at denne ynkryggen overtar jobben til Erna.
Slettet bruker
23.12.2018 kl 21:49 3130

Hva som har med verdiget å gjøre er å sørge for at alle får se hva vi har med å gjøre, hvor grusom disse menneskene er. Det er det beste ettermæle til disse to stakkars jentene, og forhåpentlig vil dette da kunne avverge at jenter begår samme feilen disse to gjorde, reise til et muslimsk land og tro at dette er land hvor fred og medmenneskelighet bor.

At vår statsminister ønsker å unngå dette, forklarer vår innvandringspolitikk, man vil slippe å forklare seg for folket at man har forledet velgerne sine, og at man egentlig ikke bryr seg om de etnisk norske, landets kultur og egenart.
Strek
23.12.2018 kl 22:09 3117

Fakta om halshuggingene har kommet frem denne uka.Sannheten har vært brutal og denne gangen ble den ikke feid
inn under teppet.Barbarisk og middelsldersk kvinnesyn er blitt gjort kjent og nå er det opp til jenter å forstå alvoret og å
ta sine forholdsregler.
Naiviteten og den politiske korrektheten ble avløst av fakta denne uka.
Det er slutt på svadaen om kulturberikelse og at enhver kritisk røst kommer fra rasister.Virkeligheten har blitt kjent.

Selvsagt kveler avisene kommentarfeltene,må vite,for det er for avslørende å lese hva velgerne selv mener om saken.
Vanlige folks ærlige ytringer uten PK-flosklene må sensureres for å ikke kle av medias svik gjennom så mange år.

Derfor ser vi enda tydeligere hvilken viktig rolle Resett har,for her er kommentarfeltet åpent og ingen overtramp så vidt jeg har sett.
Slettet bruker
23.12.2018 kl 23:09 3086

Jeg blir rasende når noen, mer eller mindre høyplasserte i politikken eller forvaltningen, tillater seg å mene noe om hva jeg trenger å se. Og ønsker å styre hvilke informasjoner som jeg ikke skulle ha godt av å ville se. Og hvilke kunnskaper som skal unndras en befolkning som absolutt trenger fullstendige kunnskaper om hva man står overfor. At vi her står overfor en fiende av sivilisasjonene er det på tide å våkne for. I løpet av de siste 1300 årene har denne fienden angrepet, overfalt, besatt og terrorisert mer enn 58 tidligere relativt velfungerende land, og redusert dem til vasallstater for en menneskefiendtlig, religionsstyrt overvåkning og kommando. Som fritar dens medlemmer for ansvar dersom overgrepene utføres i Allahs navn. Jeg kan forsikre om, dersom man en eneste gang skulle få se en slik henrettelse utført riktig rituelt, så vil man ALDRI glemme den. Den overgår ALT i grusomhet som et sivilisert menneske kan forestille seg. Og derfor har siviliserte mennesker et legitimt krav på å få vite om den virkeligheten som egenoppnevnte formyndere forsøker å unndra oppmerksomhet. Skal virkeligheten fornektes?
Slettet bruker
23.12.2018 kl 23:54 3062

Tiltredes,Okulus.
Hverken mer eller mindre.
Slettet bruker
24.12.2018 kl 00:23 3049

Jentene hadde vel ikke fått med seg IS videoene med hodekappinger som viser at offeret faktisk lever mens ugjerningen pågår, og der de sparker fotball med de avkappede hodene etter 5 avrettinger. Trolig hadde de heller aldri hørt om det nygifte unge idealistiske paret som skulle sykle gjennom IS-områder for å vise verden at "alle mennesker er gode". … De kom ikke langt... (Ha meg unnskyldt at jeg ikke linker sakene - det kan googles.)

Det er faktisk nødvendig at mennesker i dag ser slike videoer så vi forstår hva vår nye globalistiske multikultur også består av. Det er bare å beklage at Gambia-Erna ikke er enig, bare fordi hun selv var heldig! Jeg tror hvert menneske gjør klokt i å følge sine egne instinkter her. Det handler om mer enn de dødes "verdighet", for det verdigste ettermælet disse naive jentene kan få, er hvis deres skjebne kan forhindrer at andre kommer ut for det samme når det kan unngås!

Til Erna vil jeg si at vi er mange som er way beyond å lytte til hva hun har å si når hun en sjelden gang nedlater seg til å si noe til folket - for hun lytter ikke til og hun kjenner ikke sitt eget folk. Vi forandrer oss kanskje minst like hurtig og dramatisk som HUN forandrer landet vårt - det er vi nemlig nødt til - og elitene kan ikke lenger kontrollere hva vi skal tenke og tro!
Redigert 24.12.2018 kl 00:25 Du må logge inn for å svare
kokkohill
24.12.2018 kl 00:33 3041


Henrettelse ved halshugning blev til »døde med tegn på vold«

Både norsk og dansk politi meddeler nu, at videoen af halshugningen af en af de to skandinaviske kvinder vurderes som ægte. Myndighederne meddelte ellers i første omgang, at kvinderne var blevet dræbt med tegn på vold fra en skarp genstand på halsen.

https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/jalehtavakoli/ECE11092261/henrettelse-ved-halshugning-blev-til-doede-med-tegn-paa-vold/

Slettet bruker
24.12.2018 kl 01:18 3025

Dere blir syke av å falskspille og juge så mye agenter.
Å forfekte sannhet er helsemessig mye bedre.
Skall
24.12.2018 kl 06:22 2993

Hver av oss må kunne avgjøre om vi vil se på skrytevideoen til disse villdyra.
Selv velger jeg å ikke se den.
Det viktigste er at vi nå slipper de sedvanlige flosklene om hudfarge og enkelttilfeller fra de som
ikke har ønsket å sette redelige ord på det kvinnesynet som ligger bak hodekappingen.

Derfor har enda flere blitt opplyst og jenter forstår kanskje bedre hvorfor de må unngå menn
med middelaldersk kvinnesyn.
stefs
24.12.2018 kl 13:44 2926

"De fikk som fortjent" har det blitt sagt. Det vil jeg absolutt ikke si meg enig i.
Men jeg vil si at det skandinaviske samfunn fikk som fortjent.
Ved å unnlate å fortelle om negative samfunnstrekk i andre kulturer, hvorav den dominerende av disse kulturene står for en stor del av innvandringen, har man ført folk bak lyset. For dette måtte noen enkeltindivider betale den høyeste pris.
Slettet bruker
24.12.2018 kl 16:04 2885

Ingen bør se videoer av mennesker som drepes. Handlingen er så uetisk, umoralsk at ingen bør verken se eller dele innholdet. Dette er verre enn nazismen og den har folket i alle europeiske land tatt avstand fra. Noen unntak selvfølgelig, men de folka som synes naziideologien har noe for seg, er på samme nivå som islamister. På bunnen i alle menneskelige dimensjoner hvor hatet og volden hylles.
melissa
24.12.2018 kl 16:20 2884

De studerte "friluftsliv, kultur- og naturveiledning".
Hvilken undervisning fikk de på kulturfeltet?
Slettet bruker
25.12.2018 kl 01:26 2901

Brande_n du omdøpes herved til strutsen. Du har jo hodet i sanden så navnet passer.
emigranten
25.12.2018 kl 11:52 2823

Det er tendenser i norsk politikk jeg bivåner med bekymring.
At Erna sitter trygt i partiet synes det ikke å være tvil om, men om de i kommende valg kan sanke nok stemmer til en ny høyreledet regjering kan være tvilsomt.
Alternativet med Jonas Gahr Støre er adskillig verre. Hans politisk CV sier en del om det.
Kanskje den tilbakelente, noe belærende stilen Erna Solberg har ikke appelerer så mye lenger. En faktabasert, konkret avstandstagen til uhelige fenimener i samfunnet savnes. Hverken Venstre eller enda mer Krf kan hjelpe henne med det, snarere tvert om.
Slettet bruker
25.12.2018 kl 12:57 2803

Slik gikk det med de som skulle bevise at muslimer er gode på bunnen:

The Tragedy of Cultural Relativism
https://m.youtube.com/watch?v=IUXteUGhh7w


FEMALE TOURIST WHO COMPLAINED ABOUT ISLAMOPHOBIA RAPED & MURDERED BY ISLAMISTS IN MOROCCO
Urged in Facebook post: “Never judge people by their appearance”

Saken nådde Infowars:
https://www.infowars.com/female-tourist-who-complained-about-islamophobia-raped-murdered-by-islamists-in-morocco/



Slettet bruker
25.12.2018 kl 14:21 2779

For tilhengere av offentligjøring. Hvorfor? Er det en muslimsk greie eller ønsker dere at all brutal vold skal ligge fritt tilgjengelig på nettet? Hva med barneovergrep?
polemiker
25.12.2018 kl 15:41 2749

Hadde vært opp til norsk media og politikere ville de helst ha hatt skjult både identitet, religøs tilknytning og hele hendelsforløpet i denne saken. Nå var det ikke de som satte agendaen denne gangen, så dermed glapp det meste ut.

Norske myndigheter meldte først om at de to jentene var "mistenkt drept" og at det kunne være snakk om en "skarp gjenstand". Så kom videoen og de som ville kunne se hva den skarpe gjenstanden hadde utrettet.

Nå vil media helst at dette skal glemmes - fort. De samme media har fortalt dsse jentene at muslimer slettes ikke er farlige. Det at det finnes muslimske terrorister som har lest islamske skrifter og som tror at det å voldta og drepe vantro jenter er en god ting å gjøre for å blidgjøre guden deres og skaffe seg selv plass i paradis.

Selv midt oppe i alt dette grusomme fortsetter media med sin kampanje og finner et intervjueobjekt som gjentar den samme løgnen om "dette har ingenting med islam å gjøre". Hvorfor kunne de ikke, bare sånn for balansens skyld, ha intervjuet en som har satt seg litt inn i hva islam egentlig er? Han kunne da forklart at dette har ALT med islam å gjøre.

Disse folkene går bare i fotsporene og kopierer det deres store profet Muhammed gjorde. Siden alle muslimske barn blir opplært til å tro at Muhammed var det eneste perfekte menneske og at hvert ord i koranen kommer direkte fra Allah, så er det ikke så rart at de begår slike gjerninger.

Disse jentene hadde kjøpt det sosialistiske propaganda budskapet og en av dem la selv ut en video som prøver å nøre opp under illusjonen om at det ikke er folk som har det typisk muslimske skjegget som er skurken, men en hvit mann.
Risk-reward1
25.12.2018 kl 17:08 2722

Du må skille på store og små farer, Rune, på hva som påvirker enkeltpersoner og hele samfunn, på hva som er vold og hva som er terror.
Store farer, påvirker samfunnet og terror = Islam

Selv har jeg ingen ønsker om å se denne videoen, men det skal være mitt valg. Ikke myndighetenes og medias! De skal bringe fakta, og ikke styres av følerifjoller med en agenda. Men det er akkurat det som har gjort MSM uint. Og svaret/responsen er at de skal gå etter de som faktisk bringer dette.

RR
Slettet bruker
25.12.2018 kl 17:52 2705

Hvorfor kaller du meg for Rune?
Slettet bruker
25.12.2018 kl 17:56 2704

Ikke VET jeg men du kan spankulere.

Er du unødig smurt i ekteB-runekremet?? Ingen spyr, før du har svart.
igjen: slÆpp off, du er i høirebrunskapet nize butt u, nødig B-kymret.
This is it. DU blekner på HO, vi er bekymringsgrunn i bunn på grunn.

Oversett frå runeskriftspraak
Redigert 25.12.2018 kl 18:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.12.2018 kl 18:31 2687

«Kvinnene hadde knivskader på halsen» – SVT formaner: Det er ulovlig å spre videoen

SVT Rapport formante julaften sine seere om at det er ulovlig å spre drapsvideoen fra Marokko. Om Maren og Louisa het det at de hadde «knivskador på sina halsar».

Svenske medier har vært svært lavmælte om terror-drapene i Atlasfjellene, og nyhetssakene om drapene har fått lav rangering på forsidene i nettavisene.

Men statlige SVT går steget lenger. På julaftensendingen klokken 18 kunne det se ut som om det var spredningen av videoen som var det alvorlige, ikke udåden i seg selv. Problemet, ifølge allmennkringkasteren, var at folk sprer drapsvideoen på sosiale medier. SVT unnlater fremdeles å fortelle sine seere hva som skjedde, i likhet med de fleste norske medier. Her er ingen detaljer fra videoen, vi får vite at Maren og Louisa døde av «knivskador på sina halsar».

Filosofien ser ut til å være at dette ikke er viktig nyhetsstoff, og at i den grad det er verdt å omtale, skal ingen detaljer om de uhyrlige drapene formidles.

Sverige har nylig forbudt «integritetskrenkelser»:

– Vi har fått en väldigt bra ny lagstiftning som heter olaga integritetsintrång. Den lagen tar sikte på just den här typen av fall när någon sprider uppgifter eller bild på någons utsatta position, sier tidligere överåklagare Sven-Erik Alhem til SVT om filmen.

Rapport-innslaget handler altså om spredningen av drapsfilmen og den nye loven. Vi får vite at den som bryter loven kan bli dømt til fengsel i opptil fire år.

– Är brottet grovt är det upp till fyra års fängelse och lägst sex månader, sier Alhem.

TV-grafikken fremhever at «spridning är olagligt». Rapport har også et innslag fra Marokko hvor reporter Diamant Salihu prøver så godt han kan å dekke over hva som har skjedd:

– Kvinnorna hade knivskador på sina halsar.
Det er altså kriminelt å spre en video som faktisk viser en del av handlingsforløpet, men helt ok å lyve om hva som skjedde.

SVT hadde for eksempel kunnet intervjue lederskribent i Svenska Dagbladet Ivar Arpi, som har sett filmen og sagt at det er det «värsta jag någonsin sett, det kommer hemsöka mig«. Men man valgte altså en annen vinkel, påpeker Fria Tider.

På sosiale medier har reaksjonene ikke latt vente på seg. Fra Twitter:

«Morden i Marocko och PK- media: Först tiger fakemedia ned den brutala avrättningen i Marocko. När folket delar bilder på vad som skedde, så hotas nu de som delar info med flera års fängelse enligt Rapport 24/12», skriver en person.

«Jag personligen skulle aldrig se en sådan film, än mindre dela den. Men nu är vi upprörda över spridnings-brottet och inte över huvudavskiljande-brottet. PK-folket har än en gång blandat bort korten för oss!», skriver en annen.

«Har nu sett detta mycket märkliga inslag. En ny lag som tillkommit för att skydda exvis våldtäktsoffer från att få filmer från brottet spridda, appliceras på halshuggningsfilmen av danskan och norskan i Marocko. Skandal om lagen används för att hålla folk ovetande om islam», heter det i en tredje tweet.

Flere mener at videoen spres nettopp som en reaksjon mot at svenske medier – og i særlig grad statskringkastingen – konsekvent underslår det faktum at begge kvinnene ble halshugde, skriver Nyheter Idag. Avisen har forsøkt å få en kommentar fra SVT, uten resultat.


https://www.document.no/2018/12/25/kvinnene-hadde-knivskader-pa-halsen-svt-understreker-det-er-ulovlig-a-spre-videoen/
Risk-reward1
25.12.2018 kl 18:55 3170

Fordi ;)

Hvorfor blander du inn barneporno? Ser du forskjellen på utfordringene mellom barneporno i samfunnet og terror?

RR
Slettet bruker
25.12.2018 kl 19:04 3164

Prøv igjen.

"Fordi" er ikke noe akseptabelt svar.
Spekulerer du i min eller andres identitet så mener jeg at du ikke bør få lov å bli her på forumet.
Redigert 25.12.2018 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
25.12.2018 kl 19:05 3161

Det er rett og slett trist hvordan media og forskrudde myndigheter og politikere skal "skåne" oss for sannheter om de faktiske forhold.
Dette har ALT med Islam å gjøre, en totalt forrykt ideologi, men ingen av dem tør å si det. Skammelig!

RR
Slettet bruker
25.12.2018 kl 19:33 3142

Må jeg minne deg på ditt sitat som vi diskuterte på en annen topic.

"Men i tråd med den allmenne sosialistoppfatningen skal jo meningsmotstandere straffes og ytringsfriheten knebles, og slik sett viser du jo med ditt innlegg hva du er"

Jeg påstod, pga andre ting du sa på samme topicen, at det var du som driver med ufine triks for å kneble meningsmotstandere. Dette blånektet du for. Nå har vi et nytt bevis her for din uredelige hersketeknikk. Du påstår at jeg ikke klarte å svare på et eller annet. (Jeg er overhodet ikke sikker på hva du mener) og mener derfor du har rett til å spekulere i min identitet. Jeg mener du bør kastes på hue og ræva ut av dette forumet men har foreløpig ikke anmeldt saken.
Risk-reward1
25.12.2018 kl 20:00 3127

Nummmmen dakkars da......... Forøvrig er du på bærtur igjen.

Først velger du å ta tak i ETT ord i mitt innlegg på tråden, mens resten av det jeg skrev er uten kommentar eller noe annet av deg.
Deretter spør jeg deg KONKRETE spørsmål, som du også hopper lett over

Når det gjelder den andre topicen, så nektet jeg fordi du baserte din påstand på din TOLKNING av hva jeg skrev. Din tolkning var at jeg kneblet, men etter å ha servert deg synonymene for det jeg skrev (som jo selvsagt ikke hadde "knebling" som en av dem) så forsvant du jo.
Men nå drar du det frem igjen, og mener at du er berettiget til påstå at jeg driver uredelig hersketeknikk.
Beklager så mye at du selv tolker feil, men det er altså det du gjorde, men tåler ikke få det servert. :)

RR
Slettet bruker
25.12.2018 kl 20:06 3120

Treord sitat fra JABBAP sensur utslengeren

jabbadabbato
I dag kl 19:33 19
å kneble meningsmotstandere.