AP kulturen viser sitt sanne ansikt; Bolsjevikene

Slettet bruker
10.01.2018 kl 02:33 836

Stenseng, Huitfeldt og Giske. Ta gjerne med noen lokale høvdinger og Tomt Hode. Disse viser en holdning, udugelighet og arroganse så fjernt fra folkemeningen det går an å komme. Støre skal ha ros for å vise styrke i denne suppa. Hvordan disse har kommet i posisjon i AP er for meg en gåte. De er udugelige og er fulle av retorikk og nedlatenhet, aldri noe konstruktive bidrag. En skam at slike folk bekler maktposisjoner. Denne ukulturen i AP har nok pågått i mange menge år og jeg er glad dette nå kommer frem. Det er flere saker som desverre aldri vil komme frem.
Jeg har ikke hatt noe sympati for Støre, men i denne saken viser han redelighet og styrke og vil komme godt ut av dette. Får bort bolsjevikene og AP vil gjennoppstå.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/arbeiderpartiet/kilder-til-vg-stoere-forsvarte-varslere-ble-skjelt-ut-av-stenseng-i-ap-moete/a/24227252/
Redigert 10.01.2018 kl 03:00 Du må logge inn for å svare
bullmaster
10.01.2018 kl 06:35 816

Av alle sentrale involverte er jeg enig i at Støre er den som ser ut til å komme best ut av denne stormen.
Liker ikke heksejakt på enkeltmennesker, men det er bra at det kalde og identitetsløse sosialistpartiet AP får seg en solid og velfortjent trøkk, måtte ferden fortsette ned mot 10-tallet.
Sosialismen har noen positive sider ved seg, men maks anbefalt dosering for et bærekraftig samfunn er 10%.