Gitmo barges lined up for transportation...

Slettet bruker
29.12.2018 kl 00:48 1547

Lori Buelow 20. des. 2018 - MASS DEEP STATE ARRESTS MILITARY TRIBUNALS & MASSIVE PRISON BARGES GITMO - 15 min:

https://www.youtube.com/watch?v=I-8MDqyAO2c

We all know it by now; still not a word in MSM!
Hva betyr det at Erna fortsetter i samme globalistiske tralten - eller skal vi si "vralten" i hennes tilfelle?
Totally insulated against reality, Erna?
Anyone still asleep? #TheGreatAwakening

(Q's Ten Days of Darkness - means working very hard!)
Slettet bruker
29.12.2018 kl 01:32 1534

Are you ready? (NRK hadde for mange år siden, jeg tror tidlig 1990-tall et kritisk program om NXIVM sitt språkopplæringsinitiativ der små barn ble fjernet fra foreldrene og plassert i et totalt fremmedspråklig miljø over tid, noe som skulle utvikle hjernen - barna tok selvsagt skade og kom ut i psykisk ubalanse - men dette var før Deep State overtok og utviklet NXIVM videre til "gjett hva"). Siden glemte vi NXIVM inntil Q bragte organisasjonen på bane igjen.

Decode NXIVM - What MSM isn't Reporting - 42 min:

https://www.youtube.com/watch?v=Q48-ZHhAX-g

The Cult out of Clifton Park NY has a million connections that the mainstream media are ignoring. In this vid I first introduce the cult & a few of its practices, then I go over how the Clintons have a cozy relationship with a lot of NXIVM's members.

Her er Q-posten fra september som gir alle stikkordene vi behøver for å forstå hva dette handler om:

2128 Q !!mG7VJxZNCI No.206
Sep 10 2018 12:14:25 (EST)
Why are 'powerful' [influential] people resigning due to 'past sexual misconduct' allegations?
Why are these 'allegations' now surfacing [10-month span]?
WHY NOW?
Human trafficking arrests up?
SA cooperating?
NXIVM?
When does a BIRD sing?
EYES WIDE OPEN.
https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/president-donald-j-trump-working-end-human-trafficking/
Coincidence?
Network being dismantled?
SHEEP NO MORE.
Q

På tide å våkne opp til hvordan Deep State har organisert virksomheten og hva de driver med. Q har nevnt NXIVM et par ganger, og som vi vet nå - there is no coincidence! NXIVM er bare en av organisasjonene, CF er en annen, og det er mangfoldige flere måter og interconnections!

Dette er forresten ikke en Q spesifikk tråd, men en dypstat tråd. Så delta i en nødvendig debatt vi må ta før eller senere! ;-)
Redigert 29.12.2018 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2018 kl 01:35 1531

Sealed Indictments har nå oversteget 70.000 - mange redder seg unna med å fratre - men omfanget av rene forbrytelser er ufattelig!
Slettet bruker
29.12.2018 kl 02:42 1519

Takk HV
,

Arr jeg prøvde o g svare.


Dere fol
Lia på dette foraene.Digg / Digg
Slettet bruker
30.12.2018 kl 01:46 1474

Look at this! Erna sover godt - zzzz zzzz zzzz - har betalt Soros sitt fond i Polen m.m. (har ikke UD google?):

Soros Terror Ties Gets Him Kicked Out of Turkey - The ...
According to the Guardian, Soros' Open Society Foundation is formally withdrawing from Turkey after the founder of its Turkey organization was arrested and charged with supporting an opposition figure accused of trying to overthrow the government of Turkish President Recep Tayyip Erdogan.
themillenniumreport.com/2018/11/soros-terror-ties-gets-him-kicked-out-of-turkey/

Soros Kicked Out Of Turkey For "Subverting Democracy ...
Re: Soros Kicked Out Of Turkey For "Subverting Democracy" The story is the same wherever the Jew goes - there is money to buy anything and often blood money involved. The SPLC which has attacked church and family groups, has also maintained an offshore fund worth $350 million in the Cayman Islands.
https://www.stormfront.org/forum/t1267082/

Soros Foundation Kicked Out Of Turkey For 'Meddling In Democracy'
George Soros has been kicked out of Turkey amid allegations that the billionaire globalist was attempting to meddle in Turkish democracy.
https://newspunch.com/soros-foundation-kicked-out-turkey-meddling-democracy/

Osv. osv. Dokumentasjon er over alt nå! Hard not to get it! Soros er Mr. Globalism himself!
KUN løgnmedia rapporterer IKKE - og norske politikere leser jo bare Aftenpesten, DrittBladet og VrangGangen.
Redigert 30.12.2018 kl 01:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2018 kl 01:53 1472

Egen kahytt på Gitmo Barge'n og egen geriatricelle er reservert for billionæren! ;-)))
Slettet bruker
30.12.2018 kl 02:14 1464

Det var da voldsomt til luksus. Han kan jo bare bli McCained.
Slettet bruker
31.12.2018 kl 01:44 1419

Uansett på tide å ta disse kriminelle drittsekkene:

Donald J. Trump Verifisert konto @realDonaldTrump
3 timer siden
President and Mrs. Obama built/has a ten foot Wall around their D.C. mansion/compound. I agree, totally necessary for their safety and security. The U.S. needs the same thing, slightly larger version!
Slettet bruker
31.12.2018 kl 01:51 1416

Queing up for transportation? All the way to the very top! Trump har aldri (re-)tweeted noe som ikke stemmer - here we go!:

Donald J. Trump Verifisert konto @realDonaldTrump
22 timer siden
“It turns out to be true now, that the Department of Justice and the FBI, under President Obama, rigged the investigation for Hillary and really turned the screws on Trump, and now it looks like in a corrupt & illegal way. The facts are out now. Whole Hoax exposed. @JesseBWatters

GO TRUMP, GO! God Bless You! ;-)
Redigert 31.12.2018 kl 01:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2018 kl 09:46 1387

Storaviser rammet av dataangrep i USA
Et datavirus har førte til problemer med trykking og leveranser av en rekke store papiraviser flere steder i USA.

Skadeprogrammet rammet et trykkeri i Los Angeles, noe som rammet produksjon og levering av blant annet Los Angeles Times og San Diego Union-Tribune. Flere aviser rundt om i landet ble rammet fordi de deler produksjonsplattform.

– Vi tror hensikten med angrepet var å hemme infrastrukturen, mer spesifikt serverne, og ikke tyveri av informasjon, sier en kilde til Los Angeles Times, som eier trykkeriet.

Dataangrepet er tilsynelatende utført av noen utenfor USA, skriver LA Times.

Viruset rammet systemene som brukes i produksjonen av papiravisene. Problemene medførte at flere abonnenter ikke fikk lørdagsavisa, og talsperson Hillary Manning advarer om at også søndagsavisa kan bli rammet.

https://resett.no/2018/12/30/storaviser-rammet-av-dataangrep-i-usa/




Dave i X22 Report spekulerer på om de trener på å IKKE rapportere om avsløringene som kommer.

Justice Is Coming, Nothing Can Stop It, Cover Up Exposed, Fear, Panic - Episode
https://m.youtube.com/watch?v=yozvY5b2688


Slettet bruker
31.12.2018 kl 10:17 1379

Just my thought! Når løgnene blir synlige for alle - ha ha ha - et "virus" ja! Sikkert russerne - eller noe Trump har laget! ;-DDD
Slettet bruker
31.12.2018 kl 10:19 1379

Elitepolitikerne har sine metoder - Globalism and "Consent" - 13 min:

https://www.youtube.com/watch?v=G7K_NAE9CAY
Slettet bruker
31.12.2018 kl 11:28 1367

Det ligger mangfoldige analyser på Youtube som studerer eliten før POTUS/FLOTUS ankommer og "ødelegger stemningen" i den fake begravelsen til NWO-Bush. Denne konsentrerer seg om VPP (Vice President Pence) og er uhyre interessant. Trump vet alt, og hilser ikke en gang på svikeren. Pence har etter hvert et mer og mer interessant kroppsspråk (som da POTUS kjørte en surprice pressekonferanse mot Pelosi og Schumer - med en veldig utilpass VPP ved sin side - ha ha ha). I denne videoen avslører Pedo-Pence seg som den svikeren han er. Hans kone fikk også tildelt en slik konvolutt i seremonimappen, som fikk alle mottakerne i sjokk og panikk (vi vet ennå ikke hva det var i disse konvoluttene DS eliten ble tildelt under seremonien), Bush familien ble overrakt sin av USSS rett før kisten skulle passere dem ut av katedralen, noe som fikk Jeb til nærmest å overse seremonien, mens hans svigerinne stod og måpte i sjokk og panikk. Sealed Indictments eller varsel om?:

https://www.youtube.com/watch?v=XKocU3wRdu4
Redigert 31.12.2018 kl 11:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2018 kl 11:39 1364

Det er egentlig ganske utrolig at ikke pressen viser slike analyser. Eller skal vi heller si at det er som forventet, siden MSM er dypstatens talerør og propagandamaskineri?

Det er også verdt å merke seg at verken Clinton eller Obama tok nye julebilder i år, men benyttet flere år gamle bilder i sine julehilsener. Har de feiret julen på barge'n eller har de fått nyte sin siste jul i frihet og ikke orket å fotografere seg selv foran juletreet - vitende som de er om hva som nå kommer?
Slettet bruker
31.12.2018 kl 12:05 1356

Pedo-Pence? Fake Bush Begravelse?
Slettet bruker
31.12.2018 kl 12:48 1348

Orienter deg selv, Jabbe! Du har ingen sekretær her på HO som gjør slikt for deg, og hvis du henger etter i alt som er avdekket og alle vel begrunnete og dokumenterte mistanker, så må du selv oppdatere deg!

Jeg gidder ikke diskutere med deg - det er ingen "matter of opinion" - enten har du fått det med deg (og hva du eller jeg personlig mener om det er ikke interessant, for vi kan verken bevise, avvise eller underbygge) eller så får du lete det opp sjæl. Det interessante er at det finnes dokumentasjon der ute og jeg har herved bragt deg eventuelle implikasjoner av den informasjonen - så får du du selv sjekke ut og gjøre deg opp en mening - den meningen håper jeg du sparer oss for fordi den er bare såååå uinteressant i sakens anledning. Noen gravejournalist eller etterretningsperson er du ikke, men du kan jo begynne å trene litt på alt det du må beherske, for MSM bringer deg svært lite av hva som virkelig skjer i verden, og det lille de bringer deg er ren propaganda (som du gjerne klamrer deg til fordi propagandaen samsvarer med dine ønsker).

Tips: Finn ut hvilken vei flagget skal ligge på en kiste... The more you know!
Redigert 31.12.2018 kl 12:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2018 kl 12:59 1342

Det er ganske opsiktsvekkende at du kaller Mike Pence for pedofil. Du har jo tidligere hevdet det samme om Joe Biden. Er du en av disse kjerrinbgene som slenger ut falske anklager mot menn i virkligheten også?
Slettet bruker
31.12.2018 kl 14:24 1328

«bringer deg svært lite av hva som virkelig skjer i verden, og det lille de bringer deg er ren propaganda (som du gjerne klamrer deg til fordi propagandaen samsvarer med dine ønsker)»

Dette er suksessoppskriften til Q-kulten. I «the plan» er Trump et geni som gjør alt rett til enhver tid, og ikke en realitykjendis som ble president, kanskje uten egentlig å ville det, og som gjør og sier merkelige ting og lyver hele tiden om de utroligste små ting. I dagens polariserte samfunn hvor vi identifiserer oss selv basert på hvem vi stemte på sist, er det klart det er lettere å stole blindt på «the plan», enn å innse at Trump kanskje ikke var så fantastisk likevel.
Slettet bruker
31.12.2018 kl 15:05 1316

Du misser poenget fullstendig, Jabbe! Det er ikke JEG som kaller ham det - hva i h.... vet vel jeg om MP?
Jeg bringer deg hva en del mennesker mener å vite om ham. DS-elitens kult. Det er alt.
Slettet bruker
31.12.2018 kl 15:11 1309

Dirken er helt på jordet!

The Plan er ikke Trumps verk; Trump er presidenten i The Plan; en viktig rolle, men ikke selve The Plan.

De anklagene du retter mot andre bør du kanskje først rette mot selv - livredd som du er for at det er Trump som står for sannheten og at han faktisk er så fantastisk at alle dine Deep State korrupte globalister er dritredde og sitter og hveser ut "Dagens Donald" i en uhørt sverting og motarbeidelse av sin egen demokratisk valgte president. Det siste burde faktisk få deg og eliteglobalistene til å tenke litt!
Slettet bruker
31.12.2018 kl 15:17 1308

Hør på HATET til Dirken når han reduserer USAs President og eiendomsmagnat Donald J. Trump til en "realitykjendis"!

Makan til virkelighetsforstyrret vrøvl.
Redigert 31.12.2018 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2018 kl 15:23 1305

Godt poengtert. Dirken går jabbananas, kan ha tiltet eller startet på nyttårsforsettet altfor tidlig.
Dirken dessverre minner mer og mer om den jabbrasilisnaken presidentspytteren JeanWilllys

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/G1EBb6/spyttet-brasils-president-i-ansiktet-lever-med-politibeskyttelse?utm_content=row-1&utm_source=vgfront
Spyttet president i ansiktet
JANEIRO, BRASIL (VG) Her er den brasilianske opposisjonspolitikeren Jean Wyllys (44) på vei ned heisen

Redigert 31.12.2018 kl 15:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2018 kl 15:27 1304

"Det er ikke JEG som kaller ham det - hva i h.... vet vel jeg om MP?"

Ro ro til fiskeskjær...

Slettet bruker
31.12.2018 kl 15:31 1298

Du venter konsekvent prinsipielt på dommen, det er okei.
U2 and me2.
Redigert 31.12.2018 kl 15:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2018 kl 15:52 1291

I mellomtiden kan det være greit å orientere seg litt - selv om det er utfordrende å researche når det ikke står i WP og Aftenpesten! ;-)
Slettet bruker
31.12.2018 kl 15:53 1289

Nå må du roe ned kjerring. Bare fordi jeg har litt moro på bekostning av Trump og hans tanketomme følgerne, slik som deg, så er det da vitterlig ikke HAT. Jeez.

Hva man i så fall skal kalle dine beskyldninger om pedofili, barnemishandling, kanibalisme, FFO fake terror 9/11 22.juli osv, kan man saktens lure på. Eller egentlig ikke... La oss kalle en spade for en spade - det er ren galskap. Koko. Ikkesant Weteran?
Slettet bruker
31.12.2018 kl 15:56 1288

Du dikter fært spindirken så jeg spør først.
dirkenlink til kanibalisme takk. Ikke line
dirken
I dag kl 15:53 1
kanibalisme
Slettet bruker
31.12.2018 kl 16:01 1285

Les gjennom gamle q tråder din pingle.
Slettet bruker
31.12.2018 kl 16:07 1280

Pirken over igjen.
internettene.com
?
Slettet bruker
31.12.2018 kl 16:19 1269

Innlegget er slettet
Kaninball tullet ditt bruker jeg ikke mer tid på pirken spinnvill.
Slettet bruker
31.12.2018 kl 16:25 1264

Lol. Du er et større pyse haleheng enn det sult var. Han trodde imidlertid på navfruens q-tull. Det gjør neppe du. Den eneste forskjellen på navfruen og exian x96 kommunist osv er at navfruen skriver bedre. De er imidlertid like i ffo tåka.

Hvorfor du behandler de annerledes vet ikke jeg. Men du er på pletten hver gang noen skriver noe imot navfruen, mens du lager tråd etter tråd om exian x96 kommunist osv.
Slettet bruker
31.12.2018 kl 16:29 1261

Jeg kjenner deg og JabbaBarne som notoriske vranglesere og spinnville gjengivere.
Jeg kritiserer ikke på bakgrunn av slike spinmaskiner som dere.
Jeg har åpnet mange fine linker fra Hf, det har jeg sett med egne øyne.
Jeg har lest mye spytting på trump fra dere, du sitter i heisen som propanmaskin. Du SKAL..lol...og det tilter over. Du skyter over mål og med ketsjup. Useriøst og lite troverdig pirkedirk.

Ellers så er jeg en enkel ren sjel, som ser etter det fineste i mennesker og alt det fine de bidrar med. Jeg går ikke med lupe etter prikkefeil og doseringsdetaljer som deg.
Tusen takk og et Rått Godt Nyttår til iherdige Hf og alt det fine vi har fått av linker.

Du er så negativ drinken, og snart begynner nyttårsforttettelsen din. Si heller noe fint om med-mennesker i samme båt.
Redigert 31.12.2018 kl 16:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2018 kl 16:35 1250

Jeg har også åpnet mange fine linker fra havfruen. Det endrer vel ikke noe på at hun har noen sinnpsyke tanker og forestillinger om hvordan verden henger sammen. Hun tror alt er en FFO fake deep State osv. Akkurat som exian og alle andre av hans nick.
Slettet bruker
31.12.2018 kl 16:36 1248

Du er spinsyk du også, men du spinner feil vei.
Slettet bruker
31.12.2018 kl 16:42 1245

Pinglegutt. Nei, det måtte en Indre-Høire til for at navfruen drama queen skulle ta en pause fra dette forumet. Den runden var saker den. Husker du? Om jeg ikke husker feil, var det dengang havfruen nektet for at ABB kunne kalles barnemorder. Ja, det var skikkelig lumpent gjort å kalle stakkars Anders for det fordi han drepte jo så mange som var over 16 år også. Da fyrte indre-høyre på alle plugger og stakkars havfruen furtet og lovet å aldri komme tilbake. Men tilbake kom hun selvsagt, som alle de andre gangene. Nå er hun mye sprøere enn hun var da da. Q-kultmedlem som hun har blitt. Jeg skal la henne være i fred jeg. Hun og exian. De kan ikke noe for at de er mentalt forstyrret.

Godt nytt år.
Redigert 31.12.2018 kl 16:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2018 kl 17:00 1235

Prikken, pinglebegrepet er beslaglagt av e9-pirken så vet du det. Resepter spraaket, er du grei.

På hårets siste sjanse, synes jeg du skal se fremover og ikke grafse negativt i fortiden. Vi starter nå pur glede nyttårsbrarusen med blendablanke ark og tar det derfra, du skal bare finne gamle grudge du og spinnville deg inn i en trist avslutning på et fint år og neste år kommer alt fint i en bedre utgave, jeg skal ihvertfall gjøre så godt jeg kan som før. Du får glede deg med gamle sure minner.
Redigert 31.12.2018 kl 17:01 Du må logge inn for å svare