Dette har garantert ingen ting med innvandringen å gjøre.

Slettet bruker
29.12.2018 kl 09:00 548

Eller hva sier dere sosialist-svin som er selvutnevnte eksperter på området?

https://www.nrk.no/urix/antall-skudd-drepte-i-sverige-har-aldri-vaert-hoyere-1.14357149
Sotah
29.12.2018 kl 09:06 542

Spiller ingen rolle bare vi får kokain og cannabis levert på døra.
Slettet bruker
29.12.2018 kl 09:32 529

Hei folkens:))

Og...Listhaug har skylda fordi hun advarte - da ble araberne livredde og skaffet seg håndgranater/dynamitt og Colt...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
29.12.2018 kl 09:41 521

Muslimer slår og sparker uskyldig dansk kvinne (video)

En sjokkerende video har kommet ut fra Danmark, der en gruppe irakere/algeriere slår, sparker og mishandler en dansk person. Det er uklart om det er en kvinne eller ung mann, da videoen har lav oppløsning. (Videoen er nederst i artikkelen).

Personen som filmer viser ansiktet sitt tydelig på kamera og snakker arabisk. “Slakt henne, slakt henne”, kan man høre de muslimske rasistene si i det de tar tak i håret og drar hodet bakover på den etnisk danske personen. Dette var en lignende måte halshuggingen i Marokko ble utført.

Videoen viser en utrolig råskap og mangel på empati og medmenneskelighet, som vi nå opplever oftere i våre flerkulturelle samfunn. De rasistiske muslimene på videoen sier “Slakt henne, slakt henne” til den hvite og danske kvinnen.

Den kommer ut samtidig som halshuggingsvideoen av de to nordiske jentene i Marokko skaper opprør på sosiale medier. Der ble to blonde jenter, en fra Norge og en fra Danmark, brutalt drept av en gruppe muslimske menn foran kamera.

Ingen norske partiledere har kommentert eller debattert det rasistiske drapet. I Svenske medier har man tilogmed gått så langt at man har unngått å omtale hvordan kvinnen ble halshugget og omtalt det som at kvinnen døde av “et knivsår”.

I Sverige har myndigheter og media gått så langt at man truer med inntil fire års fengsel for spredning av videoen. På sosiale medier påpekes det at de samme terroristene og islamistene som utfører slik vold og terror får komme tilbake til Sverige og dekket bord. Det er snakk om gratis bolig, arbeid og sosiale goder for terroristene for å “reintrodusere” dem tilbake til samfunnet.


https://www.ordetermitt.com/muslimer-slar-og-sparker-uskyldig-dansk-kvinne-video/
Sotah
29.12.2018 kl 09:42 517

Lysende Sol er en fotnote i norsk politikk. Fikk fyken og sysler nå med mat og mosjon til folk på gamlehjemmene. Litt plaster på såret etter kjempefiaskoen.
Sotah
29.12.2018 kl 09:47 512

Og et lite mer seriøst spørsmål til den det måtte angå, gjerne deg, Change;
Du sitter 24/7 og prøver å slå en kile mellom oss og "dem", og prøver febrilsk å la de du veit få en dårligere hverdag, et stussligere liv med så få muligheter som mulig. Er du da overrasket over at dopindustrien tar dem istedet? Eller gnåler du om den videoen av andre årsaker?
Slettet bruker
29.12.2018 kl 10:14 504


Jeg tror migrantene koser seg i Europa. Ifølge dem selv har de det styrtmorsomt.

https://m.youtube.com/watch?time_continue=44&v=cBz8DegBkzA
Sotah
29.12.2018 kl 10:20 499

Beklager hvis jeg gjorde verden litt for komplisert for deg. Du kan returnere til sjampisen og feiringen av terroren igjen.
Lurulf
29.12.2018 kl 11:01 482

Sotah må ikke ta sånn på vei bare fordi vennene dine viser sitt sanne ansikt.
polemiker
29.12.2018 kl 11:11 475

- Når muslimer blir mange nok, terroriserer de i flokk.
(gammelt visdomsord).

Vår ferskeste drapsmann i Sarpsborg ville returnere til Syria, men myndighetene inndro det ferske røde passet hans. Da drepte han like godt en til. Når opptellingen av drap skal foretas nå om noen dager, så kan vi vel nok engang konstatere at det er de nye landsmennene som er mest ivrige på å ta livet av folk. Vi er ikke i nærheten av Sverige, naturligvis.

Nå begynner selv politisjefer rundt omkring å ta i bruk Listhaug karakteristikker og mener forholdene ligner på borgerkrig. https://www.nrk.no/urix/antall-skudd-drepte-i-sverige-har-aldri-vaert-hoyere-1.14357149

Lurulf
29.12.2018 kl 11:18 470

Likevel nevner ikke artikkelen innvandrere, flyktninger, utlendinger, migranter, muslimer eller islam med et ord. Selvbedraget med hodene oppi ræva fortsetter.
Risk-reward1
29.12.2018 kl 11:26 467

Jeg skrev litt her inne om dette for en kort tid tilbake, og merker meg at det NRK ikke tar med er den boosten det har vært i drap i Sverige.
Om jeg husker korrekt fra mitt innlegg snakker vi om en femdobling fra 2000.

RR
Slettet bruker
29.12.2018 kl 13:41 426

Sotah

Hvorfor sporer du fullstendig av i fra mitt åpningsinnlegg? (Minnes at jeg ved flere anledninger jeg har sett at du har klaget på andre som har gjort det samme)
Er det flere hele ruter igjen i drivhuset ditt, Sotah?
Slettet bruker
29.12.2018 kl 13:54 417

Hei papp/folkens:))

Og...kan svare for Zoten med påholden penn - hvitingene bruker narkotika alle mann og innvandrerne er behjelpelig med leveransene - da må "vi" tåle noe ugreie - alle svar ligger her, narkotika har skylden...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
29.12.2018 kl 15:35 398

Det er ikke avsporing. Det er en korrigering. Dette handler om dop, svarte penger og et kortvarig liv i luksus for fattigfolk.
convert
29.12.2018 kl 15:46 397

Islam-sotah snakker om at noen slår inn en "kile mellom oss og dem". For en grenseløs, og nærmest ekkel, naivitet. Vi har da aldri hatt noe felles med ørkenfolket og muslimene, og vil aldri få det. Det er en avgrunn mellom oss, slik vi ser beskrevet daglig i nyheter fra hele verden. Det er altså ikke snakk om å slå inn noen kile, kun beskrive en avgrunn som allerede er der. Og som alltid vil være der.