Kan vi BE pent KONGEN si NEI til MASSIV ISLAM

Slettet bruker
ALDRI 01.01.2019 kl 15:57 724

-bølger grensesprengende åpning uten folkeavstemning?

-ALDRI FOR NORGE
Svar før kuleprinsen overtar.

Vi vet du har nikkers.

Glad i kongehuset ikke islam.
En konge ER til pynt, skal IKKE pynte på sannheten,
skal konger dra aplekser?
#pytt det er så lite islam
Zorin
02.01.2019 kl 00:40 693

Religionsfrihet er like viktig som talefrihet. For det er det religionsfrihet handler om. Retten til å tro på det en selv ønsker uten innblanding fra andre hold - inkludert staten. Hvis staten skal blande seg inn i hva en person skal ha rett til tro og mene er vi på full fart inn i diktatur.

Hvis det er kriminalitet du er redd for så er det forbudt ved lov. Det for holde. For verken Erna, Siv eller Kongen kan fortelle meg hva jeg skal tro på.
Slettet bruker
02.01.2019 kl 00:46 691

«For verken Erna, Siv eller Kongen kan fortelle meg hva jeg skal tro på.»

Hva med AP?
Sotah
02.01.2019 kl 03:13 679

Ikke en gang Wet, 777. Hvor gjerne han enn vil.
Slettet bruker
02.01.2019 kl 06:59 652

Just checking Sotah...

Innlegget til Zorin kunne ha vært skrevet av Thomas Jefferson, Frederic Bastiat, eller Thomas Paine. Det er et klassisk liberalistisk standpunkt som jeg også kunne skrevet under på. Det er 100% ren frihet. Men hva med Weteran?

Hvorfor kan vi ikke bare stoppe der?

Hvorfor må Weteran og det rene og frie besudles med totalitarisme og tvang?

Hvis religionsutøvelse er en privatsak, som er ståstedet ditt, mitt, og Zorins, hvorfor skal da Weterans arbeidsfortjeneste inndras av staten og omfordeles til trossamfunn, ja selv til trosretninger Weteran er sterk motstander av?

Mot hans vilje.

Ser du og Zorin hvor det glapp her, ser dere hvor tvang og totalitarisme overtok den ellers så gode, rene, og frie tanken?
Redigert 02.01.2019 kl 07:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2019 kl 07:15 642

La oss, i euforisk lykkerus, trampeklappe inn 10.000 nye muslimske navere, og deres familier. La oss gi dem gratis bolig, mat, og lommepenger. La dem få bygge moskeer og starte trossamfunn, og velforeninger.

La dem få slippe å jobbe så de kan få oppfylt sin drøm om å kle seg ut i middelalderkostymer, og utøve sin religion på heltid.

Og tving Weteran til å betale for det.
Redigert 02.01.2019 kl 07:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2019 kl 07:23 638

Den enes frihet kan ikke baseres på den andres tvang, da er det ikke lenger frihet, da er det tvang.

Frihet er frihet. Tvang er tvang.

Husk på det, og ha Weteran i bakhodet neste gang dere er på politisk indoktrineringsfestival, og er på vei inn i euforisk lykkerus. Tenk litt på Weteran og hans frihet, før dere forsvinner inn i transen og trampeklapper ennå flere ufrivillige byrder på hans skuldre.
Sotah
02.01.2019 kl 07:29 636

Frihet er en illusjon. Vi er slaver under et kapitalistisk forbrukssamfunn alle sammen. Opp om morran, jobb til sola går ned og kos deg i tre-fire timer før natta tar deg. Hvor frie er vi? Og surt opptjente midler går til eksterne rådgivere, advokater, all slags synsere og tvilsomme konsulenter. Samt diverse religiøse og filosofiske arnesteder som sprer lite annet enn mørke og fordømmelser rundt seg. Når det gjelder hvem som har sugerør i stats- og kommunekassa tror jeg vi skal være glade for at vi ikke vet stort. Hvor mye Wet bidrar med har jeg ingen peiling på, men han må bli med på det samme spleiselaget som oss andre. Til gjengjeld får han avgi sin stemme annethvert år, hvis han gidder.
Slettet bruker
02.01.2019 kl 07:30 634

Godt nytt år .777.
Du legger til grunn at sven,skal både huske,og tenke litt på andres frihet.
Det går ikke,sven er hjernevasket.
Der i gården,er det;gjør som jeg sier,ikke som jeg gjør,som gjelder.
:=)
Slettet bruker
02.01.2019 kl 07:49 621

Et fint innlegg av deg der Sotah. Derfor har jeg tenkt å følge rådet fra kongen eller Erna? Og tenke litt over det for å gi deg et fornuftig svar, og det rekker jeg ikke nå.

PS: jeg er enig i det meste i det innlegget.
Krigsanalytiker
02.01.2019 kl 07:51 618

Tro hva du vil men det handler om vitsen med grenser.
Kongen har forhåpentlig et ansvar i standard kongebetingelser for å minne folk på den norske grunnlovens urlover skrevet mellom linjene gjennom manns minne.
50,1% diktatur kan dras for langt. Enkeltindivider kan tro på hva de vil, men å snu gjennomsnittstroen slik fort på hodet er politikerstyrt. Kunstig og importert. Importkonger er et begrep jeg synes skal reserveres postordrebransjen, til import av kinesisk nips og slikt.
Folk har stort sett mistet troen på det meste, og omtrent en vakker dag blir det eneste mange tror på islam. Utrolig, men sant.
Er det rart vi mister troen på demokratiet? Kongen skal ikke blande seg i enkeltfolk men bare passe på at vi beholder snittroen noenlunde jevnt sigende, ikke forflytte den importbrått . Endringer skal i det vesentlige komme fritt internt gjennom tvil og tro. Ikke komme her og komme her med ferdig hjÆrnevask fra D. Arabia i slike mengder.

https://www.chathamhouse.org/expert/comment/what-do-europeans-think-about-muslim-immigration
7 February 2017
Drawing on a unique, new Chatham House survey of more than 10,000 people from 10 European states, we can throw new light on what people think about migration from mainly Muslim countries. Our results are striking and sobering. They suggest that public opposition to any further migration from predominantly Muslim states is by no means confined to Trump’s electorate in the US but is fairly widespread.

In our survey, carried out before President Trump’s executive order was announced, respondents were given the following statement: ‘All further migration from mainly Muslim countries should be stopped’. They were then asked to what extent did they agree or disagree with this statement. Overall, across all 10 of the European countries an average of 55% agreed that all further migration from mainly Muslim countries should be stopped, 25% neither agreed nor disagreed and 20% disagreed.
------------------------
#trolig nå
Redigert 02.01.2019 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2019 kl 07:59 617

Godt nyttår Fine Greier!

Det blir mye onelinere og små stikk, men Sotah kan hvis han vil. Det ser du på innlegget hans ovenfor her.
Slettet bruker
02.01.2019 kl 09:01 599

Han kan sikkert hvis han vil,men det er jo så sjeldent han vil!
kanskje det er et nyttårsforsett,man er vitne til?
Jeg holder i k k e pusten...;=)
Slettet bruker
02.01.2019 kl 16:36 553

"Religionsfrihet er like viktig som talefrihet", Ja, men ikke hvis denne religionen uttrykker frihet til å skade andre. Koranen har lover med straff hvis ikke lovene blir innfridd. Det er ingen restriksjonen for de lovene. Skal vi bare sitte og godta dem. Det går greit når de er i mindretall i et land, hvor de ikke
kan utøve sin religion ordrett, men hva når de kommer i flertall i et land? Bare se hva IS gjorde med Jesidiene, drepte for fote, eller tok Jesidi- jentene til slaver.
Vi får aldri en slik fantastisk konge som Kong Haakon som talte Hitler midt i mot! Selv uten en handlingsløs regjering, eller noen få soldater til å forsvare seg.
Zorin
03.01.2019 kl 00:58 520

Derav resten av teksten min: "Hvis det er kriminalitet du er redd for så er det forbudt ved lov."
Sotah
03.01.2019 kl 09:10 489

Forumet har litt vondt for å innse at vi har en grunnlov, Zorin. Du vil oppdage det etterhvert.