Ny NWO mann som president i Brasil ?

Slettet bruker
01.01.2019 kl 17:25 340

https://www.nrk.no/urix/brasils-ytre-hoyre-guru_-_-hitler-var-sosialist-1.14357329

Er dette et slags Brasils svar på Macron ? En kvasivariant ?

En påvirkningsideolog hevder at Breivik ble opplært av russerne i Hviterussland.
Har du hørt på maken ?
Og at homofili er nærmest en forbudt sykdom ? Hitler var liksom sosialist hevdes det.
Styr unna Brasil sier jeg. Det virker å være galskapens sted.
Risk-reward1
01.01.2019 kl 18:19 326

Det er en spennende tid Brasil går inn i med Bolsonaros, og jeg er skeptisk til mannen av flere grunner
- En del samfunnsholdninger er svært radikale
- Militær bakgrunn, og det er usikkert hvordan dette vil bli brukt og jeg spør meg om tiden vil vise om Bolsonaros blir vinneren og demokratiet taperen, eller motsatt? At begge vinner er jeg skeptisk til.

Det sagt så er det åpenbart at Brasil må få bedre kontroll med vold og drap. I mange områder, om vi her på HO skulle forvillet oss inn der, er vi garantert stein daue ila kort tid. Og mange tusen brasilianere drepes hvert år i eget land.

Når det gjelder Hitler var han nasjonalsosialist. Mer eller mindre det eneste som skilte politikken fra sosialisme er nasjonalismen. Dagens nazister er sosialister med samme nasjonalisme forskjell fra sosialismen som Hitler. SV+Vigrid=sant
Hitlers enkle valgkamp program var også klart sosialistisk i sine grunnpilarer.

RR
Slettet bruker
01.01.2019 kl 18:52 321

Brasil plager ikke oss. Ingen norsk x96BlitzkommunistSSosialist skal klage på hvordan de rydder opp etter korruptSSosialister der, aller minst NWO stein BLITZ Lillebollen , såpass komplekst er det der. Det blir aldri pent men altså hallo, x96 kommunist juksenikker burde sendes dit så de kan lære å gå på ski.

Juks med x96folket løgnkultur må du til jemen igjen med
x96 taqja jugehojabb slør flokekrav fakemaskin. lol..
Redigert 01.01.2019 kl 18:54 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
01.01.2019 kl 20:37 304

Gir et bilde av situasjonen
https://resett.no/2019/01/01/bolsonaro-tatt-i-ed-som-brasils-president/

Mannen får få en sjanse i 100 dager, så vet vi nok mer, selv om dekningen av Brasil generelt er liten her hjemme

RR
Slettet bruker
01.01.2019 kl 21:27 297

Du ryker ut snart Weteran. Det er ingen blitzboller her. Du hører hjemme i barnehaven og knapt der. En nullbedragsyter så det holder. Konstant. Så ingen norske bedrifter har engasjement der ? Hydro, Equinor og andre har null og niks engasjement ?
Risk-reward1
01.01.2019 kl 21:58 290

Hvor finner du likheten på Macron og Bolsonaro?

RR
børst
01.01.2019 kl 22:43 278

Typisk at sosialistene kryper ut fra veggene og hevder at Hitler var høyremann. Når man vektlegger opprettelsen av statlige arbeidsplasser, full sysselsetting, staten og det kollektive, samt den enkeltes ansvar for staten og statsledelsen, så er man på sosialistisk side. Tradisjonelle Høyre-verdier var individet, familien, kultur og tradisjoner, grynderånden, selvstendig tenkning, mest mulig råderett over egne midler, et minimum av stat og statlig innblanding. At ideer om raseoverlegenhet er et fenomen på ytre Høyre er noe marxisten Leo Trotsy fant på i 1920-årene, for å ramme borgerskapet. Egentlig hører det ikke hjemme langs noen av de politiske dimensjonene i det hele tatt. Bondetampene og fabrikksliterne som Lenin og Trotsky hadde i sine rekker var nok like fordomsfulle som folk fra borgerskapet og adelen.


Redigert 01.01.2019 kl 22:43 Du må logge inn for å svare