WRL - Operational Update and 2018 Production Guidance

Kingen
WRL 11.01.2018 kl 08:02 27097

PRESS RELEASE
11 January 2018

WENTWORTH RESOURCES LIMITED
(Wentworth or the Company)

Operational Update and 2018 Production Guidance

Wentworth, the Oslo Stock Exchange (OSE: WRL) and AIM (AIM: WRL) listed
independent, East Africa-focused oil&gas company, is today providing an
update to shareholders.

Mnazi Bay Production, Tanzania
Gas demand for the Companys producing reserves continues to grow following
the commissioning and startup of the countrys newest gas-fired electrical
power generation facility, Kinyerezi-2, with the first two of six turbines
now operational. This new demand, combined with existing demand from the
Kinyerezi-1 and Ubungo II power facilities, the lack of any material impact
from hydro-electric power generation which typically occurs in Q2 and
burgeoning growth in demand from industrial customers, culminated in a daily
production exit rate for 2017 of 73.4 MMscf/d (gross). These were the highest
production volumes produced from the Mnazi Bay field last year.

Mnazi Bay achieved average gas production in Q4 2017 of 62.2 MMscf/d. Taking
into account the seasonal variability of Q2 due to displacement
hydro-electric power generation during the annual rainy season, as well as
production from industry competitors the average production for the full year
2017 was 49.1 MMscf/d. This was at the upper end of the Companys 2017
production guidance range of 40 - 50 MMscf/d.

2018 Production Guidance and Outlook
For 2018, the Company anticipates further growth in gas demand from the
Kinyerezi-2 power facility as an additional four gas-fired turbines are
expected to be commissioned during the year. New gas demand from the
industrial sector in 2018 is also expected from the Dangote Cement factory
when it begins using natural gas for in its operations as well as other new
industrial customers.

For 2018, based on growing demand and taking into account the annual, seasonal
lower demand during the Q2 rainy season, full year average production, is
expected to be in the range of 65 to 75 MMscf/d. The Company will continue
to update the market as new sources of demand materialise.

Tembo Appraisal, Mozambique
Design and procurement activities for the drilling of an appraisal well of the
Tembo-1 gas discovery, are ongoing concurrent with the farm-out process to
secure an industry partner to participate in the appraisal programme. The
Company anticipates the drilling of the appraisal well in Q3 2018, subject to
securing a partner.

Bob McBean, Executive Chairman, said:

I am very pleased with the growth in production during the second half of
2017 and optimistic that we will achieve a yearly average production rate of
65 to 75 MMscf/d in 2018. This increase in demand will enable Wentworth to
continue to strengthen its balance sheet by building up its cash reserves
over the course of this year and to pursue new opportunities to deliver an
increase in value to our shareholders.

-Ends-



Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 19:30 10194

Kanskje markedet har Tembo-angst?
Kanskje de er livredde for at WRL plutselig annonserer at Exxon og Shell går inn med 30% hver, forplikter seg til full dekning av 2 boringer og etterlater WRL uten kostnader på Tembo og med 25% av de potensielle >1 milliard fat olje?
Det ville jo vært katastrofe...
;-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 19:35 10227

symph fakta er at du har bidratt til å desinformere markedet ved å hevde at det er skuffende negativ vekst. Ikke en gang men mange ganger
Før du kommer med mer fyllerør foreslår jeg at vi legger ned stridsøksen. Jeg har ikke noe i mot deg, men pga innlegg jeg hadde mot Josik da jeg mente han desinformere for optimistisk, hevdet du til og med hatefullt at du skulle forfølge meg til evig tid. Jeg har ikke noen problemer med deg annet enn at jeg synes du skal skrive redelig og ærlig og ikke skrive fyllerør. Hvis du ikke har noe å bidra med, kan du heller holde kjeft- Fyllerøret ditt bidrar ikke akkurat positivt for aksjekursen.
Ps. Jeg er ikke kraftsosialist, stort sett har jeg stemt Høyre i hele mitt liv, men jeg misliker ytre høyre og jeg misliker Mr Trump. Der er vi ikke på linje for å si det sånn.
Redigert 21.01.2021 kl 06:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 19:42 10214

"symph fakta er at du har bidratt til å desinformere markedet"

Gå og legg deg din jævla tulling.
Redigert 21.01.2021 kl 06:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 19:48 10186

Josik

Vær nå litt ærlig med meg. Wrl handler først og fremst ikke om Tembo. Iallfall gjorde det ikke dette først da jeg gikk inn i aksjen for over to år siden. Tembo begynner faktisk å irritere meg litt fortiden. Nå skal lissom alt handle om dette potensialet og ikke MB som aldri ikke har blitt priset i forhold til framtid og mulig"risiko".

Du kan umulig være fornøyd med guidingen?

Ikke at selskapet har gjort noe galt men at du må rette opp regnearkene dine.

Mvh


Redigert 21.01.2021 kl 06:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 19:58 10110

Markedet har heldigvis ikke fått med seg hverken guidingen på MB og /eller Tembo. Begge deler er brutalt skremmende og har så langt skremt selveste fanden på flatmark. Bare å grue seg til den dagen de potensielle verdiene en eller annen gang åpenbarer seg. P/E og aksjekurs på minus 2?
Redigert 21.01.2021 kl 06:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:03 10352

er det helt umulig for deg Symph å fatte det enkle faktum at nesten 50 % ØKNING i gassalg er glimrende nyheter. Nesten 50 % økning er ikke NEGATIV VEKST. (slik du forvrenger de ttil) Det er enormt bra, og dersom det er slik en annen på tråden hevder, at det vil bety at PE for Wrl kommer til å bli 2 i 2018 med en slik produksjonsøkning er det ganske enkelt sensasjonelt gode nyheter.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:04 10346

er det helt umulig for deg Symph å fatte det enkle faktum at nesten 50 % ØKNING i gassalg er glimrende nyheter. Nesten 50 % økning er ikke NEGATIV VEKST. (slik du forvrenger de ttil) Det er enormt bra, og dersom det er slik en annen på tråden hevder, at det vil bety at PE for Wrl kommer til å bli 2 i 2018 med en slik produksjonsøkning er det ganske enkelt sensasjonelt gode nyheter.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:07 10338

Afrikarabatten

Markedet har enda ikke glemt mulige nye forsinkelser, betalingsproblemer og ikke minst Mozambique som nå troner på toppen av alle usikkerhetsfaktorer. Forutsatt at tilliten enda ikke er på høyde med oss her på HO. At selskapet pådrar seg større forpliktelser ved en eventuell avtale med partner (e).

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:13 10341

For noen uker siden trodde jeg at wrl kunne lande PE på 1 i 2018, forutsatt at kursen ble liggende.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:18 10285

Markedet vet pt ikke hvem eller hva WRL er for noe. Aksjekursen er fasiten.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:23 10316

Markedet vet veldig godt hva wrl er og det er derfor utrolig hvor naiv du er Thompan.

Tror du virkelig at wrl har ligget under radarene i over 7 år.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:23 10321

hva skal en med ihuga baissere, når man har aksjonærer som deg Symph.

Mozambique er så farlig at Yara tør å bygge en gjødselfabrikk basert på gass for 2 milliarder dollar . https://mozambiqueminingpost.wordpress.com/2017/11/02/mozambique-oil-gas-yara-to-build-2-bln-mozambique-gas-fired-plant/amp/

Farlige greier det, og spesielt er det farlig at selskapet tjener penger som gress, det er knapt forsinkelser, dvs oppbygging av turbiner går raskere enn beregnet. og betalingsproblemer snart er en saga blott. Skikkelige farlige greier det. At PE nærmer seg 2 - uff og uff det er slikt som kan skremme selv fanden på flatmark. Og økning i salg på nesten 50 %, uff og uff. Fortsetter det slik tror jeg ikke du får sove om natta Symph
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:30 10338

Okey brumlemann

Jeg er ikke redd og har allverdens tid. Jeg prøver å forholde meg til realitetene og ikke HAUSSE. Hausse som du i sin tid angrep Josik på. Så til de grader slik at du og jeg gikk inn i krig.

Jeg skal kose meg i tiden jeg er i wrl. Ikke strekke den mentale strikken slik at ting blir til stress. Prøve å lene meg på markedet og å prøve å forstå.

Jeg tror at markedet har rett over tid.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:45 10306

Jeg blir også svært forundret over flere som enda bruker kalorier ved utagerende atferd om hvorvidt selskapet er notert i London og/eller hvor flinke Katrine og andre i ledelsen er til å selge selskapet.

Helt utrolig at dere gidder å sitte?

Jeg hadde iallfall solgt for lenge siden om jeg trodde på slike konspirasjoner.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:46 10285

Symphony,
Nå skal jeg tømme barskapet og deretter røyke sokkene mine. Regner med å forstå alt mht WRL etter det. God natt og god bedring.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:51 10290

flotte greier Symph. Det er forskjell på å hausse og informere om fakta.
Markedet tar ofte feil, at det alltid har rett, er en myte, - Definisjonen på en boble er når prisen avviker vesentlig fra de fundamentale verdiene i negativt henseende. Når det går opp for "markedet" at det er en boble - reagerer markedet som en saueflokk og prisen raser til faktisk verdi. F. eks. Bitcoins, eller sorte Tulipaner, På toppen av tulipan boblen, ble en enkelt løk med sort tulipan byttet for mot 50 mål glimrende jordbruksland. Etter en måned kostet løken kanskje en tier etter datidens penger.
Markedet kan ta feil motsatt feil også. det kan vi se hver gang en pennystock som har fått skíkkelig juling mangedobler seg og klarer å opprettholde en høy pris.
La oss håpe at markedet får øyne opp for hvilken perle WRL kan bli, og vi begge kan prise oss lykkelige for å ha holdt på aksjene våre.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:51 10289

Thompan

Da skal jeg holde fortet mens jeg selvfølgelig kunne likt å fått et svar. Men for all del. Jeg holder fortet sålenge ikke øltåka tar meg og/eller en eller annen kommer med argumenter som slår meg aldeles bevisstløs.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:57 10291

Du er helt utrolig? Finnes du eller er du bare et dataprogram? En slags app. Skapt for å komme bare med idioti.

Det nytter ikke brumlemann. Alt hva du prøver å si er for meg så utrolig dumt at jeg ikke finner ord. Du skylder hele tiden på at jeg drikker øl men kom igjen uken gjennom. Jeg skal svare deg på mandag og tirsdag. Onsdag skal jeg også ta opp tråden mens torsdag skal jeg bade til klokka 18. Etter dette skal jeg også ta opp tråden mens på fredag drikker jeg øl om jeg ikke jobber.

Lørdag sover jeg ut rusen mens på søndag går jeg i kirken og får forlatelse for alle mine synder i uken som gikk.

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 21:18 10249

Her er hvordan jeg ser ståa i wrl om dagen.

Jeg forventet at guidingen skulle ligge sånt rundt 80 to 90 MMscf/d

Siste guiding fra selskapet gav meg derfor en AHA opplevelse. Her snakker vi HO versus selskapet. En opplevelse om hvordan forum som HO kan skape urealistiske forventninger. Forventninger som går i alle retninger. Jeg har sett det før og har både tjent og tapt masse penger på grunn av dette.

Jeg hadde i sin tid megler i Pareto. Han hadde en evne til kynisme overfor markedet som jeg aldri glemmer. Kynismen hans var markedet og at man først og fremst måtte følge dette. Følge mens man hele tiden prøvde å være litt i forkant ved hjelp av kunnskap. Kunnskap om selskap slik at man kunne forutse framtidige hendelser.

Hver gang jeg prøvde meg på argumenter fra HO så lo han. Dette fordi han las det samme som meg og stadig advarte meg om å ikke å bli konspiratorisk

Hadde jeg følgt han gjennom finanskrisen hadde jeg idag vært mange millioner rikere.

Kursen til wrl tipper jeg kommer til å dra seg opp noe gjennom neste dager mens rally kan glemmes. Vi kommer ikke til å se store endringer før større løft i produksjonen og/eller en god avtale med partner i Tembo. Over tid håper jeg at markedet opplever at betaling- og forsinkelser er tilbakelagt. Hovedproblemet er Tanzania og at markedet vet at landet er korrupt.

P/E gjelder derfor ikke i samme grad for wrl.

Tror jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
ken-guru
12.01.2018 kl 22:24 10519

Ingen tvil om at guidingen på 65-75 for 2018 var skuffende. Det var ihvertfall min første reaksjon, noe som markedet også ser ut til å mene. Produksjonen 31.12, lå tross alt på 73. Med andre ord forventer selskapet at produksjonstoppen er nådd for i år, evt. vil falle litt utover året. I tillegg sliter selskapet med afrika-rabatten og årevis med skuffelser og forsinkelser. Tror ikke dette vil bli en rakett i år heller. Tipper aksjen vil bli tradet i området 2,60 til 3,50 ut dette året.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 22:27 10480

WRL's guiding framstår som MEGET konservativ.

- Leveransene ved nyttår var på tilsvarende 73.4 mmscf/d.
- De 4 neste turbinene ved Kinyerezi II vil kreve 24 mmscf/d
- Kinyerezi Ext. vil i andre halvdel etterhvert kreve 37 mmscf/d.
- Dangote forventes å kreve 15 mmscf/d i første halvår.
- I sum utgjør dette rundt 75 mmscf/d i ny etterspørsel.
- WRL guider gjennomsnittlig leveranser på 65-75 mmscf/d for 2018, omtrent tilsvarende leveransene i desember.
- WRL guider dermed at de ikke vil levere noe av den økte etterspørselen på drøye 75 mmscf/d.

Jeg mener derfor at WRL's guiding er så konservativ at den ikke er troverdig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
plaff
12.01.2018 kl 22:40 10483

De tar høyde for forsinkelser, innkjøringsproblemer, lavsesong +++. Veldig konservativ guiding. Jeg synes det er helt greit.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 22:51 10500

Josik

Fint å se at vi er på linje. Uansett hvorvidt guidingen er troverdig eller ikke. Jeg har og har alltid hatt stor respekt for deg og dine meninger.

mvh
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
plaff
12.01.2018 kl 22:52 10479

Ken-guru: Produksjons-topp er det vel ingen som har sagt noe om. Det kan være vi ligger på 60-65 en periode i lavsesong og 120 på slutten av året. Det blir penger av 70-75 scuffs også. Og gjelden er snart neglisjerbar. Med solide inntekter kan selskapet låne mer penger til eventuelle investeringer enten det er seg MB eller Tembo, i stedet for å hente i markedet.

Det er fortsatt umulig å spå med så mange eventualiteter og muligheter, men utbytte til neste år er ikke helt fjernt?

Josik; du har spekulert litt ang salg av sjappa eller deler av den. Har du kommet over noe som styrker eller svekker den tanken den siste tiden?
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
40something
12.01.2018 kl 23:40 10449

Hvis 2017 lå på gjennomsnitt 49 så betyr uansett 65-75 mer cash. hvis noen er skuffet over at det ikke var det dobbelte så skal vel ikke kursen lavere enn på snitt 49. Nå har vi i lange tider lagt skyld på wrl for å ikke levere, men de som leverer dårligst er en haug med aksjeeiere/roboter som gjør alt for å sette så lav verdi som mulig. i mellomtiden så forlanges det mer og mer fra selskapet. det meste som som skal til for success nå er utenfor wrl sin kontroll. Riktig nok noe som vi ikke tok innover oss fra begynnelsen da vi trodde at så lenge wrl var klar til å levere over 100 MMscf/d så skulle tilsvarende inn på konto. Men så lenge ikke markedet er klar til å konsumere all gassen så ligger inntjeningen utenfor wrl sin kontroll. Problemet er vel at ingen vet helt hvorfor ikke nye investorer er så fraværende da det ikke har drabbet andre bluechips med klart dårligere case. Frustrert er jeg, men like mye på børsregler som ikke gjør at alle kan agere på like vilkor. Inntil nå har det gynnet roboter og arbitrasje i kombinasjon med store aktører som vil ut har senket tekniske nivåer uten særlig selskapsrelatert begrunnelse.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 23:42 10436

En trenger ikke se lenger enn til fjoråret, hvor en meget konservativ guiding slo til. Selv med positive 73 mmcf/d ved utgangen av året havnet vi innenfor guidingen. Fjorårets guiding ble heller ikke slaktet slik som nå - den ble sett på som edruelig og nødvendig. Forsinkelser, symbion, regntiden, vedlikehold, etc. Hva har så skjedd i januar 2018 som tilsier en bør endre strategi?

Det er heller ikke verre enn at selskapet justerer guidingen underveis.

Mener dere kursen ville eksplodert om selskapet hadde guidet mer optimistisk?

Hvis folk mener selskapet sin guiding er useriøst lav og lite troverdig - og markedet reagerer negativt da forventningen var av annen karakter, kan en ikke bare kjøpe mer aksjer og vente til markedet våkner eller selskapet oppdaterer guidingen som reflekterer det HO har visst hele tiden?
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2018 kl 00:11 10437

Badabing!

Jeg mener helt klart at kursen hadde "eksplodert" om selskapet hadde guidet i tråd med hva bl.a. jeg forventet. Eksplodert over kr 4,-

Siste guiding åpner bare for nye "konspirasjoner", slik vi har sett før og som jeg en rekke ganger har prøvd å forklare.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2018 kl 00:32 10371

plaff;

WRL vil bygge opp mye kontanter dersom de får betalt. Etter Q3 2017 hadde de ca. kr. 1.80 / aksje i kontanter + utestående krav mot Tanesco og TPDC, i tillegg til ca. kr. 1.10 / aksje i forventede salgsinntekter ut 2018 basert på siste guiding og oppdatering. Kommer disse pengene inn i sin helhet i løpet av 2018 vil utbytte kunne være et realistisk scenario.

Om salg av butikken vet jeg lite utover hva McBean og Bury tidligere har formidlet. Det jeg er ganske sikker på er at dersom/når en farm-out for Tembo blir annonsert, så betyr det at partneren(e) har stor tro på Tembo. De kaster ikke penger ut av vinduet i disse tider. Da øker sannsynligheten for et storfunn og dermed også for et påfølgende salg av hele sjappa. Da vil McBean endelig være i mål, mange år etter hva han opprinnelig trodde da han tok over gamle Artumas.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2018 kl 00:44 10407

Badabing!

Jeg mener ikke at selskapet sin guiding er useriøst lav og lite troverdig.

Bare så det er nevnt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2018 kl 03:45 10334

Gud hvor jeg er gira av øl ikveld! Det er lissom som at ingen grense finnes lengre. At jeg er et uovervinnelig geni. En opplevelse som er så herlig og som jeg vet aldri kommer til å ta slutt. Heller ikke imorgen. Slik at når jeg står opp sånn i 12 tiden....tiden da jeg igjen skal kjenne på følelsen å være uovervinnelig. Bare så det er sagt!

Jeg gleder meg til klokka er 1300 imorgen. Etter vask av kropp og sjel. Tiden da jeg igjen skal ta fullstendig rotta på dere alle.

Godnatta

https://www.youtube.com/watch?v=KKeBJDulE-Y

Aldri om jeg kommer til å ha kaninhjerte imorgen. Jeg er jo ikke full.

Ikke om det smalt!
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
alph
13.01.2018 kl 09:30 10267

Vi må vel også kunne forvente at Kilwani North 1 får opp produksjonen igjen i løpet av 2018? Da forsvinner vel rundt 15 mmscf/d?
Uansett er det et veldig konservativt produksjonstall.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
icebear
13.01.2018 kl 10:09 10208

Viser til Josik og alph sine innlegg over.
Dette henger uansett ikke på greip. La oss ta vekk de 15 fra 73 mmscf/d. ved nyttår. 58 rundes ned til 55mmscf/d for sikkerhet skyld. (fratrekk Kilwani North). 55 mmscf/d ved nyttår 2017 så kommer alt det nye fremover som er nevnt fra Josik. Er vel ganske sikre ting men går sikkert ikke 100% etter planen.
Men la oss runde ned disse 75 mmscf/d Josik nevner til 65 for sikkerhet skyld. 55 (dagens med fratrekk) pluss 65(nytt) blir vel rundt sånn 120 på slutten av året!!!! Kan de levere det da? Da har jeg rundet ned ganske mye. Selskapet burde vært fremlagt disse tallene for en kommentar.
Oppklar det gjerne for meg.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Joda55
13.01.2018 kl 10:59 10217

Hvor mye får WRL betalt for gassen, går ut i fra et dei ikke følger NGAS prisene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
plaff
13.01.2018 kl 11:46 10168

Jeg stusset litt på Kenyerezi extension. Er dette bekreftet kommer i 2018? I såfall når?
Det kan være de ikke regner den om det er planlagt oppstart helt på tampen av året, eller fortsatt er litt usikkert.

Det er da bedre å guide forsiktig og konservativt, enn å gå på en smell som de har gjort før? Det går fint an å oppdatere guiding i løpet av året hvis det viser seg å være for lavt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
alph
13.01.2018 kl 18:27 10029

Finner på diverse Twittermeldinger at Kinyerezi 1 Extension er 50% ferdigstilt (det var 8. januar i år) samtidig som Kinyerezi II meldes 87% ferdig.
Et annet sted skrives det at Kinyerezi I extension først skal stå ferdig 2019, men det er en eldre sak.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
jagergard
13.01.2018 kl 18:44 10006

Det betyr da at 3turbiner er online.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
alph
13.01.2018 kl 18:55 10007

Det vet jeg ikke. Det ble meldt 84% ferdigstillelse den 21. november.
1. turbin ble satt i gang 9. desember.
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
icebear
13.01.2018 kl 21:22 9929

Disse har nok svaret
https://twitter.com/csienergygroup/status/915179373183078400



Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2018 kl 21:39 9905

Fra 2017:

"He mentioned other projects at the area which were at various stages as Kinyerezi I (150MW), Kinyerezi I Extension (185MW) and Kinyerezi II (240MW). Eng. Manda added that Kinyerezi 1 (150MW) project was accomplished in March 2015 and the two projects Kinyerezi 1-extension and Kinyerezi II are expected to be completed next year."

http://allafrica.com/stories/201707090057.html
Redigert 21.01.2021 kl 06:13 Du må logge inn for å svare