Den glemte aktie

hofa
ARCHER 02.01.2019 kl 11:04 34362

Hvis ledelsen holder ord og det netop afsluttede kvartal viser at turn around er lykkedes til fulde, så er en stor reprising inden for rækkevidde. Med nuværende kurs kan 4.kvt vise et positivt resultat på over 10 %.
Redigert 21.01.2021 kl 09:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.01.2019 kl 12:50 2729

Er konstruert informasjon å regne som verdig info, så har du et merkelig forhold til dette.
Max10
14.01.2019 kl 12:59 2718

Å i mens dere krangler faller kursen nå ca 4 %,..er 10 -11 % unna 3 tallet, og det er 11 måneder igjen av børsåret 2019.....snart en pennystock..
Slettet bruker
14.01.2019 kl 13:09 2700

En gang til.
Det er ikke konstruert info.

Det er heller ikke konstruert info at det står i en avis at Archer vurderer å selge DLS (det er ikke sikkert det er sant, det kan hende det er sant at de vurderer å selge)

Men det er relevant info som hver enkelt må ta en vurdering på.
Er man ute og det kommer melding om at DLS er solgt for 750 mill dollar hadde det jo kanskje for de fleste vært greit å vite at det vurderes, før man solgte.

Om jeg sier til deg at nesten all Tool til Archer er utleid så er det en påstand jeg vet er riktig, men kan ikke dokumentere det med en bekreftelse fra ledelse.
Kjekt for deg å vite.

Om jeg sier at Archer planlegger å lyse ut 60 stillinger, fordi jeg vet at det kommer, må jeg be ledelse om dokumentasjon for å bekrefte det før jeg sier det til kona, slik at hun kan vurdere å søke og tenke tanken før det blir meldt, blir jeg skutt som en løgner?.....

Om du ikke vil ha relevant info, som jeg selv skriver man må gjøre seg opp egen vurdering om dette, fordi JEG IKKE kan eller vil dokumentere dette, ja så les det, gjør dine vurderinger og move on.......
Men vær så snill og hold dumskapen for deg selv.

Jeg har en rimelig god pekepinn på hvor 4Q havner, men vil ikke komme med noen tall før jeg kan dokumentere det i 4Q rapporten.
Selv om jeg tror du selv veldig gjerne skulle ønsket mine tall...
Slettet bruker
14.01.2019 kl 13:17 2688

Ja, tenk det er byttet 200k aksjer i dag.

Hva om antallet hadde vært 2 mill, da hadde jeg vært bekymret.

Om Archer hadde tapt penger hadde jeg vært bekymret.

Er det ikke rart, for hver dag aksjen synker eller stiger omsetter archer for rundt 30 mill og sitter igjen med 3 mill på drifta og ca 1,3 mill i overskudd, blir penger av det.
For å være nøyaktig.
Det tar rundt 490 dager å tjene inn dagens aksjeverdi.

Om 23 dager har de omsatt sin egen aksjeverdi
Om 230 dager har de driftsoverskudd lik sin egen aksjeverdi.

Så det er veldig sannsynlig at archer blir pennystock mens pengebingen fylles for hver dag.

Det man ser her er kjøpere som er utrolig god til å lokke ut selgere.

Det kommer snart en analyse, så får vi se hvem som kjøper....
Redigert 14.01.2019 kl 13:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.01.2019 kl 13:33 2668


Som jeg har sagt, er handlingen kontrollert av manipulering av en veldig liten gruppe, men med mye penger som kan flytte handlingen fra topp til bunn og omvendt uten at noen skal kontrollere dem ... Her er det mye penger samlet over en lang periode for å presse ned for øyeblikket til en annen da de bare flyttet handlingen på dette tidspunktet så blatant, på samme måte vil du se hvordan disse samme personene vil øke handlingen til 20 Kr ... Tålmodighet og notat så du ikke glemmer ...
Slettet bruker
14.01.2019 kl 13:56 2637

Allerede flere selskaper som hadde sendt dem av disse robotene og släppte dem og økte mer enn 60% .... Det er et eksempel på HAVI i dag er dyrere enn DOF ... Hahahahaha ... Bare i Norge! I morgen slipper de DOF, Archer, AXA, og så gjør de med alle besparelsene til de uheldige som ble lei av å miste penger, mens disse lovløse menneskene gjør og bryter norske markeder med færre og færre personer interessert i å investere i aksjemarkedet. føler meg lurt .... Jeg har fortalt mange og jeg vet hvordan fellen er her, pasienten vinner og han stopper ikke med å investere, jeg mener for de som har penger til å utholde måneder til år med manipulasjon ... Det er ikke bra! Det bør være mer regulert ....
Max10
14.01.2019 kl 14:40 2597

Men la oss si at du har kjøpt 100.000 aksjer til kurs 10.....regner med du har mer :-)....kursen er nå ca 4,67 dvs over en halvering....hvor langt ned er du eller hvor stort tap er du villig til å sitte å se på ? selv om volumet er lavt / høy og kursen stadig presses nedover....det må da være et tidspunkt hvor nok er nok...selv om det på tallmessig på papiret ditt ser aldri så lovende ut men det vil seg ikke ??
danm
14.01.2019 kl 15:13 2566

Fordrukken snak. Når aktiviteten kommer op og interessen for olieaktier stiger, er alt glemt.
Slettet bruker
14.01.2019 kl 15:33 2542

Det svaret er enkelt for meg Max
Archer er fullstendig underpriset på 5 og 10
Jeg kjøper slike selskaper og venter.
Kan putte ca 1 mill inn hvert år.
Om archer ligger under 10 til høsten puttes 1 mill til inn.
Går den ned til 3 nå, oki da øker jeg med 2 mill til og går all inn i archer. Nå er porteføljen 55%
Det fundamentale vil alltid overvinne det tekniske.
For min del kan gjerne archer ligge under 10 i mange år:)
Hadde ikke olja gått til 50 - 60 hadde archer nå vært mellom 12-19.
Du hadde flaks med markedet når du spådde archer ned i 5. Det skal du ha kred for, men den hadde brutt ut for lenge siden om oljeprisen var 75.
Å ha flaks og se korresjon er også dyktighet:)
Men når det gjelder så underpriset aksje som archer bryr jeg meg ikke om jeg får en god inngang.
Om 1-2-3 år er det ekstremt mye bedre enn noe annet uansett.

Jeg vil bare at flest mulig skal være med på oppturen når den kommer, er derfor engasjert.
Nå er det mange som selger i ren frustrasjon og taper pengene sine.
Det ønsker jeg ikke. Den kan smelle opp på salg av eiendeler, kontrakter osv hvert øyeblikk.
Ville holde mest mulig av oss små littlemen inne når det skjer.
Redigert 14.01.2019 kl 15:39 Du må logge inn for å svare
danm
14.01.2019 kl 16:22 2498

Ja, der skal bare en smule tålmodighed til i olieservice. Brexit er snart overstået og USA og Kina bliver enige inden længe. Det er nu man skal slå til.
danm
14.01.2019 kl 16:34 2489

Branchen ønsker stabilitet og det kan se ud som om SA vil gøre hvad der skal til, for at det vil ske. Hør godt efter her:
https://edition.cnn.com/2019/01/14/business/saudi-oil-slowdown-energy-minister/index.html
ignatas
14.01.2019 kl 18:34 2407

har samme strategi. archer er ikke allverden og jeg har og vil kjøpe flere aksjer, men ikke bare i archer, også vil flytte snart til oljebyen så vet ikke hvor mye archer aksjer jeg har råd til å kjøpe etterpå, men det som jeg kjøpte på 5 kroner selges ikke uansett. det er viktig når man kjøper, men enda viktigere når man selger
danm
14.01.2019 kl 19:28 2358

Man skal ikke lytte til de mange baissere på HO, der kun er daytradere og lykkeriddere. Har man tålmodighed bare lidt endnu, skal man købe og beholde. Det varer ikke længe inden det vender.
Slettet bruker
14.01.2019 kl 20:23 2318

Det er det samme i de fleste aksjer, kan på sett og vis forstå de, om de har gått inn i Archer fks i august med tanke på at neste dag så har man doblet verdien fordi den er så underpriset.
Det er sure tap om man ikke kjenner til dynamikken i slike selskaper.
Man setter ikke pengene i Telenor, den er priset riktig.
Archer kan ligge på 4-5 tallet i mnd enda, kan gå til 10-15 ii morgen med de rette meldinger. Man vet aldri når slike aksjer slippes løs.
Men det er utrolig skjelden selskaper prises slik som Archer nå og de samtidig tjener store penger.
Hadde ikke Archer hatt arbeid i 2020 kunne jeg forstått det.
Jeg tror selv den er over 10 innen 4Q i slutten av februar, men man vet aldri.
Solux
14.01.2019 kl 21:35 2269

Den har falt så alt alt for mye... fra 14kr til 4/5kr! Helt vilt, ut av ingenting.
helbru
15.01.2019 kl 09:03 2126

Husker tilbake til tusenårsskifte! Ser en god del paralleller til det som skjer nå. Alle var spent på om klokkene på PCène ville fungere etter midnatt. Om det ville bli krig. Det var satt inn krise beredskap, og dommedag var nær! Jeg tror Storbritannia vil bestå, også i morgen, jeg tror det vil komme en ny «President» i USA en gang, og jeg tror Kina og USA vil bli enige om reduksjon av toll. Det vil oppstå nye markeder, med nye muligheter, og ja Archer vil etterhvert stige, da man etterhvert vil se hvilke verdier som ligger i selskapet, og ikke som nå basere handel på frykt!
wfalcon
15.01.2019 kl 09:09 2117

Velsagt, helbru.

Archer kommer og jeg tror Q4 kommer til å være begynnelsen av en saftig kursstigning.
Slettet bruker
15.01.2019 kl 09:21 2096


Selvfølgelig er det en stor økning, hvis ikke, hvordan er layering de har i ordreboken forklart for å unngå at markedet går? Jeg kjenner dem som baksiden av hånden min! Kjøp før det er for sent til markedsprisen hvis vi ønsker å få mest mulig ut av denne etasjen ...
Slettet bruker
15.01.2019 kl 09:37 2070

Manipuleringen prøver å late som en fall i Archer ved å montere vegger av aksjer for å selge seg selv for å vises masse salg ... Det er klart manipulasjonen, jeg vet ikke hvordan de får lov til å gjøre det, de kjøpes og selges mens de kjøper akjers av de som blir sliten! Det viktigste er at den lille investor er oppmerksom på denne øvelsen i ordreboken og være oppmerksom på nyheten! Det er velkjent at når manipulatorene utfører disse praksisene, er det å samle de fleste av de akjers som holder prisen lav, og når det er åpenbart at prisen er ekstremt lav, frigjør de algoritmiske roboter som tar av handlinger som en rakett og forlater de små aksjonærene som solgte utålmodig frustrert og ut av spillet ... Det burde ikke være slik i et samfunn som vi burde være et eksempel, men å dø se på ordreboken, og de andre verktøyene som kan se at ordrene blir utført på samme måte tid ...
Slettet bruker
15.01.2019 kl 09:45 2060

Ruberto.
Jeg tror de fleste har fått med seg dette.
Det er relevant for de som er ute etter kort gevinst, de sitter på gjerdet og venter til kursen er 4,5_4,3_4,0 før de kjøper.
For de langsiktige som ser caset og kjøper for å legge i en skuff og selge når de mener kursen gjenspeiler verdiene de har kjøpt eller kjøper litt hver dag.
Når interessen er liten faller kursen, du bidrar ikke til økt interesse, det eneste som skjer er at folk venter.
For de som er inne kortsiktig selg, for de som vil vente på at kursen gjenspeiler verdier, kjøp eller hold.
Cat349e
15.01.2019 kl 10:36 3100

Du har vært litt frempå om eventuelt frasalg på noe, har kildene dine nevnt noe??
Slettet bruker
15.01.2019 kl 10:37 3098

Mini3, tror du at det vil være oppfordring hos små investorer til å finne en vegg med det formål at prisen ikke fyller? Folk vil ikke investere hvor prisen ikke trives! Men det er ikke på grunn av selskapets problemer, men på grunn av den forferdelige spekulasjonen uten kontroll, lov eller lidelse som er her i sikte av alle uten noe som skjer ... Eller de samme investorene klager over dette eller hva skal vi gjøre? Ikke alle har 5.000.000 Koronas å følge spillet til disse menneskene så langt de vil gå ... Som overrasker meg også fordi smart er ikke hva de gjør, bryter reglene til det punktet at de setter alt i det åpne! Det er derfor ingen ønsker å investere her selv ved å vite at det er et rally på dørstokken.
Slettet bruker
15.01.2019 kl 10:47 3086

Her er det som alltid, en salig blanding av innlegg uten mening og at alt skal bli bedre senere. Tar man i tillegg med konstruerte kontrakter, så vet man at aksjen er doomed, For å toppe dette så er ledelsen er totalt fraværende og gir totalt faen, så mitt råd, hold dere unna. Jeg har vært dum nok til å rote meg inn og innser min egen idioti.
Redigert 15.01.2019 kl 10:48 Du må logge inn for å svare
Cat349e
15.01.2019 kl 11:06 3051

Tror du har gått forlenge uten å fått deg et ligg?
Slettet bruker
15.01.2019 kl 11:12 3040


Eierne av denne robotlagingen må forstå at det allerede har vært nok! De fleste billige aksjer bruker det skit fordi vanlige folk bare kan investere i billige aksjer! Men i det minste la de prisen bli utgitt etter en relativt akseptabel tid! Men disse menneskene som er syke med ambisjoner, tar dette til det ytterste, og ikke bare setter pengene våre i fare, men også deres, fordi det er færre og færre folk interessert i å investere her, fordi jeg forteller deg ... På gata, i arbeid hvor du vil snakke om Archer alle skuffet ... La oss se da eller fortsetter vi å kaste bort tiden her mens andre handlinger allerede har gitt ut sine roboter eller er vi fortsatt sitter her og ser hvordan manipuleringen fungerer? Jeg tror selv at programmet til denne roboten jeg lærte det fra så mye for å se mønsteret sitt ...
Slettet bruker
15.01.2019 kl 12:11 2975


Mer enn en halv time uten bevegelse bekrefter det jeg har sagt, og folk er slitne, de eneste som handler her er de som manipulerer dette, bare stopp, og dette er død! Men de fjerner fortsatt ikke sine voluminøse bestillinger fra salgssiden, slik at folk føler seg fri til å investere, og vi kan være i tide for å gjenopplive denne ...
Vikusen
15.01.2019 kl 12:55 2784

Bare vent til Q4, ikkje tenk så mye på kursen nå. Opec sine kutt vil øke oljeprisen, handelskrigen varer ikke evig. Husk mange som sitter på sidelinja til markedet betrer seg. Archer kommer, likt med alle aksjer uten nyheter. Interessen faller. Snart skifter folkus.
Max10
15.01.2019 kl 13:17 2765

Ikke tenk på kursen sier du....hva hvis kursen ved Q4 er Kr 2...da har jo den over halvert seg på få uker.....da er det vel bedre å holde seg unna /selge på langt høyere kurs nå.....har du kjøpt aksjer for 1.000.000 til dagens kurs så vil tapet ditt være over 500.000 frem til Q4......valget mitt ville ilallefall vært enkelt....ellers så registrer jeg at den flotte utviklingen fortsetter...sikkert til glede for alle glupingene her inne som klamrer seg til halmstrået om at nå kommer den snart ...bare vent....og vent i det uendelige mens kursen synker lavere ned i driten.....som sagt under 4 tallet innen 31/01..
Slettet bruker
15.01.2019 kl 13:20 2761

Dette tror du ikke på selv engang. Jeg venter kun på nye konstruerte kontrakter / nyheter.
Redigert 15.01.2019 kl 13:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2019 kl 13:25 2754


Uhhhhh, nysgjerrig! De snakker dårlig av selskapet mens de manipulerer til ulemper, men de gjør store kjøp! Med andre ord handlingene er dårlige for publikum, men ikke for dem ... Vær oppmerksom på omfanget av kjøp de nettopp har gjort! Handlingene er super gave, og de vet det veldig bra ... Fortsett å manipulere barna, at folk ikke er så dumme ...
Vikusen
15.01.2019 kl 13:25 2750

Haha. Dokke veit grunnen for at Archer falt på lik linje med resten av alle olje relaterte aksjer? Oljeprisen.. så lenge oljeprisen ikkje faller videre så vil ikkje Archer falle videre. Archer gikk strålende forbi 5kr på stigende oljepris, så falt den tilbake. Fundamentale er der, men markedet er ikkje der det var i midten av 2018. Visst dokke ikkje forstår det så følger dere ikkje med i timen.
Slettet bruker
15.01.2019 kl 13:30 2751

Vi er nær! Disse punters risikerer mye! Jeg vil gjerne se en bank som investerer i dette øyeblikket! Varsle med nyheten i det øyeblikket en annen ankommer ....
Slettet bruker
15.01.2019 kl 13:38 2736


Uhhhh! Vær oppmerksom på det siste lyset etter 7 dager med kontinuerlig nedstigning, jeg tror at disse juksene kommer til å samle gode fordeler, men i ettermiddag tidlig i morgen, vil vi holde fast ved dem fordi med det vi kjøpte bak dem ...
Slettet bruker
15.01.2019 kl 13:40 2730

Snakk om å vise kompetansen sin, hehe.
Slettet bruker
15.01.2019 kl 13:41 2728

De bruker Oslo-indeksen til å spille med prisen uten å la den gå tom for hånden, så de kjøper og samler aksjer for å slippe det kort før 4. kvartal eller de nyheter vi venter på ...
davan
15.01.2019 kl 13:44 2718

Nå har jeg øket beholdningen, kjøpte på 4,60, selger for 5,50-6. Bare å hive seg på her!
Redigert 15.01.2019 kl 17:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2019 kl 13:49 2712

Jeg kjøpte også;)
Slettet bruker
15.01.2019 kl 14:01 2696

Ja, klart man hiver seg på, selvsagt på bakgrunn av et slikt et veldokumentert innlegg. Hjelpes.
Slettet bruker
15.01.2019 kl 14:14 2677

55% har klart å presse verdien av Archer's handling, forestill hele ruten til alsa fra dette punktet! Jeg har kjøpt sjenerøse aksjer til disse prisene for å kunne håndtere manipulatorene når aksjene begynner å stige ... Det er bedre å kjøpe nå og ikke vente på en økning fordi når du gjør det kan du miste en god prosentandel for rallyet og den andre du vil ha billige tiltak for å gi krig til manipulatorene og deres robot ...