Haha! Donald sier Børsfallet i desember bare var et glipptak

Slettet bruker
02.01.2019 kl 21:38 2794

Det har han såklart rett i☺️
NilsAB
02.01.2019 kl 21:40 2778

Trump er en kjærnekar, han har vel alltid rett!
omans
02.01.2019 kl 22:03 2688

Alle vet jo det?

Markedet er dumt. Består jo av sauer (fryktfulle)


Det er jo Donald som har skapt børsnedgangskorreksjonen så han vet jo hvordan han skal løse den, husk mottoet make america great again.

Da kan det ikke bli krakk, det skjønner selv grisunger.
Redigert 02.01.2019 kl 22:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.01.2019 kl 22:54 2415

Haha! Donald ruler!!

Lenge leve!

Mvh Grisen
Redigert 03.01.2019 kl 22:56 Du må logge inn for å svare
omans
04.01.2019 kl 18:27 2217

Og det går fint i bingen...?
Slettet bruker
04.01.2019 kl 18:36 2183

Gigantenes fall var kan hende litt overdrevet
Men altså for de som har litt historisk perspektiv så husker vi NOKIA sin kollaps
NOKIA var et av Europas mest verdifulle selskap og det mest verdifulle i Norden, de klarte ikke omstille til smart telefoner
Her hjemme husker noen av oss Norsk Data , Merkantildata, Tandberg selskapene sine fall
Apple sitt fall kan være et forvarsel om at gigantene sitt fall er nært forestående
Om 10 år kan fb være nesten borte , samme Google og andre store selskap som lever av sosiale plattformer
Vi får se hva som vil skje
omans
04.01.2019 kl 19:51 2094

Så du antyder at Apple og FB ikke henger med i utviklinga og du proklamerer deres fall?
(pga at konkurrentene ligger foran i utviklinga og Apple ikke ønsker å utvikle seg i tida)

Da er det nok du som ikke henger med, og du kan gå samme vei som Nokia.
Sammenlikne Nokia med Apple pr nå går ikke, samme med Norsk Data.
Du kan bedre?


Til orientering

Kursen på Apple er pr nå 63% høyere enn i 2016 bunn.
Redigert 04.01.2019 kl 20:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.01.2019 kl 19:59 2069

Apple har så mye penger og er så solid at de vil klare seg med å tilby betalingstjenester, TV og mulig andre tjenester
Facebook er jeg overbevist er omtrent borte om 15 år , de har et sosialt nettverk som folk allerede er dritt lei av
Google vil også garantert gå på en smell. Det vil komme andre nye tekniske løsninger som overtar deres posisjoner
omans
04.01.2019 kl 20:03 2057

Samme for meg, hva som skjer med FB.

Jeg tror ikke sosiale medier forsvinner. FB har fått fotfeste og har lykkes. Ikke sikkert nye som prøver seg lykkes.
Å spekulere i hvordan det er om 15 år blir derfor uten mening.

Folk er på FB, hvis ikke hadde det kollapset. Det er nok endel yngre som har faset ut FB, men det er mange grupper og foreninger m.m. som har stor nytte av FB.
Å bli kvitt viss vasset i FB er bare bra.
Slettet bruker
04.01.2019 kl 20:13 2018

FB eier vel et par gode apper som f.eks Whatsapp ellers er jeg enig i at dritten kommer til å gå å under.

Zuckerberg melder oxo om at han stopper salg av flere FB aksjer da dritten kan totaltkollapse

FB er det svakeste leddet i FAANG...
omans
04.01.2019 kl 20:42 1957

Jeg tror ikke FB kommer til å gå under med det første, så lenge hvermansen eier PC og folk er på sosiale medier og nettet.
At noen på HO tror det kan gå under, betyr ikke at det vil gå under :)

Det er for etablert til å gå under. Kursen er ned fra topp, men kursen hadde også over 4 doblet seg på 4 år, og slik vekst kan ikke fortsette i samme tempo.
Noen er lei av FB, og om 1% nedgang i bruk og dere er i denne prosenten så er det fortsatt 3.4mill nordmenn som har profil på FB. 83% av de som har profil bruker FB.
Så kan man ta for seg verden forøvrig.
Pr nå er det ingenting som tyder på at FB vil forsvinne de nærmeste åra.
pengex
04.01.2019 kl 21:55 1849

Donalds største løfte foruten muren var at børsene skulle gå sky high under hans periode.
Greit at han annonserer dette for resten av verden idag.
Og spesielt før handelsmøte med kineserne.
Hvilken taktiker... :-» ....barneskole nivå.
omans
04.01.2019 kl 22:11 1811

Enda et eksempel på st FB og twitter er for å bli. Selv presidenten twitrer i tide og utide ;-)
Donald liker jo å si slikt, selv om det ikke var idag.

Det er tallenes tale som avgjør. Donald har tro på tallene ift politikken de driver med. Det er litt å gå på ift korreksjon, før det skulle vippe over i bear marked.
Slettet bruker
05.01.2019 kl 00:39 1669

Dere skrmmer meg.

Snakke slikt nedsettende om Facebook... Facebook er den eneste FAANG aksjen Simpson eier.

Det finnes i praksis bare et selskap i verden som bedriver sosiale medier, og det er Facebook. De er per dags dato det selskapet i verden med desidert størst informasjonstilgang om sine kunder, og kan når som helst sette opp nye forretninger innad i sitt system. Glem ikke at selv Google måtte kaste inn årene med sin utgave kalt Google+ Prøver de seg igjen så kommer Facebook til å avslutte Googles søkeimperium over natten. FAANG selskapene er så sterke på hver sin front at de ikke vil utfordre hverandre, men hvis man skal peke på en av dem som et svakt ledd så er det bare å rette fingeren mot Netflix.

Det skrives mye om at Facebook stjeler data fra telefonlistene dine og annet, men det driver jo alle IT selskaper med. LinkedIn er det selskapet jeg er mest skremt av, de foreslår nye forbindelser basert på over fem år gamle emailer jeg har sendt utenfor Linkedin eller Microsofts kontroll.

Eric
Slettet bruker
05.01.2019 kl 01:34 1606

Facebook er noe dritt Eric , det de gjør og behandler av informasjon de har tak i om hver enkelt av oss aner vi ikke
EU vil gjerne stoppe de, men de makter det ikke
Men før eller siden kommer det å si stopp
Det blir som de gule vestene i Paris som tvang Makron i kne
Temmelig sikker på at de vil knele før eller siden og Google med