GIG- 2019 ?
Over en måned igjen til Q4 tallene kommer. Kan vi forvente noen godbiter før det? Klarer liksom ikke å skjønne hvorfor GIG skal dale ned mot 22 kr etter alle de positive meldingene fra fjoråret. Jeg har kjøpt masse GIG aksjer og tar gjerne flere ned mot 22 kr.
SYKT, SYKT BILLIG
SYKT, SYKT BILLIG
Redigert 21.01.2021 kl 09:29
Du må logge inn for å svare
Han kjøpte 280.000 aksjer til 3.20 den 6/12-2016 iflg en tidligere børsmelding jeg fant, men nok om det.
Det sier seg I alle fall sjefen sjøl allerede for 2 år siden syntes fremtiden for GIG så lys ut, og valgte å handle på nivåer langt over dagens nivå.
Så får jo folk selv bedømme om GIG ledelsen har utviklet selskapet siste 2 år, eller om det er grunnlag for at aksje kursen er satt flere år tilbake I tid.
Jeg har nå min mening :-)
Det sier seg I alle fall sjefen sjøl allerede for 2 år siden syntes fremtiden for GIG så lys ut, og valgte å handle på nivåer langt over dagens nivå.
Så får jo folk selv bedømme om GIG ledelsen har utviklet selskapet siste 2 år, eller om det er grunnlag for at aksje kursen er satt flere år tilbake I tid.
Jeg har nå min mening :-)
Redigert 21.01.2021 kl 02:14
Merkelig, nesten ingen vil kjøpe GIG aksjer for en billig penge. Manipulering i stor stil?
anderix
03.01.2019 kl 15:05
24547
Han kjøpte vel en del på 3,40 (34 dagens kurs), i hvert fall det han har sagt til meg;-)
Selv hadde jeg vel egentlig nok aksjer, men klarte ikke å unngå et lite kjøp til i dag. Jeg stresser ikke, men venter på bedre tider for GIG aksjen?
Selv hadde jeg vel egentlig nok aksjer, men klarte ikke å unngå et lite kjøp til i dag. Jeg stresser ikke, men venter på bedre tider for GIG aksjen?
I møteser gjerne noen gode nyheter i vår retning, gjerne en game changer som kan dra oss bort fra disse nivåene.
Tilbake i desember 2016 kjøpet Robin Reed en god del GIG aksjer på kurs kr 3,20 (altså 32 kr med dagens kurs) og syntes selvsagt det var et fordelaktig nivå den gangen.
Det forteller vel noe om dagens kurs på kr 23,28 kr spør dere meg, det må være svært attraktivt!
Tilbake i desember 2016 kjøpet Robin Reed en god del GIG aksjer på kurs kr 3,20 (altså 32 kr med dagens kurs) og syntes selvsagt det var et fordelaktig nivå den gangen.
Det forteller vel noe om dagens kurs på kr 23,28 kr spør dere meg, det må være svært attraktivt!
Bobby Dobolina
03.01.2019 kl 14:55
24577
Positivt Q4 eller stort kommersielt gjennombrudd må til for å gi denne et massivt løft oppover. Åpenbart at de små dryppene av postive nyheter kun gir liten effekt intradag før den trades kjapt nedover igjen. Så lenge mikroposter legges ut utelukkende for å straffe kursen med formål om å trade inn en liten gevinst vil nok denne utviklingen fortsette slik vi har sett det det siste halvåret.
anderix
03.01.2019 kl 13:05
24732
Tror det blir et veldig bra GIG år i 2019 (i hvert fall langt bedre enn i 2018) Tror ikke det skjer så mye med kursen før flytting til Stockholm og Q4 resultater. Men det kan jo komme noen hyggelige meldinger som kan ta oss opp noen hakk i forkant. Finland avtale er muligens nærstående og HR inn på eiersiden som en joker er vel noe som muligens kan komme før de to andre ?