PHO- Hvor raskt kan vi nå 200 kr pr.aksje?

focuss
PHO 03.01.2019 kl 14:40 28552

Ved siste kvartalsrapport rapporterte Pho et salg i USA på 16,5 millioner kroner. På årsbasis utgjør det 66 mill nok.

Pho fokuserer nå på å få utplassert flexiscope i første omgang til de som har erfaring med BLC Cysview fra registreringsstudiet som ga FDA godkjennelse. Er det naturlig å tenke at de som blir operert med BLC Cysview også innen rimelig tid vil bli fulgt opp med Cysview og flexible scope? Jeg synes det er en del logikk i det.

Dersom det skulle vise seg å bli slik så vil vi svært raskt komme opp i ett salg per år på 4x66 mill nok eller 264 mill nok kun for surveillance. Inkluderer vi salget fra TURBT får vi et års salg på 330 mill nok. Det bør dra kursen over 200 kroner. Spørsmålet er da: Hvor raskt kan dette skje? Utplassering hastighet av flexible scope vil gi oss indikasjon på dette. Og TURBT skal heller ikke slutte å vokse.

Vil det ikke være noe rart om de som opereres med BLCC også følges opp med BLCC når flexiscopene er tilgjengelig?

Redigert 21.01.2021 kl 09:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 16:17 2819

Onuk. I don't think we'll be seeing any money in the 4th quarter of 2018 or the first two of 2019.

3rd or 4th quarter 2019, maybe then they can show a profit.

Does the market really expect profit in the 4th quarter 2018? I think any "skuffelse" will come from the guiding, not from the fact that they are still not making money. If people are expecting a profit in the 4th quarter then they are almost certainly in for a disappointment.
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Frantzen
05.01.2019 kl 16:21 2830

Bentebazooka
Hadde du en link
Som viser at 90 % av prosedyrerene blir refundert for BLC med Cysview , Eller er det bare meg som ikke så den, ved linkene du viste
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 16:26 2822

Enda til Edison forventer positivt resultat for 2019.
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 16:34 2804

Stemmer. 1.2 kr per share for 2019

The profit might not come until 2nd half of the year though, giving a yearly profit overall.


Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
05.01.2019 kl 16:43 2789

tommbakk
Du har helt rett, jeg kjenner ikke deg. Og i retrospektiv ser jeg at min tone i mitt svar kan oppfattes som arrogant og ufint. Jeg beklager på det sterkeste. Det var absolutt ikke min hensikt å være nedlatende overfor deg, det fant det bare litt artig når du skriver følgende:

"Det er så klart et enormt sprik fra NOK 117 i 2019 til NOK 1600 på lengre sikt. Selv om jeg har troen på PHO, synes ett av disse tallene å være mye mer sannsynlig enn det andre."

Og da antar jeg du mente at sannsynligheten er størst for at kursen kommer til kr 117,- og ikke kr 1600,-. Men min sære bergenske humor så ser jeg jo at for at kursen eventuelt kan komme til kr 1600,-, så må den på et eller annet tidspunkt passere kr 117,- på vei mot kr 1600,-.
Men jeg skjønner at vi har en smule ulik humor og det aksepterer jeg. Jeg håper du kan akseptere min unnskyldning og at jeg legger med flat for mitt verbale feilspark.

Ønsker deg en riktig god helg og lykke til med hva enn du er investert i. ;-))
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
05.01.2019 kl 16:50 2773

Men det er vel nettopp derfor styret i PHO fant det riktig å skifte CEO til en person som har innpående kjennskap til det amerikanske sykehusmarkedet og som kan vise til at han har oppnådd resultater i dette markedet. Jeg tror mr. Daniel Schneider vil vise seg verdt sin vekt i gull . La mannen få tid til å bearbeide markedet og spille på sitt kontaktnett. Ikke glem at selskapet i tillegg har etablert et betydelig salgskorps, i tillegg til at de samarbeider tett med Storz og deres folk. Det er ikke nolduser og noviser som nå jobber for PGHO inn mot amerikansk sykehussektor. La nå disse gutta få tid til å vise hvilke resultater de kan oppnå. PHO har det beste verktøyet noen kan få for å gjøre et gjennombrudd. Og når andre klarer det så er det også mulig for et selskap som stiller med verdens beste teknologi og de beste refusjonsordningene som er å oppdrive. Holdningen er positiv fra regulatoriske myndigheter, Medicare, ureologer og pasienter. Hva mer kan man ønske?
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
rischioso
05.01.2019 kl 17:00 2743

Innlegget er slettet
Ikke lett å skulle få til en god diskusjon når du ikke virker å forstå svaret fra selskapet om at de estimerer, når du ikke forstår at det jeg skriver er en videreføring av det du kommer drassende med og at du ender opp med å peke på hvorvidt jeg er aksjonær og tidsbruken hvor du insinuerer agendaen...

Selskapet har ennå til gode og fortelle med rene ord hva og hvor mye som det er innvilget refusjon for. Om du ikke liker at jeg pirker i dette så forsvinner ikke usikkerheten av de grunn - det er ikke jeg som skaper den - det er selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
05.01.2019 kl 17:19 2703

Onuk : «Enda en skuffelse ala tredje kvartals presentasjon tåler ikke aksjekursen til Pho.»

OK, tror du Pho konker ?
Slik jeg ser det er det 2 leire.
Den ene tror blærekreftpasienter ønsker å bruke den beste metoden, som også er kostnadsbesparende fordi pasienten holder lenger før ny behandling.
Den andre gruppen tror pasientene og sykehusene velger den nest beste metoden for å spare samfunnet for refusjon, selv om samfunnskostnaden blir større totalt sett.
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 17:21 2694

Vanligvis er der to hovedgrupper på HO - de som har investert i en aksje og ønsker at kursen skal stige, og de som ikke har investert men som forsøker å presse prisen ned for å få en billigere inngang. Jeg har ingen tro på at noen bruker tid på HO kun for å opplyse oss andre - ALLE har en agenda. Det som derfor er av interesse er å høre begrunnelsen/forklaringen for HVORFOR kursen ev skal stige/synke - og bastante påstander/antagelser om hvilken vei kursen skal gå (uavhengig av om det er opp/ned), uten at det foreligger en saklig begrunnelse, har null verdi. Videre irriterer det meg grenseløst når noen skribenter kommer med bevisst løgn - og samtidig gir uttrykk for at det er faktum - nettopp med ønske om å villede. Det er derfor viktig at en IKKE baserer sine investeringer/beslutninger KUN på det som skrives på HO - gjør deres egne vurderinger!!

Det som har vært spesielt på PHO tråder den siste tiden, er at det har oppstått en diskusjon ikke mellom ovennevnte to grupperinger - men mellom skribenter i den første gruppen, hvor en har vært veldig uenig om kursen til PHO skal stige 100, 200 % eller 1000 %. Til tider har denne diskusjonen vært usaklig og sjikanerende... Det er fryktelig synd - og jeg håper at vi fremover kan diskutere sak/fundamentale - ikke gå på person.

Til JB1000 sitt innlegg;

• Du skriver at flere av tidsskridtene er sponset av PHO. Baserer ikke flere av disse artiklene seg nettopp på konkrete studier som viser at BLCC er den beste metoden for å avdekke BLCC? Er det ikke flere av disse studiene som også ligger bak godkjennelsen til FDA og som har gitt BLCC den beste graderingen? Mener du at urologene som har blitt intervjuet og stått frem på tv og gitt beste anbefalinger til BLCC - og som har skrevet flere av disse artiklene - er kjøpt og betalt av PHO? Har ikke BLCC også fått de beste anbefalingenen i de viktigste guidelincene?
• Du er veldig opptatt av antall selgere - og skriver at det blir for dumt av Schneider å hevde en målsetting på 70 % markedsandel kun basert på 20 selgere. En kan diskutere om Schneiders målsetting er realistisisk - men har Schneider sagt at en vil oppnå en slik målsetting ved kun 20 selgere? For meg blir det for dumt når en skribent på HO mener at CEOen til PHO, med 25 års erfaring innenfor denne bransjen, er helt på jordet - i alle fall når den eneste dokumentasjonen/begrunnelsen er antall selgere...

Det som jeg derimot mener er viktig å diskutere, og som min opplevelse på HO er at det er veldig liten interesse å gjøre blant de som er veldig bastant på at kursen skal falle, er hvilke forventinger er det markedet har til omsetning/markedsandel i USA basert på dagens kurs? Hvilken betydning har tilgangen til Surveillance markedet og den nye refusjonsordningen for veksten fremover? Hvorfor skal vi ev. ikke stole på det Schneider har presentert på de siste konferansene? Er det ikke slik at det skal relativt liten økning i markedsandelen før vi ser en markant økning?

Jeg har mange sammenhenger forklart mitt syn rundt ovennevnte spørsmål - og valgt å investere tungt inn i PHO på bakgrunn av mine tanker ift kurspotensialet/risikoen - men ta med i betraktningen at jeg som investor har et ønske om at kursen skal stige. Samtidig må dere også huske på at jeg ønsker å få gode argumenter for hvorfor kursen ev. skal synke, slik at jeg ev. kommer meg ut i tide. Så langt har jeg faktisk bare blitt enda sterkere i troen - og jeg gleder meg til den nye guidingen.

Når det gjelder Q4 2018 - mener jeg i likhet med flere av dere (sist thepower) at vi ikke vil se overskudd (er i samsvar med det selskapet selv har hevdet). Jeg har derimot forventninger om at PHO utover 2019 får overskudd, og at vi vil se resultater av den nye refusjonsordningen/tilgang til Surveillance markedet/50 % flere utplassert scope og økt brukerfrekvens.

Tiden vil vise:)

Ønsker dere alle sammen lykke til!

Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 17:31 2669

m73102,
Er som vanlig enig i det meste du skriver, men er litt usikker på om du ikke bommer litt på ditt siste avsnitt?
"Når det gjelder Q4 2018 - mener jeg i likhet med flere av dere (sist thepower) at vi ikke vil se overskudd (er i samsvar med det selskapet selv har hevdet). Jeg har derimot forventninger om at PHO utover 2019 får overskudd, og at vi vil se resultater av den nye refusjonsordningen/tilgang til Surveillance markedet/50 % flere utplassert scope og økt brukerfrekvens."

Jeg mener å huske at det pho har sagt er at det ikke blir overskudd i 2018 som helhet, men det trenger ikke å bety at det ikke kan bli et lite overskudd i q4 vel? Det er jo en del å gå på fra de tre første kvartalene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 17:40 2648

Elvo - det kan godt være jeg som har misforstått:) PHO hadde vel kun et underskudd i Q3 på 3.1 mill (hvis jeg husker riktig), et kvartal som omfattet deler av sommerferien, og med flere scope og muligens noe økt brukerfrekvens skal det lite til før vi ser overskudd. Samtidig er det bedre å være litt defensiv - og i stedet bli positivt overrasket:) Når det er sagt - jeg er derimot veldig positiv til fremtiden og det som skal skje i 2019/2020:)
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 17:48 2625

Det er korrekt, 3,1 mill.
Ja, ser ingen grunn til å se negativt på framtiden for PHO, tvert imot.
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
CanonBoy
05.01.2019 kl 18:06 2580

Thepower,
Kan godt hende du får rett i dine antagelser om utvikling og kurs 117 i løpet av 2019. Vet ikke helt om du er kortsiktig eller langsiktig i dette caset. Jeg er en glad amatør, men langsiktig og tenker 2-3 år på min investering og har tro på selskapet.
Tenker du TA med kjøp og salg fremover?
Hvilke tall baserer du din analyse på (antall scope/flexi, bruksfrekvens, omsetning, kostnader, resultat) når det gjelder Q4 og 2019?
Personlig er jeg positiv til Q4, men jeg er også i tvil vedr. Den veksten som Daniel selv uttaler rett før jul vil fortsette.
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 18:56 2767

Canonboy. As with everybody else invested in PHO my figure of 117kr is a pure guess. It's a figure that I hope can be achieved over the next 12 months but is based on nothing more than that one expect sales to pick up over the next 12 months, something that will hopefully be reflected in the bunnlinje of q3 and q4 2019.

I used to think TA was nonsense, but when it comes to short term trading I believe it plays a big role. The fact that computers are trading stocks these days makes TA and pivot points important and not something to be ignored.

Long term only one thing matters for me and that is profitability, for a company like PHO.

The stock market is a strange and dangerous place. If you take Apple we see that 40% of the value has gone in 3 months, not because they are not still massively profitable, but just less massively profitable than they were a few months ago? Some Tank stocks are at all time lows, yet the spot market is the highest it has been since mid 2015.

I read yesterday that one of Teekays largest Owners was shorting the company in order to get at their debt, as they are primarily credit risk traders.

One of PHO largest shareholders gave 300,000 shares to MW in order for them to short it.

It's a crazy world and nobody has any r3al clue where we will be 12 months down the line.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Hayen
05.01.2019 kl 19:02 2752

Fryktelig godt sagt Scoopfinder.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 19:13 2732

Ja hvem vet, det vil jo utviklingen vise. Det kan bli et press fra publikum om å få dette
utstyret, noe som kan hjelpe på tiden.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
05.01.2019 kl 19:25 2715

Takk Hayen ?

Et enkelt spørsmål til Riskokeren, Bravi, Thepower m.fl :
Hvis dere selv fikk blod i urinen og mistanke om blærekreft, ville dere valgt hvitt eller blått lys ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 19:27 2709

Innlegget er slettet
RakiRabsnem og Bente B.

Takker for gode innlegg de siste par dager. Selv om de ser ut til å drukne i støyen tror jeg det er flere enn meg som setter stor pris på dem.

Når man vil orientere seg om et selskap er det som oftest lurt å lytte til hva ledelsen sier. De kjenner situasjonen best, og har ifølge loven plikt til å gi korrekt informasjon til markedet. Og ledelsen i Photocure har ingen historikk med å overselge noe som helst.
Så når man skal vurdere hvem som tolker refusjonsordningen best av Erik Dahl og et par anonyme (og svært skråsikre) skribenter på forum, er det en ganske enkel øvelse.
Det samme gjelder en del av den andre "kritikken" som kommer hver gang det er et bittelite informasjonstomrom. Signalene fra selskapet er at guidingen skal økes; signalene fra selskapet er at dette holder på å løsne (Schneider i desember og Belete på Q3 presentasjonen); Styreleder skriver i børsmelding om akselererende vekst, noe som ville vært helt på kanten av loven om han ikke selv tror på det.
Osv.
Det er det selskapet sier. Anonyme skribenter med bekymringsverdig stor skråsikkerhet og påfallende behov for å fremstå som storkarer, iblandet åpenbare kunnskapshull sier noe annet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
05.01.2019 kl 19:57 3704

Har en liten mistanke om at en del av disse storkarene skjønner signalene fra ledelsen bedre enn deres innlegg på HO kan gi inntrykk av, men deres forsøk på å spre usikkerhet blant aksjonærene vitner om at de har sin egen agenda.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 20:18 3666

Takk for kudos, jeg kan dessverre ikke krediteres for annet enn å ha sendt spørsmål til ledelsen angående temaet. Jeg skal dog ta meg tid til å analysere svaret og kanskje gi en bedre forståelse for hva det betyr.


Det er ikke slik at det er 90% av kostnaden ved et inngrep som dekkes, eller bare 30% som noen hevder. Cysview dekkes i sin helhet i de inngrepene man får refusjon på, det er imidlertid mange forskjellige typer inngrep og følgelig forskjellige måter de oppnår sin refusjon på. Det AUA håper å oppnå er at det skal være en standard for hvordan man får refusjonen, i stedet for forskjellig ut fra hvilke prosedyrer som utføres.

settings of care:

Clinic/physician office - Poliklinisk

Outpatient department - Avdeling på sykehus som behandler/diagnostiserer pasient uten at innleggelse er nødvendig.
Ambulatory surgery center - Non profit organisasjon i USA, på samme måte som outpatient department kan man her får utført operasjoner som ikke krever innleggelse.

Inpatient setting - Er når pasienter tilstand og behandling krever en innleggelse og opptar en seng på sykehuset.

Dernest kommer hvilken prosedyre som må utføres, dette avhenger av omfanget av sykdommen, hvor mange ressurser som kreves, størrelse på svulst og hvor mye det kreves av urologen for å utføre prosedyren.

Private payers - Dette er forsikringsselskapene. Her dekkes alle typer behandlinger uansett hvilken setting of care som brukes gjennom Kode A9589, denne er det som trer i kraft fra 1 januar i år. Det dekkes med ASP, altså gjennomsnittlig pris pluss 6-15%.

Medicare - Her dekkes BLC med Cysview enten gjennom Kode A9589 eller BLC Cysview med compexity adjustment for enkelte prosedyrer.
.
Ved poliklinikk dekkes BLC med cysview gjennom A9589 uansett hvilken prosedyre som utføres, her også med Average Sales Price +6-15%

Ved sykehusets outpatient department, behandling uten innleggelse, dekkes BLC Cysview behandlinger som kommer under 52204 og 52224 av en complexity adjustment på $1,187, de andre behandlingene som kommer inn under andre koder har allerede tilsvarende eller høyere refusjoner enn det man får ved complexity adjustment ved unntak av 52214.
Utifra CMS sine data gjelder dette kun 12 prosedyrer, noe som vil ha svimlende lite å si for salget av Cysview.

Ambulatory surgery center- Her er betalingen pakket inn i ASC procedure payment for any procedure. Det er slik å forstå at disse sentrene får et visst beløp for en prosedyre, og denne er nok til å dekke Cysview og vel så det. 14% av alle TURBT prosedyrer skjer ved disse settings of care.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 20:19 3664

Mailen er datert med dagens dato kl 00:56
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 20:42 3622

Erik Dahl er i San Francisco.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
05.01.2019 kl 20:52 3606

If you’r going to SAN Fransico,
Be sure to wear some flowers in your hair,
If you’r going to SAN Fransico,
Don’t forget your PHO share

Spennende å se om ledelsen i PHO har noe å komme med i SF til uken.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 20:57 3602

Nå møtes ledelsen så utelukker ikke at det kan komme noe mer enn en finansiell kalender den kommende uken.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Legoland
05.01.2019 kl 20:58 3598

Takk for svar. For Oslo Börs er alt som ikke lukter fisk eller olje et mysterium. Ubegripelig at ett kilo laks er dyrere enn en Pho-aksje! Men vaar tid kommer, og til da faar de ikke troende pusle med sitt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
CanonBoy
05.01.2019 kl 21:11 3564

Thepower: Tanks, guessing is the big game in the stock market. Shorting/MW and God knows who else has shorted under 0,5%, time will tell. I am also quite aware/frustrated of the computer-trading going on from time to time. Hidden agenda is quite clear in the trading as well as some posters on HO. That is OK, but I am more interested in the long-term success of Pho.
When listening to Daniel who started 01.nov, it is clear that the company still has work to be done in order to “bridge the gap between the intended use and actual use” of BLCC. However, we need to give Daniel more than a couple of months to prove his value for the future of Pho.
My belief/hope is that Q4 will be the opposite of q3, stronger growth in in scope/flexi. If this happens, and we see a + on the bottom, we might see a bigger correction in the valuation/børskurs.
Much work has still to be done, no question, but my guess is that we will see a stronger growth in Q4 and much improved use frequency (from 1 to 2 times a week) during 2019.
My guess is “Bullish” and that we will see 200,- between august and September 2019. This will depend on Q4 and that we will see some new bigger investors finally catching up with the potential. Time and 2019 presentations will tell, Good luck...
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 21:36 3515

RakiRebsnem,
Takk for dine innlegg, tenker at et par tre stykker har godt av å lese dem.

Kan legge ved denne i tillegg.
https://s3.us-east-2.amazonaws.com/cysviewreimbursement/2018+BLC+with+Cysview+Medicare+Reimbursement+Guide.pdf
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Frantzen
05.01.2019 kl 22:11 3450

TakkRaKiRebnem For mye god jobb
støyerne bør lese dette , og ikke komme med egenoppdiktede påfunn
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 23:03 3372

Enkelt svar. What is your problem?

You literally cannot accept other people's opinion. No point discussing further.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 23:08 3362

Utfordringen her er at enkelte skribenter bevisst ikke vil forholde seg til dokumentert materiale, men heller fortsette sin egen agenda med en unøyaktigheter og tildels løgn.
Skjønner godt, men beklager sterkt at de kunnskapsrikke ikke gidder å involvere seg i dette.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
06.01.2019 kl 10:17 3142

He he, det beviser at du bevisst prøver å sverte Pho, Thepower.
Du nekter å svare at du ville brukt blått lys selv om du vet det er det eneste fornuftige svaret.
Heretter vet alle at du ikke har ærlige hensikter
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 10:36 3108

Scoopfinder, please stop writing that I am trying to "sverte" PHO. You draw your conclusions from thin air my man.

I answered on another thread. I said that like everyone, I would want the best method.

Whether that method is the one I get is usually up to the facilities available at the hospital I go to.

I said that I find it strange that given everyone wants the best treatment and Cysview is the best treatment then it's strange that after 6 years on the market in the U.S that Cysview is not used in 99.5% of cases.

This leads me to the conclusion that what the patient wants (ie: the best treatment) is not what they are getting in 99.5% of cases.

You need to ask yourself why? And therefore what relevance does it have what treatment I would want?
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
bravi
06.01.2019 kl 10:41 3102

thepower,
Godt svar. Problemet er nok at han ønsker å få opp kursen, da liker han ikke noen kritiske kommentarer.
Kanskje er det mange som håper å få opp kursen før Q4 slik at de kan selge seg ut før presentasjonen og deretter kjøpe seg inn igjen etterpå. Dvs. de regner med samme kursbevegelser som ved Q3
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 11:04 3068

Bravi, every one has an agenda for sure.

It does seem strange that those people who appear to be absolutely convinced that PHO will explode over the next few years are so outraged by others pointing out potential stumbling blocks or short term price fluctuations.

If I was so convinced that PHO is going to explode then why should I care about what anybody else thinks? PHO is going to be a massive success regardless.of what idiots like me write on a forum, right?

Never trust the intentions of anyone on here. It's the only way to approach it.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
06.01.2019 kl 11:23 3035

Svaret er enkelt. Folk ønsker den beste behandlingen og det er blålys.
Årsaken til at alle ikke får tilgang umiddelbart er selvsagt investeringskostnaden (scop) og opplæring av personalet.
Derfor tar det tid.
Ettersom USA ikke er kommunistisk (planøkonomi) må det lønne seg å investere i scopene.
Etterhvert som flere og flere gjør denne investeringen vil resten tvinges med for ikke å miste kundene.

Jeg ser ikke en enste grunn til at penetrasjonen skal være mindre i USA enn i Europa.
Hvis dere er ærlige vil dere svare at dere ville brukt blålys. Det vil alle andre også.
Det er bare et spørsmål om tid (med mindre det dukker opp en bedre teknologi)
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 11:30 3014

Helt enig thekraft.

Men ingen vil være med og tippe hastigheten opp til kr 200. Hvorfor ikke?
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 12:23 2966

Jeg vet ikke hva vi kan forvente. Det blir bare å tro og anta i alle fall. En kan ikke basere
seg på ting en ikke vet før de har kommet på plass. Slik er det med alt! Ellers blir det bare
ønsketenkning.
Redigert 21.01.2021 kl 03:09 Du må logge inn for å svare