Galskapen i svensk rettsvesen.

polemiker
SWE 04.01.2019 kl 18:04 1396

Hvordan kan media eller folk i Sverige sitte stille å se på den galskapen som daglig foregår i det svenske rettsystemet? Folk med muslimsk bakgrunn blir systematisk forskjellsbehandlet fremfor egen befolkning eller andre utlendinger som begår kriminalitet.

Selv om det finnes eksempler på at muslimer som begår drap får 12-13 år i fengsel, er det gjerne unntaket. Regelen er gjerne at de får en betydelig lavere straff. Voldtekter hvor ofrene blir misshandlet på det groveste og får sine liv ødelagt, blir gjerne belønnet med noen måneder i fengsel eller kun ungdomsvärd. Svært sjelden blir utenlandske muslimske kriminelle idømt utvisning fra landet.

Om man ser dette i sammenheng med hvordan andre utlendinger blir behandlet, er kontrasten ganske grell. En nordmann ble sømt til 18 års fengsel for å ha kidnappet to svenske rikfolk. Han hverken drepte eller voldtok dem. I tillegg ble han dømt til livsvarig utvising fra Sverige. Han sultet seg selv til døde denne uken.

Noen husker kanskje en annen normann, Knutby-pastor Helge Fossmo? Han ble som kjent dømt til medvirkning til drapet på kona. Elskerinnen Sara Svensson som drepte henne fikk noen få år i tvungen psykiatrisk behandling og er forlengst sluppet fri. Fossmo ble idømt livstid i fengsel med en tidsramme på 24 år. Han sitter fortsatt i fengsel.

Pussig nok ble terroristen i Stochholm som delte en 11 år gammel jente i to og drepte 4 til, idømt livstid i fengsel. I Sverige betyr det normalt sett løslatelse etter 16 år. Siden han var offisielt utvist to ganger tidligere, dristet dommerne seg til å også utvise ham nok en gang etter endt soning :-)

Svenskene fikk seg en liten vekker da det kom ut at Tingretten i Solna frikjente en mann for å ha misshandlet kona fordi «mannen kommer tilsynelatende fra en god familie, i motsetning til kvinnen, noe som også har betydning for vurderingen av skyldspørsmålet». Dette helt i tråd med sharialovgivningen og noe enhver muslimsk domsstol ville avsagt.

Nå vil det naturligvis gå fra vondt til verre. Politikerne vil nå gjøre det ennå vanskeligere å utvise kriminelle utlendinger.

Utredningen föreslår lagändring – fler utvisade kan få stanna i Sverige
– Det är en väldigt, väldigt bra utredning, säger Christina Höj Larsen, Vänsterpartiets talesperson för migration, inkludering och antirasism.

https://www.expressen.se/nyheter/utredningen-foreslar-lagandring-fler-utvisade-kan-fa-stanna-i-sverige/
polemiker
05.01.2019 kl 22:47 1346

Registrerer at ingen har giddet å kommentere dette. Det dreier seg kun om det livet og rettsvesen vi tar som en selvfølge...
polemiker
05.01.2019 kl 23:53 1329

Ok, de fleste har vel fått med seg at det begås tildels grove overgrep i det norske rettsvesen. De aller fleste av norske dommere er retskafene og dømmer ut i fra norsk lov og EU lovene, Norge er som kjent overlegen i å etterkomme kravene til en union vi ikke er medlem av.

Menneskerettigheter for ur-befolkning eller hvite folk generelt, er ikke engang på agenaen. Det blir tøffe tak fremover.
Slettet bruker
06.01.2019 kl 00:04 1327

Perfekt blir det aldri men skjevhetene har fått utvikle seg til det absurde. Man sløves..
Redigert 06.01.2019 kl 00:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 00:14 1322

Jeg har ikke sett dette før nå.
Jeg må jo si at jeg sørger med det svenske folk, de er forsvarsløse, og propagandaen det offisielle Sverige brer rundt seg med gjør det enda mer tragisk. Men er svenskene så dumme at de tror på politikerne spør jeg? Hva er det som foregår? Hvorfor arrangerer de ikke protesttog? Og media, journalistene må da vite mere enn de skriver?
polemiker
06.01.2019 kl 00:23 1319

Eksakt, Leo
Etterhvert blir det normalen.

Det norske rettsystemet er som vi vet alllerede korrumpert. Ting skjer, og dette kommer til å bli ubehagelig.
polemiker
06.01.2019 kl 00:32 1316

Gode spørsmaål fra Telys. men du får bare henge på.

så, får vi se hvilke svar sosialistene kan bringe deg.
Slettet bruker
06.01.2019 kl 00:34 1315

Hverdagslatskapen er bedagelig innrettet, hvis man ikke selv er uheldig i saksa så tilsier slapphetssansen at de får bare dure på, det rammet noen andre og jeg slapp. Det er dagens tilstand mtp rettfeighetssansen.
polemiker
06.01.2019 kl 00:55 1308

Er vel ganske bra sagt i forrige innlegg, Hvor blir det av de hissige motinnleggende? Kan vi håpe få noe mer enn en one-liner innlegg?
Sotah
06.01.2019 kl 08:25 1291

Det blir fort så ampert når jeg pirker borti sånne tråder. Som den fredens mann jeg er så lar jeg ofte trådene stå. Men okay, har du i det hele tatt dekning for at muslimer har mildere strafferammer enn andre i Sverige? Det høres ut som et vilt oppspinn fra ytterste høyre fløy.
polemiker
06.01.2019 kl 14:35 1261

Nå er det ikke så vanlig at muslimer får særbehandling slik jeg nevnte i eksemplet i første innlegget, men det vil nok skje ennå hyppigere etterhvert. Hjemvendte svenske IS krigere blir hverken etterforsket eller straffet, men får leiligheter, jobb og førerkort i belønning.

Her kan man høre historien til en ung jente som ble voldtatt og misshandlet av en muslimsk. Han ble dømt til 2 mnd. lavere enn minimumsstraffen. Den blonde jenta måte bytte navn og flyktet fra Sverige. Hun vil ikke bo i Sverige lengere.
https://www.youtube.com/watch?v=0QIFx-Iz7Rc

og en gruppevoldtekt hvor overgrepsmennene kom direkte fra moskeen. Ble ikke engang idømt fengselsstraff, men 6 mnd. ungdomsvård.
https://www.youtube.com/watch?v=0QIFx-Iz7Rc

Det finnes drøssevis av groteske eksempler på hvordan muslimer blir særbehandlet og får lavere straffer i Sverige for de som vil se. Innvandrermyndighetene har lagt ut informasjon på arabisk, afghansk og en rekke andre språk hvor de forteller om redusert straff for folk under 18 år.

Her nok et eksempel på de to godguttene som voldtok en svensk jente og livestreamet det på Facebook til en gruppe med 60.000 følgere. De fikk h.h.v. 2,5 og ett år i fengsel. En av muslingene fikk redusert straff p.g.a. lav alder, dette til tross for at han var over 18 år!
http://www.gp.se/nyheter/sverige/elisabeth-massi-fritz-straffen-%C3%A4r-f%C3%B6r-l%C3%A5ga-1.4250759

Hva skjedde egentlig med de 5 godguttene som voldtok den handikappede jenta i alle kroppsåpninger inne på toalettet i flyktningboligen sin på Gotland? De ble ikke engang tiltalt men ble belønnet med nye boliger på fastlandet i stedet. Folk som protesterte ble derimot arrestert, avhørt og fikk sitt hus ransaket.

En av de mer groteske tilfellene skjedde for noe år siden i Sundsvall. Der voldtok en somalier en 11 år gammel jente og banket henne opp. Han ble dømt til 22 dagers samfunnstjeneste. https://www.frieord.no/utenriks/somalier-voldtok-12-arige-ida-fikk-22-dagers-samfunnstjeneste/
Slettet bruker
06.01.2019 kl 14:40 1255

"Nå er det ikke så vanlig at muslimer får særbehandling slik jeg nevnte i eksemplet i første innlegget, men det vil nok skje ennå hyppigere etterhvert"

LOL
Sotah
06.01.2019 kl 15:08 1247

På Gotland var ikke påtalemyndigheten engang i nærheten av å kunne få en fellende dom. Den har vi snakka nok om. At noen ble premiert med leilighet er nytt for meg. Jeg antar lett at det er tøv. Frie ord ser jeg aldri på, den skal få stå ifred.
Redigert 06.01.2019 kl 15:09 Du må logge inn for å svare
atnorhe
06.01.2019 kl 15:36 1238


En av de mer groteske tilfellene skjedde for noe år siden i Sundsvall. Der voldtok en somalier en 11 år gammel jente og banket henne opp. Han ble dømt til 22 dagers samfunnstjeneste. https://www.frieord.no/utenriks/somalier-voldtok-12-arige-ida-fikk-22-dagers-samfunnstjeneste/
Hvis dette er riktig, må du innrømme at det virker merkelig i det minste..
Sotah
06.01.2019 kl 15:43 1233

For å mene noe seriøst om straffenivået i en straffesak må man sette seg grundig inn i rettsdokumentene, siden man ikke har vært til stede. Det ligger sikkert noe på nett hvis noen er spesielt interessert. Sånt tar tid, og jeg prioriterer andre fritidssysler idag.
atnorhe
06.01.2019 kl 15:54 1232

Seriøst enig. Jeg åpnet linken ved et uhell, og kom til å lese dommen. Mitt råd til deg: Ikke åpne linken, så har du ditt på det tørre ,selv om mye tyder på at ts kan ha et poeng:)
polemiker
06.01.2019 kl 19:19 1207

Selv om jenta på Gotland var en erklært sosialist og generelt sett positiv til innvandrere, så synes jeg ikke hun fortjente å bli voldtatt. Nå var jo voldteksmennene i kraftig flertall, og alle de var enige om at det var frivillig. Muslimer juger jo ikke, så politiet valgte å tro på disse asylsvindlerne i stedet for jenta. Om hun frivillig hadde tenkt å ha sex med disse karene ville hun trolig valgt et mer komfortabelt sted å utføre det på. Kanskje spesielt pga. sitt handikapp. Selv trengte hun ikke å tenke seg om så lenge, hun trillet direkte ned til politikammeret og anmeldte voldtektene etter at de hadde sluppet henne fri.

Politiet anså det for farlig å ha disse voldtektsmennen boende på øya, i frykt for at øyfolket selv skulle ta affære, så de ble omplassert til hemmelige adresser på fastlandet. Det var nok disse gutta svært så fornøyd med og ble vel oppfattet som en belønning. Nærmere storbyen med moskeer og kebab sjapper.

Om en svenske hadde blitt tatt for å ha hatt samleie med en 11 år gammel jente hadde han garantert ha havnet i fengsel i flere år. Det også selv om det hadde vært frivillig fra jentas side. Somalieren hadde drevet med utpressing av jenta som han hadde fått kompromiterende bilder av. Han lurte henne hjem til seg og voldtok henne.

I Norge ble som kjent en AP-ordfører dømt til 4 år i fengsel for å ha hatt samleie med en 13 år gammel jente. I Sverige ville nok det samme ha skjedd, men kun mot etniske svensker eller nordmenn. Historien med somalieren er slettes ikke enestående, men bare en i en lang rekke. I Sverige er de aller fleste dommer tilgjengelig for allmenheten, men nå har regjeringen foreslått at dette ikke lengere skal være tilfelle. De vil at de kun skal være tilgjengelig for "større seriøse media kanaler" . Vi skjønner jo hvorfor..

Redigert 06.01.2019 kl 19:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 19:29 1200

"Selv om jenta på Gotland var en erklært sosialist og generelt sett positiv til innvandrere, så synes jeg ikke hun fortjente å bli voldtatt."

Godt du avklarer at du ikke ønsker å innføre voldtekt som straffemetode for de som har andre meninger enn deg.
Slettet bruker
06.01.2019 kl 19:33 1196

Du har en omstendlig komplisert vei til å oppdage det vi tar som selvfølgelige kodekser, som ikke trenger forklaring med mindre ørkesløse kveruleringer behøves til den normale forstand.
Slettet bruker
06.01.2019 kl 19:45 1189

"Knutby-pastor Helge Fossmo"

Han manipulerte en psykisk svak kvinne til å drepe sin egen kone. Sannsynligvis drepte han også sin første kone og stod bak drapsforsøket på Daniel Linde. Han giftet seg med en annen kvinne mens han var fengslet. Dette er tydligvis en fyr som er dyktig til å manipulere kvinner og ikke er redd for å bruke evnene sine.
polemiker
06.01.2019 kl 19:50 1187

Jabba,
Nå hadde det seg slik at sosialistene kastet henne på båten og arrangerte store demonstrasjoner til støtte for asylsvindlerne. Hvor utrolig det enn kan høres, var også FI (Feministisk Initiativ) i bresjen for disse demonstrasjonene.

For å sette det litt i perspektiv så ble nylig en 65 år gammel svensk dame dømt til tre måneders fengsel og 6.300 kroner i bøter for å skrevet nedsettende om muslimer på Facebook. Hun måtte inn til 6 avhør, huset ble ransaket og telefonen beslaglagt.

En annen man skrev følgende innlegg i en gruppe på Facebook.
"Somalier är Sunnimuslimer de har samma inriktning som Saudi Arabien sharialagar & annat skit... De står för mycket av gängkriminaliteten i Sverige & all annat våldsamt som våldtäkter!! Afghaner är till 80% Sunnimuslimer också ett jävla pack!!"
Tingretten belønnet ham med 10.000 i bot for å påpeke disse fakta offentlig.

Slettet bruker
06.01.2019 kl 19:53 1185

Jabba, vanligvis er jeg over ivrig på hugget pga din ekstreme islambortforklarende og trumptagende tendens.

Imidlertid vil jeg, når jeg ser du kan ta andre samfunnsproblemer opp, uansett hvor fjernt, jeg kaste meg på i enighet og si at jeg fatter ikke at kvinner gifter seg med innsatte når vi ute sliter med pupper. Noe vi ikke gjør men det skal sies i all hærlighet. Jeg synes det er fint du har sluttet å ta trump sylvi og alt annet islamkritisk. Med skryt skal du masseres.
Redigert 06.01.2019 kl 19:54 Du må logge inn for å svare
Sotah
06.01.2019 kl 19:58 1185

Ad den anmeldte gruppevoldtekten i Botkyrka der "20 muslimer hadde seg i alle hull" så kokte det ned til en tiltalt som seinere ble frikjent. Damen trakk nylig anken sin tilbake, dommen er da rettskraftig. Den tiltalte tilkjennes 300.000 i tapt arbeidsfortjeneste, tort og svie og alt det der. Sånn endte den saken, hvis vi skal tro på Flashback. Forumet tok nok av litt for tidlig den gangen også.

For å slippe å ta hele debatten en gang til kan spesielt interesserte lese seg opp her

https://www.flashback.org/t2872540
Redigert 06.01.2019 kl 20:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 19:58 1186

Jeg er uansett glad for at du ikke ønsker å tvangsvoldta sosialister. Det er et vist håp for deg,
Slettet bruker
06.01.2019 kl 20:02 1182

Av 3787 saker på HO så gnager Sotha på et utvalg av de 11 som var feil. Ok, så trekker man fra 11 eller 31. Feil margin. trekk fra 100 så har du alle sothas saker dekket.
Sotah
06.01.2019 kl 20:08 1179

Jeg har generelt mer tiltro til svenskenes åndsevner enn forumet generelt har. Det er mye fake news fra broderfolket her, veit du. Sverige klarer seg nok, skal du se.
polemiker
06.01.2019 kl 20:46 1171

Nå nevnte jeg vel ikke jeg denne saken i Botkyrka, men saken har vært diskutert her før.

Den saken viser vel at svenskene har gitt opp og at mange heller lar være å anmelde slike voldtekter. Selve saken og det å møte sine overgripere er en enorm belastning for ofrene. Alle de muslimske voldteksmennene ble frikjent og den voldtatte ble ikke trodd i retten. Hun orker ikke å gå igjennom en ny rettssak, så hun trakk heller anmeldelsen.

”Hon klarar inte det i dag. Att än en gång få höra att hon inte är trovärdig, att än en gång bli ifrågasatt är väldigt tufft”, skriver kvinnans målsägarbiträde Elisabeth Massi Fritz i ett mejl till TT om beslutet.

Uansett om de hadde blitt dømt ville de alle fått latterlige lave straffer. Polisen har ikke ressurser til å etterforske og er nok glade for at trenden med å droppe anmeldelse øker i omfang. "Svenskenes åndsevner" er vel behørig dokumentert at er på et absolutt lavmål og at de er i ferd med å utrydde seg selv. Først skal imidlertid barn, unge, kvinner og eldre straffes hardt i flere tiår fremover.
Redigert 06.01.2019 kl 20:49 Du må logge inn for å svare
polemiker
07.01.2019 kl 15:11 1128

Så har vi disse fantastiske "oktoberbarna" da. Batikkhekser, homser og sosialister stod på barrikadene for å hindre at de ble sendt ut av landet og tilbake til Afghanistan. Selv om det er tryggere i Kabul for muslimer enn det er for vantro blonde jenter og kvinner i svenske byer, mente de det var for farlig å sende dem i retur.

To av dem ble nylig dømt for en grov voldtekt og misshandel av en 15 år gammel svensk tjej. Den ene av dem, en nå (angivelig) 17 år gammel gutt, søkte om asyl i Sverige pga. faren for å bli voldtatt i Afghanistan. Der har de som kjent en kultur som kalles ”bacha bazi”, eller ”dansende gutter”, som gruppvoldtas av eldre menn.

Dommeren mente denne "faren" fremdeles var tilstede, så han ble derfor ikke dømt til utvisning. Det fikk klare seg med 10 mnd. ungdomsvärd. Kameraten som (også?) hadde løyet på alderen, fant retten det bevist at var minst 19 år. Han ble belønnet med kun halvparten av minimumsstraffen i fengsel (2,5 år). Han var blitt utvist allerede ett år før voldtekten, men det hadde han gitt blaffen i. Han ble derfor nok engang utvist, men dommeren reduserte det nå til 10 års utestengelse. Da er han velkommen tilbake for å voldta flere.

Rettsvesenet i Sverige er (som i Norge) fullstendig infisert av venstreradikale aktivister. De gir blaffen i loven og minimumsstraffene lovmakerne har innført. De synes det er mer humant å beskytte en afghansk mann for risiko for å bli voldtatt i sit hjemland enn at svenske tjejer blir brutalt voldtatt i Sverige. Svenskene kan jo bare håpe på at 10 månder med leksehjelp og personlig assistenter til denne skjeggegutten skal få ham kurert slik at han slutter med voldtekter. Jeg ville ikke satset så mange penger på det.

Galskapen i det svenske rettsvesenet fortsetter som aldri før og ingen later til å kunne gjøre noe med det. Så Sotah og andre sosialister vil få seg noen "oppturer" ala frifinnelsen av de 20 muslimske voldtektsmennene i Botkyrka. Nå skal vel ikke retten ha hele skylda i det tilfellet, da politiet hadde foretatt en grasalt dårlig etterforskning og dermed dårlige beviser. De dukket vel ført opp på åstedet en uke etter hendelsen, så da var det vanskelig å samle inn DNA spor fra sæd osv.

Bare
07.01.2019 kl 15:24 1121

Kriminelle gis svært rause rammevilkår i Norge.Sammenlignet med de fleste land er straffenivået lavt og
soningsforholdene svært behagelige.
Dette tiltrekker kriminelle miljøer som også lokkes av at vi har god råd,høy levestandard og altså et ypperlig
marked for lovbrytere.
polemiker
09.01.2019 kl 23:27 1082

Nå går politiet i Sverige også ut på Facebook og later til å være helt enige med meg. Resett følger også opp og kommer i dag med et par saker om galskapen.

På FB-siden til Södermalm-politiet i Stockholm innleder tjenestemannen Linus et innlegg med overskriften «Om og om og om igjen». Han er lei av stadig å få høre at politiet slipper jo bare de kriminelle fri igjen: – Ta det med nærmeste politiker i stedet, oppfordrer han.
...
Den ene er kjent under 13 identiteter, bekreftet av dna-prøver, rundt om i Europa. Han er født mellom 1997 og 2002, alt etter hvilken identitet han oppgir. Han pendler med andre ord mellom myndig og umyndig etter situasjonen han er oppe i.

I politiregisteret er han oppført med bl.a. 18 grove tyverier, et mordforsøk, to ran, to grove mishandlinger, et tilfelle av vold mot tjenestemann og en hel del flere forbrytelser i samme kategorier. Totalt over 50 kjente lovovertredelser i løpet av noen år. Mørketallet kjenner ingen.


Resett nevner også historien om en 78 år gammel minstepensjonist som ble opprørt over alle de eldreranene i Sverige utført av muslimske innvandrere. De få som blir tatt, slipper fri og får ikke straff eller utvisning.

– Ja, alle muslimer skal utvises ut av landet, vi vil ikke ha dem her. En masse skjeggubber som skremmer barna, skrev kvinnen.

Hun ble dømt til 80 dagsbøter (4000 kr), noe som er en hard straff for en som får 7000 i pensjon.
polemiker
10.01.2019 kl 16:48 1057

Om man ikke er en muslimsk "nyankommende" eller avkom av slike får man en litt annen behandling i Sverige. Nok et eksempel får vi i dag.

Historien som Expressen klistrer opp på hovedsiden med bilde og navn på gjerningsmennene står i grell kontrast til hvordan berikere som dreper får. Da blir bildet sladdet og navnene kommer som regel bare frem i alternative media etter at dom er falt. Om man er en hvit etnisk svensk får man 16 år i fengsel, mens de som blir tiltalt av muslimer gjerne slipper unna med 1/3-del av dette. Om de i det hele tatt blir tatt og tiltalt da.

Om de påstår at de er under 18, blir det som regel ikke fengsel i det hele tatt, men noen måneder i ungdomsfengsel eller tvungen psykisk helsevern. Alle muslimer som dreper er som kjent psykisk ustabile og følgelig formildene omstendigheter.
https://www.expressen.se/kvallsposten/dom-i-dag-for-mordet-pa-hemlose-martin-30/
polemiker
06.02.2019 kl 13:15 995

Så har det dukket opp to nye historier som er relativt sammenlignbare. Det dreier som om voldtekter, men hvor vi har en innvandrer med muslimsk kultur og en innfødt svenske.

Svensken var sitt eget utdrikningslag og hvor de traff noen jenter som frivillig ble med dem tilbake på hotellet. Der fortsatt festen inntil de sovnet. Etterhvert forgrep mannen seg på en av kvinnene og hadde samleie med henne.

"Målsäganden har själv uppgett att hon var helt passiv under samlaget och att hon inte gjorde någon form av motstånd eller protesterade.
Mannen trodde derfor det var frivillig, og har stått på det i ettertid. Det holder imidlertid ikke i Sverige nå. De har innført det som kalles "samtyckeslagen, dvs. kvinnen (eller mannen) må eksplisitt gi sitt samtykke, om ikke skal det regnes som voldtekt.

Dette er den første dommen etter denne nye loven, og mannen ble dømt til 2 år i fengsel i Tingretten og det ble stadfestet i Lagmansretten før jul. Han ble satt i varetekt før saken kom opp i Tingretten og sitter fortsatt inne, på tross av at saken er anket til Høyesterett. Han har også påklaget varetektsfengslingen, men den ble avvist av Høyesterett.
https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/brudgum-valdtog-pa-svensexa-greps-av-polis-efter-brollopet/

Så har vi saken med den tyrkiske innvandreren Ahmet. Han og noen kammerater plukket opp en kraftig beruset jente på gata og tilbudte seg å kjøre henne hjem. De kjørte henne imidlertid ikke hjem, men til et avsideliggende sted hvor Amed voldtok jenta. Hun gråt og protesterte, men klarte ikke å gjøre motstand.

-Därefter fortsatte Ahmed att våldta henne. Hon slog huvudet flera gånger mot väggen. Ahmet slutade penetrera henne vaginalt och valde att placera könsorganet mot hennes ändtarm och började våldta henne analt, berättade flickan i förhör.
--
Hon valde att inte gå till skolan efter händelsen och hon berättar att hon bara ligger i sängen från morgon till kväll och har pratat med psykolog och vänner.

Saken kom opp for Tingretten i Uppsala og 3. januar fikk den tyrkiske statsborgeren sin dom. 3 måneders fengsel og "skyddstillsyn". Påtalemyndigheten la ikke ned påstand om utvisning, og følgelig ble det heller ikke idømt. Ahmed har to oppføring i politiregisteret fra tidligere for mindre lovbrudd. Saken er ikke anket.

Ahmed ble ikke dømt for anal voldtekt, da politiet ikke klarte å føre bevis for det. Sjåføren av bilen og hans kammerat ble også tiltalt for medvirkning, men ble frikjent pga. manglende bevis.

Denne saken skriver Resett om i dag, men har klippet den fra http://www.friatider.se/varf-r-gr-ter-du-fr-gade-ahmet-n-r-han-v-ldtog-flickan-i-bmwn-tre-m-naders-f-ngelse
---

Som de fleste nå vet, men som politikere og media har prøvd å skjule i åresvis, så er innvandrere og folk med muslimsk bakgrunn kraftig overrepresentert når det gjelder voldtekter i statikkenene. I likhet med sosialistene som Sotah og Jabba her på tråden har de svenske politikerne til stadighet minnet oss på at voldtektsepedemien fra muslimske innvandrere ikke er noe stort problem, for de innfødte voldtar jo også.

Problemet har vært at det ikke har vært så lett å få dem dømt. For å rette på denne statistikken har derfor den svenske feministregjeringen nå altså laget en ny lov som skal sørge for at flere etniske svensker skal havne bak murene. Det festlige med den nye loven er at de nå har innført omvendt bevisbyrde. På tross av at kvinnen denne brudgommen "voldtok" frivillig la seg i senga hans og ikke gjorde noen motstand, hverken fysisk eller verbalt, er det altså opp til mannen å bevise at det var frivillig. Det kan som kjent være litt vanskelig, og kanskje spesielt når man havner i varetektsfengsel.

Det blir nok ikke så lett å være svensk i Sverige lengere, på mange områder.