Venstresidens ekstreme behov for meningsbegrensning og sensur

Slettet bruker
IDNA 04.01.2019 kl 19:10 373

ligger dypt i DNA.
Det er mange unnskyldninger og bortforklaringer.
Men vi må forstå, de har vokst seg knugende stor med venstrevridd kontroll i alla kanaler.
Vi skal lukes ut før vi blir gjensett

Nå er de desperat MSM venstrevridd kontrollapparat. og skal spraye med DDT.

De Dumme Tas.

lol ytringsfrihet for alla unntatt vi dumme
Slettet bruker
04.01.2019 kl 19:21 372

Samtidig må vi tenke på menneskene iNNi venstresiden. Hva dito dirktodo leverpåHOstayers rundsmurte matpakker slukerne spisser til frokost lønsj og que sera kebabbel jabbadrabbel ?, sommeliérs er stayer mentalitet overlevelses taktikk. takk tikk takk, snart blir jeg utslettet for det.
De har vokst frem på full meningskontroll og uten er de bare late prikker med jabbejobb og sensurapparat i bryggen.
Er det ikke lov å si jeg har en bestilling, dum-dum dimsum lenger.
Redigert 04.01.2019 kl 19:28 Du må logge inn for å svare
kokkohill
04.01.2019 kl 23:06 346

Lederne i AP hadde Pol pot som forbilde og vi vet hva han gjorde med de politisk ukorrekte. Ikke alle AP lederene har beklaget dette ,enda fasiten foreligger
Slettet bruker
05.01.2019 kl 01:10 337

Brukeren Risk Reward truet først med å oute meg og senere blokkerte han meg fordi han ikke liker mine meninger. Han blokkerte også Dirken.
Havfruen truer meg ca 5 ganger om dagen om anmeldelse kun fordi jeg sier henne i mot på hennes Q-konspirasjonstråder.
Så det er nok flere som har sensur gener i sitt DNA.

De fleste her på forumet hyller også Donald Trump, som konstant underminerer den frie pressen og trakkaserer andre offentlige personer ved hjelp av verdens største megafon, med mindre de er 100 % enig med han selv.
Nattevakt1
05.01.2019 kl 10:22 310

Kvinner vil ikke kommentere på nettet pga alle nettrollene. Løsningen er paradoksal. Ingen får kommentere :)))

Logisk så det holder. Må være venstrevridd for å forstå dette.
Slettet bruker
06.08.2019 kl 20:13 213

Venstresiden har vokst seg stor og feit og dum på VÅRE skattepenger. Vi skatteflås.

Tenk at vi i verdens såkalt rikeste (og kaldeste) land har ledere uten genser, og nå kommer masse bompenger på toppen.

Nåkk ær nåkk!
Slettet bruker
06.08.2019 kl 22:03 198

Det er bare byhømoer som blokkerer. Håper ikke noen har blokkert meg.