Idrettsgallaen

Slettet bruker
05.01.2019 kl 22:21 1586

En minneverdig forestilling , der mange utøvere, trenere , foreldre og frivillige fikk sin velfortjente ros og heder. En del rørende øyeblikk , så får det heller være at Tiril Sjåstad Christiansen og delvis Ramm holdt på å ødelegge hele kvelden med sin arrogante og uforskammede oppførsel.
Det er nesten rart at en ikke får se Bjørndalen, Bjørgen m.fl mer i aktive roller. Men det vil gå ganske lenge før en glemmer dem. Selv om en glemmer mye raskere store navn nå enn en gjorde for 50 år siden.
Redigert 19.01.2021 kl 14:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.01.2019 kl 23:33 1533

Jeg synes det var en rotete og uoversiktig forestilling, forhold til andre idrettsgalla tidligere,
som det har vært mer stil over. Så jeg mistet interessen, bortsett at jeg så på de mest kjente idrettsprofilene. Om det var de to programlederne som ikke holdt mål, eller hva det
var, vet jeg ikke.
ketle homeowner
05.01.2019 kl 23:52 1487

Du må ha vært full Hartvigsen.

"at Tiril Sjåstad Christiansen og delvis Ramm holdt på å ødelegge hele kvelden med sin arrogante og uforskammede oppførsel" er en helt utrolig bemerkning. Tiril Sjåstad gjorde en utmerket debut som programleder, at regissør hadde bedt de to om noen innslag vi burde vært spart for er nok så, men ikke rett bager for smed i så tilfelle.

"Det er nesten rart at en ikke får se Bjørndalen, Bjørgen m.fl mer i aktive roller." ... Hjelpe meg Hartvigsen - ble du så full at du hadde sovnet når siste timen av sendingen gikk ?? ENDA en gang skulle de vise de to stjernenes prestasjoner fra en stor karriere.. Men å la den ørtiåttende reprise av de prestasjonene ta en tredjedel av hele sendingen - det var kveldens skandale. Man blir til slutt lei av de evige repriser, det burde også NRK forstå.

Skandale nr. 2 i kveld var at ikke Petter Nordtug ble hyllet like mye Bjørgen og Bjørndalen. Han har vært en større helt og betydd mer for norsk idrett og det norske folk enn de to som fikk hedersprisen iår. Måtte han så få den alene neste år...

"Selv om en glemmer mye raskere store navn nå enn en gjorde for 50 år siden." ... ???? Hvem tenker du på ? Jeg har glemt de fleste av de så gamle heltene, men husker godt de som er yngre enn som så. Tror nok du er nokså alene om å mimre om over 50 år gamle helter i våre dager.
Redigert 05.01.2019 kl 23:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2019 kl 00:17 1450

Jeg hadde en veldig lik opplevelse av dette som deg Telys. Jeg så bare deler av sendingen akkurat som deg.
Odi.1
06.01.2019 kl 08:40 1290


Mest i søkelyset var vel 3 Millioners honorerte lisensmannen, og SV,r NRK leder Eriksen, med fortid i amedia. (Amedia er en av Norges største investorer i Russland)

Slik sett har vel NRK fått med, og ut til lisensbetalerne, de viktigeste poengene med denne sendingen.

Kritikk mot Tiril Sjåstad Christiansen er helt bak mål, for å være første direktesending var hun fantastisk flink, verre med denne fjase/flåse Ramm , der nærmer seg det ultimate flåsenivået en kan klare å putte inn i en NRK sending.
Londonmannen
06.01.2019 kl 09:19 1235

Når NRK kan få seg til å benytte en slik flåsete, selvopptatt figur som Ramm som programleder for et familieprogram som Idrettsgallaen, da kan man takke seg selv for at mesteparten av seeren har funnet andre kanaler/media lenge før Idrettsgallaen er ferdig. Orket ikke å la en slik figur ødelegge lørdagskvelden for meg. Men det sier vel litt om hvilke ledelse vi har i NRK for tiden.
Slettet bruker
06.01.2019 kl 09:33 1217

kettel
Du har misforstått det meste av hva jeg mente. Så hvem som var full og er i bakrus er tydelig. Hadde jeg blitt intervjuet av et slikt hoven og pågående kvinnemenneske hadde jeg sikkert avbrutt hele intervjuet. Dette skulle ikke være en dag der en absolutt skulle grave frem sannheten. (- Nå må du ikke være så blyg osv...) Når du ikke forstår hva jeg mener med 'aktiv' en gang gidder jeg ikke kommentere så mye mer av det andre våset ditt.
Når du savner Northug for prestasjoner i 2018 så er det med all respekt for Northug bare tøv som resten av det du skriver
Det skal vel ikke mye intelligens for å forstå at en glemmer raskere f.eks .idrettstjerner i dag enn tidligere med alle mulige slags medier. Mens man før hadde bare radioen.
Det er tydelig at du ikke ser forskjell på Idrettsgallaen og Pci Biotech ,)
Redigert 06.01.2019 kl 09:50 Du må logge inn for å svare
Jadaok
06.01.2019 kl 13:27 1112

Helt enig. Han Ramm er en nerdede, ikke morsom type. Flåsete type. Påsatt smil. Ødelegger.
Havutsikt
06.01.2019 kl 13:56 1073

DNB Arena, Stavanger, Rogaland og deres idrettsutøvere sviktet i hvert fall ikke. Nesten så jeg blir litt misunt på dette fylket.