APCL: Nice :)
APCL kan ikke lengre ignoreres for alle som har fulgt med på hva som skjer. Dagens oppgang er nok bare starten, her er det nok ikke lenge før en har landet en avtale med både Gambia og Senegal, og da er kursen mangedoblet fra dagens nivå.
Mrhifi
07.01.2019 kl 09:19
4129
Forlig og farmout og boring...så kan vi snakke om kurser...
Idag oplever vi bare at risikoen er blevet mindre..... velkommen til 2019....det bliver et spændende år.
Idag oplever vi bare at risikoen er blevet mindre..... velkommen til 2019....det bliver et spændende år.
Redigert 07.01.2019 kl 09:19
Du må logge inn for å svare
FkL
07.01.2019 kl 09:21
4081
Denne stigningen, som nå er formidabel, viser hvor mye vi vil gå i denne aksjen når det kommer forlik eller positive nyheter. Er og blir!
Nå har vel lutfattige Gambia kun et valg og det er å snarest komme til enighet med APCL.
APCL sitter med en meget godt hånd nå, og det kan skje raskere enn mange tror?
APCL sitter med en meget godt hånd nå, og det kan skje raskere enn mange tror?
altinex..
07.01.2019 kl 09:32
3862
Emisjon på trappene ? ..Trenger vel mer kapital etter hvert dette selskapet og ?
Mrhifi
07.01.2019 kl 09:33
3826
Tror Gambias president er lidt presset for tiden...også internt i regeringen...
President Barrow and his Vice President Ousainou Darboe have been throwing shades at each other in recent weeks. Barrow told his supporters that there are people, who are obsessed with becoming a President.
https://www.freedomnewspaper.com/2019/01/06/gambia-breaking-news-president-barrow-renews-his-calls-for-his-ministers-and-govt-officials-to-resign-before-he-will-fire-them/
President Barrow and his Vice President Ousainou Darboe have been throwing shades at each other in recent weeks. Barrow told his supporters that there are people, who are obsessed with becoming a President.
https://www.freedomnewspaper.com/2019/01/06/gambia-breaking-news-president-barrow-renews-his-calls-for-his-ministers-and-govt-officials-to-resign-before-he-will-fire-them/
FkL
07.01.2019 kl 09:34
3809
Tror ikke det vil komme noen emisjon før avklaring i minst en av sakene og man skal videre i den sammenheng.
Hør med rishcioso. Han er guru iflg. seg selv :-)
Synd på Dem som hørte på den klovnen. :-(
Synd på Dem som hørte på den klovnen. :-(
solid1
07.01.2019 kl 10:08
3452
40 % på et par timer er en behagelig begynnelse. (De fleste hadde vel litt å ta igjen)
Vi kan trolig se frem til avgang noe senere i uken.
Sjugangen nå så begynner det å nærme seg emi kursen og null i tap for de fleste av dere.
solid1
07.01.2019 kl 12:47
3148
Hei Hektar
Trenger bare noen få prosenter til. Da er det pluss.
(Noe ned igjen nå da, men regner med å være i godt lag i løpet av uken.)
Går den 7 gangen er jeg meget, meget fornøyd.
thief
07.01.2019 kl 15:25
2810
Ikke akkurat noe å skryte av oppgangen i dag! Antall ører på kursen og stigningen av selskapets verdi er jo "ingenting" i forhold til verdien av lisensene de nå har fått en betraktelig høyere odds for å beholde! Bare en av lisensene er jo verdt flere kroner på kursen:)Tror nok de kortsiktige nå kommer til å angre like mye som de som akkurat solgte på 0.5-0.6:) Kursen hadde nok gått enda mer og vært mer stabil om oxo apcl hadde sendt ut en melding og ikke bare icsid. Men bekreftelsen fra icsid holder lenge for meg! Så vet vi jo ikke hvorfor apcl eventuelt ikke har sendt melding. Kan fort hende Gambia fikk fart på seg og var villig til å snakke nå.De har nok sett for seg denne avgjørelsen komme:) Så får vi se hva slags meldinger som kommer fremover.Jeg tror dette kommer til å bli et knallår i apcl:)!
thief
07.01.2019 kl 18:39
2385
RGTBJØRN skrev Tålmodighet er en dyd
Helt klart:) Her tror jeg vi vil bli belønnet skikkelig med litt tålmodighet til!! I dag var bare første step.Mye ligger nå til rette for at det kan komme et forlik, da blir dagens oppgang ingenting i forhold! Lett 3-4kr på 1 dag el 2:) Og hvem vet hva Senegal tenker om dette, he..he! Virker nå som kontrakten med Gambia var/er gyldig(ref.icsid),og da er det ingen tvil om at de ikke har fulgt prosedyrene for terminering, det vil si at de sitter i saksa:) Hadde ikke vært overrasket om de allerede har kontaktet apcl, for å komme til en løsning. Utrolig spennende dette caset har blitt nå!
RGTBJØRN
07.01.2019 kl 22:48
2046
Thief- Absolutt. Du må bare ha trua og jeg var rimelig sikker på at APCL lage en rekyl i fjor høst mot jul (som flere andre selskap) PGS osv. , som jeg skrev, tålmodighet som gjedda i sivet. Kortsiktig litt overkjøpt (ser det på det tekniske) så kan bli en pullback helt greit, men må være sterk å holde seg unna salgsknappen
thief
07.01.2019 kl 23:01
1989
Jepp,her røres ikke salgsknappen på noen teknikaliteter og iallfall ikke på dagens kurser! Jeg har kjempetro på forlik,så da er det bare å vente på løsninger:) Så får man heller se hva kursen blir da! Vil nødig gå glipp av kurseksplosjonen ved forlik, den kan bli heftig! Og den kan komme når som helst, så gambler ikke med noen salg da!