Schneider sin presentasjon i San Fransisco

Slettet bruker
PHO 07.01.2019 kl 17:02 24057

https://mb.cision.com/Public/17498/2712264/a1e17da1e1e8beff.pdf

Redigert 21.01.2021 kl 09:33 Du må logge inn for å svare
bravi
09.01.2019 kl 21:37 3901

focuss, jeg har ikke snakket om å selge. Bare deler noen av mine erfaringer fra denne sektoren med forumet.
Innrømmer at jeg er skuffet over kursutviklingen, det må man få lov å sii.
Redigert 21.01.2021 kl 07:49 Du må logge inn for å svare
focuss
09.01.2019 kl 21:40 3890

Mannen er gal. Verre er det ikke. Får håpe han får god behandling.
Redigert 21.01.2021 kl 07:49 Du må logge inn for å svare
rischioso
09.01.2019 kl 21:45 3855

det er viktig og ikke overse regelverket for refusjon når man plutselig får et ønske om å heve prisene for refusjoner gis på basis av akkurat prising - mao, man kan ikke sjonglere med prisen som man vil og tro at man får beholde refusjonsordninger som er blitt til på basis av akkurat avtalte og begrensede prisintervaller.
Redigert 21.01.2021 kl 07:49 Du må logge inn for å svare
focuss
09.01.2019 kl 21:54 3826

Stakkars menneske
Redigert 21.01.2021 kl 07:49 Du må logge inn for å svare
rischioso
09.01.2019 kl 22:13 3735

For de som ønsker å øke forståelsen om og rundt refusjonsreglene for det amerikanske markedet spesifikt burde ta en titt på denne refusjonsbloggen som forklarer hele prosessen på en enkel og oversiktelig måte istedenfor å skulle forholde seg til det man får servert på trådene som dessverre ikke alltid er relatert til virkeligheten:

Understanding Reimbursement for Medical Devices: Coding, Coverage, Payment and Payors

https://theatticusgroup.net/understanding-reimbursement-medical-devices-coding-coverage-payment-payors/
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.01.2019 kl 22:19 3715

Mere tøv og svadaprat.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
PcibPhoLyser
09.01.2019 kl 22:45 3649

Har fulgt Hegnar forum siden 2016, uten å ha en egen bruker, men ble i kveld provosert nok til at jeg valgte å registrere meg. Alle som har fulgt Nel trådene tidligere vet hvordan Rischioso holdt på der for å forsøke å lure folk til å selge, med tilsvarende repeterende innlegg, som han nå fyller Pho trådene med. Han svarer på det som passer han og ignorerer de som tar han i faktafeil. Dog dyktig med sin repeterende argumentasjonsteknikk som dermed kan villede og lure usikre småaksjonærer til å selge. Han påstår at de er en fiasko i Tyskland, med 40 % markedsandel ca. Alle som har satt seg inn i saken vet at det er den elendige avtalen med Ipsen som gjør de ikke tjener mere penger til tross for stor markedsandel i Tyskland, derfor har de kloke av skade satset selv og har bygget opp over flere år sin egen salgsavdeling i USA, som vi forhåpentligvis vil se flotte resultater av de neste årene. De har fra Januar 2019 fått en permanent og egen refusjonskode på plass, som selvfølgelig øker sjansene for at flere av sykehusene tør å investere i de dyre skopene, svaret på effekten av det får vi på q1 2019. De har tilgang og refusjonsordning til overvåkingsmarkedet for blærekreft, som er ca 3 til 4 ganger så stort som operasjonsmarkedet. Rischioso påstår i tillegg at de er en fiasko i Norden.. 70% markedsandel i Danmark kaller han fiasko. Alle vet at prisene de tar for cyswiew i USA er betydelig høyere og at de i motsetning til Tyskland hvor Ipsen får omtrent all inntekt, så får photocure all inntekt i USA selv. Som alle vekstselskaper så koster det selvfølgelig å bygge opp en salgsorganisation, men til tross for det, så er de nå veldig nærme break even nå og med bra cashreserve.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Oregon
09.01.2019 kl 23:04 3600

I Europa tror jeg PHO får selv ca. 1500,- pr. salg og dette salget er outsourcet til andre ( Ibsen). I USA får de 6 ganger så mye pr. salg, men de må da bygge opp og drive salgsorganisasjonen selv. Det meste av salgsinntektene i Europa kommer fra Tyskland for tiden slik jeg har forstått det ( 80 mill. innbyggere) og det er nok knyttet opp mot refusjonsordninger.
Om refusjonsordningene og anbefalingene som i seinere tid har kommet i USA er gode nok til å øke volumene tilstrekkelig skal jeg ikke mene for mye om da jeg ikke følger PHO som tidligere ( jeg har plassert mine penger i andre aksjer pt.) Men med inntjeningsmuligheter 6x mer pr. kit i USA , bedre refusjonsordninger enn tidligere så er mulighetene der. At utgiftene skal øke proporsjonalt med inntektene hvis de får opp salget kjøper jeg ikke helt for produksjonskostnadene pr. kit utgjør en veldig liten sum. Og enhver bedrift må opp på en viss omsetning for å tjene penger og de er omtrent der nå. Så USA er nok nøkkelen for å få opp volumene som trengs for å bringe fram blå tall i regnskapene.
Det bør også nevnes at dersom PHO hadde tatt USA priser i Norden så hadde de faktisk gått med ca. 10 mill. i overskudd pr. kvartal allerede.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Computum
09.01.2019 kl 23:05 3594

bravi
Husk at Biotec la seg på rygg for Smith & Nepew i 2 år før de begynte å arbeide med egne partneravtaler. Prisen ble kanskje satt for høyt. Dessuten var nok ikke Woulgan den "blockbusteren" som aksjonærene håpet på. Et lite oppsiktsvekkende produkt for de fleste, bortsett fra aksjonærene som ble forført med billige vareprøver.

Photocure er gjeldfritt og godt kapitalisert. Har allerede lagt et godt grunnlag i flere markeder, har handlekraftig styre og har nettopp ansatt den beste CEO som kjenner gamet og skal arbeide på hjemmebane.

Så sammenligningen blir dårlig.
Bekymringen bør være på verdensøkonomien generelt og amerikansk uforutsigbarhet under Trump spesielt.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Frantzen
09.01.2019 kl 23:05 3592

PcibPhoLyser Tommel opp :-)
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.01.2019 kl 23:06 3589

Takk for et kjempeflott innlegg PcibPhoLyser. :-)
Skulle ikke vært lov å holde på som rischioso gjør. Mener admin bør blokkere slike typer, da faenskapet påvirker endel usikre aksjonærer til å selge.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.01.2019 kl 23:06 3590

Takk for et kjempeflott innlegg PcibPhoLyser. :-)
Skulle ikke vært lov å holde på som rischioso gjør. Mener admin bør blokkere slike typer, da faenskapet påvirker endel usikre aksjonærer til å selge.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Computum
09.01.2019 kl 23:09 3578

Hvorfor tar de ikke bedre betalt i norden? Skandinavia er vel ikke noe lavprismarked i forhold til US?
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Computum
09.01.2019 kl 23:13 3567

Ikke bruk så mye energi på rischioso. Snart er han ferdigkjøpt og konkurrerer med focuss i å hausse PHO :-)
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
PcibPhoLyser
09.01.2019 kl 23:29 3520

Ja, er jo det som er fryktelig trist.. Rischioso klarer kanskje å lure noen usikre småaksjonærer til å selge, ikke fordi han genuint bekymrer seg og vil gi de velmente råd som han forsøker å fremstille det som, men nettopp som du skriver, så forsøker han få billigere inngang. Kursutviklingen i den korte bane føler jeg meg personlig selv usikker på hvilken vei den tar, men jeg har stor tro på at vi photocure aksjonærer har en morsom reise foran oss de neste årene.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
rischioso
09.01.2019 kl 23:38 3505

Så får du gå inn i rekken med visse andre som heller ikke klarer å diskutere PHO uten å dra inn andre case - om det ikke var uoversiktelig nok i fra før så bidrar du i alle fall ikke til å gjøre det noe bedre gjennom å gjøre akkurat det...

Jeg snakker ikke om markedsandeler - jeg snakker om inntjening eller maglende inntjening blir vel mer riktig. Det er jo pga manglende inntjening at man går med underskudd kvartal etter kvartal og år etter år og da hjelper det jo ikke om markedsandelen er aldri så høy - da bør man heller se på selve caset - har de priset seg ut? Er det operasjonelle kostnadsbildet for høyt?

Det må i alle fall være noe som er galt siden man aldri klarer å komme i pluss og enda et nytt marked vil ikke være noen løsning på problemet når høye markedsandeler i andre markeder ikke gir overskudd for hvert marked krever sin egen salgsorganisasjon kjørt etter de samme prinsipper som i andre markeder og dermed blir også kostnadsbildet det samme om forholdet lønn og pris/marginer er tilnærmet det samme noe det gjerne er.

Det ikke bare koster å bygge opp en salgsorganisasjon for om man skal ta markedsandeler så vil man jo fortsette med salgsorganisasjonen og etter hvert utvide den for en liten salgsorganisasjon på knappe 20 mennesker dekker kun en brøkdel av det amerikanske markedet.

Ellers er det jo greit å vite at jeg har påpekt hva jeg mener vil skje i det korte og mellomlange sjiktet noe vi kan se konturene av. Hva som vil skje i det lange bildet er noe vi vil kunne se først mye senere. I mellomtiden så vil det være utfordrende med tilhørende høye kostnader og begrensede inntekter noe som igjen vil gi svake resultater og som til syvende og sist vil legge press på kursen - det er vel akkurat det som er interessant for de fleste som investerer både kortsiktige og langsiktige, men etter alle diskusjoner og ikke minst reaksjoner så virker de fleste å gå rundt i den troen at det meste ville ta helt av nå på nyåret noe som vil vise seg å skuffe de fleste for ting vil ta tid - mye lengre tid enn de fleste håper på før vi sitter med noen fasit...
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.01.2019 kl 23:44 3484

Dett er godt mulig det er riktig rischioso, har ikke satt meg godt nok inn i dette regelverket. Jeg tror uansett av avtaler i Europa vil bli reforhandlet på et eller annet tidspunkt og at vilkårene da blir endret. Jeg skal ikke velge å skyte deg ned lenger rischioso, alle har egentlig lov til å ha den meningen de vil ha. Du har din og jeg har min. De fleste som skriver her inne har jo kjøpt aksjer i PHO og det er fordi de har tro på selskapet, at kursen skal stige i fremtiden basert på det som er kommet frem. Jeg har også aksjer i selskapet fordi jeg tror det er penger å hente her i fremtiden, men det vet jeg selvsagt ikke 100 % sikkert. Jeg tror du kommer til å ende opp med aksjer her Risc, på et eller annet tidspunkt blir du overbevist at det er lurt å ha noen lodd her :)) Kanskje du allerede har kjøpt noe, hva vet jeg?? Fasiten ligger i fremtiden, den kommer enten man vil eller ikke. Jeg velger å tro at fremtiden med PHO vil gi et overskudd. Har lest og studert mye på farmasi og var egentlig bestemt at jeg aldri skulle investere i denne bransjen mer, FDA godkjenning endret på det i PHO, fordi det er et krevende arbeid og få forsking godkjent. Når jeg så prisen på PHO var det nok til å overbevise meg, så får vi se om det var lurt eller ikke.

Imorgen, 10.01., vil jeg forøvrig ha et godt øye til DNO som mer eller mindre fikk bekreftet idag at de har kjøpt Faraoe. Meget spennende, også med tanke på økt oljepris. Ha en god kveld/natt videre folkens :) også til deg risc:)
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
PcibPhoLyser
10.01.2019 kl 00:35 3419

Du fremstiller det som utviklingen står på stedet hvil. De tapte 3.1 millioner kroner etter skatt i q3 2018, i q3 2017 tapte de 9,6 millioner, inntektene økte fra 35,6 til 44,4 millioner kroner, det viser jo at tapene minsker og ikke øker, som du fremstiller det. Som nevnt tidligere, så skyldes de lave inntekter i Europa til tross for høy markedsandel i Tyskland for eksempel, at de har en elendig royalty avtale med Ipsen. I USA derimot har de satset selv på å bygge opp et eget salgsapparat, som ja selvfølgelig koster penger i vekstfasen, men som hvis de lykkes med å ta store markedsandeler i verdens største marked for blærekreft, med alle godkjennelser på plass, forbedret refusjon på plass fra 2019, nylig tilgang til det ca. 3 til 4 ganger så store markedet for oppfølging/overvåking og høyere pris enn i Europa og Norden , vil mest sannsynlig medføre stor omsetningsøkning. Jeg tror break even kommer i q1 2019, men så lenge de fortsetter å ta markedsandeler i USA og omsetningen øker, så tåler jeg at vi går noen millioner i minus noen kvartaler til i vekstfasen.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
rischioso
10.01.2019 kl 00:57 3389

PcibPho…

jeg kjenner ikke igjen det du tillegger meg og mener jeg skulle ha sagt og da blir jo resten bare surr. Ikke har jeg sagt at utviklingen står på stedet hvil ei heller har jeg sagt at tapene øker - du bør nok lese det jeg har skrevet en gang til.

At du tåler at selskapet går noen kvartaler til i minus så er det ikke sikkert at alle andre tåler den negative aksjekursendringen som da vil bli en konsekvens av det. Ei heller er det noen garanti for suksess på et senere tidspunkt så da er det heller ikke noen garanti for at kursen vil komme tilbake, Når vi så mer eller mindre kan forutse selskapsutviklingen i det korte og mellomlange bildet så kan vi gjennom det også forutse kursutviklingen - om ikke akkurat på krona så i alle fall retningen så får det da bli opp til den enkelte om man velger å bli med ned for så og håpe på at det snur eller ta en exit helt eller delvis for så og se det an og eventuelt kjøpe flere aksjer for den samme summen på et lavere nivå.

For man skulle jo tro at aksjekursutviklingen er det som er viktigst for de fleste. men gjennom slike innlegg som du her kommer med har fått meg til å tvile...
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
PcibPhoLyser
10.01.2019 kl 01:27 3360

Sitat fra ditt innlegg "i mellomtiden så vil det være utfordrende med tilhørende høye kostnader og begrensede inntekter noe som igjen vil gi svake resultater". Du skriver jo der at det vil være både høye utgifter og begrensede inntekter. Lykkes de med veksten i USA, så ja det vil koste penger å bygge ut salgsapparatet ytterligere og ved utvidet satsing så øker utgiftene som du skriver , men selvfølgelig vil det også medføre at omsetningen øker og gjør den det, så tror jeg at kursen vil gå opp uansett om de taper noen millioner på et kvartal. Øker markedsandeler og inntekter, så tror jeg flere større investorer får opp øynene og amerikanske investorer, hvis de lykkes med å ta markedsandeler som forventet. Hadde jeg trodd kursen skulle gå ned, så hadde jeg selvfølgelig solgt, men da jeg har stor tro langsiktig og ikke vet hva som skjer kortsiktig med kursen, så velger jeg å bli sittende uavhengig av kursutviklingen ja. Finnes jo masse eksempler på vekstselskaper som stiger i kurs, selvom de går i minus på driften. Omsetningsøkning og markedsandeler er det som er mest interessant i denne fasen i mine øyne. Pga royalty avtalen med Ipsen og en annen pris i Europa og Norden enn USA, så kan man ikke sammenligne det, da det er helt andre forutsetninger og potensiale i USA.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
10.01.2019 kl 07:01 3242

Jeg gidder ikke lenger lese vrøvlet til Elling (Riskokeren). Å diskutere med en Elling er bortkastet energi. Du kan aldri vinne for de er ikke hemmet av at argumentene må gi mening eller bygge på fakta/fornuft.
Blokkert ?
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.01.2019 kl 08:42 3107

rischioso minner veldig om Komiske Ali som vann krigen for Irak. Slenger ut påstander som det ikke er Hold i.
Selskapet tjener penger i Europa ( EU ) og har gjort det i over 10 år. Eu har 550 mil innbyggere. Og selskapet kan
idag halvere kostnaderne og behålle inntekterne som da blir i 100mil klassen. Men verken du og mange med deg
førstår det ikke, og da synker kursen. Men den kan komme fortare en du aner.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
focuss
10.01.2019 kl 08:47 3114

Mye lavere pris i Europa og i tillegg skal Ipsen betale betydelig royalty til PHO så gir ikke det Ipsen insentiver til satsing i Europa. Likevel har Hexvix 30-40% markedsandel i Tyskland og sender 60 millioner i året til Photocure. Antar Pho har ubetydelige kostnader med dette.
Hovedproblemet i Europa er for lite satsing fra Ipsen som kan skyldes for lav pris. Prisen i Europa må opp skal europeere flest få like bra behandling som de nå vil få i USA
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
focuss
10.01.2019 kl 09:18 3033

Når jeg har regnet på PHO og blitt motivert til å satse på selskapet har jeg valgt å se bort fra Europa annet enn å forutsette status quo. USA er motivasjonen for å satse på PHO. Satsingen i Canada og Australia har jeg heller ikke brydd meg om. Det er USA som gjelder og der har vi nå en slik flying start som man bare kan drømme om.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
mofi1
10.01.2019 kl 09:21 3023

Dere må slutte å fokusere på rischioso, det er akkurat det han ønsker. Han holder på slik i alle aksjer han er innom, og slutter ikke før han blir ignorert og blokkert.

Det finnes dessverre slike folk på nesten alle tråder, de er ikke interessert i fakta, men kun sin egen agenda, hvor all oppmerksomhet er av det gode.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
focuss
10.01.2019 kl 09:37 2974

Vi har jo etterhvert blitt ganske mange her på PHO som mener fremtiden til PHO ser spennende ut og som er villige til å plassere penger på at våre egne tanker/analyser holder mål. Når vi likevel lar aksjer ligge i fred på dagens tilbud så tyder det på at mange av oss allerede er posisjonert slik vi ønsker. Derfor er vi nå avhengig av at PHO får litt bredere oppmerksomhet. Den bredere oppmerksomheten tror jeg Schneider bør ha mulighet for å gi aksjen. Foreløpig så ser vi imidlertid ikke noen tegn til det, men de tegnene kan fort komme. Ellers så får vi bare slå oss til ro og la resultatene fremover gi oss fasiten.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
bravi
10.01.2019 kl 09:39 2963

At aksjekursen er lav er liksom helt greit for mange det, høres nesten ut som det er slik det skal være.

Inntektene fra avtalen med Ipsen er lave i forhold til antall kit som selges. Tror Schneider skal få problemer med å reforhandle den til noe bedre. Men la oss si han skulle klare det da (få større andel til Photocure) da vil jeg anklage styret og styreformannen for tjenesteforsømmelse. Hvis Schneider klarer det kunne andre ha gjort det tidligere. Har hørt at selskapet har vært misfornøyd med avtalen i lang tid, på det punktet er det hakk i plata på Q presentasjonene.

På den saken har ikke Photocure levert, det er helt klart.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
focuss
10.01.2019 kl 09:48 2942

Bravi
Den akilleshælen er ikke ny, men for egen del bryr det meg lite. Dette fordi potensialet i USA gjør at Ipsens manglende satsing er noe jeg ikke gidder bruke energi på. Det PHO først og fremst må gjøre er å få et klarere bilde på hvorfor ting er som de er i Europa. Føler meg ikke sikker på at selskapet har hatt en fornuftig analyse av situasjonen.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Computum
10.01.2019 kl 10:12 2874

Man har en tendens til å fortrenge, eller ikke ville kaste bort tid på, det man ikke liker. Sette på seg "skylappene" som det heter.
Jeg synes bravi stiller interessante spørsmål.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
rischioso
10.01.2019 kl 10:14 2867

Ja, men det var ikke det du refererte til i ditt forrige innlegg.

Om man selger mer fordi man har flere selgere så øker jo omsetningen, men også utgiftssiden og når utgiftssiden fortsetter å være høy og ikke inntektene klarer å balansere ut utgiftene så fortsetter jo underskuddene selv om ting ikke er på stedet hvil - ser du forskjellen?

Jeg har siden desember sagt at Q4 blir svakt til store protester som varte inn i det nye året og først nå begnner det å synke inn at kanskje det kan stemme.

Jeg har sagt at kurspresset vil fortsette og det til store protester for kursen skulle jo gå til himmels, men nå og omsder så begynner man å innse at det vil være kurspress og at vi muligens vil kunne se 30-tallet.

Mao, det jeg har sagt og fått mye pepper for begynner den enkelte nå og se, men allikevel er det bare sprøyt det jeg kommer med - forstå det den som gidder....)
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
bravi
10.01.2019 kl 10:14 2871

focuss, forundrer meg at du ikke bryr deg om markedet i Eu, det er vel et større marked enn US. Trodde at hvis man kjøpte aksjer i selskapet så var man aksjonær i hele Photocure og ikke bare i satsningen i Usa.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
rischioso
10.01.2019 kl 10:16 2860

Godt poeng, men med forbehold om at man skjønner det - og det er neimen ikke sikkert...:)

Man snakker om at USA er et stort marked - så er også EU - faktisk over dobbelst så stort, men fortsatt går sellskapet med underskudd i det store markedet.

Så hva er det som gjør forskjellen med et annet stort marked når man skal selge inn det samme produktet?

Hadde det vært snakk om 100% refusjon så ja - da hadde ting sett annelerledes ut, men slik er det ikke. Refusjonsordningen er så komplisert at selv ikke selskapet kan forklare det så da gjenstår det og se hvordan markedet i USA skjønner det....

I Frankrike hadde selskapet også en delvis refusjon, men det ble aldri overskudd selv etter mange år. Så skal man inn på det amerikanske markedet og mener at alt vil bli annerledes - det er her det mangler noe som underbygger den påstanden men spør man så skjønner man ingenting og er man tvilende så er man en dust, en baisser eller en som vil billig inn - men fortsatt ingen plausibel forklaring på hvorfor kursen skal til 1000 eller 1600...??......:)
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
focuss
10.01.2019 kl 10:22 2845

Bravi
Skal sikkert bry meg om situasjonen i Europa når PHO kursen er en del 100 lapper. Skal PHO bli det jeg har lagt til grunn for min investering så er det ikke noe som interesserer meg nå.. Det betyr ikke at jeg ikke mener det er viktig at selskapet bryr seg. Foreløpig har jeg ikke inntrykk av at de har en fornuftig analyse av situasjonen. Det nytter ikke å pushe Ipsen til å etablere organisasjoner over hele Europa som de ikke tjener penger på. Det må strukturelle endringer til og prisen må opp.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
sjakknøtt
10.01.2019 kl 10:25 2854

Slik jeg ser på PHO aksjen, ble det en ny TIDSREGNING I 2017
Det startet for alvoretter Fase 3 studiet i mai 2017.
Refusjon i TURB markedet fra 1. januar 2018.
FDA godkjente bruk av flexiscope for gjenntatt bruk i februar 2018.
Første flexiscope solgt i mai 2018.
Refusjon for flexiscope fra 1. januar 2019 - klasse A. - Surveilance markedet fire ganger større enn TURB markedet.
Oppbygging av salgsorganisasjon i USA gjennom 2017-2018.
Ny leder i Daniel Schneider, en amerikaner med 25 års erfaring fra tilsvarende virksomheter.
BLC - Cysview har fått mottakelse fra flere ledende urologer. - Begrep som SOC - Standard of care blir nevnt.
Anbefalt behandlingsmetode fra myndighetene. En vinn/vinn situasjon for pasienter og myndigheter (helsebudsjett).

Ser at noen her på forumet snakker om PHO sin historikk i sine argumenter for ikke å kjøpe PHO aksjen. Det blir etter min mening feil! - NY TIDSREGNING fra 2017.
Det er nå i 2019 at moroa starter. Har vanskelig for å se at ikke BLCC vil bli en stor suksess i USA.
Vil også tro at selskapet etterhvert vil rette sin oppmerksomhet mot andre markeder, som Asia, Russland og Sør Amerika.

Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
sjakknøtt
10.01.2019 kl 10:26 2854

Slik jeg ser på PHO aksjen, ble det en ny TIDSREGNING I 2017
Det startet for alvoretter Fase 3 studiet i mai 2017.
Refusjon i TURB markedet fra 1. januar 2018.
FDA godkjente bruk av flexiscope for gjenntatt bruk i februar 2018.
Første flexiscope solgt i mai 2018.
Refusjon for flexiscope fra 1. januar 2019 - klasse A. - Surveilance markedet fire ganger større enn TURB markedet.
Oppbygging av salgsorganisasjon i USA gjennom 2017-2018.
Ny leder i Daniel Schneider, en amerikaner med 25 års erfaring fra tilsvarende virksomheter.
BLC - Cysview har fått mottakelse fra flere ledende urologer. - Begrep som SOC - Standard of care blir nevnt.
Anbefalt behandlingsmetode fra myndighetene. En vinn/vinn situasjon for pasienter og myndigheter (helsebudsjett).

Ser at noen her på forumet snakker om PHO sin historikk i sine argumenter for ikke å kjøpe PHO aksjen. Det blir etter min mening feil! - NY TIDSREGNING fra 2017.
Det er nå i 2019 at moroa starter. Har vanskelig for å se at ikke BLCC vil bli en stor suksess i USA.
Vil også tro at selskapet etterhvert vil rette sin oppmerksomhet mot andre markeder, som Asia, Russland og Sør Amerika.

Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
10.01.2019 kl 10:26 2851

Bravi, markedet i Europa er ikke større enn i USA. Surveillancemarkedet i USA er langt større grunnet hyppigere oppfølging (guidelines).
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
focuss
10.01.2019 kl 10:27 2849

Rischioso
For surveillance markedet med flexiscope så har Medicare tatt det lange skrittet og sagt at refusjonen som er høyere enn prisen på Cysview er permanent.. Hvis du ikke vet hva permanent betyr så kan du google det.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
rischioso
10.01.2019 kl 10:29 2835

De strukturelle endringen skulle ha vært på plass før man inntar en nytt marked slik at man hadde resultater av betydning å vise til slik at investorer ville få interesse for caset.

Slik det er i dag så jobber historien mot dem, historien forteller investorene at dette selskapet ikke tjener penger selv etter mange år i Europa og Norden og det er jo alt annet enn triggende.

Schneider kommer drassende med forhåpninger om enorme markedsandeler, men ingen forklaring på hvordan de skal tjene penger noe som ikke kan tolkes annerledes enn at det ikke er tatt grep for strukturelle endringer og at de vil kjøre den samme prosessen som ikke har gitt annet enn underskudd andre plasser.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare