Bravi
Jeg ser på deg som en "grinebiter" - alltid negativ.
Ser du må ha svar på forbedringer i Q4 - ellers er det bare å glemme caset?
Kan jeg spørre deg om når startet refusjonsordningen for flexiscope i surveilance markedet - Jeg kan svare at fasitsvaret er Q1 2019. Du vil altså glemme caset før det virkelig begynner?
Vi vil nok helt sikkert se en brukbar bedring for Q4 2018, men det er fra og med Q1 2019 - "moroa starter" Flexiscope med BLCC passer som "hånd i hanske" i meget stort marked med god refusjonsordning - klasse A.
bravi
11.01.2019 kl 09:07 1010

sjakknøtt,
Du får holde deg til tema, personkarakteristikker kan du spare deg.
Jeg snakket om turbt, den refusjonen var på plass 1 Jan. 2018, etter Q4 har den vært på plass i nøyaktig ett (1) år.. Mener du at uten flex skop og refusjon i surveillance hadde dette vært en fiasko?
pafo
11.01.2019 kl 10:54 910

Du har jo blandet inn Trump før. du får sende han en mail att medicare kan spare 17 miliarder på att de går over til
flexiscope. Han behøver jo penger til muren. han fixer det..

Slik jeg forstod ditt innlegg var å det glemme caset Photocure.
Uten flex skop og refusjon i surveillance hadde dette vært en fiasko?
Flex scop er meget viktig - Med et minst 4 ganger så stort marked + en mye bedre refusjonsordning klasse A (En refusjonsordning som er kommet for å bli.)
Med en slik refusjonsordning kan de amerikanske hospitalene mye lettere planlegge bruk av penger til innkjøp av slike flex scopene, som vil kunne få refusjon i mange år fremover.
Med kun Turb makedet, med en dårligere refusjonsordning. Vi ville fått en gradvis god vekst, men det ville tatt lang tid før de store overskuddene ville ha tikket inn.
Spenningen nå er - hvor kjapt går utplassering av de nye flex scopene?

Hei hvor det går - knappe 7% ned til 30-tallet....

Så er det å håpe på at ikke selskapets største aksjonær (Hansson) igjen starter dumpingen for å frigjøre kapital som sist til finansieringen av shipping delen...
Redigert 11.01.2019 kl 12:31 Du må logge inn for å svare