NANO katastrofal ledelse men PCIB drar opp hele biotek sektoren

Slettet bruker
NANO 12.01.2018 kl 08:21 3109

Har hatt pen gevinst i PCIB sålangt de siste månedene, mens nano aksjonærene fortsatter skriker om kursmål på 400 så har aksjen knapt beveget på seg og den oppgangen vi har sett i aksjen skyldes nok i veldig stor grad PCIB sin suksess som drar med seg hele biotek sektoren. Skulle det komme en korreksjon i PCIB ser jeg ikke bort fra at NANO raskt kan falle under 68 igjen.

Jeg vil gå sålangt og påstå at PCIB tar over som den nye ¨nano¨ blant norske biotek aksjer. Kan hende nano sitt produkt ikke er for dårlig, det hjelper derimot ikke med en sløv ledelse som knapt kunne brydd seg mindre om aksjonærene, det mener nå ihvertfall jeg.

PCIB viser en ledelse som er aksjonærvennlig og skaper verdier for aksjonærene sine, mens jeg mener at ledelsen i nano gjør det motsatte, de sitter ¨entrenched¨ med million lønninger og oppdaterer markedet mye mindre.

Tror pcib vil gå forbi 100 rimelig snart nå. Det er ikke for sent å få med seg oppturen, men jeg håper forsmådde nano aksjonærene ikke vil ødelegge pcib trådene fremover....
Slettet bruker
12.01.2018 kl 08:24 3069

Og så må man ikke glemme BGBIO og TRVX, de står for tur etter PCIB nå :-)
Slettet bruker
12.01.2018 kl 08:32 3035

enig, ser ikke bort ifra at disse snart kan få en lignende utvikling. Men personlig har jeg størst tro på PCIB og BGBIO. Nordic Nanovector har jeg avskrevet etter CMD og det som skulle være paradigme start.

Kan hende jeg går glipp av noen prosenter her frem til 2020, men jeg tror ikke selskapet går for mer enn 200 - 300 (hvis de overhodet skulle komme sålangt). PCIB og BGBIO kan 100 dobles og jeg mener at særlig ledelsen i PCIB er brilliante!
mukd
12.01.2018 kl 09:35 2954

Hva er kursmålet ditt i PCIB om en måned , AS ?
Odeven
12.01.2018 kl 09:44 2922

AS!
Det er DINE bidrag som oppleves som mest ødeleggende, uansett ticker. Andre hiver seg gjerne på. med de bidrar i hvert fall med litt substans, hvilket er totalt fraværende i dine forvirrede skriblerier.
Bare så det er sagt. Har både Nano og PCIB, selv om det raker deg en dritt.

O.
Nanofreak :)
12.01.2018 kl 09:57 2902

Tipper Pcib er på 35-40 om en mnd, da er hypen over.
aksje"spesialisten synes jeg egentlig bare synd på, regner med det ligger en tragisk diagnose i bakgrunn der...
Nanofreak :)
12.01.2018 kl 10:00 2897

aksjespesialist, skulle ikke Nano stå i 50 eller var det 35 til jul? Er det jula -18, etter en 1-10 splitt du mente? :) Folk som leser mer enn ett innlegg av deg vet jo selvsagt at det som kommer derfra ikke er noe å høre på, hvis man ikke vil tape pengene sine da.
Odeven
12.01.2018 kl 11:47 2844

"men jeg håper forsmådde nano aksjonærene ikke vil ødelegge pcib trådene fremover.... "

Patetisk.
Og nå er brunsneglen redd for at Nano-aksjonærene skal ta hevn og spamme PCIB på samme måte som han holder på i Nano-sammenheng.
Hvor dum kan man bli???
Det kunne vært fristende, men håper vi unngår slike lavmål.

O.
SaynoMore
12.01.2018 kl 22:13 2665

Du er morsom som navner tråden en Nanotråd for så å be nano-aksjonærene om ikke å ødelegge PC-trådene. ...

Jeg gratulerer derimot dere som har papirer i PC med en fantastisk start på året. Styr deg!