AXA: Det tekniske er nå på plass - opptur herfra?
Jeg har kjørt en detaljert algoritmisk analyse på AXAs tekniske tilstand lenge, og i dag morges blinker det grønt:
- Flere tekniske faktorer tilsier at vi skal begynne på en opptur fra og med i dag (!)
Egentlig skulle vi hatt en større oppgang allerede før jul, men x-faktoren i denne aksjen er at vi ikke kan forutse shorte-inngrep som kommer veldig uforutsigbart og i praksis holder kursen i limbo i snitt (siste mnd: 2,80-tallet). Første tekniske kursmål er som før: 3,08-3,12. Bør nås i løpet av neste uke.
Detaljene får vi la ligge, det er ikke mulig å legge ut slike analyser i dette tekstformatet. Dere får ta min prognose som den er.
Som alltid: Jeg stenger ingen ute fra mine tråder, men kjefter hvis det kommer noe arrogant eller dumt som ødelegger trådens verdi.
- Flere tekniske faktorer tilsier at vi skal begynne på en opptur fra og med i dag (!)
Egentlig skulle vi hatt en større oppgang allerede før jul, men x-faktoren i denne aksjen er at vi ikke kan forutse shorte-inngrep som kommer veldig uforutsigbart og i praksis holder kursen i limbo i snitt (siste mnd: 2,80-tallet). Første tekniske kursmål er som før: 3,08-3,12. Bør nås i løpet av neste uke.
Detaljene får vi la ligge, det er ikke mulig å legge ut slike analyser i dette tekstformatet. Dere får ta min prognose som den er.
Som alltid: Jeg stenger ingen ute fra mine tråder, men kjefter hvis det kommer noe arrogant eller dumt som ødelegger trådens verdi.
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
Innlegget er slettet
Herlig når fantasien er så god som hos Laksen og hos Korsar. Dere kopierer jo alt SS skriver og gjør.
Skal være glad SS sine råd og tips her er gratis.
SUSS
SS
Skal være glad SS sine råd og tips her er gratis.
SUSS
SS
Redigert 21.01.2021 kl 02:09
gi pengene til canal visjon Norge, tenker de er like skrudd satt sammen som deg
Innlegget er slettet
Du har ikke skjønt sjargonen her.
Ligger mye historikk for å se helheten, og for nye brukere her så er jeg enig i at «selvskrytet» virker pompøst og voldsomt.
Men det har sine grunner, må vite.
SS
Ligger mye historikk for å se helheten, og for nye brukere her så er jeg enig i at «selvskrytet» virker pompøst og voldsomt.
Men det har sine grunner, må vite.
SS
Innlegget er slettet
Godt å høre Joni.
Laksen kan forklare deg alt du trenger å vite.
Kort fortalt har disse jentene sotte i axa heisen mellom 1,70 til 3,20 og 1,98 til 3,12, til 2,54, for ikke å snakke om 2,95 til 2,75 området. De kritiserer SS for å trade og tjene penger, mens de selv sitter helt passiv og ikke evner å tjene noe. Dette gjør dem i f.eks hele 2017 hvor børsen går 30% (nov16/nov17), samtidig som axa samme periode er ned 20%.
Likevel skal SS få gjennomgå av jentene som sitter passivt og mener det er det kloke og rette.
Du forstår vel da at man må gjøre litt poeng når SS alltid treffer, og disse løkene bommer.
SS har i det store og det hele samtidig spådd axa sin utvikling samme peride, og fått 100% rett. Men du skulle hørt jentehylekoret da axa stod i 3,20 og SS sa at vi skulle under 2 kr. Ingen trodde på det, alle lo av SS.
Men ingen lo mer enn SS da vi fikk kjøpt aksjer på 1,98 !
SS
Laksen kan forklare deg alt du trenger å vite.
Kort fortalt har disse jentene sotte i axa heisen mellom 1,70 til 3,20 og 1,98 til 3,12, til 2,54, for ikke å snakke om 2,95 til 2,75 området. De kritiserer SS for å trade og tjene penger, mens de selv sitter helt passiv og ikke evner å tjene noe. Dette gjør dem i f.eks hele 2017 hvor børsen går 30% (nov16/nov17), samtidig som axa samme periode er ned 20%.
Likevel skal SS få gjennomgå av jentene som sitter passivt og mener det er det kloke og rette.
Du forstår vel da at man må gjøre litt poeng når SS alltid treffer, og disse løkene bommer.
SS har i det store og det hele samtidig spådd axa sin utvikling samme peride, og fått 100% rett. Men du skulle hørt jentehylekoret da axa stod i 3,20 og SS sa at vi skulle under 2 kr. Ingen trodde på det, alle lo av SS.
Men ingen lo mer enn SS da vi fikk kjøpt aksjer på 1,98 !
SS
Redigert 21.01.2021 kl 03:52
Rart at du er så bitter på noe skit skriverier med noen som gjemmer seg bak ett nick, at det har tatt opp hverdagen din så mye. for det har tydligvis satt noen jævli dype spor i deg. Vist du er så god som du skal ha det til innpå her, så skulle en tro at dette er litt lavmål. hva med å roe det litt ned eller gi slipp? du ville jo fått ganske mangen timer ekstra i døgnet da..
NK2015
16.01.2018 kl 21:31
6279
SS har alltid 100% rett (fordi han backtracker, og kommer med spådommer i alle mulige retninger). Nå har ikke jeg doktorgrad av noen slag, men SS uttalte i midten av desember:
"Ahh, så jævlig deilig med gevinsten i formiddag. Salg opp mot 2,74 - 1/3 av portisen min!
Jammen tror jeg at jeg får kjøpt igjen på 2,5x og 2,6x :-)
I mellomtiden skal jeg trade axa noe styggjævlig. Småjentene kjører heis, SS tjener grovt med pææææææææng!
SS"
Må være kjedelig å selge på 2,74 når det eneste som har skjedd er at aksjen stiger, og etterpå hevde at du hadde rett. Eneste hele forumet enes om er at SS har mentale problemer.
"Ahh, så jævlig deilig med gevinsten i formiddag. Salg opp mot 2,74 - 1/3 av portisen min!
Jammen tror jeg at jeg får kjøpt igjen på 2,5x og 2,6x :-)
I mellomtiden skal jeg trade axa noe styggjævlig. Småjentene kjører heis, SS tjener grovt med pææææææææng!
SS"
Må være kjedelig å selge på 2,74 når det eneste som har skjedd er at aksjen stiger, og etterpå hevde at du hadde rett. Eneste hele forumet enes om er at SS har mentale problemer.
Innlegget er slettet
Hehe, heldigvis er det enkelt for de som vil å se at NK2015 ikke farer med sannhet. SS kjøpte 1,7 mill axa aksjer, så lavt så ned mot 2,54.
Solgte litt på 2,75 området, og solgte resten 2,95 - som jeg skrev om FØR jeg solgte.
Igjen, alle lo da SS solgte på 2,95, og samtidig skrev en RSI post om at SS solgte, og tok gevinst. Jentene lo, men latteren stilnet når 2,95 var toppen, og det bar ned til 2,80 igjen.
Igjen solgte jeg sist uke på 2,94 og 2,948, og jentene lo, særlig Korsar. Latteren har stilnet når axa datt ned igjen mot 2,85.
SS er godt inne i aksjen denne uka, og i pluss pr nå, så får vi se hvor det bærer. Ligger faktisk ikke med salgsordre, vurderes fortløpende.
At jentene bare trekker "backtrader" kortet som en del av sine hersketeknikker, ja det preller av som vann på gåsa, som alltid!
SS har komt for å bli, og det blir bare enda flere poster her i AXA trådene.
Kan informere om at det tar meg maks 20 min totalt å skrive mine daglige innlegg, og det utgjør 1,3% av tiden i døgnet. Det skal jeg ta meg råd og tid til, jenter :-)
SS
Solgte litt på 2,75 området, og solgte resten 2,95 - som jeg skrev om FØR jeg solgte.
Igjen, alle lo da SS solgte på 2,95, og samtidig skrev en RSI post om at SS solgte, og tok gevinst. Jentene lo, men latteren stilnet når 2,95 var toppen, og det bar ned til 2,80 igjen.
Igjen solgte jeg sist uke på 2,94 og 2,948, og jentene lo, særlig Korsar. Latteren har stilnet når axa datt ned igjen mot 2,85.
SS er godt inne i aksjen denne uka, og i pluss pr nå, så får vi se hvor det bærer. Ligger faktisk ikke med salgsordre, vurderes fortløpende.
At jentene bare trekker "backtrader" kortet som en del av sine hersketeknikker, ja det preller av som vann på gåsa, som alltid!
SS har komt for å bli, og det blir bare enda flere poster her i AXA trådene.
Kan informere om at det tar meg maks 20 min totalt å skrive mine daglige innlegg, og det utgjør 1,3% av tiden i døgnet. Det skal jeg ta meg råd og tid til, jenter :-)
SS
Jeg startet denne tråden med et håp om at vi kunne få en saklig meningsutveksling. I tillit til at det kunne skje avsluttet jeg startinnlegget mitt slik:
"Som alltid: Jeg stenger ingen ute fra mine tråder, men kjefter hvis det kommer noe arrogant eller dumt som ødelegger trådens verdi."
Deretter har SS flyttet inn og gjort tråden til en parodi på aksjedebatt.
Jeg har derfor mistet inspirasjonen til å bidra noe særlig på tråden, og beklager det. Dere fortjener at alle prøver å gi gode bidrag. Men her blir det bare SS-støy (som alltid).
Heldigvis har jeg hatt mer konstruktive tråder på bl.a. BGBIO, som i dag steg så bra at jeg glemte dette SS-pralet en stund :-)
Så SS, du får bare overta denne tråden også, jeg har gitt den opp.
"Som alltid: Jeg stenger ingen ute fra mine tråder, men kjefter hvis det kommer noe arrogant eller dumt som ødelegger trådens verdi."
Deretter har SS flyttet inn og gjort tråden til en parodi på aksjedebatt.
Jeg har derfor mistet inspirasjonen til å bidra noe særlig på tråden, og beklager det. Dere fortjener at alle prøver å gi gode bidrag. Men her blir det bare SS-støy (som alltid).
Heldigvis har jeg hatt mer konstruktive tråder på bl.a. BGBIO, som i dag steg så bra at jeg glemte dette SS-pralet en stund :-)
Så SS, du får bare overta denne tråden også, jeg har gitt den opp.
Det er ok. At du legger ut tro, håp og kjærlighetsanalyser, som er 50% sjangse for at treffer, og så slå deg på brystet blir for dumt.
Hva med å spå axa til fredag 1625 - ja førstkommende. Tar du utfordringen Korsar?
Hva med å driste deg til å spå axa 31.01.18 ? Tørr du det?
Nei, det gjør du ikke, du bare spår oppgang med momentum, noe selv den mest evneveike axa aksjonæreren kan.
Hva med å spå litt om når folk må ta gevinst (tradere, noe du og er) ? Det gjør du aldri. Dette er for vagt og veikt, og da stikker du med halen mellom beina som nå! På skip ville aldri slike folk overlevd, de hadde fått en snurpering rundt ankelen når nota for, og meldt savnet uten funn!
SS
Hva med å spå axa til fredag 1625 - ja førstkommende. Tar du utfordringen Korsar?
Hva med å driste deg til å spå axa 31.01.18 ? Tørr du det?
Nei, det gjør du ikke, du bare spår oppgang med momentum, noe selv den mest evneveike axa aksjonæreren kan.
Hva med å spå litt om når folk må ta gevinst (tradere, noe du og er) ? Det gjør du aldri. Dette er for vagt og veikt, og da stikker du med halen mellom beina som nå! På skip ville aldri slike folk overlevd, de hadde fått en snurpering rundt ankelen når nota for, og meldt savnet uten funn!
SS
NK2015
16.01.2018 kl 22:05
6222
Korsar, start en ny tråd, så sperrer du bare SS ute ;)
men det du driver med er ikkje for dumt... du evner vist ikkje å se det selv. da er det lite vits i å svare deg. lykke til videre. du skal få ha leike plassen din helt i fred..
Det går fint. Har anbefalt alle som vil å lage tråd uten at SS er med. ?
Men småtøsene har jo forsøkt det, og SS holdt seg unna. Men ingen av de andre småtøsene svarte, så da døde det ut.
SS
Men småtøsene har jo forsøkt det, og SS holdt seg unna. Men ingen av de andre småtøsene svarte, så da døde det ut.
SS
NK2015
16.01.2018 kl 22:39
6217
SS også kjent som big-bear
Langt unna målet, med 3 børsdager igjen.
Den avanserte algoritmiske makkverket som Korsar har fått av Laxen er bare møl;
Første tekniske kursmål er som før: 3,08-3,12. Bør nås i løpet av neste uke.
SS
Den avanserte algoritmiske makkverket som Korsar har fått av Laxen er bare møl;
Første tekniske kursmål er som før: 3,08-3,12. Bør nås i løpet av neste uke.
SS
Stakkars Joni kunne ikke stå inne for det han skrev, og slettet alt. Skikkelig mann!!!!! (Dette er jentefakter)
SS
SS
På tide vi spiller denne i axa menigheten, full guff.
09:00 spilles denne på PA ombord på KV Sortland i morgen når børsen åpner. Er du i nærheten, følg med!
https://youtu.be/1jjcxFGEysE
09:00 spilles denne på PA ombord på KV Sortland i morgen når børsen åpner. Er du i nærheten, følg med!
https://youtu.be/1jjcxFGEysE
NK2015
16.01.2018 kl 22:53
6089
SS også kjent som big-bear
nå burde ting snu opp snart...utrolig kjip utvikling
Røde børser i vente, og da er det godt å ha rikelig med cash til å snope billige axa aksjer. Sitter bare i axa nå, 1/5 av hva jeg skal ha. Ser vi 2,84 i dag småpuzene mine?
SS
SS
I dag får vi trolig makrobildet mot oss (USA ned i går, Asia utrygg, olja litt ned, osv.).
Det smitter fort over på finans, som i tillegg har fått den løse kanonen Venstre inn i regjering, og som helt sikkert allerede er i gang med selvskadingsforslag mot finans (jfr. at de ønsker tak på rente osv.) utover sine vanlige klimafantasier.
Så i sum vil det overraske om AXA får noe hjelp i markedet i dag.
Men den kan selvsagt gå på egne krefter :-)
Det smitter fort over på finans, som i tillegg har fått den løse kanonen Venstre inn i regjering, og som helt sikkert allerede er i gang med selvskadingsforslag mot finans (jfr. at de ønsker tak på rente osv.) utover sine vanlige klimafantasier.
Så i sum vil det overraske om AXA får noe hjelp i markedet i dag.
Men den kan selvsagt gå på egne krefter :-)
AXA ligger i stigende trend, men når brytes den..? Har tro på svak vandring opp på 3-tallet utover våren, men åpner også for nedturer mot 2,70-tallet.
Annet:
Som om vi ikke visste det fra før, står vi foran en "storhetstid" på inkasso. Bare et tegn i tida:
http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/01/Bank-Norwegian-skjuler-daarlige-betalere
Annet:
Som om vi ikke visste det fra før, står vi foran en "storhetstid" på inkasso. Bare et tegn i tida:
http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/01/Bank-Norwegian-skjuler-daarlige-betalere
Mange som gir utrykk for og kunne Axa her, men hva blir igjen på konto?;) Doffen går som en kule ( kjøpte 1600k aksjer på 0,62;) og jeg ser heller ikke bort ifra at axa vil stige selv om ose er i minus. Axa er lunefull som jeg har sagt før, nedtelling til q4 er ikke startet ennå;)
Mcd; nedtellingen til Q4 må vi være ferdig lastet ?
SS
SS
Ja håper den faller til under 2,80;) Legger ikke så mye i q4, legger mere i q1 og q2 2018;) Vi kan vel heller ikke forvente at Endre kommer med noen gode nyheter som drar kursen....jeg er ikke så skråsikker på q4;)
vedlig tydelig at kursen blir styrt nedover, som jeg har sagt forunder meg ikke at vi nok en gang skal under 2.80
Kursen SKAL under 2,80, og derfra laster SS!
SS
SS
Driter i Axa, den får gå sin gang ned til 2,70;)...nå er det Doffen som teller, utrolig deilig å se på vps...snart 200k i fortjeneste på investert kapital;)
Jeg sitter også på en fin spec i Doffen. Bryter den opp gjennom 0,80 blir det virkelig moro i dagene framover.
Lå på kjøp 2 mill i Doffen 0,58, men toget gikk.
Unner dere hver krone dere har i Doffen!
Sjekk Hegnar tv i går med Trond Omdahl, og ikke glem å ta gevinst underveis.
SS
Unner dere hver krone dere har i Doffen!
Sjekk Hegnar tv i går med Trond Omdahl, og ikke glem å ta gevinst underveis.
SS
ja vet du sa jo det, jeg gikk inn på 2,62, litt tidlig ute og var med ned til 2,58;) Har startet lempingen på 0,74-0,76...snart ferdig;)
Kan jo hende andre og skal ut ?
Tror du får ny lavere inngang her McD.
SS
Tror du får ny lavere inngang her McD.
SS
ja den kan like godt stå i 0,85 på fredag....men jeg tar likevel gevinsten av bordet;) Fikk du snappet litt axa på 2,84-2,85?;)
Yepp, 2,85.
Fyller litt på underveis ?
Kan ikke fortelle småjentene alt her, de blir bare surere og surere ?
SS
Fyller litt på underveis ?
Kan ikke fortelle småjentene alt her, de blir bare surere og surere ?
SS