AXA: Det tekniske er nå på plass - opptur herfra?
Jeg har kjørt en detaljert algoritmisk analyse på AXAs tekniske tilstand lenge, og i dag morges blinker det grønt:
- Flere tekniske faktorer tilsier at vi skal begynne på en opptur fra og med i dag (!)
Egentlig skulle vi hatt en større oppgang allerede før jul, men x-faktoren i denne aksjen er at vi ikke kan forutse shorte-inngrep som kommer veldig uforutsigbart og i praksis holder kursen i limbo i snitt (siste mnd: 2,80-tallet). Første tekniske kursmål er som før: 3,08-3,12. Bør nås i løpet av neste uke.
Detaljene får vi la ligge, det er ikke mulig å legge ut slike analyser i dette tekstformatet. Dere får ta min prognose som den er.
Som alltid: Jeg stenger ingen ute fra mine tråder, men kjefter hvis det kommer noe arrogant eller dumt som ødelegger trådens verdi.
- Flere tekniske faktorer tilsier at vi skal begynne på en opptur fra og med i dag (!)
Egentlig skulle vi hatt en større oppgang allerede før jul, men x-faktoren i denne aksjen er at vi ikke kan forutse shorte-inngrep som kommer veldig uforutsigbart og i praksis holder kursen i limbo i snitt (siste mnd: 2,80-tallet). Første tekniske kursmål er som før: 3,08-3,12. Bør nås i løpet av neste uke.
Detaljene får vi la ligge, det er ikke mulig å legge ut slike analyser i dette tekstformatet. Dere får ta min prognose som den er.
Som alltid: Jeg stenger ingen ute fra mine tråder, men kjefter hvis det kommer noe arrogant eller dumt som ødelegger trådens verdi.
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
Innlegget er slettet
Du har ikke skjønt sjargonen her.
Ligger mye historikk for å se helheten, og for nye brukere her så er jeg enig i at «selvskrytet» virker pompøst og voldsomt.
Men det har sine grunner, må vite.
SS
Ligger mye historikk for å se helheten, og for nye brukere her så er jeg enig i at «selvskrytet» virker pompøst og voldsomt.
Men det har sine grunner, må vite.
SS
Redigert 21.01.2021 kl 02:09
gi pengene til canal visjon Norge, tenker de er like skrudd satt sammen som deg
Innlegget er slettet
Herlig når fantasien er så god som hos Laksen og hos Korsar. Dere kopierer jo alt SS skriver og gjør.
Skal være glad SS sine råd og tips her er gratis.
SUSS
SS
Skal være glad SS sine råd og tips her er gratis.
SUSS
SS
Innlegget er slettet
Kan ikke treffe på alt. Men slå litt av for kjentfolk da på antall, bommet med flere «komma»
SS
SS
gi pengene til canal visjon Norge, tenker de er like skrudd satt sammen som deg
Kan ikke skryte av AXA i dag, Hanibal.
Hva skal jeg gjøre med alle pengene Hanibal?
SS
Hva skal jeg gjøre med alle pengene Hanibal?
SS
skryte er ditt store motto
Småtøser, sjekk loggen mens den er varm;
NAS kjøp 12500 kr 217-218
NAS solgt 12500 kr 224-224,50
Ganske småsexy trade jenter.
SUSS
SS
NAS kjøp 12500 kr 217-218
NAS solgt 12500 kr 224-224,50
Ganske småsexy trade jenter.
SUSS
SS
du er en liten patetisk dritt unge i mine øyne
Du (ikke du da, men du ja) er selvfølgelig ute av denne før den virkelig begynner å gå kraftig opp. Under én måned igjen til nok en resultatforbedring foreligger.
Hvorfor det?
Lenge til leggetid Hanibal.
Kanskje du skal begynne i jobb og ikke leve på trygd?
SS
Lenge til leggetid Hanibal.
Kanskje du skal begynne i jobb og ikke leve på trygd?
SS
Slettet brukerskrev Kun håpet om Q4 holder kursen i AXA oppe nå! Ingenting annet! SS
din lille unge,gå å legg deg nå
Kun håpet om Q4 holder kursen i AXA oppe nå!
Ingenting annet!
SS
Ingenting annet!
SS
skal bli godt å bli kvitt shortere mafian, begriper ikke at småsparere vil selge så lavt til disse matematiske kvante fonds som har lagget kursen i 2017 til nå..
skal bli godt å bli kvitt shortere mafian, begriper ikke at småsparere vil selge så lavt til disse matematiske kvante fonds som har lagget kursen i 2017 til nå..
Korsar;
Svakt i dag, og mindre omsetning enn Rema Storebø har før jul på en tirsdag.
Nei du får klage til din selger Laks&Axa, møkka analyse du har fått.
SS
Svakt i dag, og mindre omsetning enn Rema Storebø har før jul på en tirsdag.
Nei du får klage til din selger Laks&Axa, møkka analyse du har fått.
SS
Nevn en feil.....! Du finner ingen, alt du sier er løgn og fanteri, slik den slueste jenta i skolegården opererer!
Din største feil var vel å anbefale axa fra 3,20 til 1,98 HELE VEIEN NED!
Tekniske analysene dine har vert null verdt.
Kanskje du heller skal bruke noen av dine andre nick til å spre mer løgn, laksen ?
Du er søt når du lyver, det skal du ha!
SS
Din største feil var vel å anbefale axa fra 3,20 til 1,98 HELE VEIEN NED!
Tekniske analysene dine har vert null verdt.
Kanskje du heller skal bruke noen av dine andre nick til å spre mer løgn, laksen ?
Du er søt når du lyver, det skal du ha!
SS
Laks&axa
16.01.2018 kl 09:16
5531
Det er vel ingen som har tatt mer feil i Axactor enn deg Skipssjefen.
Får jeg en ny tråd nå?
Gleder meg til å se overskriften.
Får jeg en ny tråd nå?
Gleder meg til å se overskriften.
Innlegget er slettet
Selvsagt forandrer mønsteret seg, men SS håndterer alle mønster fra 1,98 til 3.21.
Du får snakke med de andre long jentene. SS er en trader og tjent styggt mye på det, småpuzen Joni!
SS
Du får snakke med de andre long jentene. SS er en trader og tjent styggt mye på det, småpuzen Joni!
SS
De smarte kjøper under 2,90 for ikke å snakke om 3,20 som Laks&AXA anbeflate alle å kjøpe på!
SS
SS
hverfall stor interesse å kjøpe på 2.88
Se posten på 2,90 som skal ut.
Tilfeldigvis vet jeg hvem selgeren er :-) Og det er ikke SS!
SUSS
SS
Tilfeldigvis vet jeg hvem selgeren er :-) Og det er ikke SS!
SUSS
SS
Men la det være en aksje for åra som kommer, hanibal, ta det med ro og la den komme. Det ser ut som at du har kjøpt for å holde, ikke for å spille på opp- og nedturer.
Ta deg en skogstur..:)-
Ta deg en skogstur..:)-
Slettet brukerskrev Og i samme periode har andre tjent grovt med penger. SS
joda lillegutt så flink du er !!
Og i samme periode har andre tjent grovt med penger.
SS
SS
Slettet brukerskrev Lastet opp med 700k axa aksjer. Får se om det blir billigsalg i sluttauksjonen! SS
nå er det så mye manupulerering i aksjen får helt vondt, her jobbes det febrilks fra shorteren, virker som de ikke har noe tanker på å dekke seg inn enda, vært langsiktig ikke vært noe smart sjakk trekk. selge prøve å få billigere kommer ikke på tale.
Lastet opp med 700k axa aksjer. Får se om det blir billigsalg i sluttauksjonen!
SS
SS
Flott Korsar, nå er du mer ærlig, og ikke lyver på deg noe teknisk pjatt.
PS: Ikke fortell jentene om dette, de har ikke skjønt axa på 2 år, så vi får håpe ikke flere er med på leken!
SS
PS: Ikke fortell jentene om dette, de har ikke skjønt axa på 2 år, så vi får håpe ikke flere er med på leken!
SS
Ja, da er jeg inne igjen, for å høste på morgendagens opptur.
AXA er et drømmecase for trading nå.
Og driver selvsagt long'ere til vanvidd siden den alltid returnerer til utgangspunktet og man er like langt - om man ikke trader på volatiliteten.
AXA er et drømmecase for trading nå.
Og driver selvsagt long'ere til vanvidd siden den alltid returnerer til utgangspunktet og man er like langt - om man ikke trader på volatiliteten.
Kom du i minus igjen nå Hanibal?
Snart spiser inflasjonen opp hele posten din!
SS
Snart spiser inflasjonen opp hele posten din!
SS
at du gidder lillegutt
Ahh, det er så digg å tjene axa gryn!
Stakkars de som lot seg blende av Korsar sine skriverier på 2,94 i dag. Huff og huff!
KNEGG
SUSS
SS
Stakkars de som lot seg blende av Korsar sine skriverier på 2,94 i dag. Huff og huff!
KNEGG
SUSS
SS
2,88 - her blir det mer aksjer på SS!
Korsar har peiling......Hahahahahhaah!
SS
Korsar har peiling......Hahahahahhaah!
SS
Funderer skrev Beklager så mye nestor . Takk f svar :)
Snoper meg 100k aksjer under 2,90 til. Begynner å komme opp i et bra antall.
Noen som vet hvor mange axa gryn SS har kjøpt nå????
SS
(Nestor)
Noen som vet hvor mange axa gryn SS har kjøpt nå????
SS
(Nestor)
For øvrig har SS ingenting å bevise ovenfor spådommer i AXA.
Ingen på dette forum har vert i nærheten av å treffe slik som SS, og da snakker vi om publiserte spådommer i forkant.
Korsar kommer med pjatt, for alle vet at AXA åpner høyt så og si hver dag, om man tar utgangspunkt i sluttkurs dagen før. Noe av det mest latterlige og svakeste jeg har lest på HO på lenge. At han besitter noe spesial teknisk analyse, er bare morsomt. Sikker Laks&Axa som har lurt på han noe, samme produktet som viste bull analyser hele veien ned fra 3,20 til 1,98 sist axa stupte!
Hahaha- HO er bare så digg, her er mye morsomt!
SS
Ingen på dette forum har vert i nærheten av å treffe slik som SS, og da snakker vi om publiserte spådommer i forkant.
Korsar kommer med pjatt, for alle vet at AXA åpner høyt så og si hver dag, om man tar utgangspunkt i sluttkurs dagen før. Noe av det mest latterlige og svakeste jeg har lest på HO på lenge. At han besitter noe spesial teknisk analyse, er bare morsomt. Sikker Laks&Axa som har lurt på han noe, samme produktet som viste bull analyser hele veien ned fra 3,20 til 1,98 sist axa stupte!
Hahaha- HO er bare så digg, her er mye morsomt!
SS