Hvor mange abonnerer på + i en nettavis?

atnorhe
08.01.2019 kl 17:43 301

kr1 er ikke all verden selv for de med litt trang økonomi, men jeg gidder faktisk ikke bry meg.Alt aktuelt er gratis.
Fjordgubben
08.01.2019 kl 18:03 298

Selv om det hadde kostet 1 krone pr måned hadde jeg ikke betalt, det handler om prinsipper.

Av og til når man ser en interessant artikkel bak betalingsmur finner man som regel samme informasjon ved et enkelt søk.

Dessuten finnes det så uendelig mye informasjon på nettet om alt mellom himmel og jord at det egentlig er helt unødvendig å betale.
atnorhe
08.01.2019 kl 18:13 294

"Dessuten finnes det så uendelig mye informasjon på nettet om alt mellom himmel og jord at det egentlig er helt unødvendig å betale."

Nettopp. De ser skriften på veggen, og må ty til "tigging". Aner ikke responsen på dette, men tviler på at det er kø foran betalings-muren.
Mythos
08.01.2019 kl 18:42 288

Fikk nylig tre måneder gratis på dagbladet. Må bare huske å avslutte abb før det blir penger å betale.
Redigert 08.01.2019 kl 18:42 Du må logge inn for å svare
Skall
08.01.2019 kl 20:30 274

Hadde +-konseptet vært en suksess hadde vi nok lest og hørt mye om hvor mange lesere avisene hadde.
De var flinke til å skryte av opplag da de levde av papiraviser.
Hvorfor skryter de ikke av antall kunder som betaler for +?

Jeg betaler garantert ikke for + ,for det er som Fjordgubben skriver lett å finne den samme saken uten +
enten samme dag eller dagen etter.
Prinsipper å ikke betale for nettaviser som nesten alle har politisk slagside og høye doser med
politisk korrekthet!
Cortex
10.01.2019 kl 21:34 241

Er dette med + vellykket,også når det regnes med alle klikkene nettavisene ikke får fra de mange som kutter ut å lese avisenes
overskrifter?
Hvem vet?