Vansinnig sløsing

Garmis
10.01.2019 kl 23:33 288

Sitter nå og ser på et program på NRK1, der ingen skulle tro at nokon kunne bu.
Her vises tullepolitikk på sitt verste. Her driver noen personer med bare tull, har det fint og missbruker skattepenger over en lav sko. Nei, nei vi tilbringer 3 måneder i syden om vinteren, her går det ikke ann å være om vinteren.....
Tidligere leder, uføretrygdede med kjempe pensjon, . jeg blir kvalm. Dette er missbruk av ordninger.......
Garmis
10.01.2019 kl 23:48 278

Tussøy og sommarøya, jeg håper det ikke er mange slike staten sponser...... Dette er rett og slett bare tull. La naturen få området tilbake. Det brukes milliarder i Hjerkinn området, med minimum av dyreliv. Så bruker staten penger på å opprettholde Tussøy og sommarøya dette er vanvittig sløsing av våre alles midler......
Garmis
10.01.2019 kl 23:54 276

Damen viser seg jo som en kompetanse fra Vestlandet , bar gi meg nok penger (trygd) så flytter jeg. Disse produserer jo ingenting, bare til seg selv. Trygdede personer kan jo ikke plukke multer....
Garmis
11.01.2019 kl 00:00 275

Beklager, jeg ser det jo nå på slutten av programmet. Han har vært ansatt i Forsvaret i Nord-Norge og er vant til vanvittig sløsing, og hun er tidligere politiker uten begrensning. Ikke rart disse kan leve livet uten realiteter.........