Nordnet tar gebyr for og sitte med unoterte aksjer ?

Andor
11.01.2019 kl 17:40 2396

Har noen få aksjer i Agrinos og et Svensk selskap,og de trekker 200 kr + 50 kr i mva per kvartal for disse aksjene ? Syntes dette er merklig og lurer på og få overført disse til DNB.Noen flere som har opplevd dette?
Slettet bruker
11.01.2019 kl 17:48 2368

har selv nogle unoteret som jeg skal have overført, har intet hørt om gebyr, men har heller ikke fået meget hjælp fra Nordnet.
Tager de gebyr, flytter jeg nok det hele til Nordea og får lavet en aftale med dem. De er ikke dyrere på handel med værdi papir, men vil gerne have depot gebyr.
Nordnet skal til at vågne op og stoppe grådighed.
Andor
11.01.2019 kl 18:03 2337

Her er kopi av melding jeg fikk,men jeg finner ikke i prislisa at de har gebyr for og sitte med unoterte aksjer.

Unotert Avgift

Hei.

Onsdag, 09.01.2019 ble du trukket en avgift for oppbevaring av unoterte aksjer for siste kvartal i 2018. I transaksjonsoversikten står det ikke hvorfor avgiften er blitt trukket. Dette vil komme tydeligere fram fra og med neste kvartal.

Som informert tidligere blir du kvartalsvis belastet en løpende avgift for unotert innehav som ikke kan handles online på Nordnets plattform.
Denne avgiften er en følge av ekstra administrasjon for å håndtere denne typen verdipapir. Se prislisten for mer informasjon.

Hvis du har noen spørsmål til dette kan du kontakte oss på kundeservice.

Hilsen Nordnet kundeservice