Snakk om demokrati - genialt omvendt

Slettet bruker
FIX 13.01.2019 kl 10:17 394

Snu retningen på hodet, og rist velgerne. Det er velprøvd og lurt. En genistrek mot de dumme deplorable velgerne. Velgerforakt satt i system, det kalles demokrati på fint.

Eksperiment på det lure demokrati.
Velgermasse snittet flytter seg sakte men raskt mot høyre vekk fra islambortforklaringer.
Hvor genialt er det ikke da at politikerne bare kan rotte seg sammen og raske seg sammen med en gjeng til venstre full av islambortforklaringer.
Genialt demokrati. Velgerne kan bare glemme å flytte på seg i stemmeurnene, politikerne bare flytter seg sammen andre veien. Snakk om genialt demokrati. Er det rart velgerne går forbi urnene, resignert Demokratiet erklærer vel seiern, jippido.
Omvendt respekt.

#systemlurt islamgrep
#matchrigging

https://www.nrk.no/sport/xl/en-kampfiksers-historie-1.14369041
De kommer forkledd som en god person. De fikk meg til å stole på dem, og jeg begynte å jobbe for dem. Jeg var ung og naiv.
Kampfiksing dreier seg ikke bare om å manipulere selve resultatet.
Slettet bruker
13.01.2019 kl 11:29 373

Noen snakker om hestesko i elitepolitikken, men egentlig er vel ringen fullstendig sluttet under globalismen, høyresiden og venstresiden har funnet hverandre i felles interesse og enda ikke oppdaget at multikultur og eliteøkonomi har forskjellig verdigrunnlag.

Utenfor den sluttede ringen står vestlige befolkninger, som elsker sitt fedreland, og som gjerne vil beholde sitt folk, sin kultur og sin nasjon - og som ikke kan forstå at dekonstruksjonen har skjedd i under demokratiet gjennom skjulte, ikke folkevalgte, agendaer.
Slettet bruker
13.01.2019 kl 11:36 367

Takk for saklig svar. Jeg klødde på ryggen etter svar med tanke på at jabba klør seg i hodet avstår jeg fra ytterligere takketale.
Slettet bruker
13.01.2019 kl 12:11 353

En mulig vei ut av dette uføret er å få begravet dagens "demokrati", som egentlig er et partikrati, og hvor landet i virkeligheten styres fra partienes bakværelser. Her hersker deltakernes private ambisjoner i karrierestigen, fjernt fra landets og befolkningens velbefinnende. Det må erstattes av et virkelig demokrati, altså (demos=folk) et direkte folkestyre, noe som kan muliggjøres ved å anvende internettet. Men påregn dødelig motstand i forsøket på endring!
Slettet bruker
13.01.2019 kl 12:13 348

Vi skal ikke ha noe folkemast brækebøtte demokrati heller, da er det bare bråkebøtter som stemmer mens jeg skal på ski.