Takk for meg
Sier det samme som andre på forumet, dette er bare en vits og takk for meg.
Mvh nerden
PS, de sletter jo her, tåler ikke sannheten!
Redigert 20.01.2021 kl 15:53
Du må logge inn for å svare
Det er ikke forumet som sådan som sletter, men enkeltmedlemmer.
Dette nye forumet legger opp til at trådstartere selv kan slette det de ikke liker.
At andre ikke tåler dine meninger burde ikke du ta innover deg. Det er et problem de har og ikke du.
Du bør starte dine egne tråder. Da er du sikker på ikke å bli slettet.
Opp med humøret. Stå på !
Dette nye forumet legger opp til at trådstartere selv kan slette det de ikke liker.
At andre ikke tåler dine meninger burde ikke du ta innover deg. Det er et problem de har og ikke du.
Du bør starte dine egne tråder. Da er du sikker på ikke å bli slettet.
Opp med humøret. Stå på !
Fluefiskeren
13.01.2018 kl 11:02
2652
At trådstarteren kan slette innlegg han ikke liker er jo håpløst. Hvordan gjøres dette forresten? Har ikke sett denne
funksjonen. Hvor er den?
funksjonen. Hvor er den?
Redigert 13.01.2018 kl 11:04
Jeg vet ikke hva "sult" mener, kan andre enn en selv slette innlegg de ikke liker?
Det er i såfall en underlig ordning.
Det er i såfall en underlig ordning.
OSE er en liten børs med mange unge aksjonærer. Småselskapene har gått ned i kurs etter kryptomanien blant de infantile. Smallcap spekulasjon er blitt kjedelig, hvor meglerhusene trader mellom seg og faller like raskt som de går opp
Hvis du starter egen tråd og ingen har svart på tråden kan Ts selv slette hele tråden
Men det er ingen funksjon her som kan slette svar man måtte ønske. Da må du velge å blokkere enkelte ved start av tråden
Men det er ingen funksjon her som kan slette svar man måtte ønske. Da må du velge å blokkere enkelte ved start av tråden
Fluefiskeren
13.01.2018 kl 12:28
2465
Det er vel slik at du kan velge mellom at alle kan lese eller bare noen utvalgte nick som du vil angi. Hvis dette skal brukes til å utelukke en skribent får man dermed mer enn nok å gjøre.
Uansett kan alle lese. Forstår derfor ikke helt vitsen, men klart at man da kan diskutere med et par stykker uten at tråden spammes ned. Uansett synes jeg ikke noe særlig om det.
Uansett kan alle lese. Forstår derfor ikke helt vitsen, men klart at man da kan diskutere med et par stykker uten at tråden spammes ned. Uansett synes jeg ikke noe særlig om det.
Redigert 13.01.2018 kl 12:31