Targovax

frs2904
TRVX 13.01.2019 kl 19:42 23410

Noen som har sett disse før, er er de nye??

ONCOS - 102 may offer new hope for treating malignant pleural mesothelioma
https://m.youtube.com/watch?v=OvqsWuU-Eg4

ONCOS -102 Mechanism of Action
https://m.youtube.com/watch?v=K_PfmBpa38A
Redigert 21.01.2021 kl 08:29 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
28.01.2019 kl 23:58 3399

Erik hadde baller nok til å si (redeye forrige uke) at Cavatak som var Viralytics sitt virus ble solgt billig til Merck.. 4 mrd nok ca tilsvarer vel 80,-nok TRVX aksje.... de hadde ikke 1/6 CR på ultralav dose btw....
Whatsthat
28.01.2019 kl 23:56 3405

Med milliarder på bok bed salg av ONCOS kan de f.eks satse fullt på TG01,02 heeeelt alene. :)
Slettet bruker
28.01.2019 kl 22:30 3480

Hva er forhåpningene prismessig ved eventuelt salg av prosjekt, og hva selges evt først?
Slettet bruker
28.01.2019 kl 16:54 3619

Antagelig a) eller lign løsning.
Ingen grunn for Trvx å sitte med milliarder på bok.
Slettet bruker
28.01.2019 kl 16:42 3645

Enkelte nevner i på ulike tråder eventuelt kjøp av ONCOS, TG01 osv. Som ny i aksjeverden lurer jeg på følgende: a) Vil jeg og alle andre aksjonærer ved et eventuelt kjøp av ONCOS eller lignende få utbetalt en viss sum per aksje, og så fremdeles sitte på aksjene, eller b) innløses aksjene og selskapet tas opp i et annet?
feitedorris
26.01.2019 kl 00:41 4140

Sorry aborum men jeg synes Erik gjør en dårlig jobb her og dette er bare kjedelig. Burde hatt Magnus eller Øystein som har pondus og karisma til å gjøre presentasjoner.
Redigert 26.01.2019 kl 00:49 Du må logge inn for å svare
Jakal
25.01.2019 kl 23:07 4216

He he, takk i like måte. Det blir Sander mot Mikkel. Greier vi å koble inn målvaktene så blir det morsomt.
aborum
25.01.2019 kl 22:05 4288

Tillykke med finalepladsen i håndbold VM. Og på forhånd tillykke med 2. pladsen :)
kaunis
25.01.2019 kl 16:25 4463

For å gjenta meg selv; ordet er, tolmodighet. God helg
aborum
25.01.2019 kl 16:14 4481

Vi er nok snart tilbage over 9,00 hvis købersiden kunne n... sig sammen og gå lidt højere. Det kan blive en billig øre at spare på den lange bane. Melding mandag? (j/k)
- efter en uge med fortsat influenza og deraf nær-dødsoplevelser ønskes alle en god weekend. Jeg er blevet lidt klogere på TG-01 og vi er uanset tættere ved målet.
Helten
25.01.2019 kl 16:04 4499

Ikke mye tilsalgs nå. Ihvertfall ikke synlig. Traderne ute kanskje. Uansett god helg.
kaunis
25.01.2019 kl 15:54 4517

Her er det bare å ause for å holde ripa synlig,etterpå kan du slappe av med longdrings så lenge du orker. Det vil gå år før du kassa blir tom.
Whatsthat
25.01.2019 kl 15:49 4528

Cocktail og kombo er fremtiden. Fornuften tilsier at dette blir et mareritt å kombinere/godkjenne i studier.. hvem har effekten? Derfor tror jeg at mono data blir ekstremt viktige. Type de vi får servert fra tg02 nå i H1...
quattro
25.01.2019 kl 15:39 4543

er vi heldige her kan TRVX besitte 2 virkelige gode produkt kategorier, hvorav Oncos kan bli en såkalt 'blockbuster' - men time will tell !
Nå er kassa passert xxx k's og er på ripa av det jeg kan tåle å tape - men med suksess skal det bli bringebær tærte aborum ;)
kaunis
25.01.2019 kl 15:27 4570

ja,det er styrken til TRVX, det er ikke alt som er utprøvd og som vi vet,det er i kombi med utprøvde ting og det gir gode odds for et super resultat.
Whatsthat
25.01.2019 kl 14:59 4612

Min fornuft sier at blanding av radioterapi og TG vaksine ikke paser sammen.. det ser man soleklart i cohort 2, da vaksinen får jobbe litt ifred...

Så hva skjer hvis man tar CPI + TG? Dfs =60mnd? CR? Gleeedrr meg til TG02 får bevist kombinasjonen...
SomSa
25.01.2019 kl 14:33 4655


Targovax satser på Median DFS for å godkjenne TG01 for bruk etter fase 2:

Gemcitabine: 12.8 months
TG01: 16.1 months for First cohort
TG01: 19.5 months for Second cohort
mFOLFIRINOX: 21.6 months

Forskjellen mellom mFOLFIRINOX og Gemcitabine er 8,8 måneder. Forskjellen mellom TG01 og Gemcitabine er 6,7 måneder. Forskjellen mellom mFOLFIRINOX og TG01 er 2,1 måneder.
TG01 kan brukes mot alle pasienter mens mFOLFIRINOX kan brukes mot friske pasienter
Modifiserte TG01 vaksineregimet (Second cohort) gir nesten 0 bivirkninger mens mFOLFIRINOX gir alvorlige bivirkninger med døden som følge.
Hva sier fornuften her?
Whatsthat
25.01.2019 kl 14:26 4671

Hør nå her... jeg repeterer det Erik sa igjen.....

"Et lite biotek selskap kan ikke kjøre ny studie for å matche 5 års data til folfirinox.. dermed satser vi på en ny strategi, mot en mer avansert pasientpopulasjon for å få raskere data."

Uansett hva som skjer med FFN, så vil TG med nytt sponset studie få raskere data og sannsynligvis bli ny SOC basert på pasientgrunnlaget, eller worst case få ax.approv, fast track og alt det shitet der...

Kanskje de tar det med ro fordi de ikke har sjangs i havet på å bruke pengene på TG når ONCOS er i fokus.. raskeste vei for TG til markedet er hvis trvx gjør en deal på oncos og betaler for registreringsstudie selv, om nødvendig... er avtalen de melder nå H1 på TG01 med flere hundre pasienter, så jubler hvertfall jeg!
aborum
25.01.2019 kl 14:20 4680

Selskabet har selvsagt ingen mulighed for at udtale sig definitivt omkring FFNs placering på det fremtidige landkort, men man kan, som pointeres, med rimelighed synliggøre toksisitet, kliniske udtalelser jfr. prof. Palmer om viable patientpopulation og betragtninger omkring quality of life. Det burde være muligt at udtale sig konkret om TG-01s forventede plads på landkortet, ved at illustrere ulemperne til FFN og fordelene til TG-01. Alternativt kan vi jo sidde i halve og hele år, før der opnås klinisk konsensus omkring FFN.

Det jeg forsøger at sige er, at SoC er forskellig fra patient til patient og det bør ledelsen addressere sammen med et tydeligt statement om at de kliniske data så langt tegner et billede af, at "denne store gruppe af patienter vurderes som værende første målgruppe til TG-01".
quattro
25.01.2019 kl 13:58 4719

joda aborum, men det jeg mener er at dette kun blir indikasjoner og intet som selskapet kan gå ut å konstatere etter samtaler med 3'de part - det de kan og skal konstatere er at FFN er toxic og kanskje for toxic til å kunne bli SoC- men da med trykk på kanskje - - -
andre enn TRVX må fortelle at FFN ikke kan kvalifisere til SoC - …. før FFN kom på banen vet vi fra resultatene til TG at de kunne aspirere kraftig til SoC men ble snytt på konferansen i Wien 2018 - men som sagt er siste ord ikke sagt i denne sammenheng - TG ligger godt an enda !
aborum
25.01.2019 kl 13:27 4768

Selskabet må vel selvsagt have en holdning til, og mulighed for at undersøge, det videre forløb omkring FFN vs. SoC da dette danner grundlag for al klinisk forskning. Der er mange måder man kan skabe dette overblik, enten ved at rådføre sig hos samarbejdspartnerne (CRI osv.), selv researche blandt de større kræftcentre (spekulativt), eller andre optioner, som jeg forventer selskabet har pejling på.
kaunis
25.01.2019 kl 12:36 4839

Da var det faktisk som jeg tenkte og det var heller ikke overraskende.En bekreftelse på FFN sin mulighet til å bli HEL eller DELVIS tildelt SOC som du mener er en mulighet, er det som må til for å kunne bruke midler/kapital på TG01? Ja, dette er det som er tilstanden pr.dato og da har vi ikke annet å gjøre en å vente.Men, det vil undre meg mye om den farlige giften FFN har, alene skulle kunne stå som SOC, hva med de pasientene Ca 100% som ikke vil overleve ved inntak av deres gift.Dette dilemma må kunne forlanges avklart hurtig, fra gjeldende myndighet/godkjennelsesorgan.
protagoras
25.01.2019 kl 12:34 4846

Da får vi bare håpe Wiklund fokuserer på TG-01 og FFN i New York 7.februar.
quattro
25.01.2019 kl 12:30 4854

Hvordan skal selskapet egentlig kunne avklare noe om SoC på FFN ? Dette er ikke noe selskapet kan si noe om bortsett fra å opplyse om toksisitet oppgitt fra FFN presentasjoner - nei, dette er mat kun for spesialister, spesial klinikker, akademia pluss grunnlaget gitt fra FDA og EMA - - - men det er mot disse TRVX må la TG's fortrinn belyses og det gjøres best med sitt samarbeid med SKM !!
Redigert 25.01.2019 kl 12:45 Du må logge inn for å svare
aborum
25.01.2019 kl 11:43 4917

Jeg har talt med TRVX IR pr. telefon i dag. Det bekræftes (som forventet), at TG-01 fortsat er top of mind; ledelsen arbejder fokuseret på at afsøge mulighederne for at fortsætte de kliniske studier/kapitalisere på platformen.

Jeg addresserede endvidere den manglende fokus fra Erik Wiklund omkring spørgsmålet på FFN. Markedet mangler en klar og tydelig udmelding fra selskabet på om FFN bliver SoC eller ej, og hvis ja, i hvilket omfang. Dette formidles også pr. skrift i skarp tone til selskabet dd.

Det samlede billede tegner sig dog fortsat mere tydeligt. Min egen vurdering er, at selskabet på linie med det kliniske miljø mangler et tydeligt signal om, hvor FFN hører til i det samlede billede omkring SoC. Alle er i limbo, herunder markedet. Der er en slags non-verified konsensus om at FFN bliver en behandlingsmulighed (del af SoC, eller SoC for de stærkeste patienter), men omvendt er det kliniske miljø jo også hurtige til at sige at der fortsat er et "highly unmet medical need" - der følgeligt bør dækkes af TG-01.

Hvis FFN havde taget markedet, var selskabet allerede for længst færdig med at parkere TG-01. Men TG-01 er bare ikke parkeret, langt fra.
Redigert 25.01.2019 kl 11:56 Du må logge inn for å svare
protagoras
25.01.2019 kl 11:11 5266

Kan siste dagers kursutvikling tilskrives emisjonen i NANO?
Uansett tok den pent imot på WM 50, ligger nå på WM 100, og kan fort få en ny test av WM 200 = 9.75
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
quattro
25.01.2019 kl 10:45 5305

hvorfor tror du Wicklund ikke nevnte TG med ett ord - kun nevnt kjapt i oppsummering av pipeline
i mitt positive og muligens naive hode tolker jeg det som at svar på spørsmål rundt dette akkurat nå, i ettertid vil virke litt underlige da en avtale i all hovedsak kanskje er i boks men at tidspunktet for kunngjøring tydeligvis ikke er ideelt for TRVX (med forståelse fra SKM) - så kan du og vi alle trygge på hva det innebærer
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
frs2904
25.01.2019 kl 08:13 5439

Sommeren 18 ble det sagt at i løpet av et par måneder skulle vi få vite den videre planen for TG. 15 oktober ble det endret til, i løpet av noen måneder. Nå er det snart 4 måneder siden 15 oktober. I mitt hode er noen måneder mer enn 2 og mindre enn 6. Om ledelsen fortsatt skal ha troverdighet, så bør vi snart kunne forvente en melding.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
24.01.2019 kl 14:07 5675

Åpenbart noen som ville dumpe noe TRVX for å kjøpe NAS også!
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
kaunis
24.01.2019 kl 14:04 5682

Det eneste som kan være grunnen til ikke å ville trekke TG01 på banen, kan være, at det har de blitt enige om.Kansje det ligger noen føringer som de ikke vil skal komme frem akkurat no?.Det er ikke så lurt å ikke opplyse om ting som er viktig og som er så sensitiv som akkurat TG01 sin tilbakekomst . Sikkert mange som vil vite hva som er planen videre og som kan være litt hemmelig akkurat no? Uten om det, så er det amatørmessig og ikke ha kunnskaper om TG01 eller la anledningen gå fra seg i et slik selskap, med å gi markedet siste utvikling.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
aborum
24.01.2019 kl 12:29 5773

Har overvejet at tage kontakt til TRVX ang. oprettelse af ubetalt stilling som IR støttefunktion, når selskabet tager på mindre konferencer. Der foregår vel også en del i danmark, hvor det kunne være relevant at dække selskabet og sikre, at budskabet om fx FFN leveres i klar tale.

:)
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.01.2019 kl 11:55 5838

Ny stilling utlyst. Denne gangen research assistant

https://www.targovax.com/about/Careers/default.aspx
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
24.01.2019 kl 11:11 5922

Deilig.. har tenkt lignende tanker siste tiden... topp 10 sitter stille og omsettningen er lett å manipulere for de små, bare se hva som skjer med kursen når Meyerløkka kjøper og selger. Jeg tenker også at ved riktige nyheter, vil det komme STORE sprang kursmessig, da er det kjipt å ikke sitte på aksjene sine.. hadde jeg hatt noen mnok mer, ville jeg spist opp traderene, en etter en. :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
protagoras
24.01.2019 kl 11:07 5939

Gode betraktninger, verdt å tenke over for alle som driver med aksjer.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
kaunis
24.01.2019 kl 10:53 5970

Sidelinjen, som om jeg skulle ha skrevet det selv, helt enig, og det er dette jeg tror mange ikke helt har tenkt igjennom og lett panikkselger om noen en dag selger seg ut, av div. grunner og det blir mange aksjer til salgs.I farma, med en så lang horisont, vil en måtte regne med at noen trekker seg ut og da kan det fort bli en del tusen aksjer til salgs. Når det gjelder trading, så er det som du skriver, at farma-aksjer ikke er noen yndlingsakjer å trade i, men når det skjer noe, både foran begivenheter og særlig etter, at en må holde hodet kaldt og ikke bli revet for lett med.Det er MÅLET, en alltid må ha helt klart.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
SomSa
24.01.2019 kl 10:37 6009


Ingen forventet noe nytt, men når Klas Palin sa til forsamlingen at TG01 studien er sluttet pga bedre data fra en konkurrent forsvarte ikke Erik TG01. Han falt i en dyp koma selv om han kunne ha gitt viktige info om konkurrentens giftige og dødelige data, og kommende planen om TG01.............mange nordmenn, svensker og dansker så på dette. Dersom han hadde klart å overbeviste noen investorer om TG01 er ikke død og de satser på godkjenning av vaksinen etter fase 2 var aksjen over 10 nå.
Så lenge Targovax fortsetter med slalåmkjøring og monkey business er aksjen død. De skal bestemme seg hva de skal gjøre og hva skal de si, og fortelle det samme i alle anledninger.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
24.01.2019 kl 10:25 6037

Straight to the point Kaunis, tålmodighet er det eneste som gjelder i TRVX og stort sett farma i det store og det hele. Trading i disse aksjene er ikke et lineært spill slik det er for mange andre selskaper på børs som er tett korrelert med oppgang / nedgang i råvarer, ratebevegelser og generell børsoppgang / nedgang. Det kommer selskapsspesifikke nyheter 1 - 5 ganger i året i farma, og dette er det særs vanskelig å vite når kommer, så det gir et dårlig klima for trading. Av og til er handelen i aksjen tilnærmet lik null, så selgerne må stadig senke nivået for å komme seg ut. Min anbefaling er at tradingmidler bør settes i aksjer som korrelerer tettere med daglige bevegelser, og at farma ikke gir gode vilkår for daytrading.

Det vil mest sannsynlig komme en melding brått på oss alle som gir enorme kursutslag, og selv om det av og til er en gedigen prøvelse å holde ut til denne dagen kommer, gjerne i spedd med mye frustrasjon over enkeltutslag i aksjen underveis man ikke skjønner noe av, så er det verdt det når lønningsdagen kommer :)
Her må man våge å tørre, og klare å definere kapitalen som langsiktig.

For oss som har gründet noen selskaper opp gjennom årene så vet man at de sorte tallene sjeldent kommer før om noen år, J-kurven er noe man må påregne, men når businessen så skyter fart og andre også vil ha det du har skapt og eier, da blir det så moro at man fullstendig har glemt alle tunge og frustrerende stunder man hadde i oppstarten. Jeg tror både TRVX og NANO vil være to slike caser, og anbefaler alle som setter midler her å legge bort forventninger om ekstrem avkastning enn måned eller fem frem i tid. Det kan selvfølgelig skje, men da blir det en vanvittig bonus, men at man kan forvente mange-gangen når 2020 lukkes er jeg i liten tvil om.

Så spør deg selv før man går inn i begge disse; finnes det bedre alternativer for å generere så høy avkastning i løpet av 14 - 20 måneder, eller fremstår dette som så attraktivt at det er verdt risk / reward? Hvis svaret er at man ønsker å ta loddet, så vær fokusert på å glemme de daglige svingningene frem til i alle fall 12 måneder har gått.

Jeg var med i Algeta, og satt helt i mål med 80 % av det opprinnelige, så jeg vet av erfaring at det er kun TÅLMOD og CONFIDENCE som gjelder. For like viktig som å ha tålmodighet er evnen til å kunne sitte gjennom den fantastiske oppgangen som ofte spiller seg ut uten å ha kastet alle kortene etter 40 - 50 % oppgang, for det kan fort ende opp med det tidobbelte har man is i magen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
kaunis
24.01.2019 kl 10:01 6088

Kurser går alltid opp og ned, Daytraderne har snakket ned aksjen siden Redeye konferansen ikke kom med noen uventede nyheter. Så vet vi at dette vil skje, for dette skjer alltid etter en oppgang i TRVX. Her er så mye usikkerhet at Daytraderen har et eldorado for å lure de som ikke helt tror, men håper på et gjennombrudd for TRVX .Da får vi lett selgere nedover noen dager etter, og daytraderne er de første som selger for å hente den lille gevinsten de måtte ha og setter det hele i spill med det .
Men men, en dag sitter de i saksa, og det er når de ikke får være med på det store spranget opp ved en eventuell kjempe nyhet om en SOC eller god avtale eller et gjennombrudd i forskningen/ oppkjøpstilbud. Da blir det IKKE småpenger de utenfor må betale for bare EN aksje i TRVX.

Det kan være snakk om flere titalls kroner i oppgang på denne dagens åpnings-auksjon på OSE. Alle de tidligere gevinstene kan bli lommerusk i sammenligning ved det å ha hatt hele beløpet i TRVX aksjer over år. Det er bare tiden som vil gi kunne gi det rette svaret, men DEN SOM IKKE VÅGER KAN HELLER IKKE VINNE den store gevinsten. Tolmodighet er ORDET.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare