Aspartame, foirmaldehyd og brystkreft

brahman
13.01.2019 kl 21:50 518

"The only way that formaldehyde can reach into the mammary tissue, aside for purposely injecting formaldehyde solution (as in embalming) is to disguise the formaldehyde as methanol. The method for Aspartame can reach a woman`s breast and will this is readily converted into formaldehyde by ADH.

It is not possible to prevent Aspartame from producing the cancer causing compound formaldehyde in a woman`s breast. all of the methanol in diet soda must be transformed into formaldehyde before the body can metabolize it. The scientifically acclaimed Ramazzini Institute recently found consumption of Aspartame over time caused Breast Cancer in Rats.. The method that is responsible for preventing this formaldehyde is also found in our p food supply, the average modern woman not exposed to diet products consumes, can rev, less than 8 milligrams of it a day. Methanol has be implicated as a possible cause of the increase of breast cancer over the last 25 years and can be found in human milk

One can of diet soda contain over 4 times this amount, one liter ahead 20 times what would be average. Primitive or impoverished women consume little methanol and are protected, to a very good extent, from breast cancer. Conversely increased consumption of Aspartame has caused breast cancer rates to increase dramatically."

"Class I Alcohol dehydrogenase ADH is required for the conversion of methanol to formaldehyde ADH is not a common enzyme in the human body, not many cells in the human body contain this enzyme. The human breast is one of the few organs in the body with a high concentration of ADH, and it is found there exclusively in the mammary epithelial cells, the very cells known to transform into adenocarcinoma (breast cancer) cells with very low aldehyde dehydrogenase activity."....

kilde: TheTruthAboutStuff.com

Review 3 - Published February 2008.

Uansett om dette over medfører riktighet eller ikke, så bør det ikke være tvil om at Aspartame-søtstoffet er skadelig for menneskets organisme.
Redigert 13.01.2019 kl 22:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2019 kl 18:43 398

generelt er jeg skremt men vil ikke generelaisere kommunist skremsler ratta ta vesten
#lol kommunistislamistørkensytere
#ALTERGALT
Slettet bruker
13.01.2019 kl 23:50 491

En gang var gulrot farlig... Alt avhenger av forskningsoppdraget, og i store nok mengder (8 liter/dag) er rent vann en dødelig gift for kroppen!

En forsker avskrev nylig faren for Pepsi Max som er søtet med aspartam. For å fremkalle kreft må et menneske drikke 400 liter hver dag hele livet, noe som selvsagt er en fysisk umulighet å gjennomføre. Man får ikke utslag på lavere verdier.

Kan det være sukkerindustrien som stadig bestiller svartmalingsrapporter for det kjemiske stoffet aspartam? All slik forskning er finansiert av private selskaper som selvsagt har interesser i resultatet og kan legge opp forskningen og hypotesen deretter.

Farligst av alt er selve livet - garantert dødelig utfall.
Redigert 13.01.2019 kl 23:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2019 kl 22:37 505

Så redd du er, stakkars alle som ikke forstår ørkenskremmern brahmani, utallige frukter leveres, er det rart du lever som aldri før ifølge ørkenskremmern er det verre enn ever og skal bli illere med 5G.
Brahmani ørkenvoks. Westen er dødsens, lol sa skremmekommunisten og snakket om barnslig. BØ-mani
Slettet bruker
13.01.2019 kl 22:29 509

jeg er din tante da. ok.
Det viktigste for utviklingen din er å få stimulanser og klare grenser.
Barnslig men strengt.
Slettet bruker
13.01.2019 kl 22:21 512

Uansett hva som stod over der, så hjelper det ikke. Det ble for mye fremmedord og lange setninger, jeg forstod ikke hva det var som er farlig. Hvis det bare er diet soda? brus så drikker jeg ikke det rent, bare som uttynnet blandevann. Jeg er utenfor farseonen i dagens meldig fra deg men ber om at du skremmer litt mer presist fremover, takk, det var min eneste klage.