For oss som er sensurert av Havfruen

Slettet bruker
14.01.2019 kl 11:50 10721

Havfuen ønsker ikke motargumenter mot sine konspirasjonsteorier og har derfor utestengt meg og Dirken fra sine tråder.
Denne tråden er for alle som støtter ytringsfriheten innenfor reglementet satt for forumet.
cinet
23.01.2020 kl 09:48 334

BTW FAIR TRAIL...
Dette er ingen rettssak, men en politisk sak.
Kongressen skal etterforske, og senatet skal behandle tiltalen. Sirkus dems prøver å skyve store deler av etterforskningen over til sentatet.

I kongressen var det en ekstrem etterforskning, hvor bare schifty schitt instruerte vitner fikk lov å snakke, og republikanerne fikk ikke lov å stille spørsmål som ikke var godkjent av schifty schitt. Dette er en historisk skandale, og schifty schitt vil bli totalt avkledd neste uke. Dems kjemper en desperat kamp med sine kuppplaner. De vil tape, og da vil resultatet bli tidenes kjempesmell. Valget høsten 2020 ble i realiteten avgjort den dagen Venezuela -dems overtalte butox-Pelosi til å starte dette schumer schifty schitt show.

Obama/clinton brukte executive privilege i bøtter å spann, sånn er det bare.

Bolton and the rest of Trump’s staff are protected by executive privilege and can’t testify for national security reasons.

But Schiff, the Biden’s, Chalupa and the whistleblower are all needed to testify. The WH staff are under executive privilege and don’t need to be called, but the corrupt democrats need to be.
The whistleblower contacted Schiff BEFORE the complaint, Schiff lied about that!

The Biden’s were called as they were the reason for Trump’s comments. Chalupa was called because it proves democrats were being corrupt and Trump’s comments were justified.

Schiff was called over several lies, including lying about not having prior contact with the whistleblower.

The whistleblower was on Airforce 2 when Biden sacked the prosecutor investigating the company that was paying his son a small fortune monthly for a job he knew nothing about in country where he doesn’t even speak the language. He/she also has contact with 2 presidential candidates. The whistleblower also has a lawyer who called for a coup against Trump in 3017 and said the leftist media (CNN) would help. The whistleblower also is a Democrat donor. The complaint form was also changed and backdated so this person could give secondhand testimony, much of which was proved false!

So all relevant and hopefully will be called in the Senate.
Slettet bruker
23.01.2020 kl 07:07 354

Kronprinsen I Saudi Arabia hacket Bezos telefon og forsøkte seg på utpressing. Sannsynligvis for å forsøke å tie den Bezos eide avisen Washington Post's kritiske dekning av Saudi Arabia generelt og drapet på journalisten Kashoggi spesielt.

UN experts are demanding an immediate investigation by the US into evidence indicating that Jeff Bezos, the billionaire owner of the Washington Post, was hacked with spyware deployed in a WhatsApp message sent from the personal account of Saudi Arabia’s crown prince, Mohammed bin Salman.

The special rapporteurs – Agnès Callamard and David Kaye – said in a joint statement they were “gravely concerned” by evidence they had reviewed about the apparent surveillance of Bezos in what they described as a possible “effort to influence, if not silence, the Washington Post’s reporting on Saudi Arabia”.

The statement was released after the Guardian revealed on Tuesday that Bezos, who is chief executive of Amazon and the world’s richest man, appeared to have had his mobile phone “hacked” in 2018 after receiving a message apparently sent from the personal WhatsApp account of Prince Mohammed.

In one of the most extraordinary disclosures, the UN rapporteurs said that, according to forensic analysis, the “crown prince sent WhatsApp messages” to Bezos, in November 2018 and February 2019, “in which he allegedly revealed private and confidential information about Mr Bezos’ personal life that was not available from public sources”.

https://www.theguardian.com/technology/2020/jan/22/jeff-bezos-un-calls-for-investigation-into-alleged-saudi-hack
Slettet bruker
13.04.2019 kl 22:54 686

Dere holder i alle fall på, skal gi dere det. Lurer på når brønnen er tom?
Slettet bruker
13.04.2019 kl 12:14 697

Trump skal ha lovet den nye DHS sjefen benådning om han stoppet innvandrere ulovlig og, pga det, havnet i fengsel.
Enhver annen president hadde blitt stilt for riksrett og blitt kastet umiddelbart, men med Trump er det sikkert glemt søndags kveld.

on allegation Trump promised pardon if ICE would break law: !. Cummings needs to subpoena everyone in the room and put them under oath 2.) Barr should appoint a special counsel if the president has credibly been charged with promising a pardon as a bribe for illegal conduct

https://twitter.com/JRubinBlogger/status/1116814751114440706

Slettet bruker
13.04.2019 kl 11:09 705

Et par fun facts som viser noe av hykleriet som foregår
-I går tredde Trumps trandsgender militær forbud i kraft.
- For et par uker siden innførte Brunei strenge Sharia lover som innebar steining til døde for homofili.
- Den mest kjente transgender militære i USA er Chelsea Manning, som via sine lekkasjer til Wikileaks , har gjort Assange til en slags helt på ytre venstre og ytre høyre.
- Den muslimske kongresskvinnen Omar er samtidig under hardt press fra ytre høyre i USA, inkludert Trump. De beskylder henne for anti-semittisme og senest for å hvitvaske muslimers rolle i 911.
- I motsetning til Trump så støtter hun imidlertid transgenders rettigheter og hun er en av de ivrigste forkjemperene på ytre venstre mot amerikansk krigføring i utlandet
. Blant annet gikk hun til kraftig angrep på Trumps Envoy til Venezuela, den tidligere korsfarereren og Iran-Contras involverte Elliot Abrams. (Benådet av Bush senior/Bill Barr)

Slettet bruker
13.04.2019 kl 10:48 708

Quote Havfruen
"He he - Jabbe hentet inn dette innlegget for å gjøre et stort poeng av at både jeg og andre her har hevdet andre står bak 911 enn al-Qaida. Som om slike idioter opererer på egen hånd ut av det blå? De som utfører har oppdragsgivere. Når myndighetene straffer terroristene og er ferdig med det som sirkus for folket, så har de ikke gjort jobben de skulle ha gjort. Så kan man med det i bakhodet tenke litt på hvem som i så fall ofte er oppdragsgiver..."
unquote

Nå påstår hun altså at "somebody" var oppdragsgivere for Al Quaida terroristene.
Mener hun at Bush regjeringen, eventuelt Silverstein eller kanskje CIA utnyttet muslimer til å utføre terroraksjonen?
Har det blitt kjempet en krig mot terror på helt feil premisser?

Tror ikke Havfruens teorier hadde blitt bedre mottatt enn Omar's i USA, men i Saudi Arabia hadde hun blitt populær.
Redigert 13.04.2019 kl 10:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.04.2019 kl 08:55 719

Hele ytre høyresiden, inkludert President trump, har lagt sitt hat på den muslimske progressive kongressdama Omar.
De om det. Hun har allerede fått masse dødstrussler.

I går trakk de noe hun sa ut av sammenheng og anklaget henne for å bagatellisere muslimenes rolle i 911 terroren.
Her hjemme følger selvsagt Havfruen opp på sin Q topic
Det som er hysterisk morsomt er at Havfruen og halve dette forumet har gitt alle andre enn Al Quaida skylden for denne terroren.

President Trump lar seg like lite merke med dagens drapsforsøk som President Reagan gjorde i 1981. Han responderer prompte til Ilhan Omar for hennes bagatellisering av 3.000 døde i 9/11 terroren:

Donald J. Trump Verifisert konto @realDonaldTrump
42 minutter siden
WE WILL NEVER FORGET!
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1116817144006750209

Minnesota Democratic Rep. Ilhan Omar described the September 11, 2001, terror attacks on the United States in a nonspecific way during a recent speech to the Council on American-Islamic Relations (CAIR)
Omar delivered the keynote speech at a fundraiser for CAIR in late March and urged Muslim Americans to “raise hell” and “make people uncomfortable.” In one part of her speech that surfaced on Twitter this week, Omar described the 9/11 attacks in a peculiar way.
“CAIR was founded after 9/11 because they recognized that some people did something, and that all of us were starting to lose access to our civil liberties,” Omar said. CAIR has notable ties to Islamic terrorist groups and was listed by the Department of Justice (DOJ) as an unindicted co-conspirator in funneling millions of dollars to Hamas. https://dailycaller.com/2019/04/09/ilhan-omar-911-cair/
unquote
Slettet bruker
20.02.2019 kl 13:29 763

Angående om Trump er i lomma på Putin, så tror jeg ikke det og den viktigste grunnen til at jeg ikke tror det er at han oppfører seg som om at han er det. Selv om Trump er dum så er han ikke så dum. Hadde han vært under konstant innflytelse av Putin ville han prøvd å skjule at han var det. At de har gjort noen uoffisielle dealer på bakrommet tror jeg imidlertid er meget mulig. Som feks sanksjonene mot Russland og Ukraina politikken.
Slettet bruker
20.02.2019 kl 00:49 790

Det er jo ganske fantastisk at tilhengerne til Trump heller ikke bryr seg en dritt om avsløringene om at han har ansatt utallige illegale innvandrere på sine klubber opp gjennom årene. Spesielt siden det som for tiden er aller viktyigst for Trumpsupportere erå hindre at illegale latinos kommer inn i landet.Man trekker på skuldrene og bortforklarer det med at Trump sikkert ikke viste noe selv. Hadde noe tilsvarende kommet frem om en norsk politiker så hadde det vært raserianfall i ukesvis uansett om han hadde tilhørt AP eller FRP.
Redigert 20.02.2019 kl 00:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2019 kl 00:16 795

Jeg vil bare understreke at jeg ikke ønsker at han skal "taes" for noe han ikke har gjort. Bevisene må være krystallklare. Feks skattesnusk ala Manafort. Om man ikke finner tilstrekkelig med beviser er det bedre at hans skjebne blir avgjort av velgerne.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:48 799

"Personlig for meg spiller det ingen rolle hva han blir tatt for. "

Bare SKALL få TATT. samma hva
rata tatt

De vil nok kjøre sak på en ubetalt parkeringsbot om de rekker det, det er jo omtrent der russiarussiarussia konspiranoia teorien ender opp for trump.
Mange sidespor men russiarussiarussia teorien er uten bevis og dere blir bare mer og mer desperat i uttrykkene for det:

"han river landet i filler internt og tråkker og spytter på sine allierte og smisker med fiender"
"mennesklige verdier jeg ikke kan godta. Løgn og hatprat"

#stortrommedummetrommp
Redigert 19.02.2019 kl 23:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:43 802

Det verste som kan skje Trump er om Mueller eller andre legger frem håndfaste beviser på finansiell kriminalitet, Vi husker jurymedlemmet i Manaforts sak som med MAGA hatten på seg sa at hun ønsket at han var uskyldig men bevisene var alt for overveldene, Personlig for meg spiller det ingen rolle hva han blir tatt for. Jeg ser bare hvordan han river landet i filler internt og tråkker og spytter på sine allierte og smisker med fiender. Han står for mennesklige verdier jeg ikke kan godta. Løgn og hatprat fra toppen og ned er sjelden bra for et samfunn uansett om man er politisk enig eller ikke.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:35 1192

Velgerne ble litt ør av å få servert fire MEGASKANDALER pr dag, og jabba tellemaskinen har nå tellet hvor mange løgner????
Snakk om skandaler, skandalen er jabbasorosmaskineriet som spyr ut forvridde kveruleringer og knitpick under russiarussiarussia konspiranoia teorien.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:31 1193

Mid term election gir normalt slitasje i det leddet. Og meningsmålinger....Selvfølgelig kan du knote på det, men det er særdeles tynne saker de utslagene de har vist til nå. å beregne utfall av presidentvalget på. Du kan bare glemme det tallet når valgkampen er igang. Det er totalt uvesentlig. Det viktigste blir at democrats, de har...hmmm...russiarussiarussia og mengder med kveruleringer, oi der gikk den tullete løgntelleren rundt igjen. Ikke så mye mer.

Sitater begge veier. Rett og slett tall du likesågodt kan glemme. Dårlig poeng.
https://www.telegraph.co.uk/news/2018/11/07/split-decision-us-newspapers-reacted-midterm-elections/
The Wall Street Journal called it a "Split decision", with the paper's editorial concluding: "America’s deep political divisions revealed themselves again on Tuesday, as Democrats regained control of the U.S. House while Republicans picked up seats in the Senate. Add their gains in the statehouses, and it was a better night overall for the Democrats, if less than the “blue wave” they advertised."
Redigert 19.02.2019 kl 23:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:19 1195

Jeg kan jo vise til meningsmålinger. Det ser selvsagt ikke spesielt bedre ut der.
Når det er sagt så spår jeg absolutt ikke at Trump uansett vil tape. Han har mange fordeler og den viktigste er uten tvil at han beholder stort sett samme støtte nærmest uansett hvilken skandaler som blir avslørt om han.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:12 1195

Du har alltid en statistic elns (og andre løgner) men det er bare bs i denne sammenhengen å vise til mid-term. Det at du er så fake til hjerteroten er naturlig når man skjønner hvor dårlig det står til med alternativet til trump.
Åh du har en måling her, åh du har en måling der. Og russiarussiarussia teori.
Redigert 19.02.2019 kl 23:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:09 1195

Trump tapte høstens valg med 8.6%. Taktikken da var å knytte alle demokrater til den lite populære Pelosi. Det ble en bom. Nå ser det ut som at den nye taktikken er å knytte alle demokrater til de mer ytterliggående sosialistene i partiet, e.g. AOC. Er det derfor de har blitt så aktive i Venezuela også? Det er mulig denne taktikken lykkes bedre. Jeg er ikke spesielt begeistret for de ytterligående sosialistene i partiet selv. Problemet til republikanerne er imidlertid at veldig mange av Trumps egen base støtter mange av forslagene til sosialistene. Fri medicare, penger ut av politikken, heve minstelønn, antiwar etc.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:56 1199

Realiteten er at Trump har okkupert hodet ditt og hele venstresidens felleshjÆrne. Disse ekstremdemoniseringene av Trump (lol i lomma på Putin--->ENDELØSE sidetråder med kverulerte og endevendte he said she said leaks said følger..gjesp..) er slikt som hjalp Trump til å bli President, venstresiden har ikke politiske svar som duger. Derfor vinner Trump mot alle odds, og det er viktig at dette kjøret fortsetter inn i valgkampen. Det er ingen vinnersak for democrats å mase om slikt. Trump må derfor svare med tweets som holder dere gående.
Redigert 19.02.2019 kl 22:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:49 1200

"Konspiranoiateorien om Trump i lomma på Vladimir Putine er uten bevis"

Det sies at Putin i løpet av presidenskapet har gravd tiil seg 200 mrd USD. Det betyr at han må ha meget dype lommer. Din teori om at det er en konspirasjonsteori at Trump er i lomma på Putin er derfor avvist. Et annet viktig tankekors er at Trump er en golf mann. I de fleste lommer spiller man bare tennis men i Putins store lommer har man lett plass til 18 hull.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:37 1203

Mitt neste nick, om Havfruen eller et annet snøflak kaster meg ut igjen, står mellom jabbadabbasosomso eller jabbadabbalooglo. Jabbadabbatre blir litt forutsigbart. Som nickekspert på forumet; har du noen anbefalinger?
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:37 1204

Flynn flynn flynn.
says whistleblowers liksom.
Her renner teoriene fortere enn vann.
Konspiranoiateorien om Trump i lomma på Vladimir Putine er uten bevis, og nå spør dere på andre året. Null bevis. Berre spyr
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:30 1205

Her bryr vi oss ikke om trussler fra sensurfruer.
Democracy dies in darkness

Flynn-backed plan to transfer nuclear tech to Saudis may have broken laws, say whistleblowers
Investigators fear President Trump is still considering the plan, which was pushed by Flynn and Trump friend Tom Barrack.
https://www.nbcnews.com/politics/congress/flynn-backed-plan-transfer-nuclear-tech-saudis-may-have-broken-n973021

Whistleblowers from within President Donald Trump's National Security Council have told a congressional committee that efforts by former national security adviser Michael Flynn to transfer sensitive nuclear technology to Saudi Arabia may have violated the law, and investigators fear Trump is still considering it, according to a new report obtained by NBC News.

The House Oversight Committee has formally opened an investigation into the matter, releasing an interim staff report that adds new details to previous public accounts of how Flynn sought to push through the nuclear proposal on behalf of a group he had once advised. Tom Barrack, a prominent Trump backer with business ties to the Middle East, also became involved in the project, the report says.

Just days after Trump's inauguration, backers of the project sent documents to Flynn for Trump to approve, including a draft Cabinet memo stating that the president had appointed Barrack as a special representative to implement the plan and directing agencies to support Barrack's efforts, the report says.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:22 1205

Han ildvannvognmannkonduktøren, kommer snart med billettkontrollen. Spene sete belte
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:22 1209

Jabbe er ikke sensurert før jeg får deg kastet ut av forumet! Og det gjør jeg ikke. Du har rett til å drite deg ut hver eneste dag! ;-)))
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:15 1212

Vi er alle enige om at det er fint du har fått egen tråd.
HanVann
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:13 1213

I disse multikulturelle russiagate tider kunne også HanBlackRussian slått bra an. Muligens litt pk.
Redigert 19.02.2019 kl 22:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:10 1213

Når får vi se nicket HanMøllersTran?

Eventuelt bare HanTran

som ikke må forveksles med Hai Noc Tran.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:59 1217

Du sensurert liksom. Nå juger du, IGJEN, men det får du lov til pga ytringsfriheten du har og misbruker.
og den broren..øgle?
og trump i lomma på putin

Du har en livlig teori om det meste.
Redigert 19.02.2019 kl 22:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:45 1221

Havfruen

Topicen er fortsatt like relevant. Her snakker vi om løst og fast, ofte Trump, samt at nye deltakere med jevne mellomrom blir minnet om at du sensurerer meninger du ikke liker. Som tilhenger av ytringsfrihet så mener jeg det er en viktig melding å gi.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:40 1224

For en spinnvill sak du har jabbato! Tror du på denne saken din?

inspire real-world incidents: just last month, a QAnon supporter killed his brother, whom he thought was a lizard
jabbadabbato
I dag kl 21:28 8
Akkurat den saken nevnte jeg på Havfruens topic før jeg ble sensurert.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:36 1227

Og da jabber jeg deg over til ny side - er ikke det hyggelig å smake egen medisin? ;-)))
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:34 1133

Etter snart 300 innlegg bør du være ferdigsnakka om meg, Jabbe!
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:28 1139

Akkurat den saken nevnte jeg på Havfruens topic før jeg ble sensurert.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:06 1144

"relevant"
inspire real-world incidents: just last month, a QAnon supporter killed his brother, whom he thought was a lizard
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:02 1145

Kred til Pepper for å bidra med relevant artikkel.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 10:52 1160

https://www.theguardian.com/commentisfree/2019/feb/18/online-conspiracy-theorists-democracy
Stop the online conspiracy theorists before they break democracy
such ideas threaten the future of Europe
Our new analysis at the Institute for Strategic Dialogue shows that European conspiracy theorists run increasingly sophisticated campaigns around critical junctions in national, regional and global politics.
The QAnon community, which began on the message-board site 4chan, strongly overlaps with the support networks of far-right movements such as the EDL and Pegida.
..
Groups such as Q Europe, Q Britannia and Q Deutschland are already gearing up to influence voting behaviour in a crucial election that will determine the future of the European project.
..
Governments and big tech firms are slowly starting to push back against the systematic diffusion of disinformation. Last month, YouTube announced that it would change its algorithms to stop Governments and big tech firms are slowly starting to push back against the systematic diffusion of disinformation. Last month, YouTube announced that it would change its algorithms to stop

And yet this virtual cosmos of absurd stories can inspire real-world incidents: just last month, a QAnon supporter killed his brother, whom he thought was a lizard
Slettet bruker
12.02.2019 kl 16:28 1201

Exclusive: Qatar is attempting to keep tighter control of its investments abroad after finding out it may have unwittingly helped bail out a Manhattan skyscraper owned by the family of Jared Kushner, sources tell @Reuters https://reut.rs/2DyY3En