For oss som er sensurert av Havfruen

Slettet bruker
14.01.2019 kl 11:50 10712

Havfuen ønsker ikke motargumenter mot sine konspirasjonsteorier og har derfor utestengt meg og Dirken fra sine tråder.
Denne tråden er for alle som støtter ytringsfriheten innenfor reglementet satt for forumet.
Slettet bruker
08.02.2019 kl 13:51 1370

Verdens rikeste mann anklager tabloidavis for utpressing

https://www.nrk.no/urix/amazon-sjef-jeff-bezos-anklager-tabloidavis-for-utpressing-1.14421633

Slettet bruker
08.02.2019 kl 13:54 1370

Så hvordan har AMI fått tak i bildene fra Bezos? De finner ingen spor av hacking. Broren til elskerinnen, en diehard Trump supporter, har vært mistenkt men bedyrer sin uskyld. Da gjenstår NSA/FBI.
Slettet bruker
08.02.2019 kl 14:58 1358

Det er nok elskerinnen gjennom broren som sikret seg forsikring og bezos på kroken.
Bezos har rotet seg liberalt til for egen maskin, og sladrepressen i Usa gjør det sladrepressen alltid har gjort, det gjelder alle og uansett, its a dirty magazine lenge før Trump og det er bare slik de har vært-
Slettet bruker
08.02.2019 kl 15:03 1356

Noe som gjorde historien om Bezos litt mistenkelig er at sladdermagasinene først og fremst går etter kjendiser som skuespillere, musikere og politikere. Få av kjerneleserne til dette magasinet viste hvem Bezos ,var så hvorfor brukte de mer ressurser på ham en noen andre objekter i historien? De forfulgte han i 4 måneder.
Slettet bruker
08.02.2019 kl 15:13 1351

In light of Bezos’s claims, worth returning to this story we did at @NewYorker, breaking the news that the same Enquirer editor Bezos dealt with was also behind a secret collaboration with Harvey Weinstein to dig up dirt on accusers: https://www.newyorker.com/news/news-desk/harvey-weinsteins-army-of-spies

https://twitter.com/RonanFarrow/status/1093734749821194241
Slettet bruker
08.02.2019 kl 17:31 1341

Stadig nye avsløringer om Trumps omfattende bruk av illegal arbeidskraft.

‘My whole town practically lived there’: From Costa Rica to New Jersey, a pipeline of illegal workers for Trump goes back years

WaPo spoke with 16 men and women from Costa Rica and other Latin American countries who said they were employed at the Trump National Golf Club Bedminster.

All of them said they worked for Trump without legal status — and that their managers knew.

In Costa Rica, WaPo located ex-workers who provided detailed accounts of their time at Bedminster & shared memorabilia they had kept.

Their accounts contribute to mounting evidence that even as Trump vilifies workers without legal status, he has long benefited from their labor.

A newly obtained police report shows Bedminster's head of security was told in 2011 about an employee suspected of using false ID papers — the first documentation of a warning to the Trump Org. about a worker's legal status.

Other supervisors got similar flags, WaPo reports.

https://www.washingtonpost.com/politics/my-whole-town-practically-lived-there-from-costa-rica-to-new-jersey-a-pipeline-of-illegal-workers-for-trump-goes-back-years/2019/02/08/8cdbc1dc-2971-11e9-97b3-ae59fbae7960_story.html?noredirect=on&utm_term=.438941a81079
Slettet bruker
08.02.2019 kl 17:44 1335

New Trump Probe Looks a Lot Like a RICO Investigation

The crimes reportedly under investigation—money laundering, fraud, conspiracy—could amount to a criminal enterprise. That’s how my team of prosecutors put away Detroit’s mayor.

Referring to a cooperator as a “rat,” President Trump sometimes sounds like a mob boss. He may ultimately be prosecuted like one, too.

While some reports say that Special Counsel Robert Mueller’s investigation is winding down, it appears that another investigation is just gearing up. According to reports in The Wall Street Journal and The New York Times, a grand jury in the Southern District of New York recently issued a subpoena to the Trump inaugural committee, seeking documents relating to donors and spending. According to reports, the subpoena indicates that prosecutors are investigating conspiracy against the United States, false statements, mail fraud, wire fraud, money laundering and violations of campaign finance and inaugural committee laws. In addition, CNN has reported that federal prosecutors in Manhattan have expressed interest in interviewing executives from the Trump Organization.

https://www.thedailybeast.com/new-trump-probe-looks-a-lot-like-a-rico-investigation?ref=home
Slettet bruker
10.02.2019 kl 11:03 1306

These Secret Files Show How The Trump Moscow Talks Unfolded While Trump Heaped Praise On Putin

Ahead of Michael Cohen’s testimony, read the original paper trail behind the campaign to build Europe’s tallest tower in Moscow — and how it played out alongside Donald Trump’s presidential campaign.

https://www.buzzfeednews.com/article/azeenghorayshi/trump-tower-moscow-the-secret-files-cohen-sater-putin
Slettet bruker
10.02.2019 kl 11:06 1304

russiarussia teorier
din sutte klut
#trump i lomma på putin uten beviser
du bare spør og spør
Slettet bruker
11.02.2019 kl 23:29 1285

Det kommer bølge på bølge fra islam AP med grunnlag for sensur.

Men det ER plass til denne tråden. Jeg personlig fatter ikke at den trengs men bruk din plass til det du finner viktig.
Skriv dine meninger sota og la deg inspirere av Jbbarafats rekordtråd med plass til ufattelig mange bortkastede meninger, slutt å syt som en AP islamist.
Redigert 11.02.2019 kl 23:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.02.2019 kl 23:42 1221

Det er flott at Pepper stikker innom og krydrer topicen.
Slettet bruker
12.02.2019 kl 00:01 1217

Du er muligens ok det aner jeg ikke, men du er et sensurhue, og det gjør deg interessant. Dine trump repeats er bare staffasje jeg vil bak. for å forstå hva som trigger sensurmennesker . Jeg har et overfokus, på sensurhuer, garantert. Det er hjerner jeg vil klemme og forstå. Sensurrehuer.
Har ingen respekt for utslengere. Mentaliteten ødelegger enhver fri tanke du måtte kunne utvikle.
Sensur er ikke oppfunnet for AP, men for det du ikke liker. Du er trillrundt fake, som enhver som tyr til slike sensurbehov.
Og du er freidig nok til å lage tråd om sensur
jeg vil aldri krydre ytrere som fremmer sensurkrav. Det er det laveste man kan komme. Under løgn.

Gi meg LØGN og manipulasjon men aldri sensur om du er mann for dine meninger.
Redigert 12.02.2019 kl 00:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.02.2019 kl 16:28 1198

Exclusive: Qatar is attempting to keep tighter control of its investments abroad after finding out it may have unwittingly helped bail out a Manhattan skyscraper owned by the family of Jared Kushner, sources tell @Reuters https://reut.rs/2DyY3En

Slettet bruker
19.02.2019 kl 10:52 1157

https://www.theguardian.com/commentisfree/2019/feb/18/online-conspiracy-theorists-democracy
Stop the online conspiracy theorists before they break democracy
such ideas threaten the future of Europe
Our new analysis at the Institute for Strategic Dialogue shows that European conspiracy theorists run increasingly sophisticated campaigns around critical junctions in national, regional and global politics.
The QAnon community, which began on the message-board site 4chan, strongly overlaps with the support networks of far-right movements such as the EDL and Pegida.
..
Groups such as Q Europe, Q Britannia and Q Deutschland are already gearing up to influence voting behaviour in a crucial election that will determine the future of the European project.
..
Governments and big tech firms are slowly starting to push back against the systematic diffusion of disinformation. Last month, YouTube announced that it would change its algorithms to stop Governments and big tech firms are slowly starting to push back against the systematic diffusion of disinformation. Last month, YouTube announced that it would change its algorithms to stop

And yet this virtual cosmos of absurd stories can inspire real-world incidents: just last month, a QAnon supporter killed his brother, whom he thought was a lizard
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:02 1142

Kred til Pepper for å bidra med relevant artikkel.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:06 1141

"relevant"
inspire real-world incidents: just last month, a QAnon supporter killed his brother, whom he thought was a lizard
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:28 1136

Akkurat den saken nevnte jeg på Havfruens topic før jeg ble sensurert.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:33 1133

Snakker du om meg ennå???
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:34 1130

Etter snart 300 innlegg bør du være ferdigsnakka om meg, Jabbe!
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:36 1224

Og da jabber jeg deg over til ny side - er ikke det hyggelig å smake egen medisin? ;-)))
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:40 1221

For en spinnvill sak du har jabbato! Tror du på denne saken din?

inspire real-world incidents: just last month, a QAnon supporter killed his brother, whom he thought was a lizard
jabbadabbato
I dag kl 21:28 8
Akkurat den saken nevnte jeg på Havfruens topic før jeg ble sensurert.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:45 1218

Havfruen

Topicen er fortsatt like relevant. Her snakker vi om løst og fast, ofte Trump, samt at nye deltakere med jevne mellomrom blir minnet om at du sensurerer meninger du ikke liker. Som tilhenger av ytringsfrihet så mener jeg det er en viktig melding å gi.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 21:59 1214

Du sensurert liksom. Nå juger du, IGJEN, men det får du lov til pga ytringsfriheten du har og misbruker.
og den broren..øgle?
og trump i lomma på putin

Du har en livlig teori om det meste.
Redigert 19.02.2019 kl 22:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:10 1210

Når får vi se nicket HanMøllersTran?

Eventuelt bare HanTran

som ikke må forveksles med Hai Noc Tran.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:13 1210

I disse multikulturelle russiagate tider kunne også HanBlackRussian slått bra an. Muligens litt pk.
Redigert 19.02.2019 kl 22:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:15 1209

Vi er alle enige om at det er fint du har fått egen tråd.
HanVann
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:20 1206

HanTungtVann
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:22 1206

Jabbe er ikke sensurert før jeg får deg kastet ut av forumet! Og det gjør jeg ikke. Du har rett til å drite deg ut hver eneste dag! ;-)))
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:22 1202

Han ildvannvognmannkonduktøren, kommer snart med billettkontrollen. Spene sete belte
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:30 1202

Her bryr vi oss ikke om trussler fra sensurfruer.
Democracy dies in darkness

Flynn-backed plan to transfer nuclear tech to Saudis may have broken laws, say whistleblowers
Investigators fear President Trump is still considering the plan, which was pushed by Flynn and Trump friend Tom Barrack.
https://www.nbcnews.com/politics/congress/flynn-backed-plan-transfer-nuclear-tech-saudis-may-have-broken-n973021

Whistleblowers from within President Donald Trump's National Security Council have told a congressional committee that efforts by former national security adviser Michael Flynn to transfer sensitive nuclear technology to Saudi Arabia may have violated the law, and investigators fear Trump is still considering it, according to a new report obtained by NBC News.

The House Oversight Committee has formally opened an investigation into the matter, releasing an interim staff report that adds new details to previous public accounts of how Flynn sought to push through the nuclear proposal on behalf of a group he had once advised. Tom Barrack, a prominent Trump backer with business ties to the Middle East, also became involved in the project, the report says.

Just days after Trump's inauguration, backers of the project sent documents to Flynn for Trump to approve, including a draft Cabinet memo stating that the president had appointed Barrack as a special representative to implement the plan and directing agencies to support Barrack's efforts, the report says.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:37 1201

Flynn flynn flynn.
says whistleblowers liksom.
Her renner teoriene fortere enn vann.
Konspiranoiateorien om Trump i lomma på Vladimir Putine er uten bevis, og nå spør dere på andre året. Null bevis. Berre spyr
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:37 1200

Mitt neste nick, om Havfruen eller et annet snøflak kaster meg ut igjen, står mellom jabbadabbasosomso eller jabbadabbalooglo. Jabbadabbatre blir litt forutsigbart. Som nickekspert på forumet; har du noen anbefalinger?
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:49 1197

"Konspiranoiateorien om Trump i lomma på Vladimir Putine er uten bevis"

Det sies at Putin i løpet av presidenskapet har gravd tiil seg 200 mrd USD. Det betyr at han må ha meget dype lommer. Din teori om at det er en konspirasjonsteori at Trump er i lomma på Putin er derfor avvist. Et annet viktig tankekors er at Trump er en golf mann. I de fleste lommer spiller man bare tennis men i Putins store lommer har man lett plass til 18 hull.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 22:56 1196

Realiteten er at Trump har okkupert hodet ditt og hele venstresidens felleshjÆrne. Disse ekstremdemoniseringene av Trump (lol i lomma på Putin--->ENDELØSE sidetråder med kverulerte og endevendte he said she said leaks said følger..gjesp..) er slikt som hjalp Trump til å bli President, venstresiden har ikke politiske svar som duger. Derfor vinner Trump mot alle odds, og det er viktig at dette kjøret fortsetter inn i valgkampen. Det er ingen vinnersak for democrats å mase om slikt. Trump må derfor svare med tweets som holder dere gående.
Redigert 19.02.2019 kl 22:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:09 1192

Trump tapte høstens valg med 8.6%. Taktikken da var å knytte alle demokrater til den lite populære Pelosi. Det ble en bom. Nå ser det ut som at den nye taktikken er å knytte alle demokrater til de mer ytterliggående sosialistene i partiet, e.g. AOC. Er det derfor de har blitt så aktive i Venezuela også? Det er mulig denne taktikken lykkes bedre. Jeg er ikke spesielt begeistret for de ytterligående sosialistene i partiet selv. Problemet til republikanerne er imidlertid at veldig mange av Trumps egen base støtter mange av forslagene til sosialistene. Fri medicare, penger ut av politikken, heve minstelønn, antiwar etc.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:12 1192

Du har alltid en statistic elns (og andre løgner) men det er bare bs i denne sammenhengen å vise til mid-term. Det at du er så fake til hjerteroten er naturlig når man skjønner hvor dårlig det står til med alternativet til trump.
Åh du har en måling her, åh du har en måling der. Og russiarussiarussia teori.
Redigert 19.02.2019 kl 23:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:19 1192

Jeg kan jo vise til meningsmålinger. Det ser selvsagt ikke spesielt bedre ut der.
Når det er sagt så spår jeg absolutt ikke at Trump uansett vil tape. Han har mange fordeler og den viktigste er uten tvil at han beholder stort sett samme støtte nærmest uansett hvilken skandaler som blir avslørt om han.
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:31 1190

Mid term election gir normalt slitasje i det leddet. Og meningsmålinger....Selvfølgelig kan du knote på det, men det er særdeles tynne saker de utslagene de har vist til nå. å beregne utfall av presidentvalget på. Du kan bare glemme det tallet når valgkampen er igang. Det er totalt uvesentlig. Det viktigste blir at democrats, de har...hmmm...russiarussiarussia og mengder med kveruleringer, oi der gikk den tullete løgntelleren rundt igjen. Ikke så mye mer.

Sitater begge veier. Rett og slett tall du likesågodt kan glemme. Dårlig poeng.
https://www.telegraph.co.uk/news/2018/11/07/split-decision-us-newspapers-reacted-midterm-elections/
The Wall Street Journal called it a "Split decision", with the paper's editorial concluding: "America’s deep political divisions revealed themselves again on Tuesday, as Democrats regained control of the U.S. House while Republicans picked up seats in the Senate. Add their gains in the statehouses, and it was a better night overall for the Democrats, if less than the “blue wave” they advertised."
Redigert 19.02.2019 kl 23:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2019 kl 23:35 1189

Velgerne ble litt ør av å få servert fire MEGASKANDALER pr dag, og jabba tellemaskinen har nå tellet hvor mange løgner????
Snakk om skandaler, skandalen er jabbasorosmaskineriet som spyr ut forvridde kveruleringer og knitpick under russiarussiarussia konspiranoia teorien.