Hva kan PHO og de største aksjonærene gjøre for å få opp volumet

risksøker
PHO 14.01.2019 kl 16:50 4568

Det største problemet til PHO og oss aksjonærer nå er at volumet og dermed interessen for aksjen er på et micro nivå. Nå er det tid for PHO og de største aksjonærene og vise vilje til å få opp volumet og aksjekursen. Potensial for PHO i USA ser meget lovende ut og med sine presentasjoner i US kan fort en bailer komme med et skam bud på selskapet. Vil tro at ingen er tjent med et slikt bud, vi ser et betydeligere høyere potensiale i aksjen. Vil tro at også de største aksjonærene er lite interessert i et slikt bud så kom igang og kjøp. PHO kjøp egne aksjer, tror ikke dere er hellere interessert i å bli kjøp opp til en skam pris. Angående dette med et skam bud kan det også være farlig å ikke sitte med aksjer over natten da et bud kan komme.
Redigert 20.01.2021 kl 12:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2019 kl 20:09 1371

Skal ikke være enkelt.
Er vi riktig heldige nå så ender kursen imorgen tett på 48,80 samme som den var 23.12 da Risiko meldte at omtrent alle ville ut av Pho og at den skulle ned på 30-tallet.
Intet avgjort, men ser som vanlig ut som han bommer med sine forhåpninger.
rischioso
15.01.2019 kl 23:47 1228

Usikker har du vært så det er det ingen tvil om siden du har vært så stille i perioden som kursen har sunket og så snart den klarer en ørliten pluss så er du tilbake på plass med fjåsete kommmentarer i kjent stil...

Og sikker bør du ikke være på at nedgangen er over for den har nok heller bare så vidt begynt...

Du sier at jeg håper, men jeg håper ingenting - det er heller gjennom hva du selv gjør at du tror andre gjør. Jeg overlater ingenting til håpet men sjekker reell status og gjennom det så ser jeg ikke noe som gjør at jeg skulle forvente noe annet enn fortsatt press på kursen pga nettopp svakt q4 og mest sannsynlig også svakt q1 og da snakker vi om lang tid med fortsatt svake resultater noe som ikke akkurat vil trigge kursen- heller det motsatte...

----------------------------

Ikke overraskende så noterer jeg meg (noe sikkert også flere gjør) at mr tatt ut av en sammenheng prøver å overbevise om ikke andre enn seg selv at han kan lese hva de som er blokkert skriver,,,, Enten så har man blokkert eller så har man ikke - det finnes som kjent ingen mellomting...:)
Redigert 16.01.2019 kl 00:48 Du må logge inn for å svare