Skiftet syn på hovedindeksen til oppgang.

Volf
13.01.2018 kl 16:51 1613

Har skiftet syn til mer posestivt på hovedindeksen siden nytt år, den slo til og ny all-time high og intradag high første 2 handle uker og slutter på fredag opp 0,1 % til 839,78 helt utrolig.
Spørsmålet som må stilles er om oppgangen forsetter eller vi får en korreksjon nå til teknisk støtte på 822,800 eller lavere?.
Slik som de siste par ukene har forløpt er det mulig at oppgangen forsetter opp mot 862, det forutsetter at den stigende hovedtrenden holler og at den lange positive undertonen i RSI forsetter.
Som en liten kuriositet kan nevnes at forsetter den positive trenden i RSI , kan det være mye mere å å gå på. Det vil si at enhver korreksjon kan være en kjøps mulighet. Forsetter det slik kan 1000 være innen rekkevidde de neste årene, men det tror jeg lite på for en gang kommer en korreksjon spørsmålet er bare når den kommer.
Litt utenom det vanlige kan jeg nevne at mandag vil jeg kvitte shorten i FRO da jeg tror bunnen der nå er passert at den sakte men sikkert vil begynne å stige fra Q2. ( Legger ut en liten notis om FRO senere begynner å bli sent her)
Forsetter med shorten i GOGL.

Sitter fremdeles her og kjeder meg kan ikke gå ut hver kveld/natt.

Redigert 13.01.2018 kl 16:53 Du må logge inn for å svare
sognoksen
13.01.2018 kl 19:15 1513

Har Lpg aksjer og kjøpte inn 30k bear hvorfor jeg tok en mot post har jeg ikke noe godt svar på ,men fikk vel høydeskrekk ,etter en kanon dag på fredag ,blir vel opp på mandag og tenker jeg
Slettet bruker
13.01.2018 kl 17:22 1593

Jeg og er veldig spent på hovedindeksen nå. For meg ble 2018 helt sinnsykt bra, og kan takke NAS for det.

Ergrer meg grusomt at jeg ikke slo til på GOGL 65 sist. Vondt å se den opp på 70 tallet !
Det var her her ville utveksle litt info med deg ang kinesisk nyttår, via gmail!

Tok en rask trade i Frontline sist uke, men ut med småtterier i gevinst. Så falt den noe tilbake og så hentet det seg inn igjen.
Tenker du at man allerede nå bør være inne i Frontline? Ratene kommer vel normalt sett i høst ? Normalt har frontline gått fra august, i gode år, derfor vurdert det som litt tidlig å gå inn der enda ?

SS