Bitshares -Halsebrekkende billig

JosefK
16.01.2019 kl 06:46 830

Bitshares er kanskje den kryptovalutaen jeg setter høyest. Super rask, gjennomsnittlig confirmation på 1,5 sekund. Rom til å vokse, kjeden er beregnet til å ta unna volumet på Nasdaq.

Faktisk er det få om noen som klarer å matche musklene til BTS.

Desentralisert børs

Med Bitshares slipper man å bekymre seg over hacking av børser og motpartsrisikoen det er med å handle krypto. Walleten er nemlig en børs og alle handler gjøres på blokkjeden. Alt man trenger er private nøkler og en nettleser eller app så er man rett på børsen.

Stabil valuta

Det morsomste med BTS er at man kan handle med stabile derivater, også kalt smartcoins. BitCNY, BitUSD, bitGOLD og en hel rekke andre stabile coins. Kjekt når markedet går rett i dass.

Coinfactory

Lag din egen krypto. Et par museklikk og så har du din egen krypto. Det blir nok ikke den neste bitcoin, men med å bruke hodet, kan det brues til alt mulig.

Et desentralisert, autonomt selskap

Bitshares har ingen ansatte. Det er en protokoll styrt av deltakerne. Alle beslutninger avgjøres med flertall. Og blokkjeden er self-funding. De som utvikler og vedlikeholder er valgt til å gjøre sine funksjoner.


Krypto krasjen har selvfølgelig gjort sitt til at kursen er rekord lav. Jeg tror det er en gunstig inngang nå.
Redigert 16.01.2019 kl 07:06 Du må logge inn for å svare
JosefK
25.03.2019 kl 15:57 669


Og der kom bekreftelsen på at jeg ikke har tatt helt rav ruskende galt. Opp 45% på det meste og enda er det flere mil igjen til ath