Oppfordring til alle Qec-bloggere

TommyLee
QEC 14.01.2018 kl 12:43 4081

Jeg vil oppfordre alle som blogger om Qec til å begynne å bruke det nye forumet da
-nye brukere som ikke vet om det gamle forumet kan gå glipp av mange gode innlegg.
-vi som har opprettet profil etter at det nye forumet ble opprettet, får ikke vært med i diskusjoner på det gamle forumet.
-det gamle forumet blir snart stengt ned allikevel.
-kanskje å tro på julenissen, men jeg håper at rottene som sitter uke etter uke, og spammer trådene på det gamle forumet med det samme negative oppgulpet, forsvinner ned med den gamle skuta.

Til slutt vil jeg oppfordre alle som har ønsker om forbedringer til det nye forumet om å legge disse inn i tråden
"Oppdatering - nytt vs gammelt forum" som ligger på toppen av blogg-forsiden.
Slettet bruker
14.01.2018 kl 12:58 4035

Dette støtter jeg fullt ut. Dette nye forum synes jeg er mye bedre en det gamle.

Lurer på hva som satt i gang Omsetningen på Fredag. Kommer reguleringen til uka mon tro ?
TommyLee
14.01.2018 kl 14:08 3936

Det kan godt hende. Det blir noen spennende uker fremover.
Her er alle eggene i Qec-kurven ;-)
Nayroun
14.01.2018 kl 17:43 3724

Enig, men det er ikke lenge igjen til det gamle blir stengt forhåpentligvis.

For de som vil titte på det gamle forumet som forøvrig enda har stor aktivitet:

http://forum.hegnar.no/ticker.asp?ticker=QEC
Slettet bruker
14.01.2018 kl 22:43 3440

Helt enig TommyLee,
Jeg vet ikke hva de andre «trollene» kommer til å gjøre, men XP har i allefall hevdet at han ikke blir med her på de nye forumet...
ak78
14.01.2018 kl 23:10 3403

Will do! Blir mer her enn på det gamle ?
TommyLee
17.01.2018 kl 18:03 3079

Gamle vaner er vonde å vende :D
Det er vel typisk at gamle brukere ofte er negative til utskifting av gammel software fordi de kjenner det gamle systemet så godt.
Men det er litt komisk når brukerne her insisterer på å fortsette med det gamle stusslige forumet med 90-talls look og funksjonalitet.
Selv har jeg irritert meg lenge over standarden på det gamle forumet, og sett frem til at det nye kom på plass. Men jeg ble litt skuffet da det kom, og hadde forventet meg nye funksjoner og bedre kvalitet både på layout, design og brukervennlighet på det nye forumet. Satser på at det blir bedre etterhvert.
Uansett synes jeg det er bedre enn det gamle.
Jeg skjønner ikke helt hva man liker mer med det gamle. Er det det typografiske? Eller er det noe funksjonalitet som man har i det gamle, som ikke er implementert i det nye?
Slettet bruker
18.01.2018 kl 16:52 2786

Hva skjer nå med kursen ?
Flakser mellom 6.41 og 6.62
Når kan disse reguleringene komme mon tro ?
anderix
18.01.2018 kl 18:37 2694

Bruker begge forum og blir mer og mer komfortabel med det nye. Bare å stenge ned det gamle først som sist, så man slipper å svitsje mellom de to.