BDRILL: Godt den ikke tar av mens jeg roterer portefølje

Slettet bruker
BDRILL 16.01.2019 kl 15:31 2309

Er blitt en stund siden månedsskiftet okt/nov 2018 da jeg - tydeligvis sammen med mange andre - valgte å sikre ut hovedposten i BDRILL. Det var da for usikkert med oljepris og øvrige makroforhold. Etter det har det derfor bare blitt gjesteopptredener i BDRILL med raske salg på bra dager etter at trenden har snudd stadig mer nedover. Nå har oljeprisen kommet noe tilbake, og jeg tror fremdeles at aksjen vil bli ei kule i 2019, spørsmålet er bare timingen.

Jeg er derfor fornøyd med at aksjen skranter foreløpig, mens jeg driver i andre aksjer og ikke har ledige midler til et saftig BDRILL-stunt.
Håper imidlertid å komme tyngre inn igjen før nye meldinger og bedrede sektorforhold kjører kursen ubehagelig høyt.
Med 4 nye rigger mot aktivering, lav gjeld og solid konkurransegrunnlag vil dette løsne før eller senere.
Men som sagt, helst ikke før jeg har kommet meg tyngre inn : -)
Redigert 20.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2019 kl 16:06 2263

Ja da, "alle" vet du selger på topp og kjøper på bunn osv. Bare synd du skriver om salgene dine mange måneder i etterkant ;-) Og melder kjøp i fremtiden i påvente av at aksjen skal stige. Og vipps, når den har steget noen dager så har du plustelig kjøpt x-antall dager i forkant ;-) Du er en skrue du onkel.

Sist vi hadde en hyggelig samtale endte du på toalettet med løs mage i påvente av assistanse. Den gang handlet du i AkerBp på søndager. Eide aksjen fredag kveld, men mandag morgen var den plutselig solgt. ;-) Husker du?

Eneste kjøpet jeg har sett deg gjøre i Real Time er Funcom. Tror den deiset ned 20% like etter. Du sluttet nok sporenstreks etter det med real time spådommer. Bedre med: titt på vinner listen på morgenen og skriv noen ord om hva du kjøpte igår ;-)

men det jeg lurer mest på: hva ønsker du å få ut av skriveriene dine ref. inn/utganger? Tror du ikke 99% her inne har gjennomskuet deg for lenge siden? Hvor mange nick har du hatt "dialog" med som krevde at du måtte forandre log-in?
Redigert 16.01.2019 kl 16:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2019 kl 17:27 2198

Hehe,
vi kan bare notere at en svært bitter AXA-taper finner det rimelig å strø stråmenn over ham som advarte bl.a. ham - helt korrekt - om at AXA stod foran en dårlig periode. Mens han og andre hausset på. Hehe.

Som det heter på utenlandsk: "Somebody's gonna pay for my misery".
YNWA250505
16.01.2019 kl 17:36 2174

Spot on Str8up! Så kan mann jo lure på hvorfor Korsar skal inn igjen i noen andre aksjer når han selv omtrent har garantert at BGBIO skal til kr 72 i løpet av få måneder. Det 45 kroner opp fra dagens kurs det. Korsar du tror vel ikke Borr skal øke med kr 40? i år? Så om du er så skråsikker på BGBIO, hvorfor vil du da inn i andre aksjer. Du burde jo bare banke all in i BGBIO? Eller tror du ikke på det du selv skriver?
Slettet bruker
16.01.2019 kl 23:10 2021

Stå på Korsar, ikke la deg distrahere av loosers, teknisk ser det lovende ut, siste skulder under utvikling i en OHS formasjon med potensiale til 29-30. Får Trump muren sin og avtalen med Kina, samt en eller annen plan for brexit… blir det gøy… og det kan gå fort i svingene med BDRILL
Var med sinvest fra 10 til over 100..det var en fantastisk reise med mange millioner på kontoen, ser ikke bort ifra noe tilsvarende kan skje her
Redigert 17.01.2019 kl 02:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.01.2019 kl 13:32 1743

Første stopp 24.20 kan skje allerede på mandag og da blir OHS formasjon utløst med potensiale til 29.
Her er det bare å ta plass, selv full lastet på 22

https://imgur.com/a/RvNZbpq
Slettet bruker
20.01.2019 kl 13:38 1730

DNB analyse fra Januar 2, har kursmål på 39

BORR DRILLING
Bienvenido a Mexico
The fleet status report confirmed Borr’ Drilling entry into
Mexico with the Odin (350 ft from 2013) securing a 9-
month contract starting Q1 2019. We believe the
contract economics are solid with the day-rate above
USD100k and paid mobilisation, above our current
estimates for similar rigs. In addition, we consider this
an important first step into Mexico, which could be an
important market for Borr going forward. Other
contracts in the fleet status report are believed to be
largely in line with our forecast

Slettet bruker
22.01.2019 kl 12:31 1411

Nøff - denne tråden hadde gått meg hus forbi.

Korsar er en mann man bør pirke litt mer i. Dere husker vel hans bom i inkasso nylig??
Skremmende at ikke admin setter ned foten for en som påfører så mye tap for konfirmanter her på ho forum.

SS
[ Leasing ]
22.01.2019 kl 13:25 1351

Admin må da for all del ikke blande seg. Da forsvinner det mye bra underholdning da ;) Det er jo storveis at en kan backtrade så mye at en glemmer fra dag til dag, og ender opp med å ha solgt aksjer når børsen var stengt. Det er jo bare fornøyelig og absurd. Priceless!!
Slettet bruker
22.01.2019 kl 13:45 1323

Enig der Leasing.
??