Luxusdiett trendy foodie me liker Fru Stordalen men nok EAT mas

Slettet bruker
TEA 17.01.2019 kl 15:17 882

Jeg liker trendie foodie weirdie healthy greenie preparert av en chef eller på den kuleste cafe. Ok.
Jeg gjør mitt. Stordalen sitt.
Og jeg synes det er stilig profil, egen luxusdiettveldedighetsorganisasjon til VÅRT beste, du skal oppdra oss. Så flott og nestekjærlig, på stor scene og jublende publikum. Events. Adrenalin. Applaus. Dette gjør du for oss, tusen takk.
Men dette evige skjennepreken gnål og maset fra EAT er junkfood for skremmesjelen.

Fru EAT luxuspategrønt liv med chef som fortjent, ikke ha så dårlig samvittighet for dine utslipp totalt at du MÅ mase på oss og gi oss dårlig samvittighet til ekstatisk jubel fra salen, tenk å få skjenn fra selveste Fru EAT Stordalen, det er luxus s/m pisken som svinger det.
Og dessverre hjemme på mitt lusne tekjøkken så smaker det bedre med en Q, hva tror du jeg har plass til av utvalg for trendy retter.
Det blir biff med pølse til bernaisen, nå er jeg lei av ditt EAT gnål, du får redde klima med jetflyet så skal jeg droppe ketsjupp til min biff og lære meg å tygge dill til.

https://www.dagbladet.no/mat/sp-topp-slakter-gunhilds-eat-rapport---bare-to-egg-i-uka-er-spinnvilt/70661031
rapporten om den globale matsituasjonen, lagt fram av EAT Foundation og det medisinske tidsskriftet The Lancet natt til i dag.
- At vi maksimalt skal spise 2 egg i uka

https://www.dagbladet.no/mat/gunhilds-eat-rapport-sjokkerer---kjottmiddag-bare-to-ganger-i-maneden/70659994
Gunhilds EAT-rapport sjokkerer: - Kjøttmiddag bare to ganger i måneden
I 2050 er vi ti milliarder mennesker.
brahman
17.01.2019 kl 15:40 874


Jeg har allerede kjøpt meg en vekt for å veie de max 14 gram kjøtt pr. dag.

Det ene egget pr. uke trenger jeg ikke å veie..
Slettet bruker
17.01.2019 kl 15:49 866

Du kan spise mer kylling. 37 gram tror jeg. Hvis du kjøper slike små kyllingfilet som er på 100g, så burde en halv slik på 100g være greit til å begynne med for 2 personer.

Da kan dere også spise 1 skinkepåleg hver dag(også kylling), skulle bli 35g tror jeg. Trenger ikke vekt.
Redigert 17.01.2019 kl 15:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.01.2019 kl 15:51 864

Dropp den ekstra kyllingfileten til middag gutter.

https://www.theguardian.com/global-development/2013/jun/13/nigeria-larger-population-us-2050
Nigeria expected to have larger population than US by 2050
UN predicts that Africa – and Nigeria in particular – will be at forefront of huge global population rise over next century
Fjordgubben
17.01.2019 kl 16:01 858

Må nok innføre rasjonering på kjøtt og slikt slik man hadde under krigen, staten sørger for å sende ut kuponger hver måned.

At det blir endel svartebørs og derfor oppblomstring av kriminelle bander som driver med kjøtt istedenfor narkotika og slikt er baksiden av medaljen, men «alt for klimaet» så det er vel ikke så nøye.
Oskar2
17.01.2019 kl 19:56 831

Kanskje det er upassende av en bedrevitende å pisse på folk med å kalle dette for internasjonal og global forskning, dette med å overvåke hva vi skal spise og drikke er vel en privat sak og føler ikke behov for noen App med tull og tøys fra den kanten.
Slettet bruker
17.01.2019 kl 20:04 828

Helt siden den patetiske biljardonær ikke bærekraftige skjennepreken fra muliti-pool mannen Pale More (cash core) har jeg skjønt det er penger i celebrity big stage trendy skjennepreken s/m pisk mot deg du din usle forbruker.

Stor deal, jeg høyt hela ler hela veien til populistpolitikerdeal bankibordet, jetfly og skjennepreken klassen lol (Egeland også) og casher inn på flokken.

Skam deg du din usle kjøtteter på lørdag over grensen, uten jetfly med kvotealibi.

lol vi er kjøttduster og SKAL over på biller og gress sa EAT dealen til adrenalinkick celebrity applaus fra salen. SÅ uegenyttig frue med blått hår. Stilig
Redigert 17.01.2019 kl 20:11 Du må logge inn for å svare
Grantchester
18.01.2019 kl 12:08 797

Follow the money and EAT your heart out;

https://www.agweb.com/article/less-beef-more-beans-equals-smelly-report/

Så rapporten inneholder også forslag til en skatt på kjøtt !
Slettet bruker
19.01.2019 kl 21:00 754


Vi er kjøtthuer, en avgift fra å bli dyr og skatteku for bærekraftpolitikklassen på jetfart verden rundt for å redde oss midt i planeten
Riot
19.01.2019 kl 22:24 745


85 kg kött per år är det svenska genomsnittet per person, 55 kg äts resten kastas.
Det är långt till föreslagna 5 kg per år........
Slettet bruker
19.01.2019 kl 22:26 741

StordrEATen har kanskje ikke samme profil i Sverige, blir dette maset jetblåst opp i media like mye der?
Riot
19.01.2019 kl 22:31 740


Gunhild återger bara vad forskare räknat fram, ja det är stort även i Sverige....Men det är inte Gunhild som framför forskningen.

Slettet bruker
19.01.2019 kl 22:35 739

beklager om jeg misser ut, er det syrekvensk du babler?
Inte Gunhild...
Der har du seff riotsvensken en sviskekompott av svord
Glem det.
Redigert 19.01.2019 kl 22:47 Du må logge inn for å svare
Grantchester
20.01.2019 kl 12:20 715

Jeg spiste en biff på 306g i går - hvor mange dager må jeg vente til neste biffen ?
Slettet bruker
20.01.2019 kl 12:45 709

Nå må ingen tro jeg ikke har lagt om til sushi og mye annet rart jeg ikke husker navn på men ser lovlig grønt ut og nesten uspiselig men jeg har lagt om min gane til å sluke det som ikke får hele lokalet til å snu seg når jeg bestiller. Jeg gjør min plikt for å spise uten olme blikk i nakken.