WRL - Appointment of CEO

Kingen
WRL 15.01.2018 kl 08:01 21106

Wentworth Resources Limited : Appointment of CEO

08:00


------
| |
------
PRESS RELEASE
15 January 2018

WENTWORTH RESOURCES LIMITED
(Wentworth or the Company)

Appointment of CEO

Wentworth, the Oslo Stock Exchange (OSE: WRL) and AIM (AIM: WRL) listed
independent, East Africa-focused oil&gas company, is pleased to announce that
Mr Eskil Jersing has agreed to join Wentworth as Chief Executive Officer
(CEO). We anticipate that Eskil will join the Company and Board of
Directors in Q2 2018 as he undertakes an orderly transition from his current
position as CEO of Sterling Energy.

Eskils career to date spans over 30 years working across the spectrum of
exploration, appraisal, production and development projects in many of the
worlds key Petroleum basins (North Sea, Gulf of Mexico, Brazil, Africa, SE
Asia and Australasia). Throughout his career, Eskil has led multidisciplinary
integrated teams, executed new country entries, secured major leasehold
positions, in addition to discovering and monetising a number of oil and gas
accumulations. Eskil is currently CEO of Sterling Energy plc, a UK based
independent oil and gas exploration company focused primarily on Africa and
the Middle East.

Eskil started his career in 1985 as a Field Seismologist with SSL, before
moving to Enterprise Oil and, following their takeover, Shell International,
ultimately as the Gulf of Mexico Exploration Strategy and Planning Manager.
In 2009 he joined Marathon Oil as the Companys Manager for Conventional New
Ventures Worldwide and subsequently Apache Corporation as Director Worldwide
Exploration and New Ventures Asia Pacific. He was Head of New Ventures and
Co-Head of Mergers&Acquisitions at Petrobras Oil&Gas BV before starting at
his current role. Eskil holds a BSc in Geophysics from Cardiff University and
an MSc in Petroleum Geology from Imperial College, London.

Bob McBean, Executive Chairman, said:

I am looking forward to welcoming Eskil to the management team and the Board
of Wentworth. He will be taking the reins of the business at a very exciting
time for us; we have an established and growing production base in Tanzania
and an operated near term high impact appraisal and exploration asset in
Mozambique. As indicated in November 2017, with the planned relocation of
management to London, this is the right time for us to welcome a new, dynamic
executive to the Company who has a wealth of relevant geological and industry
experience, to take the business to the next stage in our development.

-Ends-


Redigert 21.01.2021 kl 09:15 Du må logge inn for å svare
holysmoke
27.01.2018 kl 12:38 6716

En må vel si at den første brønnen på Tembo i 2014 ga verdifull informasjon, og de-risket den (forhåpentligvis) kommende boringen Tembo-2. Samtidig var vel Tembo opprinnelig en elefant (millard fat) prospekt, mens analysene nå ligger på 1.7 Tcf gass eller 219 million fat olje (unrisked P50). Tembo-1 traff en 15 meters sone med gass på 4500 meters dybde. Det var en komplisert boring (high pressure/high temperature) som tok betydelig lengre tid enn antatt, men man kan regne med at med den kunnskapen man satt igjen med etter Tembo-1, så vil det kunne gå raskere denne gangen.
thief
27.01.2018 kl 11:18 6742

leste over q3 rapporten igjen,og blir bare mer og mer BULL på wrl:)Wrl har en produksjon fra MB som bare vil øke og øke,og generere mer og mer cash på bok samtidig som gjelden reduseres.Så bare MB forsvarer en betydelig høyere kurs enn dagens,altså (etter min mening) så og si null nedsiderisiko her. Selvfølgelig kan betalingene slutte å komme,men det har jeg ingen tro på!

Så har wrl i tillegg en kjempebonus i Tembo.Og det virker jo som wrl har stor tro på dette og at de vil lande en eller flere partnere:)Vi så jo hvordan iox/apcl reagerte før drilling av et potensielt funn,rett til himmels:)Forskjellen her er at wrl allerede er et solid case uten treff på tempo,så blir det bom,er nedsiden null fra dagens kurs,så alt er bonus etter min mening!:)Skulle det bli treff,så blir det himmelferd,avhenger jo av hva de treffer på.Men 2018 blir det beste året for wrl,endelig løsner ting!Penger inn,overskudd,produksjonsøkning,mulig partner,blir knall!Blir 5-10k aksjer til uka igjen,tror wrl blir hovedcaset i år:)!

Noen som har en formening om en fornuftig farmout på tembo,og hva et realistisk funn kan være??Sikkert noen som har en del kunnskaper om tembo her/nærliggende områder?:)
fremogtilbake
26.01.2018 kl 19:55 6960

Josik,

jeg tror jo heller ikke noe særlig på mitt alternativ 4, men det er jo med for å gjøre det komplett. Det er jo et alternativ, så kan vi diskutere om det har noe, lite eller null sannsynlighet. Jeg håper jo at det ikke er et realistisk alternativ. Kan godt være enig med deg i at alternativet med at de ikke får en farmout vil bety at de søker om utsettelse, men da vil de enten få det og man er tilbake til de andre alternativene, eller de vil ikke få det, og da må de enten levere tilbake lisensen eller bore på egenhånd.

Så vi kan jo gjerne diskutere dette frem og tilbake, og kalle det tre, fire eller fem alternativer, men saken er jo at enten får de farmet det ut, eller de får det ikke.

(EDIT) Alternativene blir vel da, om vi kombinerer dine og mine punkter (de tre første er vi vel enige om, uten å ta stilling til størrelsen på selskapet som kommer inn)

1. De farmer ut og fortsetter som operatør.
2. De farmer ut og gir fra seg operatør-rollen
3. De får ikke farmet ut, søker om utsettelse og får det. (Da vil de fortsette videre med de andre alternativene)

4. De får ikke farmet ut, søker om utsettelse, får ikke det og gir fra seg lisensen.
5. De får ikke farmet ut, søker om utsettelse, får ikke det og borer på egenhånd.

Så kan vi jo si at Alternativ 5 her ikke er realistisk, det er vi vel begge enige om.

Forøvrig - har de kun en interessert farminee, så blir jeg særdeles overrasket over om de sier nei om kravet fra farminee er at de skal være operatør, nesten uavhengig av hvor store de er. Selvfølgelig er det et forhandlingsspørsmål. Står folk i kø for å farme inn, er det WRL som er i en god posisjon og kan stille krav, men om det kun er en interessert aktør, er det ikke sikkert det er opp til WRL å bestemme. Operatørskapet er ikke det viktigste her, det må vel være å få brønnen boret.

Men, siden jeg ikke var på the Thief, skal jeg ikke hevde noe om hva som ble sagt der.
Redigert 26.01.2018 kl 20:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2018 kl 18:48 6997

fremogtilbake:

For ordens skyld; Det du skriver om Tembo er unøyaktig og ikke i tråd med hva WRL har vært usedvanlig klare på. Det er på nåværende tidspunkt gitt 3 alternativer for Tembo:

1. De farmer ut og fortsetter som operatør.
2. De farmer ut til Big Oil og gir ev. fra seg operatør-rollen i bytte mot bedre betingelser på andre måter.
3. De får ikke farmet ut og søker om utsettelse.

Å bore på egenhånd er utelukket av flere grunner, som ble gitt på møtet på "The Thief".
fremogtilbake
26.01.2018 kl 17:59 7016

Pr i dag består selskapet av en minoritetspost i Mnazi Bay og et prospekt på Tembo som de vil farme ut. På Tembo er det vel tre/fire muligheter:

1) De får farmet lisensen ut, og den som farmer inn blir operatør.
2) De får ikke farmet ut lisensen, og dropper lisensen.
3) De får farmet lisensen ut, men fortsetter som operatør
4) De får ikke farmet ut lisensen, og overbeviser seg selv om at de skal bore på egenhånd og er selv operatør.

I de første 2 tilfellene trenger de ikke så store ressursene i Mozambique, i de 2 siste må de ha en operatørorganisasjon der.

I Mnazi Bay har de en minoritetsandel i et M&P operert felt. De trenger ikke så store organisasjonen for det. Så jeg synes nok at en G&A på 4 millioner er mye for det de gjør i dag, men antar at vi vet hvor store de trenger å være etter at vi får an avklaring på Tembo. Om de har et asset eller 5, trenger ikke G&A for et lite oljeselskap å være så mye forskjellig, men det kunne nok være mindre. Poenget mitt er vel mer at etter at man vet skjebnen for Tembo bør selskapet enten vokse ved at de finner/kjøper seg flere produserenede assets (Tembo er forhåpentligvis et av dem), de bør konsolidere med noen, eller de bør kutte til det de trenger for å administrere Manzi Bay og børsforpliktelsene. Det er det ikke mye som skal til for, og de trenger ikke en G&A på 4 millioner for å styre Mnazi Bay (uavhengig av hvor mye de produserer der).

Jeg tror at med ny CEO på plass i løpet av året så vil organisasjonen og nivået på G&A bli sett på i forhold til aktivitetsnivået. Tror vel at etter at man vet hva som skjer på Tembo, så vil det tvinge seg frem en strategisk diskusjon om hva WRL gjør videre fremover. At de kommer til å tjene masse på Mnazi Bay endrer ikke det, hvis de kun blir en pengemaskin der pengene kommer "i posten" et par ganger i måneden trengs det ikke så mange til å administrere det.

(EDIT) At jeg synes de bar brukt for mye på G&A de siste årene og burde ha flyttet til London tidligere er en annen historie, men totalt irrelevant.nå. Det som er viktig nå er hva de gjør fremover, det nytter ikke å gråte over spilt melk.
Redigert 26.01.2018 kl 18:23 Du må logge inn for å svare
altin
26.01.2018 kl 16:10 7083

Hvorfor er administrasjon kostnader viktige først nå? burde være mer naturlig å flytte hovedkontor til London for noen år siden, da WRL var avhengig av emisjoner.

Jeg tror det er andre grunner til UK flyttingen, mulig vi får svar sammen med Tempo2 farmout.
Slettet bruker
26.01.2018 kl 15:31 7146

Ved en årlig produksjon på 80 mmscf/d fra MB har WRL rundt $22m i netto salgsinntekter.
G&A ligger på drøye $4m / år.
Vi behøver ikke å være enige, men jeg synes ikke dette er "for mye".
bjay
26.01.2018 kl 14:58 7159

Det er klart at adm kostandene spiller inn (akkurat nå for mye), men blir det slik at de må innfinne seg med at det ikke blir noe av Tembo. Da forventer jeg og sikkert mange at kostnadene blir kuttet til beinet. De vil i så tilfelle ikke ha behov for den organisasjonen de nå besitter, om det er kun MB de skal ha videre. Så det vil justere seg om uten eller med Tembo etc. Så om du regner med adm kostandene vi ser i dag og kun MB, så er jeg enig. Men ser man en liten stund fremover, så kjører de videre med Tembo og har behov for en slik org. Da vil som du sier økt produksjon kompensere for adm kostandene. I motsatt tilfelle vil de måtte kutte kraftig, hvor adm kostnadene vil justere seg inn mot fornuftig nivå mot kun MB. Så derfor mener jeg selv nå at det ikke blir totalt feil med NPV10.
fremogtilbake
26.01.2018 kl 14:24 7216

bjay,

NPV10 er en god målestokk på verdien av Mnazi Bay, men så skal man samtidig ta med at det inkluderer ikke administrasjonskostnadene. Så om veriden på lisensene tilsier en høyere selskapsverid, så må man også trekke fra NPV!0 av fremtidige administrasjonskostnader. Med en fortsatt relativ liten produksjon som man tross alt har i dag, påvirker administrasjonskostnadene selskapsverdien ganske betydelig. NPV10 alene er atlså ikke en god målestokk på hva selskapet er verdt.

Med andre ord, om man øker produksjonen på Mnazi Bay eller gjør et funn på Tembo og derfor øker produksjonen, vil ikke administrasjonskostnadene være såpass viktige som de er i dag. Vi kan vel også håpe at kostnadene blir litt lavere når man har kun London og Oslo, og ikke London, Oslo og Calgary.

Når det er sagt, jeg synes også WRL er lavt priset i dag, men det er en helt annen sak.
fremogtilbake
26.01.2018 kl 14:16 7227

Badabing!

enig med deg her, det er stor forskjell på estimert GIIP og recoverabe reserves/resources. Det MÅ bores mer på både Mnazi Bay og Tembo før dette er tall som kan gies noen særlig verdi. Personlig tror jeg veldig på Mnazi Bay og potensialet der, og det kan godt være at det er et kjempepotensiale på Tembo, men noen ganger tror jeg noen av aksjonærene gjør seg selv en bjørnetjeneste med å snakke opp verdiene før det er påvist.

Er reservene der, så kommer verdien, men i hvertfall fra mitt synspunkt er det bedre at kursoppgangen kommer etter at funn er gjort og at kursen derfor blir liggende på et stabilt, høyt nivå enn at den blir snakket opp i forkant av boring og kanskje ikke kan forsvares fordi forventningene blir for skyhøye. Det skal ikke mer enn en tørr brønn til før markedskursen faller som en stein om den blir oppblåst på forhånd. Wetnworth og Mnazi Bay er en såpass god story at selskapet trenger ikke hausses opp for mye før restultatene er der.

Forøvrig er det greit med fremførbart underskudd, men det har jo ingen stor verdi om man ikke har andre ting å sette det av mot.

Når alt dette er sagt, har man tålmodighet nok tror jeg som mange andre her at WRL er et sjeldent og billig case med økende cashflow og en stor potensiell oppside.
Slettet bruker
26.01.2018 kl 13:58 7239

Mye begreper ute og går her; GIIP på potensielt (P10) 3+ Tcf og P50 recoverable resources på 1.5 Tcf er det enighet om. Uansett må det bores mer.
Redigert 26.01.2018 kl 13:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2018 kl 12:15 7347

Potensialet i Mnazi Bay er spennende i seg selv, men da må det bores og påvises! Det er vel ingen umiddelbar plan om å bore explorationbrønner med det første. Eller kanskje det ligger noe i dette fra Bob. Snakker han om Tembo, MB, annet?

"This increase in demand will enable Wentworth to continue to
strengthen its balance sheet by building up its cash reserves over the course of
this year and to pursue new opportunities to deliver an increase in value to our
shareholders"

Hvor har du det fra at MB er antatt å inneholde så mye som 3-5 Tcf med gass? Jeg finner P50 1.5 Tscf gass fra gamle presentasjoner.


Redigert 26.01.2018 kl 12:31 Du må logge inn for å svare
bjay
26.01.2018 kl 09:34 7432

Det kan ligge mye skjulte verdier i WRL, noe vet vi litt om, andre ingen ting enda.

Det er ganske normalt og bruke NPV10 verdien i beregning av selskaper som WRL. Dvs holder vi feks gjeld,Tembo,fremførbart underskudd og potensielle mye større verdier på MB en NPV10. Så burde fortsatt WRL kunne prises til 7NOK. Vi kan gi 10% i Afrika rabatt, 10% rabatt for at kunden(e) har vært dårlige betaler. Så + vi på enda litt rabatt og runder av til 30% rabatt på NPV10/antall aksjer, så burde fortsatt kursen vært i området 5NOK. Det er da uten noen forventninger til fremtiden+ 30% rabatt på NPV10 (som er veldig unormalt) Likevel er kursen langt unna det. Så her er det ikke noen tvil om at nye aktører må se potensiale før vi får neste rykk. I mine øyne er det ingen tvil om at denne aksjen er underpriset delux. Så da får vi ikke gjort så mye mer enn og vente, på at noen flere enn oss ser lyset :)
Slettet bruker
26.01.2018 kl 00:28 7635

Da WRL var "stranded gas" og kun verdsatt basert på påviste og prospektive ressurser minus en kraftig "Afrika-rabatt", var WRL priset til 2 x dagens mcap. Dagens prising er ikke basert på annet enn at WRL er en illikvid aksje der kursen stuper så snart det selges større poster. For å få opp kursen igjen til et nivå som gjenspeiler både ressursgrunnlaget og løpende + fremtidige inntekter, må det flere kjøpere enn selgere på banen. Så enkelt og så vanskelig. Før det ev. skjer er aksjen bare billig.

For ordens skyld så har siste melding om NPV10 på rundt $160m, i utgangspunket lite med verdien av WRL å gjøre. Oppgitte NPV10 er kun en diskontert verdi av pågående produksjon ved MB, i praksis den estimerte salgsverdien av GSA for Mnazi Bay basert på 2P ressursene minus produksjonskostnader og skatt.

Mnazi Bay er antatt å inneholde 3-5 Tcf med gass, og Tembo kan være et gigantfunn. WRL har i tillegg store utestående fordringer, gjeld, samt et stort framførbart underskudd. Ikke noe av dette er priset inn i de oppgitte $160m. Så den potensielle verdien av WRL kan være enorm og WRL kan i teorien prises til kr. 50-500 / aksje en gang i framtiden dersom potensielle ressurser går over til 2P-ressurser.

Enn så lenge ligger kursen fremdeles og kaver, men den har tross alt økt fra rundt kr. 2,- og er på vei opp.
Redigert 26.01.2018 kl 00:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.01.2018 kl 22:53 7670

i mitt 4. år som aksjonær begynner det å gå mot lysere tider. selv om kursen har vært høyere før har wrl aldri sett bedre ut. at det selges en del til dagens pris skyldes muligens att noen tror dette er en topp etter å handlet seg opp fra rundt 2,2. (enklere å følge kursmål 34 p hoe e24 enn å lese seg opp på wrl ? )
neste uke kan bli veldig bra hvis nye innbetalinger meldes og/eller wrl endelig havner på "bucket list". tror litt på det siste, selv om interessen for wrl i london er lav, så vil nok malcy gjerne ha med seg all oppgang og neste år kan det være for sent.
til slutt: aminex har mcap 2x wrl. er det noe jeg ikke skjønner....?
god helg til alle !
d12m
25.01.2018 kl 22:19 7729

"..To be clear, we are not proposing to drill the well without a partner. In the unlikely event that we are unable to secure a partner in time, we will seek an extension on the license to enable us to drill at a later date with a partner.
.."
thief
25.01.2018 kl 18:14 8834

YNWA250505 ,alltid fint med billige aksjer:)Tror de blir adskillig dyrere utover i 2018,når det går opp for folk at wrl tjener gode penger!Burde vel egentlig ha gått opp allerede for de fleste nå,men noen er trege:)!Gjelden blir betalt ned og de legger seg opp penger,blir ikke bedre enn det = pengemaskin!
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
icebear
25.01.2018 kl 17:37 8872

Holder vel med at det er en stor som selger. Nå som vi ikke kan se meglerhus på transaksjonene, er det ikke lett å avsløre selger. Nytt bilde fra anleggene i Taz. https://twitter.com/CSIEnergyGroup
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
25.01.2018 kl 16:51 8978

Thief, jeg grabbet til meg nye 10k på 3,18 i siste sekund i dag. Jeg fortsetter å kjøpe på disse nivå. Det er ikke tvil om at aksjen vil stige når vi garantert får neste melding om innbetalinger i beg februar. Greit å vite at nå blir det meldt i beg på alle måneder fremover så slipper vi å være bekymret når selskapet ikke melder når vi tror de skal melde.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
40something
25.01.2018 kl 16:31 8957

I min verden så ville jeg tro at de som selger må ha et så mye bedre formål enn å sitte i Wrl. Det er vel derfor så få ikke skjønner disse salgene. Så lenge kursen så å si konstant, så betyr det at selgerne er upåvirket av at WRL går en forutsigbar positiv fremtid i møte. Jeg vil påstå at kjøperne har strømmet til. Normalt hadde disse nedsalg en brakt kursen i nedoverbakke. Men "salget" slutter jo aldri. Snart er det ikke noe som ikke er overpriset til å satse på børs så hvorfor flyr disse som selger nå?
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
thief
25.01.2018 kl 15:38 9004

ble 5k til i dag,må jo kjøpe på billigsalg:)Flere millioner inn på konto til uka,og mer blir det fremover.Rart ikke flere hiver seg på caset,når det endelig løsner med økning i produksjonen og pengene som renner inn!
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
gaudio
25.01.2018 kl 15:38 9053

Icebear, kan du sitere ordrett hva hun skrev ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
altin
25.01.2018 kl 15:34 9009

Kontoen fylles bra opp fremover?.PE 2 er det ikke mange selskaper på Oslo børs som har. (gjennomsnittet er PE 16)

WRL har også betydelige verdier i fremførbart underskudd, ca 1 milliard kr ;. (5,5 kr aksjen) overskuddet vil være netto i mange år.

Selspskatten vil bli redusert etter flytting av hovedkontor til UK. Canada 36%/ UK 20% skal senkes til under 15% etter brexit.

Utestående fordringer ca 320 mill kr ; og fremførbart underskudd, vil tilsammen ha en verdi på nivå med dagen`s mcap.:)

Dette vil også være en trigger for oppkjøp. Hele underskuddet kan trekkes fra første året. (viss kjøper har nok overskudd).
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
JahMason
25.01.2018 kl 15:19 9069

Bygger opp cash beholdningen. Helt nydelig, Josik :)
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.01.2018 kl 14:46 9051

"Given that we receive a number of payments throughout each month..".
Det er musikk i mine ører. ? ?
:-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
icebear
25.01.2018 kl 13:51 9105

Høres fornuftig ut med oppdatering i begynnelsen av måneden. IR bekrefter vel at de har fått betaling(er) for januar ved å si det kommer en melding neste uke.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.01.2018 kl 13:20 9188

Nøyaktig samme svar jeg fikk.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Kingen
25.01.2018 kl 13:17 9143

Fra mick2020 på det engelske forumet,


Katherine told me the same:

"Given that we receive a number of payments throughout each month, the Company has taken the view that, going forwards, it will be more consistent to announce at the beginning of each month (within the first week) the total cash receipts received during the prior month. This will enable us to capture all payments received in each month.

In light of this, we will be announcing next week all cash receipts received during January"
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.01.2018 kl 14:45 9363

Blir det ingen industripartner på Tembo så søkes det om utsettelse på lisensen, og om denne skulle bli avslått så sier dem trolig fra seg lisensen.

Fra IR har vi "in the unlikely event" og "farm-in process is very much ongoing" så får vi ta utgangspunkt i det.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
icebear
24.01.2018 kl 14:32 9379

IR skrev nylig i en mail at det er usannsynlig at de ikke får en partner på Tembo! Opp til enhver å tolke det, men skulle tro hun får informasjon om prosessen. Om ikke partner har hun driti på draget med den formuleringen. Data har vel vært tilgjengelig for interessenter ganske lenge nå. Om dataene ikke er bra, hvorfor er ikke hele prosjektet skrinlagt alt. De sier jo selv at de ikke går videre uten en partner! Jeg bare tenker høyt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
fremogtilbake
24.01.2018 kl 14:25 9472

Joda, det er selvfølgelig enklere å farme ut med en stigende oljepris, det kan vi godt være enige om.

(EDIT) Når det gjelder entusiasmen som ble sett på the Thief, får vi håpe det resulterer i en farmout, og at den blir gjennomført forholdsvis raskt. De har jo ikke så veldig lang tid på seg, før de må bore.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.01.2018 kl 14:20 9473

Det tekniske spiller selvsagt den største rollen, men investeringene øker med oljeprisen, så at oljeprisen stiger er utelukkende positivt med tanke på timing for farm-in-forhandlinger.

Og, med tanke på entusiasmen selskapet viste på The Thief (ref. Josik sine lydfiler) der bl.a. førsteinntrykkene til en del selskaper ble nevnt, kan det tilsi at det tekniske er i orden.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
fremogtilbake
24.01.2018 kl 14:15 9476

Badabing,

det er riktig nok. Da må vi altså vente ennå litt lengre på hva han mener om Tembo.

Men jeg tror fortsatt det tekniske er viktigere enn oljeprisen for en farmout.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.01.2018 kl 13:51 9500

Ny CEO starter ikke i jobben før Q2 2018 i følge meldingen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
fremogtilbake
24.01.2018 kl 13:49 9498

JahMason,

oljeprisen har nok en del å si, men mye viktigere er det tekniske underlagsmaterialet som de har på Tembo. Om det ikke er godt nok til å overbevise mulige farminees, så hjelper det ikke mye hva oljeprisen er.

Det blir interessant å høre den nye CEO sitt syn på Tembo. De legger frem det reviderte regnskaper den 22 Mars, men vi kan jo kanskje håpe at han har en presentasjon før den tid, så vi får høre litt om hva han tror om Tembo og farmout mulighetene før vi kommer til slutten av Mars.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
JahMason
24.01.2018 kl 12:51 9562

Oljeprisen er hvertfall i WRL sin favør når det kommer til farm-out. Oljen over 65usd gjør regnestykket mer attraktivt : )
Burde ikke være noe problem å spikre en deal med en oljepris som pusher 70dollar. Risk/reward for en evt. partner virker veldig fristende fra mitt ståsted.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Mdg1
24.01.2018 kl 10:13 9674

Der finner vi kanskje WRL i 2019. Nå er det greit å ha litt kapital til å sikre god avtale på Tembo og bore en ny brønn på Mnazi.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Jagt
24.01.2018 kl 09:51 9646

Var stille her nå:-)

Noen som har hørt noe vedrørende betaling for Januar?
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare