Alt som før, minus Knut Arild. som er trist å miste. Grin her;

Slettet bruker
EXSEX 17.01.2019 kl 23:35 762

Minus Knut Arild er en stor glede for landet,
men det blir MYE klaging på ny regjering UTEN Hardeide Jonas HADJI SV RØDT AP osv, det er trist for de som klager

Og klag ivei, det eneste du mistet var Knut Arild maset.

Der har vi deg, kommunisten osv
polemiker
17.01.2019 kl 23:52 759

Ja , hulk hulk. Det var trist.

Vi får snu litt på det og tro at hans avgang og exit fra norsk politikk kan være en berikelse. Sendt fra Gud. Var han en falsk profet?

Uansett, vi må se fremover, men ikke glemme histoerien.
Slettet bruker
18.01.2019 kl 00:01 750

Han ville liste seg ut av forværelse til Auswitch mens det enda var tid.
Sotah
18.01.2019 kl 09:55 716

Jeg ser nytteverdien for hjorden. Han konfirmanten som kommer inn i stedet er en enkel push-over for de tyngre damene i laget. Hareide hadde baller, det er fraværende i partiet nå. Jeg som er nærmest hedning og religiøs fritenker er skeptisk, selvfølgelig.
Slettet bruker
18.01.2019 kl 11:24 703

Den antatt viktigste psykososiale bakgrunn for Hareides opprør var nok det at han ble portretert og parodiert som litt femisnill pingle, og han hadde vel deretter ikke annet valg enn å bli bråkmaker og problembarn som luktet trøbell, samt at han spesialiserte seg på vitser på kanten av groviser. Han fulgte sin nye transformerte stil.
Ropstad har en umulig oppgave å pleie pasienten etter Hareides oppvekstdrama. Begge sider er svimeslått etter Hareide splittet alt som splittes kunne i sin nye figur som tøffing med baller.
Redigert 18.01.2019 kl 11:25 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
18.01.2019 kl 11:30 699

Vel Sotha, at Hareide har baller kom vel først til syne da han ble far til to barn. Det er vel neppe som politiker at han har stått frem som en person med baller.
Sotah
18.01.2019 kl 11:34 695

Både Hareide og Finn Kalvik var ondsinnede parodier. Det skal parodier ikke være, da ble det takk og farvel til Bård og Harald for min del. Litt off-topic, men det får gå på en kjempekos fredag.
Slettet bruker
18.01.2019 kl 11:36 692

Finn Kalvik lot det ikke gå utover hele Norge. En fin fyr med fine sarte sanger.
mishka
18.01.2019 kl 11:36 692

Alt er slett ikke som før. Når man står og hører Siv Jensen først fortelle om skatteletter og mindre bompenger osv. høres det fllott ut. Så kommer Grande og snakker om vern av Vesterålen og en grønnere hverdag som bare betyr en ting nemlig enda mindre inntekter for as Norge. Og det samme med Ropstad som snakker på inn- og utpust om alt fra å sende penga til Afrika til dyre løsninger med gratis ditt og datt og økt barnetrygd. Nye byråkratiske løsninger med nye ombud og offentlig ansatte gråtekoner.

Da skjønner vi publikum at enten er dette bare luft fra "skravleklassen" eller så er det en eller annen som må plukke opp regninga fra et byråkrati som kommer til å ese ut enda mer.

Og helt latterlig er det å høre Erna og Siv som hudfletter Amundsen for et meget fornuftig forslag om null barnetrygd for mer enn 3 barn. Det er plutselig rasistisk. Men når de samme kjerringene gir gratis kjernetid i barnehagen og gratis SFO til innvandrere så er det ikke rasistisk for da går pengestrømmen "riktig vei".
Sotah
18.01.2019 kl 11:37 692

Først legger han alt i potten og blir backstabba av sine egne. Så står han løpet ut og følger det opplegget han sa han skulle. Det er baller. Det Venstre og han konfirmanten driver med er vingling og ryggsleiking på steroider. Vel bekomme, jeg ser heller at dere får dem enn å ha dem på den andre sida.
Slettet bruker
18.01.2019 kl 11:39 689

Det har alltid blitt verre. Rett og slett er ingenting forandret, alt blir verre som før.
Londonmannen
18.01.2019 kl 11:56 683

Nåja, backstabba av sine egne er vel å ta hardt i. Hvem var det som holdt hemmelige møter med Støre og nektet å vedgå det før Bollestad og Robstad kunne konfrontere ham med både tid og sted? Det var denne komfirmanten fra Bømlo. Ser uskyldig ut, men det spillet han startet sommeren 2018 var nok fullt og helt i samråd med Støre. Her hadde gutta på bakrommet tatt en Egon Olsen - jeg har en plan! Ved å skrive bok og bruke sin politiske tyngde skulle Hareide klare å vinne partiet til å støtte ham og deretter felle regjeringen Solberg på budsjettet. Men snubletråden han la ut bidro kun til å felle ham selv. I dag sitter han som en vanlig stortingsrep, mens håpet var å sitte som statsråd og partileder i en sosialistisk regjering.

Han forsøkte seg på noen sleipe knep, men undervurderte landsmoderen.
atnorhe
18.01.2019 kl 17:15 653

Hvis det var mulig ville jeg stemt på et Islamsk parti. Han Konfirmanten du nevner skremmer vannet av meg med tanke på at denne pistringen og Jesusbarnet med halleluja-tonefall som skal konvertere alle asylsvindlerne som nå antagelig strømmer på faktisk er en av de som styrer landet. At han sannsynligvis ikke har oppslutning nok til å representerer seg selv i nasjonalforsamlingen, teller ikke her.

Ankerbarna skal prioriteres med og uten skjegg. Der har du det viktigste som er kommet frem etter 3 måneder med åndeløs spenning i media. hver dag. Dette er et mareritt, og media behandler det som om det er normalen.
Mitt håp er at den finnes en "deep state" slik det var i etterkrigstiden, eventuelt noen i uniform som har planer om å overta.
Sotah
18.01.2019 kl 19:43 642

Har du mange eksempler på at et militærkupp er gunstig for innbyggerne?
Slettet bruker
18.01.2019 kl 19:47 639

Jeg kunne hyle av glede for å bli kvitt denne D(r)ama Queen.