AP Tadjik i strupen på V og kommer til å forfølge Ropstad

Slettet bruker
SINNA 18.01.2019 kl 10:01 626

https://www.nrk.no/norge/ropstad-om-tvillingkommentaren_-_-krokkete-sagt-1.14388105
Ropstad (KrF) beklager sin uttalelse på Debatten torsdag kveld.
Tajik om tvillingabort-utspillet:
– Kommer til å forfølge ham
...
Tajik i strupen på Venstre
..
Varsler protesttog
Bjørnar Moxnes i rødt
Londonmannen
18.01.2019 kl 10:20 614

Vel, hva kunne man forvente? At skuffelsen er stor på venstresiden i norsk politikk kan jeg utmerket godt skjønne. Hittil ha de kunnet herse med regjeringen slik de ønsket, sette den i forlegenhet og sette kontrollkommiteen på ethvert utspill. Venstresiden hadde jo tross alt flertall i Stortinget den gang KRF var fri og frank og Hareide opptrådte som en upålitelig venn av Erna. Den tiden er over, regjeringen har nå flertall og kan gjennomføre sin politikk uten å ta hensyn til annet enn enigheten i regjeringsplattformen.

Ogh ikke nok med det. Men Hareide og Støre hadde lagt skumle planer der flertallet deres i Stortinget skulle omgjøres til regjeringsmakt med Støre som Statsminister og Hareide som Utdanningsminister. Hareide skulle bare dolke Erna i ryggen først, men måtte ha landsstyret sin velsignelse før han kunne iverksette planen. Dette var et såpass opplagt løp at Støre hadde allerde begynt å få statsministerfakter og strøk Krf opp etter ryggen som den beileren. Men Robstad ville det annerledes og sammen med Erna la han ut tidenes snubletråd; løftet om å endre abortloven paragraf 2C. Denne finten gikk KRF sitt landsstyre på og derved snublet Hareide på målstreken.

Ikke rart at venstresiden er pissed og at Robstad blir utropt til den store stygge som hindret Støre og hans hoff til å innta regjeringskontorene. Og det skal nok Robstad få merke i de årene han blir værende i topppolitikken. Dette er noe Hadja aldri kommer til å tilgi ham. Og som den gode muslim hun er, så tar hun opp sverdet og forfølger ham.
Slettet bruker
18.01.2019 kl 10:41 605

Hun tar frem stortromme, overdramatiserer og forfølger ham med gnål, mente du slik jeg tolker deg og forklarer leserne med teskje. Jeg får ørevoks og bruker Q-tips for å høre bak klagesanger fra Hadjia. Hun skal ryste seg og markere seg som en av fremtidens ledere av Norge, og jabber etter alt hun rekker. Særlig nestlede under jonassjef da den tåketøffen, for Giske som var altfor mye primitiv mann er vippset ut av sidestolen med Hadjia etter hennes godt timede juridiske rystelse og Giske var snip snap snute, Hadji skal nå markere seg som ledertype for Norge og komme med høye utvalgte utspill. Vi har tapt hareide gnål men Hadji får da holde. De kan spole tilbake Nrk debatter og repetere de som aldri får nok av gnålet og savner Hareide.

Det er ikke annet ord enn gnål som passer for det å blåse seg opp fordi Ropstad etter lange arbeidsdager stokker ordene i en setning som han tidsnok beklager og korrigerer. GNÅL AP.
Redigert 18.01.2019 kl 10:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.01.2019 kl 11:02 597

At du alltid lar deg trolle og irritere av Hadia er nå så, men at det virker å være V og KrF som må bære noe så uendelig upopulært idiotisk som dette abortlovknepet, heller enn H og FrP, synes jeg er bra da. At det var Erna som startet det er liksom litt glemt. FrP er vel de som skal takkes for at Erna og Ropstad ikke fikk det som de ville med det som de (og ingen andre) kaller downsparagrafen.
Slettet bruker
18.01.2019 kl 11:08 592

Krf er et rart parti med mange rare markeringer. Vi er ferdig med det og dette er bare gnål om et uheldig ordvalg etter lange dager.
Krf har fått til noen rare rullgardinrutiner i butikker. Plutselig er de nede om kvelden. Særlig når folk er tørst er den nede. Snodig parti med svære saker men vi lever med rullgardin og gnåler ikke særlig mer om det. Nå må Hadji roe seg ned. Dra ned rullgardinen. Vi overlever med den
Lurulf
18.01.2019 kl 11:32 580

Hvorfor er Ropstad så livredd venstresiden? Nå sitter han i en flertallsregjering som ikke trenger å krype for sutrete sosialister. Så hvorfor gjør han det da???
Slettet bruker
18.01.2019 kl 11:39 575

Endringer i abortloven må da behandles i stortinget og det ville vært ganske oppsiktsvekkende om ikke FrP og V og H (skjønt, man kan lure på Erna i disse spørsmålene) fristiller sine representanter. Derfor er Ropstad avhengig av å fremstå som han i det minste er noenlunde forståelsesfull overfor at kvinner kan ha andre meninger om egen graviditet.
Slettet bruker
18.01.2019 kl 11:41 570

Jeg orker ikke mer abortsak nå dirken, jeg slapper av.
Du kan følge opp saken. Jeg tar en 5th.
Redigert 18.01.2019 kl 11:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.01.2019 kl 11:45 568

Den eneste måten å slippe abortsaken på er å ikke røre loven som alle er fornøyde med bortsett fra Erna og mikropartiet KrF. Men det er for sent. Det blir nok noen nye runder skal du se.
Slettet bruker
19.01.2019 kl 00:10 525

Dirken tåler du ikke det minste pirk? Du bare ikke-spør.
kokkohill
19.01.2019 kl 11:27 498

Tajik rett i strupen på krf sine kampsaker , hva hadde krf fått til hos Tajik ?

Merkelige partier ap krf
balder72
19.01.2019 kl 12:00 487

Flott og se at venstresiden gråter blod. Måtte raseriet til venstresiden føre til søvnløse netter. Og Tadjik hun kan holde kjeft. Hun burde heller ta avstand fra sine trosfeller som kaster homofile utfor bygning og halskutter uskyldige. Hun er et hykleri av uante dimensjoner. Hvor var hennes røst mot de forferdelig islamske drapene på de etnisk norsk og danske jentene.