PCIB NYT OPPTUREN! Veldig snart på markedet?

Slettet bruker
NANO 15.01.2018 kl 09:26 2680

PCIB: Herlig aksje og ledelse!!!!! PCIB ser ut til å gjøre alt riktig som en kan gjøre riktig innenfor biotek bransjen. Ledelsen viser at de bryr seg om eierne og pasientenes beste og er ikke arrogante eller selvopptatte som i andre biotek selskaper som jeg ut ifra respekt til de stakkars rundlurte aksjonærene som fortsatt sitter i papiret ikke skal nevne. Men skulle vi få lignende tilstander i PCIB der ledelsen ville begynt å fylle lommene sine hensynsløst å slutte å oppdatere markedet på en ærlig måte ville jeg vurdert min posisjon i selskapet også, da ville alle varselslampene begynne å lyse, bare synd at ikke alle klarer å se det... men jeg er på børsen til å tjene penger ikke til å redde andre fra å gjøre feil, det er en veldig utakknemlig jobb har jeg funnet ut :-)

Jeg tror vi er i begynnelsen av et veldig stort eventyr i PCIB der vi fort kan passere 1000 kr i løpet av inneværende år og jeg er ganske så overbevist at PCIB og Bergenbio blir de beste investeringene i både 2018 og 2019. Targovax har jeg også troen på litt sikt.

Gratulere PCIB aksjonærer! Tross for en massiv oppgang holder aksjen seg pen og vi snart vil se ytterligere oppgang!
Fready
15.01.2018 kl 13:03 2517

Hvorfor har du NANO ticker på PCIB innlegg?
Slettet bruker
15.01.2018 kl 23:00 2325

Fordi han han overhode ikke følger med,gjentar seg selv til stadighet, på god vei til demens, uten tvil !
Odeven
15.01.2018 kl 23:53 2241

002!

Leser hva du skriver og det er fristende å henge seg på.
Men jeg har gått i den fellen et par ganger og har lært av mine feil.
Velger å gjøre som andre og ignorerer det.

O.