Bare å laste opp på mandag når panikken rår, løsningen kommer

Wonderboy
REC 19.01.2019 kl 09:04 2315

Først av alt RESPEKT for dere som ble med over.

Jeg trodde faktisk at det skulle gå bra men etter gårdagens to siffret REC trading gevinst netto - så ble jeg sitte å trade på en av de mange ojle relaterte øres aksjene jeg følger på OSE og plutselig så gikk klokka helt fra meg og da når jeg så REC ikke tok av så tenkte jeg shit happens - der gikk jeg kansje på en smell, for den kjøres nok opp mandag morgen i steden og da kommer ikke jeg meg inn..... Men så tenkte jeg at man skal være glad for det man har vunnet den dagen og ikke tenke på hva som kunne skje. Så droppet jeg å tenke mer på REC.

Slik er daytrading på ose - vanskelig å holde fokus på mer bare en aksje av gangen. Max tre - fem er det jeg klarer men da er jeg gjerne svett når slutt gonggongen høres. Mister fort fokus og lett å gjøre feil da - skal jo tross alt ut igjen også.

Jeg sier derfor bare som har inne skrev det i en annen post "Bare å laste opp på mandag når panikken rår. løsningen kommer"

Jeg vil vente til det største fallet har gitt seg på mandag - så kjøpe og trade på det ut dagen.

Og som vanlig vil jeg nok trolig ikke blir med over natten eller i REC fremover heller. Og hvertfall ikke sitte inn over helgen i REC. Regler er regler. Det er nok kansje derfor jeg tjener så godt på min REC trading.
Redigert 19.01.2019 kl 10:29 Du må logge inn for å svare
XL11
19.01.2019 kl 18:08 1761

Gjeeeeeeessssp...
Slettet bruker
19.01.2019 kl 18:11 1746

Dobbelt Gjeeeessssssp....
Sashaa
19.01.2019 kl 18:24 1692

57% tariffs botfall er ikke inkludert i dagens kurs . Botfallet alene ville sørge for kurs over 2-2,5 nok.Dagens kurs er uansett for lav og Rec- verdien er undervurdert.utelukker ikke at det kan komme et bud på Rec når som helst. Her skal vi ha is i magen.
Redigert 19.01.2019 kl 18:25 Du må logge inn for å svare
Wonderboy
20.01.2019 kl 10:52 1371

Sashaa - spot on. Du har som vanlig rett. Lykke til i morgen.

Sashaa
I går kl 18:24
320
57% tariffs botfall er ikke inkludert i dagens kurs .